Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

η σειρά της ΝΕΑΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ να τρανταχτεί με 10 άριστα την αμαρτία;;

 




έχει φορτώσει  ενέργεια οργής το υπογάστριο της Νέας Βαβυλώνας και φέρνει τράνταγμα μπορεί και 10 βαθμών ( με άριστα την αμαρτία)  

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΦΟΝΙΚΟΥ ΣΕΙΣΜΟΎ ΤΗΣ ΕΡΗΜΗΣ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΑ ΕΙΧΕ  ( ΤΗΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ) ΤΗΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ..ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΛΟΓΙΑ ..ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΆΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΆ ..ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΑΜΑ...

" Ο ΠΟΙΩΝ ΑΥΤΗΝ ΤΡΕΜΕΙΝ " ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΠΤΟΗΤΟΙ ..

ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ..

ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΡΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΙΠΩΘΗΚΑΝ , ΧΛΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΘΗΚΑΝ..

σας υπενθυμίζουμε κάποια από αυτά που στο παρελθόν επισημάνθηκαν ..γιατί είναι πολλά και από πολλούς αγίους  

ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ " βλέπει ο ΘΕΟΣ τα χάλια μας και σιγά - σιγά γυρίζει το κουμπί του σεισμού 5 , 6, 7, 8  στα 9, 10  Ρίχτερ όλοι τότε  θα πούμε ήμαρτον και θα του υποσχεθούμε ότι θα γίνουμε ασκητές σε σπηλιές "  (άσχετα αν δεν τηρήσουμε μετά την υπόσχεση μας) 

ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ " δεν θα χαθούν πόλεις, αλλά θα χαθούν ολόκληρες πολιτείες , θα καταποντίζονται και θα βγαίνουν στην επιφάνεια τα σκουλήκια, το τράνταγμα θα είναι πάνω από 9 " 

ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ " στην Αμερική θα γίνει τράνταγμα (με 10 άριστα την αμαρτία) τόση ένταση θα έχει που θα πεταχτούν - ξεριζωθούν τα φυτά και τα δέντρα" 

ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ο ΑΡΙΖΟΝΙΤΗΣ " θα μπει η θάλασσα μέσα και θα φτάσει εδώ έξω  στο Μοναστήρι, ώστε τα πλοία να δένουν εκεί' 

ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΜΠΟΚΑΣ " παρακάλεσα τον ΑΓΙΟ ΘΕΟ να μην γίνει κακό στην Αμερική και μου είπε ότι πρέπει να γίνει ..τότε σταμάτησα να παρακαλώ για αυτό"

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΙΔΗΣ " η Αμερική θα σταματήσει να είναι υπερδύναμη , θα δοκιμαστεί από φυσικές και γεωλογικές καταστροφές " 

 

και πόσοι  άλλοι άγιοι..

και τώρα το κερασάκι της πλεονεξίας ...

ποιοι ρουφάνε αχόρταγα αυτό τον καιρό τα πλούσια κοιτάσματα σε πετρέλαιο της Βενεζουέλας για να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες τους λόγω των καμωμάτων τους στον Περσικό;

να μας πουν λοιπόν οι ειδικοί αν το απότομο ρούφηγμα του πετρελαίου στα γεωλογικά αντίκλινα που υπάρχει μπορεί να ενεργοποιήσει τα τεκτονικά ρήγματα;

ΟΧΙ θα μας πούνε , είναι σίγουρο γιατί το αντίχριστο σύστημα θέλει πετρέλαιο και αίμα ..για αυτό θα πάρει και ΟΡΓΗ 

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

   




ΖΩΝΤΑΝΑ τώρα ..ψάχνοντας για ζωντανούς στον ερειπιώνα του Καράκα στην Βενεζουέλα 

κάνουν λόγο για 10000 χιλιάδες αγνοούμενους ..ΚΥΡΙΟΣ ΟΙΔΕ 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΡΟΗ  https://www.youtube.com/live/8bwvGTtOP98?si=Iwu-_wMaA-dNA2Xp



Ο δεύτερος σεισμός στη Βενεζουέλα ήταν διπλάσιος σε μέγεθος από τον πρώτο, επισημαίνει ειδικός

Ένας ειδικός σε θέματα σεισμών επισήμανε ότι ο δεύτερος από τους δύο ισχυρούς σεισμούς που έπληξαν τη Βενεζουέλα την Τετάρτη ήταν διπλάσιος σε μέγεθος από τον πρώτο.

«Ένα 7,5 μπορεί να μην φαίνεται πολύ μεγαλύτερο από ένα 7,2, αλλά στην πραγματικότητα είναι διπλάσιο σε μέγεθος λόγω του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η κλίμακα», δήλωσε στο CNN ο Άνταμ Πασκάλ, ειδικός σεισμολόγος στο Ινστιτούτο Σεισμολογικών Ερευνών της Αυστραλίας.

Ένας προσεισμός μεγέθους 7,2 σημειώθηκε κοντά στο Σαν Φελίπε, την πρωτεύουσα της πολιτείας Γιαρακούι, λίγο μετά τις 6:04 μ.μ. ώρα Ανατολικής Ακτής, σύμφωνα με την Γεωλογική Υπηρεσία των ΗΠΑ. Μόλις 40 δευτερόλεπτα αργότερα, ακολούθησε ένας ισχυρότερος σεισμός μεγέθους 7,5, το επίκεντρο του οποίου βρισκόταν περίπου 23 χιλιόμετρα (περίπου 14 μίλια) νοτιοανατολικά της πόλης Γιουμάρε, επίσης στην πολιτεία Γιαρακούι.

18 άτομα απεγκλωβίστηκαν ζωντανά από τα ερείπια στην κοινότητα Τσακάο του Καράκας

Ο δήμαρχος της κοινότητας Τσακάο του Καράκας, Γκουστάβο Ντούκε, ανέφερε την Τετάρτη το βράδυ ότι τουλάχιστον τέσσερα κτίρια κατέρρευσαν ως αποτέλεσμα των ισχυρών σεισμών που συγκλόνισαν την πρωτεύουσα και άλλες περιοχές της Βενεζουέλας, ενώ έξι ακόμη κτίρια έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές και βρίσκονται υπό αξιολόγηση.

Σε αναφορά από την περιοχή της έκτακτης ανάγκης, ο δήμαρχος ανέφερε ότι περισσότεροι από 500 υπάλληλοι συμμετέχουν στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης που έχουν αναπτυχθεί στα Λος Πάλος Γκράντες, την Αλταμίρα και το Μπέλο Κάμπο, όπου καταγράφονται οι μεγαλύτερες ζημιές που έχουν αναφερθεί μέχρι στιγμής.

Ο δήμαρχος τόνισε ότι οι ομάδες έκτακτης ανάγκης κατάφεραν να διασώσουν 18 άτομα ζωντανά. «Μέχρι στιγμής έχουμε διασώσει 18 άτομα ζωντανά, και αυτό είναι καλό νέο εν μέσω της τεράστιας έκτασης της κατάρρευσης αυτών των κτιρίων», δήλωσε.

Διασώστες και αστυνομικοί μεταφέρουν μια έφηβη που ανέσυραν από τα συντρίμμια στη Λα Γκουάιρα, δείτε βίντεο

Για μετασεισμούς ως 5 Ρίχτερ προειδοποιούν οι ειδικοί στη Βενεζουέλα

Μετά τον ισχυρό σεισμό που συγκλόνισε τη Βενεζουέλα αυτή την Τετάρτη, ο πρόεδρος της Βενεζουελανικής Εταιρείας Γεωλόγων (SVG), Φελισιάνο Ντε Σάντις, δήλωσε ότι είναι πιθανό να σημειωθούν μετασεισμοί με μέγεθος κοντά στο 5.

Εξήγησε επίσης ότι ενδέχεται να σημειωθούν και άλλοι, λιγότερο έντονοι μετασεισμοί, κάτι που είναι συνηθισμένο μετά από μεγάλους σεισμούς.

Επιπλέον, ο ειδικός υπενθύμισε σε όλους ότι πρόκειται για φυσικό φαινόμενο. «Όλοι μας πρέπει να επιδείξουμε αλληλεγγύη και πατριωτισμό αυτή τη στιγμή, για να βοηθήσουμε όσους έχουν ανάγκη», πρόσθεσε.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

η γη δεν μπορεί να σηκώσει τόση αμαρτία ..7, 5 ΡΙΧΤΕΡ στην Βενεζουέλα ..σιγά σιγά ανεβαίνει προς την Βαβυλώνα


 Ισχυρός σεισμός σημειώθηκε κοντά στις βόρειες ακτές της Βενεζουέλας την Τετάρτη, προκαλώντας την κατάρρευση κτιρίων στην πρωτεύουσα Καράκας.

Ο σεισμός είχε προκαταρκτικό μέγεθος 7,5 Ρίχτερ, σύμφωνα με την Αμερικανική Γεωλογική Υπηρεσία. Σημειώθηκε μόλις 40 δευτερόλεπτα μετά από έναν προσεισμό 7,2 Ρίχτερ που συγκλόνισε την περιοχή.

Επικίνδυνα κύματα τσουνάμι είναι πιθανά για τις ακτές σε ακτίνα 300 χιλιομέτρων (186 μιλίων) από το επίκεντρο, σύμφωνα με τα Κέντρα Προειδοποίησης για Τσουνάμι των ΗΠΑ.

https://edition.cnn.com/2026/06/24/americas/venezuela-earthquake-latam-intl

Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, καταγράφηκαν καταρρεύσεις κτιρίων σε διάφορες περιοχές, ενώ κάτοικοι στην πρωτεύουσα Καράκας βγήκαν έντρομοι στους δρόμους.

ποια κόμματα και ψεύτικες ελπίδες ; οι ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ των Ελλήνων της Ρωμιοσύνης έρχονται ....

είναι τέτοιες οι ανάγκες μας πνευματικές ή υλικές  που δεν αρκούν νέα ή παλιά κόμματα αλλά μόνο κοινότητες, ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ της Ρωμιοσύνης που θα μας στηρίξουν... 

Γράφει ο Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Όπου και να το πιάσουμε δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος ...
Μιζέρια , κομματισμός με νέο περιτύλιγμα , νεποτισμός , υποκρισία , σκανδαλολογία και άλλα πολλά .
Το μόρφωμα πολιτικό  κόμμα ως σχήμα, έννοια , κίνηση στα δίσεκτα χρόνια της μεταπολίτευσης αρχίζει να διαγράφεται από το μυαλό του λαού που δεν περνάει μόνο την μνημονιακή καταιγίδα των φίλιων τοκογλυφικών βαρομετρικών, αλλά υποχρεώνεται να περάσει από την στενωπό των κομματικών σημερινών συμπληγάδων με όλα τα κουλά που συμβαίνουν , ενώ του υπόσχονται νέα και παλαιά κόμματα ως βραβείο το  χρυσόμαλλο δέρας της επιβίωσης του ...
Δεν είναι σωτήρες αυτοί , είναι νεκροθάφτες αυτοί που επαγγέλλονται την σωτηρία μας μέσα από τις δοκιμασμένες τόσα χρόνια δομές της τυραννίας μας.
Και όσοι τόσα χρόνια δεν νοούσαν τι εστί ψευτορωμαίικο , σήμερα το νοιώθουν στο πετσί τους .
Με λίγα λόγια σήμερα που δεν υπάρχει οξυγόνο  ελπίδας και χάνεται και το ελάχιστο ψήγμα της αξιοπρέπειας μέσα στην  καθημερινότητα που συγκροτείται με δόλια ψέματα , υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες ...
Η επιβίωση μας δεν έχει ανάγκη από τα κόμματα αλλά από ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ .
Αυτό δεν είναι σχήμα λόγου ή κάτι για να γράφουμε και να λέμε με όμορφα λόγια ...
Είναι ανάγκη πλασμένη με το DNA μας και μόνο που το αναφέρουμε δίνει χαρά ελπίδα και ειρήνη .
Φτάνει το παραμύθι και η νοσηρότητα της Μεταπολίτευσης ..
Μα πως θα γίνει αυτό χριστιανέ, ρωτούν οι δύσπιστοι ή οι βολεμένοι του συστήματος ;
Μην στενοχωρείστε , ήρθαν ήδη γεγονότα ανατρεπτικά που από μόνα τους θα μας οδηγήσουν στις Κοινότητες των Ελλήνων της λαϊκής Ρωμιοσύνης ..
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Από την μια "εμπειρική Θεολογία" και από την άλλη " βιωματική ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ"

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι λέει ο λαός, αλλά σήμερα τα ψάρια βλ λαγοκέφαλοι δαγκώνουν σάρκες ...προσοχή αδελφοί να μην δαγκώσουν τις ψυχές σας, αλλά και την Ορθόδοξη Ιδιοσυγκρασία σας οι  επιτήδειοι.
Η δαιμονική μπόρα του Αγίου Παϊσίου σήμερα σαρώνει και κορυφώνεται  ..ο Άγιος Θεός να κάνει ΕΛΕΟΣ να βγούμε εκτός του Τυφώνος και να μείνουμε εντός του Νυμφώνος ΧΡΙΣΤΟΥ μέχρι τέλος.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ

Α 'Κορ. 3,13 ἑκάστου τὸ ἔργον φανερὸν γενήσεται· ἡ γὰρ ἡμέρα δηλώσει· ὅτι ἐν πυρὶ ἀποκαλύπτεται· καὶ ἑκάστου τὸ ἔργον ὁποῖόν ἐστι τὸ πῦρ δοκιμάσει.

Α Κορ. 3,13 ας έχη υπ' όψιν του, ότι του καθενός οικοδόμου θα γίνη φανερόν το έργον και η αξία του. Διότι η μεγάλη εκείνη ημέρα της κρίσεως θα το φανερώση ολοκάθαρα. Επειδή θα συνοδεύεται αυτή με την θείαν δικαιοσύνην, η οποία σαν φως θα αποκαλύπτη και σαν πυρ θα κατακαίη κάθε τι το ευτελές και σάπιο. Και του καθενός το έργον τι είναι και τι αξίζει, θα το φανερώση η δικαία κρίσις του Θεού που ομοιάζει με την φωτιά

ξέρετε τι σημαίνει η "κολουτούμπα" αυτή του ΤΡΑΜΠ υπέρ της τουρκίας;

 

ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

ότι η Ελλάδα θα πρέπει να  ψάξει να βρει τρόπους  ώστε να διατηρήσει την αεροπορική υπεροχή της τάχιστα... 

σημαίνει ότι το γεωπολιτικό πεδίο και παζάρι με αντιπαροχές και αλλαγές συνόρων μεταφέρεται από τον Περσικό στο ΑΙΓΑΙΟ , στα ΣΤΕΝΑ και την ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ...κοντά στα μέτωπα της Ουκρανίας... 

ο Ερντογάν ήταν και είναι φίλος του προέδρου των ΗΠΑ και τώρα ζει την στιγμή και την ώρα να αποδεσμευτεί από την φιλία του με τον Πούτιν ..φυσικά πάντα με ανταλλάγματα ...μόνο εμείς είμαστε αγαθιάρηδες, εκεί στους γείτονες δεν περνούν αυτά ..ντούκου και ο παράς ....

τα νησιά βρε και τα μάτια μας ..μας τα είπαν οι ΑΓΙΟΙ , αλλά δυστυχώς εδώ ή κοιμούνται ή ξεπουλιούνται;

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας



Μια σημαντική απόφαση ελήφθη από τον Τραμπ πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ξένο τύπο, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ενέκρινε τον κινητήρα τζετ για το τουρκικό αεροσκάφος KAAN πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στην Άγκυρα, γράφουν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.

Μετά τη δήλωση του Υπουργού Εξωτερικών Χακάν Φιντάν σχετικά με τις επικρίσεις του Κογκρέσου των ΗΠΑ για τον κινητήρα, υποστηρίχθηκε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τραμπ έλαβε αυτή την απόφαση παρά την αντίθεση του Κογκρέσου.

“Οι ΗΠΑ θα προχωρήσουν με τις πωλήσεις κινητήρων αεριωθούμενων στην Τουρκία ενόψει της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ, λένε πηγές” Reuters

Οι λεπτομέρειες της είδησης δείχνουν ότι η πώληση αναμένεται να οριστικοποιηθεί τις επόμενες ημέρες. Η πώληση αναμένεται να ξεπεράσει τα 700 εκατομμύρια δολάρια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://echedoros.blog/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΟΛΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑ - ΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ;

 


Γεώργιος Αποστολάκης: Νέα κόμματα. Παλιό αδιέξοδο.

Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται κάτι βαθύτερο από μια ακόμη εκλογική επιλογή.

Ζούμε σε μια εποχή παράδοξη.

Ποτέ άλλοτε οι πολίτες δεν ήταν τόσο δυσαρεστημένοι από το πολιτικό σύστημα και ποτέ άλλοτε δεν εμφανίζονταν με τόση συχνότητα νέοι πολιτικοί σχηματισμοί που υπόσχονται να εκφράσουν αυτή τη δυσαρέσκεια. Κόμμα Τσίπρα. Κόμμα Καρυστιανού. Σχεδόν έτοιμο και το κόμμα Σαμαρά. Παράλληλα σιγοσβήνουν άλλοι κομματικοί που είχαν συγκροτηθεί στις προηγούμενες εκλογές με πολλές φιλοδοξίες, αλλά δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τα «όριά» τους και να κινητοποιήσουν το λαό για τη δημιουργία  πατριωτικού και κοινωνικού ρεύματος.

Και όμως, παρά την εναλλαγή προσώπων, συνθημάτων και κομματικών σχημάτων, το βασικό πρόβλημα παραμένει άθικτο.

Η χώρα αλλάζει κυβερνήσεις. Δεν αλλάζει πορεία. Αυτό συμβαίνει διότι το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι πρωτίστως κομματικό.

Είναι βαθύτερο. Είναι πρόβλημα δημοκρατίας. Είναι πρόβλημα συμμετοχής. Είναι πρόβλημα συλλογικής ύπαρξης. Είναι, τελικά, πρόβλημα λαού.

Για δεκαετίες ο Έλληνας πολίτης εκπαιδεύεται να λειτουργεί ως ψηφοφόρος και μόνο ως ψηφοφόρος. Καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε έτοιμες λύσεις που έχουν σχεδιαστεί από άλλους. Καλείται να εγκρίνει ή να απορρίψει πρόσωπα. Αλλά σπανίως καλείται να συνδιαμορφώσει πολιτικές. Να συμμετάσχει. Να συναποφασίσει. Να αναλάβει ευθύνη. Έτσι η πολιτική μετατράπηκε σταδιακά σε επάγγελμα των λίγων και η κοινωνία σε κοινό θεατών.

Η μεγάλη τραγωδία της μεταπολίτευσης δεν είναι μόνο η οικονομική εξάρτηση ή η παραγωγική αποδιάρθρωση της χώρας. Είναι ότι αποσυντέθηκε το ίδιο το κοινωνικό σώμα. Οι άνθρωποι έμειναν μόνοι. Χωρίς κοινότητες. Χωρίς συλλογικές δομές. Χωρίς πραγματική εκπροσώπηση. Χωρίς αίσθηση συμμετοχής σε ένα κοινό εθνικό και κοινωνικό σχέδιο.

Ο καθένας αγωνίζεται μόνος του. Για τον μισθό του. Για τη σύνταξή του. Για το παιδί του. Για την υγεία του. Για την επιβίωσή του.

Και όταν έρχεται η ώρα της πολιτικής, του ζητείται απλώς να ψηφίσει. Αυτό όμως δεν αρκεί. Δεν αρκεί για να αλλάξει μια χώρα. Δεν αρκεί για να αντιμετωπιστεί η δημογραφική κατάρρευση. Δεν αρκεί για να ανασυγκροτηθεί η παραγωγή. Δεν αρκεί για να προστατευθεί η εθνική κυριαρχία. Δεν αρκεί για να απαντηθούν τα νέα ερωτήματα που γεννά η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, της ψηφιακής επιτήρησης και της αλγοριθμικής διακυβέρνησης.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι ότι δεν υπάρχουν προτάσεις. Είναι ότι δεν υπάρχει οργανωμένο κοινωνικό υποκείμενο ικανό να τις επιβάλει. Δεν υπάρχει συγκροτημένος λαός. Υπάρχουν διάσπαρτες διαμαρτυρίες. Υπάρχουν ξεσπάσματα. Υπάρχουν κινητοποιήσεις. Υπάρχουν δίκαιες αγανακτήσεις. Υπάρχουν αυθεντικές φωνές.

Όλα αυτά όμως εμφανίζονται, συγκινούν και στη συνέχεια διαλύονται. Δεν αφήνουν πίσω τους μόνιμες δομές. Δεν δημιουργούν συλλογική μνήμη. Δεν οικοδομούν πολιτική δύναμη. Κι έτσι το σύστημα, ακόμη και όταν κλονίζεται, κατορθώνει να αναπαράγεται.

Γι’ αυτό και όσοι πιστεύουν ότι η λύση θα έρθει απλώς μέσα από ένα νέο κόμμα, κινδυνεύουν να επαναλάβουν ένα γνώριμο λάθος. Τα κόμματα είναι εργαλεία. Δεν είναι ο λαός. Τα κόμματα μπορούν να εκφράσουν μια κοινωνική δύναμη. Δεν μπορούν όμως να την υποκαταστήσουν.

Όταν προηγείται το κόμμα και απουσιάζει η κοινωνία, συνήθως η κοινωνία μετατρέπεται σε εκλογική πελατεία. Όταν όμως προηγείται η κοινωνία, τότε το πολιτικό εργαλείο αποκτά πραγματικές ρίζες και αντοχές.

Η Ελλάδα χρειάζεται κάτι δυσκολότερο αλλά και ουσιαστικότερο. Χρειάζεται να ξαναβρεί το συλλογικό της «εμείς». Χρειάζεται πολίτες που να συμμετέχουν και όχι απλώς να παρακολουθούν. Χρειάζεται τοπικές πρωτοβουλίες, συλλογικότητες, κοινότητες, δίκτυα αλληλεγγύης, χώρους διαλόγου και δημοκρατικής συνδιαμόρφωσης. Χρειάζεται έναν λαό που να μην εμφανίζεται μόνο στις κάλπες αλλά να είναι παρών καθημερινά στα κοινά.

Γιατί το πραγματικό ερώτημα της εποχής μας δεν είναι ποιος θα κυβερνήσει αύριο. Το πραγματικό ερώτημα είναι ποιος θα υπερασπιστεί την ανθρώπινη ελευθερία στην εποχή της τεχνοκρατίας. Ποιος θα υπερασπιστεί τη δημοκρατία στην εποχή των αλγορίθμων. Ποιος θα υπερασπιστεί την πατρίδα σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερες αποφάσεις λαμβάνονται μακριά από τους πολίτες. Ποιος θα υπερασπιστεί την ίδια την ανθρώπινη υπόσταση απέναντι σε μια αντίληψη που βλέπει τον άνθρωπο ως δεδομένο, ως αριθμό, ως ψηφιακό προφίλ.

Αυτά είναι τα μεγάλα ερωτήματα. Και αυτά δεν θα τα απαντήσει κανένα κόμμα από μόνο του. Θα τα απαντήσει μόνο ένας λαός που θα αποφασίσει να επιστρέψει στην ιστορία. Η Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλο ένα κόμμα. Η Ελλάδα χρειάζεται ξανά πολίτες. Χρειάζεται ξανά κοινωνία. Χρειάζεται ξανά λαό.

Ίσως λοιπόν το πρώτο βήμα να μην είναι η ίδρυση ενός ακόμη πολιτικού φορέα. Ίσως το πρώτο βήμα να είναι πολύ πιο απλό και ταυτόχρονα πολύ πιο δύσκολο.  Να αρχίσουν να συνδέονται μεταξύ τους οι διάσπαρτες δυνάμεις της κοινωνίας. Οι άνθρωποι που αντιστέκονται στην ερήμωση της υπαίθρου. Οι γονείς που ανησυχούν για το μέλλον των παιδιών τους. Οι πολίτες που αγωνίζονται για δημοκρατία και λογοδοσία. Οι άνθρωποι που υπερασπίζονται την εθνική ανεξαρτησία. Οι επιστήμονες που προβληματίζονται για τις συνέπειες της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιακής επιτήρησης. Οι παραγωγοί, οι εργαζόμενοι, οι δημιουργοί αυτού του τόπου.

Όχι για να χαθούν οι επιμέρους αγώνες τους μέσα σε έναν ακόμη μηχανισμό. Αλλά για να ανακαλύψουν ότι πίσω από τα επιμέρους προβλήματα κρύβεται ένα κοινό ερώτημα για το μέλλον της χώρας και του ανθρώπου.

Ίσως εκεί να βρίσκεται το πρώτο καθήκον της εποχής μας: όχι η δημιουργία ενός ακόμη κόμματος, αλλά η συγκρότηση ενός μεγάλου κοινωνικού και πολιτικού «εμείς». Ενός ζωντανού δικτύου πολιτών που θα ξανακάνει την κοινωνία πρωταγωνιστή και όχι θεατή των εξελίξεων. Γιατί μόνο όταν συγκροτηθεί αυτό το «εμείς», θα αποκτήσει πραγματικό περιεχόμενο και οποιαδήποτε πολιτική αλλαγή.

ΠΗΓΗ https://www.iepomenimera.gr/index.php/el/koinonia-oikonomia-kai-politiki/georgios-apostolakis-nea-kommata-palio-adieksodo

ΑΝΟΙΞΕ - ΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

 


ΑΝΟΙΞΕ - ΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

Το Ιράν κλείνει εκ νέου τα Στενά του Hormuz


Συγκεκριμένα, στις 24 Ιουνίου, το Ιράν επανήλθε με νέες με απειλές για κλείσιμο του Στενού του Hormuz, δοκιμάζοντας την εύθραυστη εκεχειρία που ακολούθησε τον πρόσφατο πόλεμο στην περιοχή, την ώρα που η ένταση μεταξύ Ισραήλ και Hezbollah παραμένει υψηλή στον Λίβανο.
Σύμφωνα με το Associated Press, το Ιράν ανακοίνωσε εκ νέου το κλείσιμο του Στενού του Hormuz, την ώρα που συνεχίζονται οι συγκρούσεις μεταξύ Ισραήλ και Hezbollah στον Λίβανο.
Η νέα κλιμάκωση έρχεται μετά από ισραηλινό αεροπορικό πλήγμα που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Λιβάνου, σηματοδοτώντας την πρώτη ισραηλινή επίθεση στη χώρα μετά την έναρξη ισχύος της τελευταίας εκεχειρίας το περασμένο Σάββατο.
Νωρίτερα, ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Israel Katz, δήλωσε την Τετάρτη 24/6 ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ζητήσει από το Ισραήλ να αποσύρει τις δυνάμεις του από τον Λίβανο, υπογραμμίζοντας ότι η ισραηλινή στρατιωτική παρουσία θα συνεχιστεί όσο η Hezbollah εξακολουθεί να αποτελεί απειλή για τους στρατιώτες και τους πολίτες της χώρας.
Από την πλευρά της, η Hezbollah επιμένει ότι δεν θα σταματήσει τις επιθέσεις αν το Ισραήλ δεν δεσμευτεί για πλήρη αποχώρηση.
«Δεν αποχωρούμε και, μέχρι αυτή τη στιγμή, κάτι που αποτελεί και διπλωματική επιτυχία, δεν υπάρχει αμερικανικό αίτημα προς το Ισραήλ να αποσυρθεί από τον Λίβανο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Katz.

https://edition.cnn.com/
Οι σύμμαχοι του Τραμπ στον Κόλπο φοβούνται ότι η συμφωνία του με το Ιράν αποτελεί «καταστροφικό σημείο καμπής» 

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, έφτασε στην περιοχή την Τρίτη, με το δύσκολο έργο να πείσει τα κράτη του Κόλπου ότι οι δεσμεύσεις της Ουάσινγκτον για την ασφάλεια παραμένουν άθικτες. Ωστόσο, για πολλούς στον Κόλπο, το ερώτημα δεν είναι πλέον αν η Ουάσινγκτον παραμένει προσηλωμένη στην ασφάλειά τους, αλλά αν η αναδυόμενη συμφωνία με το Ιράν τους αφήνει σε καλύτερη ή σε χειρότερη θέση από ό,τι ήταν πριν από τον πόλεμο.

«Από την οπτική γωνία των αραβικών κρατών του Κόλπου, ο πόλεμος στο Ιράν αποτελεί ένα καταστροφικό σημείο καμπής για την περιφερειακή τάξη ασφαλείας», δήλωσε ο Χασάν Αλχασάν, ανώτερος συνεργάτης στο Διεθνές Ινστιτούτο Στρατηγικών Μελετών (IISS), ο οποίος βλέπει τη συμφωνία ως μέρος μιας ευρύτερης αποχώρησης των ΗΠΑ από την περιοχή. «Η αποδέσμευση των ΗΠΑ από τον Κόλπο και η ροή χρηματοοικονομικών και οικονομικών πόρων προς το Ιράν είναι πιθανό να ενθαρρύνουν περαιτέρω την Τεχεράνη».

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

τρομάζει περισσότερο από πυρηνικό πόλεμο η καθημερινότητα της νεκρολογίας της ξαφνικίτιδος

 

όταν περάσαμε για πρώτη φορά Covid - 19 από την  κλινική συμπτωματολόγια δεν περίμεναμε κάποιος να μας πει  ότι αυτός ο ιός ήταν ανθρωπογενής ..έκανε ΜΠΑΜ στον οργανισμό και στην ιολογία είχαμε πάρει δέκα στο Πανεπιστήμιο ...

με την βοήθεια μιας αγίας γερόντισσας σώθηκα και ένα χαλικάκι της που έλαβα από τον τάφο της ... με αυτό έπεφτε ο πυρετός , οι σφυγμοί και ανακουφιζόμουν απο την δύσπνοια ..σας φαίνεται παράξενο εεεε; και όμως 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας   

Στα πέτρινα χρόνια της πανδημίας εμφανίστηκε ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ και προειδοποίησε ότι η ιατρική όπως την γνωρίζαμε "πέθανε" και ότι χρειαζόμαστε πλέον νέους ιατρούς..τα γράψαμε τότε ..σήμερα πονάμε γιατί  φεύγουν οι δικοί μας άνθρωποι φίλοι , συγγενείς κ.α 

ενώ στις ΗΠΑ γίνεται χαμός με αποκαλύψεις βλ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2026/06/blog-post_22.html το βαθύ αντίχριστο σύστημα αντεπιτίθεται και προσπαθεί κάθε έρευνα αλήθειας και ιατρική μελέτη να τις βγάλει παραπλανητικές...ενώ δεν βλέπει τι γίνεται που κάθε μέρα και λεπτό πέφτουν κορμιά ξαφνικά στους δρόμους ...

ΒΙΩΝΟΥΜΕ μια τραγωδία ιστορικών διαστάσεων και μη περιμένετε να γίνει πόλεμος για να δείτε χειρότερη τραγωδία ..όσο περνούν οι μέρες.

 

Αλλά έχουμε όμως και ένα παράπονο, ότι δεν μπορούμε να βγαίνουμε με το αλάνθαστο δέκα καρδιναλίων και να ψέγουμε όσους έκαναν ή αναγκάστηκαν να κάνουν τα ενέσιμα ή να βγάζουμε τα απωθημένα μας ακούγοντας το καθημερικό θανατικό.


Όσοι μείνουμε  πίσω  για να θάψουμε πρέπει να γίνουμε περισσότεροι άνθρωποι δοθείσης αυτής της ευκαιρίας και να κατανοήσουμε πόσο δαγκώνει ο αντίχριστος ο κατεξοχήν ανθρωποκτόνος...

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΒΙΝΤΕΟ - κοτζάμ πρωθυπουργό σήμερα του βρήκατε ραντεβού για να βγάλει νέα ταυτότητα;

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://www.facebook.com/share/v/1DdqK1gzE2/
ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ

έθεσε τα όρια στους ρώσους στρατηγούς " ΟΥΑΙ τα ΕΘΝΗ του Βορρά" (άσχημα αν πιαστεί από επάνω)

 




«Η Ρωσία θα απαντήσει και δεν θα τους αρέσει...» ήταν το λακωνικό πλην σαφές μήνυμα του Ρώσου προέδρου προς τα κράτη της Βαλτικής

Ο Ρώσος Πρόεδρος Vladimir Putin απηύθυνε μία ασύλληπτη προειδοποίηση προς τις χώρες της Βαλτικής που βοηθούν τα drones των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων σε επιθέσεις εναντίον της Ρωσίας, με δημόσια τοποθέτησή του από το Κρεμλίνο στις 23/6.
Συγκεκριμένα, ο ισχυρός άνδρας του Κρεμλίνου τόνισε, ότι οι χώρες από τα εδάφη των οποίων απογειώνονται τα ουκρανικά drones με προορισμό ρωσικές περιοχές πιθανότατα δεν αντιλαμβάνονται τις συνέπειες των πράξεών τους...
Αυτή ήταν η απάντηση του αρχηγού του κράτους σε ερώτηση συμμετέχοντος στη συνάντηση του προέδρου με αποφοίτους πανεπιστημίων που υπάγονται στο Υπουργείο Άμυνας, το Υπουργείο Εκτάκτων Αναγκών, την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας (FSB), την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Προστασίας, τη Ρωσική Εθνοφρουρά, την Ομοσπονδιακή Σωφρονιστική Υπηρεσία, την Ερευνητική Επιτροπή και το Υπουργείο Εσωτερικών.

«Η Ρωσία θα απαντήσει και δεν θα τους αρέσει...»

ξεχάσαμε τον Απόστολο Παύλο, ξεχάσαμε τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά , τα ξεχάσαμε όλα ..ντουγρού για τα ντουβάρια που και αυτά πέφτουν με σεισμούς

 

Φώτο η Πολυκατοικία της οδού Ιπποδρομίου στην Θεσσαλονίκη (το ζήσαμε από κοντά)

49  χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την μέρα του φονικού Εγκέλαδου που «πάγωσε» τη Θεσσαλονίκη.

Στις 23:05 της 20ης Ιουνίου του 1978, η πόλη ταρακουνήθηκε από τον ισχυρό σεισμό μεγέθους 6,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, με επίκεντρο το 35 χλμ. Α-ΒΑ της Θεσσαλονίκης, στο χωριό Προφήτης στη λίμνη Βόλβη

Διαβάζουμε ..

Ό ἀπόστολος Παῦλος λέγει πρὸς τοὺς Ἐφεσίους, «τοῦτο νὰ γνωρίζετε, ὅτι κάθε πόρνος ἢ ἀκάθαρτος ἢ πλεονέκτης, ποὺ εἶναι εἰδωλολάτρης, δὲν ἔχει κληρονομία στὴ βασιλεία τοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ»· Καὶ γιὰ νὰ ἀσφαλίση καλύτερα καὶ νὰ ἀποστομώση τοὺς διδάσκοντας διαφορετικὰ προσθέτει· 

«Κανεὶς νὰ μὴ σᾶς ἀπατᾶ μὲ κενὰ λόγια· διότι γι' αὐτὰ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπάνω στοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας· νὰ μὴ γίνεσθε λοιπὸν συμμέτοχοι αὐτῶν» (Έφεσ. 5,6).

Παρομοίως ὁ ἴδιος πάλι γράφοντας πρὸς τοὺς Κορινθίους λέγει, «μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτρες οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖτες οὔτε πλεονέκτες οὔτε κλέπτες οὔτε μέθυσοι οὔτε λοίδοροι οὔτε ἄρπαγες δὲν θὰ κληρονομήσουν βασιλεία Θεοῦ» (Ά Κορ. 6,9).

~  Ἄγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς
( Ἅπαντα τά  Ἔργα ΕΠΕ τ. 10 σελ. 167 
Όμιλία κστ')

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

"Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω" ο ΑΓΙΟΣ τον φίλησε και μαρτύρησε ότι κοντά μας είναι όλα .ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ η Ελλάδα θα Ανέστη

 

Ο κάτωθι επονομαζόμενος που δίνει την γνωστή σε όλους μας μαρτυρία είναι ξάδελφος του Νικολάου Μάρτη ιστορικού , συγγραφέα  πολιτικού που έδωσε μάχες για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας και οι δύο γνωστοί μας αγαπητοί - ΣΤΩΜΕΝ καλώς Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Διαβάζουμε :
ΜΑΡΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω . Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα : ¨Πάτερ Παΐσιε , έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ΄αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε : Βόρειο Ήπειρο , Μακεδονία των Σκοπίων , Ανατολική Ρωμυλία , Κωνσταντινούπολη , Μικρά Ασία ¨ . Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι , μου λέει : ¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨ . Σκύβω , με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο. Μετά μου λέει : ¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει , αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι !¨

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1, Σελ 287
Πηγή Μέγας Κωνσταντίνος fb ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ - Time: 5 billion people may die in nuclear disaster because of Ukraine

 Time: 5 billion people may die in nuclear disaster because of Ukraine

"We obviously don't know how many people will survive a nuclear war. But if it's even remotely as bad as this study predicts, it has no winners, merely losers," Time said.

Most of the US population will be killed immediately, whereas the ensuing nuclear winter will last for a decade.

If one side launches nuclear-capable missiles, the other side will retaliate in a maximum of ten minutes.

  • The US will strike Russia from the northern part of Norway,
  • Russia will strike the US from the north of Canada, a couple of minutes after the launch of US missiles.

more 

https://english.pravda.ru/news/world/156989-russia_us_nuclear_war/

"θέλουν κάποιοι την Ελλάδα μισή της μισής; " μας είπε πριν χρόνια ασκητής και ακούμε τον Σαράντη Καργάκο να λέει:

 

φώτο ΠΗΓΗ https://www.facebook.com/groups/447782402615446/permalink/1312043436189334/

ΕΠΙΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο ΤΕΜΑΧΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΎ
Βίντεο 



Θα συμπληρώσουμε τους λόγους άλλου Γέροντα: " θα πέσει" το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ σε πολλούς στην Ελλάδα και θα γίνουν φρουροί της την στιγμή που θα κυκλοφορούν ανάμεσα σε άγρια θηρία.

και ενώ τόσα συμβαίνουν στην Μόσχα ..τρικλοποδιά της Τουρκίας στην Ρωσία...η Μαύρη θάλασσα το επόμενο διάστημα θα καίγεται

φώτο " έρχονται αερομαχίες δυτικών με Ρώσους επάνω στην Μαύρη Θάλασσα , έρχονται τα λόγια του Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού"

"Η Τουρκία παίζει με τη φωτιά της Ουκρανίας: Στήνει παγίδα σε Ρωσία στη Μαύρη Θάλασσα - Έρχεται απάντηση - σοκ"
Διαβάζουμε :
Πρωτοβουλία για τη σύμπηξη ενός πολυεθνικού μετώπου με στήριξη από το ΝΑΤΟ, το οποίο θα αποσκοπεί στην υποστήριξη της Ουκρανίας και στην ενίσχυση της δυτικής επιρροής στη Μαύρη Θάλασσα, ετοιμάζει η Τουρκία του Recep Tayyip Erdogan, γεγονός το οποίο σηματοδοτεί απόκλιση από τη μακροχρόνια πολιτική της Άγκυρας να περιορίζει τη συμμετοχή ξένων στρατιωτικών δυνάμεων στη στρατηγικά ευαίσθητη περιοχή της.
Πρόσφατη αλληλογραφία του υπουργού Άμυνας Yasar Guler, αντίγραφο της οποίας περιήλθε στην κατοχή του Nordic Monitor, αποκαλύπτει ότι η Τουρκία διαδραματίζει ηγετικό ρόλο σε ένα πολυεθνικό πλαίσιο γνωστό ως «Συμμαχία των Προθύμων για την Ουκρανία» (Coalition of the Willing for Ukraine), μια ομάδα 33 χωρών που προετοιμάζουν ρυθμίσεις ασφαλείας για μια πιθανή μεταπολεμική διευθέτηση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Άγκυρα δημιουργεί Διοίκηση Ναυτικού Σκέλους (Maritime Component Command) στην περιοχή Beykoz της Κωνσταντινούπολης, με θέα στον Βόσπορο, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να τοποθετήσει την Τουρκία στο επίκεντρο μελλοντικών επιχειρήσεων ασφαλείας στη Μαύρη Θάλασσα.
Σύμφωνα με την επιστολή του Guler, με ημερομηνία 18 Μαΐου 2026, η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός πολυεθνικού επιχειρησιακού στρατηγείου γνωστού ως Πολυεθνικής Δύναμης Ουκρανίας (Multinational Force Ukraine – MNF-U), του οποίου η βασική δομή διοίκησης εγκαθίσταται στο Παρίσι..