Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 12 Απριλίου 2022

"όταν θα ξεκινήσει ο μεγάλος πόλεμος θα είναι μια όμορφη Άνοιξη που όλα τα δέντρα θα καρποφορήσουν " της είπε η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ το 1973

 




  1. ΑΝΟΙΞΗ του 2022 - ΑΔΙΕΞΟΔΟ ή προετοιμασία για τον Γ΄ΠΠ;

  2. Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν λέει ότι οι ειρηνευτικές συνομιλίες έχουν φτάσει σε «αδιέξοδο» μετά τις καταγγελίες της Ουκρανίας για εγκλήματα πολέμου

  3. " μια με την πένα και 99 με τον πόλεμο" ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ο Αιτωλός 

  4. «ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ! ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ!»-ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
  5. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο http://tribonio.blogspot.com/2018/09/blog-post_32.html



  1. " όταν θα ξεκινήσει ο μεγάλος πόλεμος θα είναι μια όμορφη Άνοιξη που όλα τα δέντρα θα καρποφορήσουν " της είπε η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ το 1973 σελ.3

  1. ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ο Ρώσος : " πολλή  αμαρτία πολλή ασέβεια, πολλή αμαρτία"  " πρέπει να γίνει ΠΟΛΕΜΟΣ, ακούς που σου το λέω " το επανέλαβε ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ, είπε ο ΑΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ Τσαλίκης

  1. Σύνδεσμος Βίντεο https://youtu.be/Wqe_YJAKSes

  2. ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ το είπε και ΤΡΕΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ παράταση για μετάνοια  μεσολάβησαν από τότε που το άκουσε ο ΑΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ από τον ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ τον εν Ευβοία.

  3. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΗΡΘΕ 

  4. αν ρωτάμε το γιατί ας διαβάσουμε τι είπε το 1990 ένας ΑΓΙΟΣ σε ένα άλλο ΑΓΙΟ 

  5. " Στις 15 Ιουλίου 1990, ημέρα Κυριακή, το πρωί, μόλις ο πατήρ Ιάκωβος κατέβηκε από το κελλάκι του στο ναό για τη Θεία Λειτουργία περιέγραψε μέσα στο Ιερό με πρόσωπο εκστατικό σε Πατέρες της Μονής του όσα ο όσιος Ιωάννης ο Ρώσος «πνευματικώ τω τρόπω» του είχε πει τη νύκτα που πέρασε – «ο Θεός οίδεν» – εμπρός στην Ιερή λάρνακα με το αδιαλώβητο σκήνος Του στο Ναό του στο Προκόπι :

    «- Νομίζουν πώς κοιμάμαι, πεθαμένος, είμαι νεκρός και δεν υπολογίζουν οι χριστιανοί. Τους πάντας βλέπω. Το σώμα μου είναι μέσα, αλλά εγώ εξέρχομαι πολλές φορές από τη λάρνακά μου. Τρέχω ανάμεσα στους ανθρώπους για να τους βοηθήσω. Πολύς ο πόνος. Αυτοί δε με βλέπουν. εγώ τους βλέπω και τους ακούω τί λένε. Και πάλι εισέρχομαι στη λάρνακά μου. Αλλά άκουσε Πάτερ μου να σου πω :πολλή η αμαρτία στον κόσμο, πολλή η ασέβεια και πολλή η απιστία.

    – Γιατί τα λες αυτά Άγιέ μου; του απάντησα. Δέ βλέπεις πόσος κόσμος έρχεται στη χάρη σου και σε προσκυνά ;

    – Πολλοί έρχονται, Πάτερ Ιάκωβε, αλλά λίγα είναι τα τέκνα μου, πρόσθεσε ο Όσιος και συνέχισε : Γι΄ αυτό πρέπει να γίνει πόλεμος. Διότι πολλή αμαρτία στον κόσμο.

    – Όχι, Άγιέ μου, του είπα αμέσως ταραγμένος. Από μικρό παιδί όλο σε πολέμους και ταλαιπωρίες βρέθηκα. στη Μικρά Ασία που γεννήθηκα αλλά κι όταν ήλθαμε εδώ στην Ελλάδα. Ύστερα, Άγιέ μου, αν γίνει έξαφνα ο πόλεμος θα χαθούν και ψυχές πριν προφτάσουν να μετανοήσουν.

    – Πρέπει να γίνει πόλεμος, πρέπει να γίνει πόλεμος, πρέπει να γίνει πόλεμος, απάντησε λυπημένα μα με σταθερή φωνή ο Όσιος…».

    ΠΗΓΗ : ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ», ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, σελ. 94.

    Πηγή: https://www.hristospanagia.gr


  6. ΣΤΩΜΕΝ καλώς

    Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
  7.