Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Και τώρα τι κάνουμε αν η τουρκία μπορεί να στέλνει από την Λιβύη στην Κρήτη τα βαριά μη επανδρωμένα αεροσκάφη «Akinci» με υψηλές δυνατότητες μάχης;

 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

Ο ιστότοπος Military Africa επιβεβαίωσε ότι η προσωρινή κυβέρνηση «Εθνικής Ενότητας» της Λιβύης, με επικεφαλής τον Αμπντούλ Χαμίντ αλ Ντμπεϊμπά, απέκτησε τουρκικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη «Akinci» με υψηλές δυνατότητες μάχης.

Η Άγκυρα ή η Τρίπολη δεν ανακοίνωσαν την ημερομηνία κατά την οποία η κυβέρνηση Dabaiba απέκτησε τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη «Akinci» ή τον αριθμό των αεροσκαφών που απέκτησε η κυβέρνηση Ντμπεϊμπά.

Το «Akinci» έχει πολλά πλεονεκτήματα, καθώς μπορεί να ελεγχθεί από επίγειο σταθμό λειτουργίας και είναι εξοπλισμένο με υψηλή τεχνολογία στον εντοπισμό και την παρακολούθηση στόχων, εκτός από τις δυνατότητες πτήσης σε μεγάλα υψόμετρα χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία κατασκευής και ζυγίζει 4,5 τόνους.

Το μέγιστο βάρος απογείωσης του αεροσκάφους είναι 5,5 τόνοι, με χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου πάνω από 1.350 κιλά πυρομαχικών και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τους 195 κόμβους.

Περισσότερα στο https://echedoros.blog/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΑΠΟΨΗ: Το Akinci, αν ολοκληρωθεί, είναι κίνδυνος μεγαλύτερος από τα F-35A της Τουρκίας, απλά εμείς επιλέγουμε να μην το βλέπουμε

Η κατάσταση όμως αλλάζει με το Akinci. Το τελευταίο μπορεί να φέρει τον πύραυλο cruise SOM J, που αρχικά προβλεπόταν να εξοπλίσει τα παραλίγο τουρκικά F-35A. H αναστολή και ίσως ακύρωση παράδοσης των τουρκικών αεροσκαφών όχι μόνο δεν σταμάτησε την εξέλιξη του προηγμένου πυραύλου πλεύσης, αντίθετα αυτή συνεχίστηκε κανονικά.
Τωρα, Akinci και SOM από μόνοι τους ίσως να μην είναι τόσο πρόβλημα, αλλά σε συνδυασμό   μεταξύ τους μπορούν να είναι φονικός συνδυασμός. Ειδικά για την ελληνική αεράμυνα και την ΠΑ. Εξηγούμε, αν και νομίζουμε ότι τα πράγματα είναι απλά…

Η τουρκική αεροπορία μπορεί να αποκτήσει όποιον αριθμό από τα εγχώριας κατασκευής UCAV επιθυμεί. Συνεπώς, έχει τον κατάλληλο φορέα για την ταυτόχρονη εκτόξευση όσων πυραύλων πλεύσης επιθυμεί, ενώ μπορεί να επαναλαμβάνει τη διαδικασία επίσης όσες φορές θέλει. Θα ρωτήσει κάποιος, κι όχι άδικα, αν αυτή η διαδικασία μπορεί ή όχι να γίνει από τα τουρκικά μαχητικά. Φυσικά και μπορεί, αλλά πρέπει να τονίσουμε πως τα μαχητικά θα χρειαστούν σε διάφορα σημεία του μετώπου, ενώ οι βάσεις τους είναι εντός της επιχειρησιακής δυνατότητας της ΠΑ.
Τα Akinci όμως μπορούν να απογειώνονται από παντού, ακόμη κι από το Ινσιρλίκ, να πλησιάζουν τα μικρασιάτικα παράλια, να εξαπολύουν τους SOM και να επιστρέφουν όπου θέλουν. Και το βασικότερο, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ, ένα είδος εν ανεπαρκεία στην τουρκική αεροπορία μετά τις αμείλικτες διώξεις εκπαιδευμένων στελεχών από το Καθεστώς Ερντογάν.
Η αντιμετώπισή τους από την ΠΑ θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Η τελευταία θα είναι αφοσιωμένη στην εξαΰλωση της τουρκικής ΠΑ, αλλά και στις άλλες αποστολές της. Αντίθετα, τα Akinci, θα μπορούν να πετούν πάνω από ασφαλείς περιοχές, και όταν απομακρύνονται τα ελληνικά μαχητικά, να μπαίνουν στο Αιγαίο και να εξαπολύουν τους SOM και αμέσως μετά να απομακρύνονται. Τυχόν αποστολές κυνηγιού των UCAV θα βάλει αναμφίβολα τα ελληνικά μαχητικά εντός των περιοχών που προστατεύονται από τους S-400 (αυτούς που πούλησαν οι φίλοι και σύμμαχοι της Ελλάδας Ρώσοι)…

Τα Akinci με ραντάρ, πετώντας ψηλά, θα μπορούν να μεταφέρουν δεδομένα σε χαμηλά ιπτάμενα τουρκικά αεροσκάφη, ή να συμπληρώνουν την εικόνα της τακτικής κατάστασης ανά πάσα στιγμή. Ταυτόχρονα, χάρη στον μεγάλο χρόνο παραμονής στον αέρα, μπορούν να παίζουν το ρόλο του ιπτάμενου εκτοξευτή αντιαεροπορικών πυραύλων, δημιουργώντας μια ιπτάμενη κόλαση πάνω από το Αιγαίο.

ΠΗΓΗ https://flight.com.gr/akinci-is-a-great-danger-for-hellenic-defence/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/3IZJbnRX_g0?si=cv4Q1mSppYL4cqKm