Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

έστησαν μεγάλη παγίδα στην Αγία Αικατερίνη του Σινά και θα πέσουν μέσα πολλοί και με πάταγο ;

πόσο βολικά αισθάνεται κάποιος με τέτοιες δηλώσεις για την Αγία Αικατερίνη του Σινά;
Κάπως  έτσι το δούλεψαν οι Τούρκοι και σήμερα ακολουθούν οι Αιγύπτιοι. 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Σε επόμενο στάδιο το ιδιοκτησιακό καθεστώς, λένε ...( στα λόγια και τις δήθεν υποσχέσεις κρύβεται ο πονηρός )
Είναι απλά τα πράγματα ...οι παροικούντες σε αυτά γνωρίζουν γιατί ακούμπησαν ένα πνευματικό και ιστορικό κόμβο που προκαλεί ηλεκτροπληξίες.
Αν πιστεύουν ότι κοροϊδεύουν την Αγία δεν έχουν από το να διαπιστώσουν μάλλον σε εγγύς χρόνο ανατροπές στις ηγεσίες και επέκταση του πολεμικού κακού στο Σουέζ .
Αναμενόμενο όχι γιατί ο Ουρανός τιμωρεί, αλλά διότι λύσσαξε ο έξω από εδώ με τα Σεβάσματα της Ορθοδοξίας ..
Και κάτι σαν επισήμανση ...οι Αιγύπτιοι έχουν κρυφή εναλλακτική λύση να παραδώσουν στο μέλλον  στους Μονοφυσίτες Κόπτες της Αιγύπτου την Ιερά Μονή της Αγίας Αικατερίνης;

Γράφει η αιγυπτιακή Aboutmsr.

Γιατί η Μονή της Αγίας Αικατερίνης ονομάζεται με αυτό το όνομα;

Ο κύριος λόγος είναι η ιστορική δογματική διαμάχη που χρονολογείται από τη Σύνοδο της Χαλκηδόνας (451 μ.Χ.), η οποία καθόρισε ότι ο Χριστός είχε δύο φύσεις (θεϊκή και ανθρώπινη).


Οι Ελληνορθόδοξες εκκλησίες αποδέχτηκαν αυτήν την απόφαση, ενώ η Κοπτική Ορθόδοξη Εκκλησία την απέρριψε, καθώς πιστεύει ότι ο Χριστός έχει μία ενσαρκωμένη φύση, μια θέση γνωστή ως «Αλεξανδρινός κλάδος».

Έτσι, η Μονή της Αγίας Αικατερίνης ακολουθεί τον βυζαντινό χαλκηδόνιο κλάδο, ενώ η Κοπτική Εκκλησία ακολουθεί τον αλεξανδρινό, μη χαλκηδόνιο κλάδο.

Νομικά, η Μονή της Αγίας Αικατερίνης χαρακτηρίζεται ως αδειοδοτημένη ξένη εκκλησία, ενώ η Κοπτική Ορθόδοξη Εκκλησία είναι εθνική εκκλησία της οποίας οι υποθέσεις ρυθμίζονται εντός των επίσημων θρησκευτικών θεσμών του αιγυπτιακού κράτους.

Μια κρίση που ξεπερνά τα όρια μιας νομικής διαμάχης

Η κρίση γύρω από τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης δεν περιορίζεται σε μια νομική διαμάχη για την ιδιοκτησία γης. Θίγει αρκετά ευαίσθητα ζητήματα, κυρίως την κυριαρχία του αιγυπτιακού κράτους επί των εδαφών του και τον παγκόσμιο θρησκευτικό συμβολισμό που έχει η μονή για τις βυζαντινές εκκλησίες, ιδίως την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία.


Άλλωστε το Κολυμπάρι " θεωρεί " τους Κόπτες  σήμερα  σαν εκκλησία ;
Μεγάλες παγίδες γύρω μας γιατί κάποιοι μας οδήγησαν σε αυτές και εμείς ακολουθούσαμε ως αδιάφοροι και άλλα ..
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


Διαβάζουμε 
Δέσμευση Σίσι για ανεμπόδιστη συνέχιση της λειτουργίας της Μονής του Σινά, σε επόμενο στάδιο το ιδιοκτησιακό
Για διατήρηση του status quo του μοναστηριού κάλεσε την αιγυπτιακή πλευρά η ελληνική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη...
Περισσότερα στο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ