Ελληνορωμαϊκά!

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025

το πλήρωμα της πλέον συγκλονιστικής προφητείας

 


ΦΩΤΟ ΠΗΓΗ

η μια προφητεία επιβεβαιώθηκε - η άλλη επιβεβαιώνεται 33 χρόνια μετά από την πρώτη 


Η Σοβιετική Ένωση διαλύθηκε στις 26 Δεκεμβρίου 1991.

ΕΠΕΤΕΙΟΣ 33 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ  ΠΡΩΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΤΑ 7 ΕΤΗ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

διαβάζουμε σεβαστικά ...

 Πνευματικό ραντάρ, ενώ ο κόσμος συνταράσσεται

εκ του νέου βιβλίου
Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

Έλεγε ο Όσιος Παΐσιος: «Εφημερίδα διάβασα μία φορά στην ζωή μου, για να μάθω πότε θα κληθώ στρατιώτης. Αν συμβεί ένα γεγονός, ή θα μαθευτεί και θα το μάθω κι εγώ ή θα το μάθω με την προσευχή». Και κάποια από τα συνταρακτικά γεγονότα που συνέβησαν στο τέλος της δεκαετίας του ’80 ο Όσιος όχι μόνον τα έμαθε με την προσευχή, αλλά και τα είχε δει με «την πνευματική τηλεόραση» πολλά χρόνια πριν συμβούν.

Την πτώση του κομμουνισμού στην Ρωσία και στα άλλα κομμουνιστικά κράτη την είχε προφητεύσει δέκα χρόνια νωρίτερα. Το 1979 είχε πει: «Ο κομμουνισμός θα πέσει. Η Σοβιετική Ένωση θα διαλυθεί και θα γίνει πολλά κρατίδια. Στην Αλβανία θα ανοίξουν οι Εκκλησίες, και σιγά-σιγά θα θριαμβεύσει η Ορθοδοξία». Από τότε πολλές φορές επανέλαβε τις προφητείες αυτές.

Το 1988 είπε σε μια παρεά:

― Στην Παλαιά Διαθήκη, για τις αμαρτίες του λαού, ο Θεός είχε αφήσει τρεις γενιές υπόδουλες στην Βαβυλώνα και μετά οικονόμησε και ελευθερώθηκαν. Κάθε γενιά αριθμεί είκοσι πέντε χρόνια. Τρία επί είκοσι πέντε πόσο κάνει;

― Εβδομήντα πέντε, του είπαν.

― Το 1917 έγινε η ρωσική επανάσταση, συν 75 πόσο κάνει; τους ρώτησε.

― 1992, απάντησαν.

Και αμέσως ο Όσιος άλλαξε θέμα. Πράγματι, έως το 1992 είχαν πέσει όλα τα ολοκληρωτικά καθεστώτα της Ανατολικής Ευρώπης.

Τον Μάιο του 1989, στην Λέσχη Αξιωματικών της Ξάνθης, ο Όσιος είχε πει στον στρατιωτικό γιατρό, με τον οποίο συζήτησε:

― Από ψάρεμα ξέρεις; Ξέρεις τι θα γίνει, αν κάποιος πιάσει πολλά ψάρια αλλά τα δίχτυα είναι σάπια και η θάλασσα έχει φουρτούνα;

― Θα σπάσουν τα δίχτυα, και θα φύγουν τα ψάρια, απάντησε ο γιατρός.

― Και η Σοβιετική Ένωση, συνέχισε ο Όσιος, είναι σαν μία τράτα, η οποία έριξε τα δίχτυα της και μάζεψε πολλά ψάρια. Τα δίχτυα όμως είναι σάπια και τρίζουν· όπου νά ‘ναι θα σπάσουν! Όλοι αυτοί οι λαοί θα ελευθερωθούν. Τον «Τσαούση του αίσχους» τον ξέρεις; ρώτησε πάλι.

― Τον Τσαουσέσκου εννοείτε; είπε με απορία ο γιατρός.

― Ναι, αυτόν θα τον σκοτώσουν, είπε ο Όσιος, και θα τον δει όλος ο κόσμος. Σε έξι μήνες όλοι αυτοί οι λαοί θα ελευθερωθούν.

Και τον Ιούλιο του 1989, είπε σε προσκυνητές: «Ο Χριστός, όπως ξέρετε, ήταν μαραγκός. Στο χέρι Του κρατάει ένα μεγάλο κατσαβίδι· πότε βιδώνει, πότε ξεβιδώνει. Τώρα λοιπόν θα ξεβιδώσει την Ρωσία».

Τα γεγονότα που ακολούθησαν επιβεβαίωσαν ότι ο όσιος Γέροντας έβλεπε «τα μέλλοντα ως παρόντα» και «τα μακράν ως πλησίον γιγνόμενα». Τον Αύγουστο του 1989 συνέβησαν στην Σοβιετική Ένωση τα γεγονότα που οδήγησαν στην διάλυσή της. Ύστερα από τέσσερις μήνες, τον Δεκέμβριο, έγινε στην Ρουμανία η επανάσταση εναντίον του κομμουνιστικού καθεστώτος. Την παραμονή του Αγίου Σπυρίδωνος (με το παλαιό εορτολόγιο), δύο μοναχοί πηγαίνοντας στο Κελλί του Αγίου Σπυρίδωνος (Κερκυραίων), που πανηγύριζε, πέρασαν από την Παναγούδα. Είχε πέσει πολύ χιόνι, και το μονοπάτι ήταν απάτητο· κανένας δεν είχε επισκεφθεί προηγουμένως τον Γέροντα. Όταν βγήκε να τους ανοίξει, ήταν πολύ αναστατωμένος· το πρόσωπό του ήταν κατακόκκινο και έπαιρνε βαθειές ανάσες. «Θα πάτε στον Άγιο Σπυρίδωνα; τους ρώτησε. Να πείτε εκεί στους Πατέρες να κάνουν πολλή προσευχή, γιατί στη Ρουμανία γίνεται μεγάλη σφαγή, έχουν εμφύλιο πόλεμο!». Στο Κελλί όπου πήγαν, κανένας δεν είχε ακούσει κάτι τέτοιο. Τις επόμενες ημέρες μαθεύτηκαν τα σχετικά με τις σφαγές που είχαν γίνει εκείνο το βράδυ στην Ρουμανία. Στις 27 Δεκεμβρίου εκτελέσθηκε ο Τσαουσέσκου, και όλοι τον είδαν στην τηλεόραση.

Τον Οκτώβριο του 1989 το πνευματικό ραντάρ του Πατρός Παϊσίου «είχε πιάσει» και την καταστροφή μιας γέφυρας στην Αμερική. Ενώ συζητούσε με κάποιον επισκέπτη στην αυλή της Παναγούδας, άρχισε ξαφνικά να κάνει τον σταυρό του και να λέγει: «Παναγία μου! Σεισμός!». Χτυπούσε τα χέρια του στα γόνατα και έλεγε: «Πάει η γέφυρα! Θεέ μου, προστάτεψε τους ανθρώπους!». Ο επισκέπτης κοίταζε με απορία, ώσπου ο Γέροντας συνήλθε και συνέχισαν τη συζήτηση. Έφυγε παραξενεμένος, αλλά την επόμενη μέρα διάβασε στην εφημερίδα: «Μεγάλος σεισμός στο Σαν Φρανσίσκο. Έπεσε μία γέφυρα…».

Τον Αύγουστο της επόμενης χρονιάς (1990), άρχισε πολεμικός αναβρασμός στην περιοχή του Περσικού Κόλπου. Όπως ήταν φυσικό, αυτό προκάλεσε μεγάλη ανησυχία σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο Πατήρ Παΐσιος προσευχόταν θερμά, για να βρεθεί μία ειρηνική λύση, αλλά έλαβε πληροφορία από τον Θεό ότι ο πόλεμος ήταν αναπόφευκτος. Σε κάποιους εκμυστηρεύτηκε: «Μην το πείτε σε κανέναν, αλλά, ενώ προσευχόμουν, αισθάνθηκα ότι θα γίνει ο πόλεμος· δεν πρόκειται να σταματήσει το κακό. Θα καίγεται και η θάλασσα από το πετρέλαιο στον πόλεμο αυτόν». Όπως και έγινε.

Με το πνευματικό του ραντάρ ο Όσιος παρακολουθούσε τις εξελίξεις του πολέμου. Τον Νοέμβριο, ενώ βρισκόταν στο Ησυχαστήριο, είπε μια μέρα: «Σήμερα οι Αμερικανοί θα χτυπούσαν στον Περσικό Κόλπο αλλά το ανέβαλαν. Να κάνετε προσευχή να είναι κάτι τοπικό, να μην επεκταθεί σε όλες τις αραβόφωνες χώρες». Και στα τέλη Δεκεμβρίου έγραψε: «Η πυρκαγιά του πολέμου προς το παρόν ελέγχεται. Να ευχώμεθα να μην ξεφύγη τον έλεγχο, γιατί τότε πού θα πάη, ο Κύριος οίδε».

Στις 17 Ιανουαρίου 1991, κατά τις δυόμισι η ώρα το πρωί, ενώ είχε τελειώσει την αγρυπνία του και ήταν έτοιμος να πλαγιάσει, ένιωσε κάτι φοβερό, που ήταν αδύνατον να το περιγράψει. Και αμέσως άκουσε βουητά από αεροπλάνα και βομβαρδισμό. Τον έπιασε ρίγος και βγήκε έξω στην αυλή, για να κάνει κομποσχοίνι. Έλεγε την ευχή με όλη του την δύναμη, και στιγμές-στιγμές περνούσαν από μπροστά του σκηνές από τον πόλεμο.

Το πρωί είπε σε έναν γνωστό του που τον επισκέφθηκε:

― Έμαθες τι έγινε το βράδυ στο Ιράκ;

― Όχι, Γέροντα, απάντησε εκείνος.

― Έγινε βομβαρδισμός, του είπε, και σκοτώθηκαν πολλοί άνθρωποι. Να δεις πώς έκλαιγαν τα μικρά παιδιά, πώς χτυπιόντουσαν οι μανάδες· θρήνος έγινε μεγάλος.

― Και εσείς πώς τα ξέρετε αυτά; τον ρώτησε εκείνος.

― Τα έβλεπα όλα μπροστά μου σαν σε τηλεόραση.

Όσες ημέρες κράτησε η  πολεμική αυτή σύρραξη, ο Όσιος δεν διέκοψε σχεδόν καθόλου την προσευχή. Μια μέρα πήγαν στην Παναγούδα κάποιοι μοναχοί και τον ρωτούσαν αν ο πόλεμος θα έπαιρνε παγκόσμια έκταση. «Πηγαίνετε στα κελλιά σας και προσευχηθείτε, τους είπε κάπως αυστηρά, δεν βλέπετε τα αθώα παιδάκια πώς σκοτώνονται; Σε λίγο θα γίνει μεγάλο κακό!». Και πράγματι, μία εβδομάδα αργότερα, σε έναν νέο βομβαρδισμό σκοτώθηκαν πολλά μικρά παιδιά.

Την επόμενη φορά που ο Όσιος επισκέφθηκε το Ησυχαστήριο, μίλησε στις Αδελφές και για τον πόλεμο στον Περσικό Κόλπο. «Οι μεν Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί, είπε, με τη δήθεν ελευθερία φθάνουν μέχρι τον σατανισμό. Ο άλλος, ο Σαντάμ, ήθελε να αναδειχθεί Μωχάμετ. Φύλαξε ο Θεός και δεν επεκτάθηκε το κακό. Πάντως είναι μια κατάσταση τρελλοκομείο. Όταν οι άνθρωποι δεν συμφιλιώνονται με τον Θεό, μπορεί να έρθει η ειρήνη; Όπως λέει και το Ευαγγέλιο: ‟Όταν θα μιλούν για ειρήνη, θα έρθουν αναταραχές”».

Μια Αδελφή σχολίασε:

― Γέροντα, τώρα με τον πόλεμο υπήρχε τέτοια τηλεοπτική επικοινωνία, που την ίδια στιγμή όλος ο κόσμος έβλεπε τα γεγονότα.

― Μόνον τον εαυτό τους δεν βλέπουν οι άνθρωποι, απάντησε ο Όσιος, όλον τον άλλον κόσμο τον βλέπουν. Τώρα ο κόσμος καταστρέφεται από το μυαλό του. Δεν είναι ότι τους καταστρέφει ο Θεός. Θέλει πολλή προσευχή. Χρειάζεται θεϊκή επέμβαση.

Εκ του βιβλίου

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"

ΠΗΓΗ https://www.impantokratoros.gr/053C80E9.el.aspx


ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ " Κατάλαβες τί γίνεται; Άλλα ό Θεός θα το αξιοποίηση στο καλό. Θα πάνε αυτοί. Και οι κομμουνιστές πόσα χρόνια δηλαδή. Δούλεψαν κοντά 75 χρόνια και δεν κράτησαν, κράτησαν ούτε 70 χρόνια, 72… Οι Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; και 250. Αυτοί ούτε 7 χρόνια δεν θα κρατήσουν…" 

Υπεύθυνος για την απομαγνητοφώνηση και την έκδοση : Ίερομ. Ισαάκ και συνοδεία Καλύβη Αναστάσεως

ΠΗΓΗ https://www.iellada.gr/thriskeia/anatrihiastiki-profiteia-agioy-paisioy-i-epivevaiosi-irthe

επιμέλεια https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

στα 2.524 μέτρα στην Ελληνικοτάτη Μακεδονία μας το χιόνι κάνει εκκλησιαστικά γλυπτά

 

Εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στο Καϊμακτσαλάν/Photo: Shutterstock
όμως το εκκλησάκι αυτό τιμάται στην Μνήμη των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου 

Λέγει ένας Άγιος: "Ενθυμου τον Θεόν εν ημέραις ειρήνης, ίνα σε ενθυμηθη ο Θεός εν ημέραις θλίψεως".
Πρέπει να ενθυμούμεθα τον Θεό πάντοτε και όταν ζουμε ημέρες ευτυχισμένες, με ειρήνη, με υγεία και ευφορία. Και όχι μόνον, όταν έχουμε θλίψη, ανάγκη και κίνδυνο, διότι έτσι θα μας ενθυμηθεί κι ο Θεός στην δυσκολία μας.
Να έχουμε πάντα προ οφθαλμών μας την ελεημοσύνη, την ποικίλη, και την υλική και την πνευματική . Δεν είναι τίποτα δικό μας. Τα πάντα είναι του Θεου. Ευλόγησε ο Θεός; Έχω. Δεν ευλόγησε; Δεν έχω.
Γέροντος Εφραίμ Φιλοθεΐτου ΠΗΓΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

η οικονομία - οι πύραυλοι - οι σπάνιες γαίες και ο πόλεμος που θα γίνει καθημερινότητα

 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ επιλεγμένα 

" Το Πεκίνο απαγόρευσε τις εξαγωγές γαλλίου, γερμανίου και αντιμονίου που προορίζονται για τις ΗΠΑ, σε μια κίνηση που εξελίσσεται απροσδόκητα σε έναν πόλεμο στον τομέα της τεχνολογίας και της αμυντικής βιομηχανίας...

Αυτό το μήνα το Πεκίνο απαγόρευσε τις εξαγωγές γαλλίου, γερμανίου και αντιμονίου που προορίζονται για τις ΗΠΑ, σε μια κίνηση που εξελίσσεται απροσδόκητα σε έναν πόλεμο στον τομέα της τεχνολογίας.
Τα μέταλλα είναι σημαντικά επειδή έχουν κρίσιμες χρήσεις σε πολλές δυτικές βιομηχανίες, από τη στρατιωτική τεχνολογία έως τους ημιαγωγούς, την κατασκευή πυραυλικών συστημάτων και τους δορυφόρους." 

με πληροφορίες από τον ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Εἰδικὰ ὅταν ἔλεγε γιὰ τὸν πρωτομάρτυρα Στέφανο ξεσποῦσε σὲ λυγμούς: «Στεφανιό μου, Στεφανιό μου, Στεφανιό μου».

 

 

Κάθε πρωὶ ἔπρεπε νὰ περιμένω τη Γερόντισσα Γαλακτία νὰ περάσει μὲ πολὺ εὐλάβεια ὅλες τὶς εἰκόνες. Προσκυνοῦσε καὶ κουβέντιαζε στοὺς Ἁγίους. Μετὰ ἔπαιρνε ἕνα δίφυλλο εἰκόνισμα καὶ περνοῦσε τὸ ΠΙ ποὺ κρατοῦσε ἀπὸ πάνω μέχρι κάτω γιὰ νὰ μὴν τὸ ἀκουμπᾶνε οἱ δαίμονες. Τοὺς ἔβλεπε ποὺ τὴν πείραζαν καὶ ἤθελαν νὰ τὴν ρίξουν. Σταύρωνε τὸ κρεβάτι της μὲ τὸ σταυρὸ τοῦ παπποῦ της καὶ ὅλα τὰ βασικὰ σημεῖα τοῦ σπιτιοῦ. Ἀκουμποῦσε τὸ κεφάλι πάνω στὸ τραπέζι τοῦ μεσαίου δωματίου καὶ ἄκουε μὲ πολλὰ δάκρυα τὸν ἀπόστολο καὶ τὸ εὐαγγέλιο ἀπὸ τὸ ἐκκλησιαστικὸ ραδιόφωνο. Εἰδικὰ ὅταν ἔλεγε γιὰ τὸν πρωτομάρτυρα Στέφανο ξεσποῦσε σὲ λυγμούς: «Στεφανιό μου, Στεφανιό μου, Στεφανιό μου». Εἶχε δεῖ ζωντανὰ πολλὰ ἀπὸ τὰ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα. Τὴν συγκλόνιζε ὁ λιθοβολισμὸς τοῦ Στεφάνου καὶ μᾶς περιέγραφε μὲ κλάματα κάθε λεπτομέρεια… 
κ. Ριρίκα Χρονάκη για την Γερόντισσα Γαλακτία
Από την Φιλιππια Βενετσάνου

Ιράν και Τουρκία ο στόχος, θα έρθει και η σειρά της Κύπρου... «Η Τουρκία είναι το κέντρο του πολέμου»

 


Ιράν και Τουρκία ο στόχος, θα έρθει και η σειρά της Κύπρου...

«Η Τουρκία είναι το κέντρο του πολέμου»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ


Το μέλος του PKK, Ντουράν Καλκάν, αναφερόμενος σε Κούρδους του Εργατικού Κόμματος του Κουρδιστάν στη Συρία, δήλωσε,: «Δεν έχουμε τέτοια άμεση σύνδεση. Αλλά αυτό δεν είναι ένα τέτοιο πρόβλημα. Ας πούμε λοιπόν ότι υπάρχεις ως σύμβουλος. Εάν υπάρχουν Κούρδοι που δεν είναι Σύροι, δηλαδή ως άτομα που κάνουν κάποια δουλειά, και συνδέονται με το PKK, εάν η Αυτόνομη Διοίκηση Βόρειας και Ανατολικής Συρίας αποφασίσει να φύγουν από την περιοχή τους, θα φύγουν. Ειδικά για τα μέλη του PKK δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. «Θα πάρουν τα όπλα τους και θα μετακινηθούν στο Βόρειο Κουρδιστάν», είπε.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του κουρδικού Rudaw, το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του PKK, Ντουράν Καλκάν, έκανε αξιολογήσεις για τη Συρία, την Τουρκία και την Αυτόνομη Διοίκηση της Ροζάβα (Βόρεια και Ανατολική Συρία) στο πρόγραμμα τηλεοπτικού καναλιού που βρίσκεται κοντά στην οργάνωση.


Χάθηκε ξαφνικά η Χεζμπολάχ, ήρθε η σειρά της Συρίας

Μιλώντας για τη Ροζάβα, ο Καλκάν είπε ότι ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ήθελε να συναντηθεί με τον Μπασάρ Άσαντ, τον έκπτωτο ηγέτη της Συρίας: «Ο Ταγίπ Ερντογάν ήταν πρόθυμος να συναντηθεί με τον Μπασάρ Άσαντ. Αυτό προσπαθούσε συνεχώς, κρυφά, φανερά. Πόσες φορές προσπάθησε να μεσολαβήσει στον Πούτιν; Όλοι έλεγαν ότι οι ΗΠΑ ήθελαν να συνομιλήσουν με τον Μπασάρ Άσαντ. Πραγματικά δεν ήταν φήμες. Ξαφνικά όμως κάποιες εξελίξεις ανέτρεψαν αυτή την κατάσταση. «Κανείς δεν περίμενε ότι η Χεζμπολάχ θα χτυπιόταν τόσο γρήγορα και τόσο σκληρά και ότι η Συρία θα ήταν η επόμενη στη σειρά τόσο σύντομα», είπε.


«Είναι δύσκολο να δημιουργηθεί μια νέα δομή στη Συρία»

Σχολιάζοντας την τρέχουσα κατάσταση στη Συρία, το μέλος του PKK Καλκάν είπε:

«Η κατάσταση είναι αβέβαιη. Είναι δύσκολο να δημιουργηθεί μια νέα δομή στη Συρία. Δεν εμφανίστηκε ούτως ή άλλως στη Γάζα ή στον Λίβανο. Δεν συνέβη ούτε στο Ιράκ. Καταστρέφουν το παλιό, κάτι που θα συμβεί σε περιφερειακό επίπεδο. Τα πράγματα που δημιουργούνται τώρα είναι προσωρινά. Θα δημιουργήσουν προσωρινά πράγματα στη Συρία, αν μπορούν. Γιατί υπάρχουν πολλές αντιφάσεις στη Συρία.


Η εθνοτική δομή είναι πολύ διαφορετική. Υπάρχουν διαφορετικές θρησκείες. Υπάρχουν διάφορες αιρέσεις. Υπάρχουν τους διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Πλουραλιστικά, δημοκρατικά, συνομοσπονδιακά συστήματα μπορούν μόνο να ενώσουν τους τους κύκλους. Τα μη δημοκρατικά συστήματα απλά δεν μπορούν να επιβιώσουν. Δεν μπορεί να δημιουργήσει κάτι νέο. Αυτό λοιπόν θα συνεχιστεί. «Η Συρία ήταν ένα βήμα μπροστά», είπε.

Ιράν και Τουρκία ο στόχος, θα έρθει και η σειρά της Κύπρου


Υποστηρίζοντας ότι το Ιράν και η Τουρκία θα είναι ο στόχος, ο Καλκάν είπε, «Από τη μια πλευρά, ο στόχος είναι το Ιράν. Υπάρχει πολιορκία στο Ιράν. Η πίεση στο Ιράν θα αυξηθεί περαιτέρω.

Η άλλη είναι η Τουρκία. Το παγκόσμιο μονοπωλιακό σύστημα κεφαλαίου προσπαθεί να εδραιώσει τον έλεγχο στην Ανατολική Μεσόγειο, στη βάση ενεργειακών και εμπορικών οδών.

Ως εκ τούτου, προετοιμάζει τον δρόμο. Αυτό είναι καθαρισμός δρόμων. Η κατάσταση στη Συρία είναι επίσης καθαρισμός του δρόμου. Θα έρθει η σειρά της Κύπρου.

«Η Τουρκία είναι το κέντρο του πολέμου», σχολίασε.

Εκφράζοντας την άποψη ότι «η Ροτζάβα μπορεί να είναι πρότυπο για τη Συρία», είπε ο Καλκάν, «Η εμπειρία της Αυτόνομης Διοίκησης της Βόρειας και Ανατολικής Συρίας είναι μια κατάσταση που θα χρησιμεύσει ως πρότυπο για ολόκληρη τη Συρία. Δημιούργησαν ένα δημοκρατικό σύστημα που ένωσε τόσο διαφορετικές εθνοτικές δομές. Έχουν δημιουργήσει μια παράδοση διαχείρισης εδώ και 12 χρόνια. «Έβγαλαν εμπειρία, έβγαλαν συμπεράσματα», είπε.

«Εάν η Αυτόνομη Διοίκηση της Βόρειας και Ανατολικής Συρίας αποφασίσει να φύγει το PKK, θα φύγει»


Ο Καλκάν είπε ότι τα μέλη του ΡΚΚ θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τη Ροζάβα εάν το αποφασίσει η Αυτόνομη Διοίκηση της Ροζάβα και είπε:

«Συνεχίζουν να λένε ξανά και ξανά ότι είναι πρόβλημα το PKK, το «πρόβλημα PKK». Έφτιαχναν βάλσαμο στη γλώσσα τους. Είναι σαν, ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι στην Χαγιάτ Ταχρίρ αλ Σάμ; Ο Συριακός Εθνικός Στρατός είναι μια στρατολογημένη κοινότητα. Όλοι τους είναι κοινότητες που στρατολογήθηκαν από την Κεντρική Ασία, από εδώ και από εκεί. Μαζέματα.

Από την άλλη, είναι οι Κούρδοι. Πιέζουν την Ειδική Διοίκηση Βόρειας και Ανατολικής Συρίας. Το δήλωσε άλλωστε και ο Μουράτ Καραγιλάν.

Δεν έχουμε τόσο άμεση σύνδεση. Αλλά αυτό δεν υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα. Ας πούμε λοιπόν ότι υπάρχουμε ως σύμβουλοι. Εάν υπάρχουν Κούρδοι που δεν είναι Σύροι, δηλαδή ως άτομα που κάνουν κάποια δουλειά, και συνδέονται με το PKK, εάν η Αυτόνομη Διοίκηση Βόρειας και Ανατολικής Συρίας αποφασίσει να φύγουν από την περιοχή τους, θα φύγουν.


Ειδικά για τα μέλη του PKK δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Παίρνουν τα όπλα τους και πάνε στο Βόρειο Κουρδιστάν. Είχαν ήδη πάρει τα όπλα τους από το Βόρειο Κουρδιστάν στο παρελθόν. Πήγαν στο Ροζάβα Κουρδιστάν για να πολεμήσουν και να αντισταθούν στο ISIS. Ο Ταγίπ Ερντογάν το γνωρίζει αυτό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Άρα κανένα πρόβλημα.

Δεν υπάρχει πρόβλημα με την κολλημένη διοίκηση της Βόρειας και Ανατολικής Συρίας. Δεν μπορούν να την στριμώξουν έτσι. Αν κάποιος πρόκειται να κολλήσει εκεί, αυτοί είναι άλλοι.

Αφήστε τους να δουν τη δική τους κατάσταση. Χαιρετίζω την αντίσταση όλων των λαών στη Βόρεια και Ανατολική Συρία, και ιδιαίτερα τον κουρδικό λαό, και μνημονεύω τους μάρτυρες τους με σεβασμό. «Σας εύχομαι μεγάλη επιτυχία σε αυτούς τους ιστορικούς αγώνες ελευθερίας».

Rûdaw

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ – Να γνωρίζετε πατέρες, ότι εδώ έχετε μεγάλη χάρη στην εκκλησία σας. Ο Άγιος Στέφανος πολύ σας αγαπά. Διότι, δεν είναι λίγο να μπει και να σας θυμιάσει

 

Η θαυμαστή εμφάνιση του αρχιδιακόνου, αγίου Στεφάνου στις Καρυές Αγίου Όρους!

Η θαυματουργή εικόνα του αγίου Στεφάνου, που βρίσκεται στο ομώνυνο παρεκκλήσι στο κονάκι της Μονής Διονυσίου στις Καρυές του Αγίου Όρους.

Γράφει ο Μοναχός Λάζαρος Διονυσιάτης στο βιβλίο του “Διονυσιάτικαι διηγήσεις”:

Όταν κατέβηκε από τις Καρυές στο μοναστήρι [στην Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους] ο άγιος Καθηγούμενος αρχ. Γαβριήλ, όπου είχε μεταβεί για την Διπλή Ιερά Σύναξη, που συγκλήθηκε από την Ιερά Κοινότητα, μας διηγήθηκε την εμφάνιση του αγίου Πρωτομάρτυρος Στεφάνου, η οποία έγινε στο ναΐδριο του Αντιπροσωπείου (κονάκι) ως εξής.

Την περασμένη Κυριακή 14 Ιουλίου, εορτή του Οσίου Πατρός ημών Νικοδήμου του Αγιορείτου, ο αντιπρόσωπος της Μονής [στην Ιερά Κοινότητα] προσκάλεσε τον ευλαβέστατο ανάμεσα στους Ιερομονάχους, π. Νικόστρατο, ο οποίος ήταν και αυτός αντιπρόσωπος της δικής του Μονής, δηλαδή της σεβασμίας αδελφής Μονής του Αγίου Παντελεήμονος του Ρωσικού, για να τελέσει την Θεία Λειτουργία στο κονάκι.

Η Θεία Λειτουργία θα πραγματοποιείτο λόγω της διπλής γιορτής και για τους εκεί αποσταλέντες από την Μονή αδελφούς για το μάζεμα των φουντουκιών.

Κατά την ομολογία, λοιπόν, του αντιπρόσωπου της Μονής και άλλων αδελφών, ο Ιερομόναχος αυτός ήλθε στο κονάκι περί το τέλος της ακολουθίας του όρθρου και μάλιστα, όταν έψαλλαν την δοξολογία.
Αφού κοίταξε μέσα στην εκκλησία από την πόρτα, δεν μπήκε μέσα, αλλά στάθηκε έξω από το ναΐδριο στα στασίδια που βρίσκονταν εκεί. Στεκόταν εκεί με πολλή ευλάβεια και κατά κάποιον τρόπο σαν να βρισκόταν σε έκσταση από αυτά που έβλεπε ο ίδιος μυστικά.

Ο αντιπρόσωπός μας, βλέποντας αυτά, απορούσε και μετά από λίγο του είπε:
– Ορίστε, παπά, ελάτε μέσα να πάρετε “καιρόν”. [Ο καιρός, είναι μικρή ακολουθία την οποία τελούν οι ιερείς, πριν την είσοδο τους για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας].

Ο ιερομόναχος απάντησε:
– Τι λες, γέροντα, αφού έχετε παπά και λειτουργεί στον ναό, τι να κάμω εγώ, να έλθω μέσα;

Όταν άκουσε αυτά ο αντιπρόσωπος, με απορία και θαυμασμό του είπε:
– Λειτουργία μέσα από άλλον παπά;

Και ο ιερομόναχος του απάντησε:
– Πώς δεν γίνεται λειτουργία, αφού ο διάκος προ ολίγου τους εθυμίασε όλους, και τις εικόνες, και μόλις τώρα μπήκε στο Ιερό; Μόνος του λειτουργεί, χωρίς παπά;

Ακούοντας αυτά ο αντιπρόσωπος γέρων Δομέτιος και οι υπόλοιποι αδελφοί και κάποιοι άλλοι από τα γειτονικά κελλιά, κατάλαβαν όλοι ότι είδε Θεία οπτασία ο αντιπρόσωπος. Δηλαδή τον αρχιδιάκονο άγιο, Στέφανο, στην μνήμη του οποίου τιμάται το εκκλησάκι.
Και ενώ τον παρακαλούσαν ικετευτικώς να μπει στο Ιερό και να συλλειτουργήσει μαζί με τον διάκονο, τον οποίο αυτοί, βεβαίως, δεν έβλεπαν, αυτός δεν δεχόταν. Λέγοντας του τέτοια και άλλα παρόμοια, κατόρθωσαν μόλις και μετά βίας, να πειστεί και να μπει ο ευλαβέστατος εκείνος ιερομόναχος και να τελέσει όπως συνηθιζόταν την Θεία Λειτουργία.

Όταν συνήλθε και ήλθε στον εαυτό του, κατανόησε ότι αυτά που είδε, ήταν επίσκεψη και εμφάνιση του αρχιδιακόνου και Πρωτομάρτυρα Στεφάνου.
Μετά το πέρας της λειτουργίας και όταν έγινε το κέρασμα στο αρχονταρίκι, μόνος του ο ιερομόναχος αυτός, Ρώσσος, π. Νικόστρατος ομολόγησε και είπε στους αδελφούς:
– Να γνωρίζετε πατέρες, ότι εδώ έχετε μεγάλη χάρη στην εκκλησία σας. Ο Άγιος Στέφανος πολύ σας αγαπά. Διότι, δεν είναι λίγο να μπει και να σας θυμιάσει.

Και καταλήγει τη διήγηση του ο μοναχός Λαζαρος: Αυτά τα σημειώνουμε για διαρκή μνήμη και γνώση των μεταγενεστέρων την 22α Ιουλίου 1958.

          Πηγή ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΤΙΣΣΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

τι συμβαίνει στην τουρκία ΤΩΡΑ - CNN 115 συλλήψεις υπόπτων για συμμετοχή στο ISIS σε εφόδους σε όλη τη χώρα ενόψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

Κωνσταντινούπολη

  

Η τουρκική αστυνομία συνέλαβε 115 ύποπτους ως μέλη της τζιχαντιστικής οργάνωσης ISIS σε συντονισμένες επιδρομές σε όλη τη χώρα για φερόμενα σχέδια που συνδέονται με τους εορτασμούς των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Εντάλματα σύλληψης εκδόθηκαν για 137 υπόπτους, αφού οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μέλη του ISIS, γνωστού και ως Ισλαμικό Κράτος, σχεδίαζαν επιθέσεις στην Τουρκία κατά την περίοδο των εορτών, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη η Εισαγγελία της Κωνσταντινούπολης.

«Βρέθηκαν πληροφορίες ότι η ένοπλη τρομοκρατική οργάνωση ISIS σχεδίαζε να πραγματοποιήσει ενέργειες με στόχο τη χώρα μας, ιδίως μη μουσουλμάνους, στο πλαίσιο των επερχόμενων εορτασμών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς», ανέφερε η δήλωση.

«Βρίσκονταν σε επαφή με ζώνες συγκρούσεων στο πλαίσιο δραστηριοτήτων τρομοκρατικών οργανώσεων», προστίθεται στην ανακοίνωση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://edition.cnn.com/2025/12/25/world/turkey-detains-115-isis-suspects-ahead-of-holidays-intl-latam

ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ;

«Μοναχή Θεοτέκνη και Μονή Μεγάλου Μετεώρου: Ιστορία, Μνήμη και Παρακαταθήκη»

Γεώργιος Αποστολάκης, αντιπρόεδρος ΑΠ ε.τ.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και βαθύ αίσθημα ευγνωμοσύνης καταθέτω αυτές τις γραμμές με αφορμή την έκδοση του νέου βιβλίου της λογίας μοναχής Θεοτέκνης, μέλους της αδελφότητας της Ιεράς Μονής Αγίου Στεφάνου Μετεώρων. Το έργο αυτό, τέταρτος και τελευταίος τόμος της μνημειώδους σειράς «Το πέτρινο δάσος», αφιερωμένος στη Μονή Αγίου και Μεγάλου Μετεώρου, δεν αποτελεί απλώς μία ακόμη επιστημονική συμβολή, αλλά ένα έργο ζωής, καρπός μακράς έρευνας, προσευχής και πνευματικής ωρίμανσης.

Σε έναν καιρό όπου η ιστορική μνήμη συχνά αποσπασματοποιείται και η παράδοση αντιμετωπίζεται είτε επιφανειακά είτε εργαλειακά, η μοναχή Θεοτέκνη προσφέρει ένα έργο σπάνιας πληρότητας και ακρίβειας. Οι επτακόσιες σελίδες του τόμου αυτού δεν είναι απλώς συσσώρευση πληροφοριών· είναι μια οργανική σύνθεση ιστορίας, θεολογίας, φιλολογίας και βιωματικής γνώσης του μοναστικού πολιτισμού των Αγίων Μετεώρων. Οι πηγές που αξιοποιούνται, πολλές εκ των οποίων δυσπρόσιτες ή παραγνωρισμένες, φωτίζουν πτυχές της ιστορίας της Μονής του Μεγάλου Μετεώρου με τρόπο πρωτότυπο και τεκμηριωμένο, καθιστώντας το βιβλίο σημείο αναφοράς για κάθε μελλοντική μελέτη.

Η συγγραφέας, γνωστή ήδη από προηγούμενες επιστημονικές της ανακοινώσεις σε μοναστικά και ιστορικά συνέδρια, αποδεικνύει και στον παρόντα τόμο την ικανότητά της να γεφυρώνει τον ακαδημαϊκό λόγο με το εκκλησιαστικό ήθος. Η γραφή της είναι νηφάλια, αυστηρή όπου απαιτείται, αλλά και διαποτισμένη από μια εσωτερική ευγένεια που μαρτυρεί όχι μόνο γνώση, αλλά και βίωμα. Δεν πρόκειται για ψυχρή καταγραφή γεγονότων, αλλά για μια ερμηνευτική προσέγγιση που σέβεται το πνεύμα του τόπου και των ανθρώπων που τον σφράγισαν.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στη συμβολή της μοναχής Θεοτέκνης στη σύγχρονη υμνογραφία. Ως συγγραφέας και υμνογράφος, γνωρίζει σε βάθος τη γλώσσα της Εκκλησίας, όχι μόνο ως αντικείμενο μελέτης, αλλά ως ζώσα εμπειρία. Για όσους είχαμε την ευλογία να μαθητεύσουμε κοντά της, η προσφορά της υπήρξε καθοριστική. Με υπομονή, διάκριση και αληθινή ταπείνωση, μας δίδαξε όχι απλώς τεχνικές σύνθεσης υμνογραφημάτων, αλλά έναν τρόπο εκκλησιαστικού φρονήματος: να ακούμε την Παράδοση πριν επιχειρήσουμε να μιλήσουμε με τη δική μας φωνή.

Η προσωπική μου ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό της είναι βαθιά και ανεξίτηλη. Ό,τι τυχόν καλό υπάρχει στη μικρή και ασήμαντη, δική μου, πορεία στον χώρο της υμνογραφίας φέρει, άμεσα ή έμμεσα, το αποτύπωμα της διδασκαλίας της. Και ακριβώς γι’ αυτό αισθάνομαι χρέος, αλλά και τιμή, να καταθέσω δημόσια τον σεβασμό μου για το έργο αυτό, το οποίο ξεπερνά κατά πολύ τα όρια μιας απλής επιστημονικής έκδοσης.

Παρά τη σπουδαιότητα και το εύρος της προσφοράς της, η ίδια παραμένει πιστή στο μοναχικό ήθος της αφάνειας. Δεν επιζητεί προβολή ούτε επαίνους. Ωστόσο, η Εκκλησία και ο επιστημονικός κόσμος οφείλουν να αναγνωρίσουν ότι τέτοια έργα δεν γράφονται συχνά. Το «Πέτρινο δάσος», και ιδίως ο παρών τόμος, θα μείνει ως παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές: ως υπόδειγμα σοβαρής έρευνας, ως μαρτυρία αγάπης προς την ιστορία των Μετεώρων και ως σιωπηλή ομολογία ότι η αληθινή γνώση γεννιέται εκεί όπου συναντώνται η επιστήμη και η προσευχή.

Με βαθύ σεβασμό και ευγνωμοσύνη, αποδίδω στη μοναχή Θεοτέκνη τις πρέπουσες τιμές, γνωρίζοντας ότι η μεγαλύτερη τιμή για εκείνη είναι να συνεχίσει να διακονεί αθόρυβα την αλήθεια, την Εκκλησία στο μοναστικό πεδίο και τον πολιτισμό μας. Το έργο της ήδη μιλά — και εύχομαι να συνεχίσει να μιλά — για πολλά χρόνια ακόμη, όσα της δώσει ο Καλός Θεός!

Θερμά συγχαρητήρια και στο Ιερό Κοινόβιο του Αγίου Στεφάνου Μετεώρων, έκδοση του οποίου είναι το βιβλίο. Πάντα πρωτοπόρες!

Τρίκαλα, Χριστούγεννα 2025.

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025

" το τι χαρά έκαναν οι Αιγύπτιοι που πήγε το ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ στην χώρα τους δεν περιγράφεται, αλλά ο Κύριος με αξίωσε να δω αυτήν την υποδοχή του εκεί μέχρι και τα δένδρα ελύγισαν για να ΤΟΝ προσκυνήσουν"

 

Φυγή Ιησού Χριστού στην Αίγυπτο
Ημερομηνία Εορτής: 26/12/2025
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΣΚΗΤΗ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟ ΕΝΘΥΜΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΥΤΗ ΧΑΡΑ.

Ἥκοντα πρὸς σέ, τὸν πάλαι πλήξαντά σε,
Αἴγυπτε φρίττε, καὶ Θεὸν τοῦτον φρόνει.

Όταν οι μάγοι προσκύνησαν το Χριστό, αναχώρησαν για την πατρίδα τους, χωρίς να περάσουν από το βασιλιά Ηρώδη. Τότε άγγελος Κυρίου φάνηκε σε όνειρο στον Ιωσήφ και του είπε να πάρει το παιδί με τη μητέρα του και να φύγει στην Αίγυπτο (Ευαγγέλιο Ματθαίου, Β' 13-18). Και έμειναν εκεί, μέχρι πού πέθανε ο Ηρώδης, για να επαληθευθεί έτσι εκείνο που ελέχθη δια του προφήτου Ωσηέ: «Ἐξ Αἰγύπτου ἐκάλεσα τὸν υἱόν μου» (Ωσ. Ια’ 1).

Μετά τη φυγή του Κυρίου στην Αίγυπτο, ο Ηρώδης έστειλε στρατιώτες και θανάτωσαν όλα τα παιδιά που ήταν στη Βηθλεέμ και τα περίχωρά της, από ηλικίας δύο ετών και κάτω. Διότι τόσο είχε υπολογίσει την ηλικία του Χριστού, Τον οποίο φοβόταν ότι θα του έπαιρνε τη βασιλεία.

Επίσης, η φυγή του Κυρίου στην Αίγυπτο, κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη, φράσσει και τα στόματα των αιρετικών. Διότι όπως λέει, αν δεν έφευγε ο Κύριος και φονευόταν από τον Ηρώδη , θα είχε εμποδιστεί η σωτηρία των ανθρώπων. Αν πάλι τον συνελάμβαναν και δεν φονευόταν, θα έλεγαν πολλοί ότι δε φόρεσε ανθρώπινη σάρκα, αλλά μόνο κατά φαντασία. Γράφει συγκεκριμένα: «Διατί ανίσως δεν έφευγεν ο Kύριος, αλλά ήθελε πιασθή από τον Hρώδην, ει μεν και εφονεύετο από εκείνον, βέβαια ήθελεν εμποδισθή η σωτηρία των ανθρώπων. Eι δε και δεν εφονεύετο διά να τελειώση την οικονομίαν, βέβαια ήθελε φανή εις τους πολλούς, ότι δεν εφόρεσε την ανθρωπίνην φύσιν πραγματικώς και κατά αλήθειαν. Aλλά μόνον κατά δόκησιν και φαντασίαν. Eπειδή αν εφόρει σάρκα αληθή, βέβαια ήθελε κοπή από το σπαθί. Aνίσως λοιπόν οι άθλιοι αιρετικοί ετόλμησαν να ειπούν τούτο, ότι δηλαδή κατά φαντασίαν ο Kύριος εγεννήθη, ως ο θεομάχος Mάνης, και οι τούτου οπαδοί Mανιχαίοι· και μόλον οπού δεν έλαβον εις τούτο, καμμίαν αιτίαν και αφορμήν· πόσω μάλλον ήθελαν ειπούν τούτο, και εάν εύρισκον αιτίαν; Διά τούτο λοιπόν φεύγει ο Kύριος εις την Aίγυπτον διά τας ρηθείσας δύω αιτίας. Kαι προς τούτοις, ίνα συντρίψη και τα εν Aιγύπτω ευρισκόμενα είδωλα».

Τέλος, ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης σημειώνει και τα εξής για την Φυγή του Ιησού:

«Σημειούμεν δε ενταύθα τα χαριέστατα και αξιοσημείωτα ταύτα. Δηλαδή ότι ο Kύριος φεύγωντας εις την Aίγυπτον, όχι μόνον τα είδωλα εκείνης συνέτριψε, αλλά και τα φυτά έκαμε να τον προσκυνήσουν. Γράφει γαρ ο Σωζόμενος εις το πέμπτον βιβλίον της Eκκλησιαστικής Iστορίας, εν κεφαλαίω εικοστώ, ότι ο Xριστός φεύγωντας εις την Aίγυπτον διά τον φόβον του Hρώδου, όταν έφθασεν εις την πόρταν Eρμουπόλεως της Θηβαΐδος, μία περσική μηλέα, ήτοι ροδακινέα, έκλινεν έως κάτω την κορυφήν της και επροσκύνησεν αυτόν. Eπειδή γαρ το φυτόν αυτό διά το μεγαλείον και κάλλος του επροσκυνείτο και ελατρεύετο από τους κατοίκους της πόλεως, διά τούτο ο εις το φυτόν αυτό κατοικών δαίμων, αισθανόμενος την παρουσίαν του Kυρίου, εφοβήθη και έφυγε. Φεύγοντος δε του δαίμονος, έμεινε το φυτόν αυτό ιατρείας πολλάς εργαζόμενον, εάν μόνον έγγιζεν εις τους ασθενείς, φύλλον, ή φλούδα, ή κομμάτι από αυτό. Kαι τούτου μάρτυρες είναι και Παλαιστινοί και Aιγύπτιοι.

Γράφει δε ο Bουρχάριος εν τη περιγραφή της Iερουσαλήμ, ότι αναμέσον της Hλιουπόλεως και της Bαβυλώνος, της αιγυπτιακής δηλαδή, ευρίσκεται κήπος του βαλσάμου ωραιότατος, όστις ποτίζεται από μίαν βρύσιν μικράν, εις την οποίαν άδεται λόγος, ότι η Θεοτόκος έπλυνε τα σπάργανα του Xριστού, όταν έφευγε διά τον φόβον του Hρώδου. Kοντά δε εις την βρύσιν ταύτην είναι και μία πέτρα, επάνω εις την οποίαν ήπλωσε τα σπάργανα του Xριστού η Θεομήτωρ διά να ξηρανθούν. Tον δε τόπον εκείνον έχουσιν εις πολλήν ευλάβειαν, τόσον οι Xριστιανοί, όσον και οι Σαρακηνοί. Προσθέττει δε και Aντώνιος ο Mάρτυς εν τη των Iεροσολύμων περιόδω, ότι περνώντας ο Kύριος εις τον κάμπον του εν Aιγύπτω Tάνεως, εκλείσθη από λόγου της η πόρτα ενός μεγάλου ειδωλικού ναού. H οποία ύστερον με δύναμιν ανθρώπων, δεν εδύνετο να ανοιχθή. (Όρα σελ. 28 της νεοτυπώτου Eκατονταετηρίδος.)

Περιττοί δε τη αληθεία και πέραν του δέοντος κριτικοί πρέπει να ονομάζωνται, οι τοις θαύμασι και τοις σημείοις τούτοις αντιλέγοντες, προβαλλόμενοι τάχα, ότι αν αυτά ήτον αληθή, δεν ήθελε λέγεται πρώτον σημείον του Kυρίου, το εν Kανά γενόμενον. Aλλ’ ω ούτοι, ήθελεν ειπή τινας προς αυτούς, πρώτον σημείον λέγεται τούτο του Kυρίου, μετά την διά του Bαπτίσματος ανάδειξιν, και ουχί προ της αναδείξεως. Kαθότι προ της αναδείξεως του Kυρίου, πολλά σημεία και θαύματα τη δυνάμει τούτου εγένοντο. Kαι διά να σιωπήσω την ασπόρως και εκ Πνεύματος Aγίου γενομένην του Kυρίου σύλληψιν, όπερ εστί το θαύμα των θαυμάτων. Kαι το ακόπως αυτόν εν τη κοιλία φέρειν την Mητέρα. Kαι το αφθόρως γεννήσαι. Θαύμα της δυνάμεως του Kυρίου ήτον, οι εν τη γεννήσει αυτού, δόξα εν υψίστοις κραυγάζοντες Άγγελοι, και τοις ποιμέσιν ευαγγελιζόμενοι. Θαύμα ήτον, το υπέρ φύσιν και παράδοξον σκίρτημα, οπού επροξένησεν ο Kύριος κυοφορούμενος εις τον εν κοιλία φερόμενον Iωάννην. Θαύμα ο υπερφυσικός αστήρ ο τους Mάγους οδηγήσας. Θαύμα το 

το να μην ιδή θάνατον ο Συμεών έως ου να βαστάση αυτόν. Θαύμα αι προφητείαι του αυτού Συμεών, και αι ανθομολογήσεις της θεοπνεύστου Άννης, μαρτυρούσης Σωτήρα τον Xριστόν, κατά τον Aμβρόσιον.

Tο φυτόν δε του ανωτέρω βαλσάμου (διά να ειπούμεν εδώ κατά παρέκβασιν), πρώτον έφερεν η βασίλισσα Σαββά εις τον Σολομώντα ως δώρον βασιλικόν, και αυτός το εφύτευσεν εις την Iεριχώ, και ευρίσκετο μέχρι του καιρού του Tίτου. O οποίος έλαβεν εκ της Iερουσαλήμ τα δένδρα του βαλσάμου, και εστέφθη με αυτά κατά μίμησιν Πομπηΐου του μεγάλου, όταν εκυρίευσε πρώτον την Iερουσαλήμ. Ως μαρτυρεί ο Σελίνος εις το ιστορικόν του. Έστι δε ο καρπός του βαλσάμου κοκκινωπός, και τα φύλλα του παρόμοια με τα φύλλα της μαστίχης. Iστορεί δε ο Iώσηπος ότι ακούσασα η Kλεοπάτρα η βασίλισσα, η ερωμένη του Aντωνίου, την φήμην του τόσον θαυμαστού δένδρου, επεθύμησε να έχη και αυτή το τοιούτον ευωδέστατον φυτόν. Όθεν ο Hρώδης, ίνα πληρώση την επιθυμίαν της βασιλίσσης, απέστειλεν εις αυτήν μερικά φυτά, ομού και σπόρον αυτού. Λέγει δε και ότι, Aλέξανδρος ο βασιλεύς περνώντας από τα Iεροσόλυμα, έλαβε πολύ από τον σπόρον του βαλσάμου τούτου. Kοπτόμενον δε το φυτόν τούτο με κοπτερόν κέρατον, και με πετρίνην μάχαιραν, και όχι με σιδηρούν μαχαίριον, έτζι δακρύει, και ποιεί το καλούμενον οποβάλσαμον, ήτοι το πηκτόν υγρόν του βαλσάμου.

Eι δε και ζητεί τινας να μάθη πόσους χρόνους διέτριψεν ο Kύριος εις την Aίγυπτον, αποκρινόμεθα, ότι περί τούτου είναι γνώμαι διάφοροι. O μεν γαρ Παμφίλου Eυσέβιος υπέθετο εν τοις χρονικοίς, ότι πέντε χρόνους εν Aιγύπτω ο Kύριος διέτριψε, ή τέσσαρας ή τουλάχιστον τρεις. O δε θείος Eπιφάνιος (αιρέσ. να΄) αποφασίζει, ότι δύω χρόνους. Tω γαρ λγ΄ έτει (λέγει) γεννάται ο Kύριος. Tω λε΄, ήλθον οι Mάγοι, και τω λζ΄ τελευτά ο Hρώδης. O δε Θηβαίος Iππόλυτος εν τω Συντάγματι τω χρονικώ ούτω χρονολογεί· «Από της ενανθρωπήσεως του Xριστού μέχρι της των Mάγων παρουσίας έτη δύω. Kαι εκ της εις Aίγυπτον αναχωρήσεως μέχρι της τελευτής Hρώδου υιού Aντιπάτρου, έτη τρία ημέρας πέντε. Παρώκησαν δε εν Aιγύπτω, εν Hλιουπόλει τη κατά Mέμφιν, ό,τε Iωσήφ και η Mαρία συν τω Iησού, έτη τρία, και ημέρας είκοσιν». (Όρα εν τη νεοτυπώτω Eκατονταετηρίδι.) ».

Χριστός Ετεχθη χρόνια πολλά Ευλογημένα
 Αμήν!!!!

" φροντίζουμε με τον μοντέρνο πόλεμο να βρεθείτε όλοι ξάπλα μια και έξω αρκεί να μας αδειάσετε την γωνιά"

 



κάνοντας τους μοντέρνους γινόμαστε μοντέλα του πονηρού...

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Πλέον μέσα στους λόγους και τα λογύδρια εμφιλοχωρούν νέες λέξεις , νέες εκφράσεις για να επεξηγήσουν νέες έννοιες και εν δυνάμει πειραματικές εφαρμογές πάνω στο ταλαίπωρο πλάσμα του Αγίου Θεού.

Έτσι και ο εκκλησιαστικός λόγος πρέπει και αυτός να τα χρησιμοποιήσει αυτά ή να συνοδοιπορήσει ή να αντιταχθεί σε σχέση με αυτά.

Οι λέξεις και οι φράσεις  όπως "τεχνητή νοημοσύνη" " μετάνθρωπος "  "ενσυναίσθηση"  άρχισαν να γίνονται ψωμοτύρι, αλλά δίχως να δίνουν τις άλλες επικίνδυνες  διαστάσεις που ενδημούν για τους ανθρώπους ....

Μάλιστα κάποιοι εκκλησιαστικοί φτάνουν στο σημείο να λένε ότι θα τα χρησιμοποιήσουμε όλα αυτά με τρόπο σωστό για να γίνουν ωφέλιμα.

Αλλά δεν μας απαντούν, όμως ποιες δυνάμεις τα έφτιαξαν όλα αυτά και με σκοπό να εξυπηρετήσουν τα πονηρά σχέδια τους ..και εμείς θέλουμε όλα αυτά να τα κάνουμε "ωφέλιμα ";

Αυτό μας θυμίζει κάτι αδελφοί, όταν πριν τρεις δεκαετίες ακούγαμε από άμβωνος εκκλησιαστικούς λόγους που μας διαφήμιζαν το όραμα της ενωμένης Ευρώπης και ότι εμείς ως Ορθόδοξοι βάζοντας μέσα σε όλα αυτά Χριστό θα "κάναμε"  θαύματα και θα σώζαμε την Ευρώπη.

Το μόνο " θαύμα " που έγινε ήταν να φτάσει η  πατρίδα μας , η κοινωνία και οι παραδόσεις μας σε αυτήν την εξαθλίωση και διαστροφή και δεν μιλούμε και για το  "θαύμα" της οικονομικής πενίας.

Τότε όλοι αυτοί οι εκκλησιαστικοί δεν γνώριζαν τι έλεγε ο Άγιος Παϊσιος για  θηρίο των Βρυξελλών; 

Μπροστά  ήταν τα οικονομικά πακέτα του θηρίου που όλοι το θυμιάτιζαν με καλά λόγια και άχυρα για το μυαλό μας . 

Σήμερα θέλουμε νέα θαύματα από τους θαυματοποιούς της νέας εποχής, πιο επικίνδυνα και τοξικά .

Αν δεν γίνουμε άγιοι δεν θα μπορέσουμε να γλυτώσουμε από το τσουνάμι της πλάνης .

Όταν ζήσουμε τις συνέπειες της πλάνης τότε είναι αργά και φέρνουμε ευθύνες για αυτούς που παίρνουμε στο λαιμό μας.

Η πανδημία  και η απίστευτη ευθυγράμμιση να διαφημιστούν γενετικά τροποποιημένα σκευάσματα από μη αρμόδιους ρασοφόρους (γιατί σε αυτούς θα πίστευαν οι πιστοί ) σήμερα σκιαγραφούν την αρχή της σημερινής τραγωδίας.

Η  σημερινή ψηφιακή απογραφή μας σαν την απογραφή και την σφαγή των νηπίων του Καίσαρα και του Ηρώδη αντίστοιχα, είναι το πρελούδιο της νέας ηθικής αταξίας των πραγμάτων της νέας εποχής.

Η θεοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης σε ημέρες που βάλθηκαν να πολεμήσουν την κοινή λογική και την εκπαίδευση της νιότης μαζί με την νομιμοποιημένη ανηθικότητα είναι το εκρηκτικό μίγμα της ανεξέλεγκτης οργής που έρχεται καταπάνω των ηθικών αυτουργών της κατάπτωσης των ηθών.

Η προτεραιοποίηση της κλιματικής αλλαγής και της ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ από  εκκλησιαστικά κέντρα που ταυτίζονται με τα στρατηγικά κέντρα λήψης αποφάσεων δείχνει τον ξεπεσμό μας και την αγωνία μας τι μας ξημερώνει με τέτοιες κεφαλές.

και τελικά ο διαφημιζόμενος μοντέρνος πόλεμος με τα πυρηνικά είναι σαν να μας λένε:  
"δεν θα πονέσετε καθόλου , θα βρεθείτε μια και καλή όλοι  ξάπλα, αρκεί να μας αδειάσετε την γωνιά γιατί δεν θέλουμε σεσωσμένες ψυχές  που αναγεννούνται με τον τεχθέντα Ιησού Χριστό"  

Συμπέρασμα : καμία εμπιστοσύνη και  υπακοή στα νεοποχίτικα προϊόντα του πονηρού ..εμπιστοσύνη μόνο στον Τεχθέντα Εμμανουήλ γιατί αυτός είναι πάντα μεθ ημών .

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

πηγή Φώτο ΘΗΒΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

μας είπε τα κάλαντα η τουρκία " Για τις παραβιάσεις στο Αιγαίο ευθύνεται η... ελληνική προσέγγιση!"

 

φώτο - μπορεί να τους πούμε και εμείς τα κάλαντα -έχουμε μπροστά μας τα κάλαντα της ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ και των ΦΩΤΩΝ 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ: 
" Να υποβαθμίσει τη σημασία της πρόσφατης τριμερούς συνόδου στην Ιερουσαλήμ ανάμεσα σε Ισραήλ, Ελλάδα και Κύπρο, επιχειρεί εκ νέου η Άγκυρα, ενώ, την ίδια ώρα, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, επιρρίπτει τις ευθύνες για τις τουρκικές παραβάσεις και παραβιάσεις στο Αιγαίο... στην Ελλάδα!


Πιο συγκεκριμένα, κατά την καθιερωμένη εβδομαδιαία ενημέρωση του υπουργείου Άμυνας της Τουρκίας, ο εκπρόσωπος Τύπου, υποναύαρχος Ζεκί Ακτούρκ, επέμεινε ότι η Τουρκία δεν είναι η πλευρά που κλιμακώνει την ένταση στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.

«Η πλευρά που κλιμακώνει την ένταση στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο δεν είναι η Τουρκία, αλλά αποκλειστικές και μονομερείς κινήσεις, καθώς και προσεγγίσεις που στοχεύουν στη δημιουργία τετελεσμένων» ανέφερε ο Ακτούρκ, προσθέτοντας ότι η Τουρκία επιθυμεί η περιοχή «να διαμορφωθεί ως λεκάνη συνεργασίας και σταθερότητας και όχι ως πεδίο σύγκρουσης».

Χριστουγεννιάτικα μπορεί να ακουστούν πολεμικές ιαχές στην Μεσόγειο και στο Αρχιπέλαγος ...

Εν ολίγοις ..
Οι φωνές και οι εικασίες στην Άγκυρα πυκνώνουν για την πτώση και την έκρηξη του  ιδιωτικού Λιαρ Τζετ που ξεκλήρισε την ανώτερη στρατιωτική ηγεσία της Λιβύης που πριν λίγη ώρα αποφάσισε μαζί με τον Τούρκο  ΥΠΑΜ την παραμονή και επέκταση της στρατιωτικής παρουσίας των Τούρκων στην Λιβύη, πλέον μιλούν για σαμποτάζ και δείχνουν με το χέρι τους την συμμαχία Τουρκίας- Κύπρου+ Ελλάδος που κατά μια συγκυρία οι πρωθυπουργοί των βρέθηκαν εκείνες τις ώρες στο Ισραήλ για διαβουλεύσεις.
Το γεγονός αυτό της έκρηξης που δυστυχώς κόστισε μέρες γιορτής και την απώλεια. μιας Ελληνίδας αεροσυνοδού που ανήκε στο πλήρωμα καμπίνας , της Μαρίας Πάπα που για αυτήν  οι συνάδελφοι της έχουν να πουν μόνο καλά λόγια .. το γεγονός λοιπόν αυτό φέρνει την Τουρκία σε κατάσταση νευρικής κρίσης και την Ελλάδα - Κύπρο σε δύσκολη θέση .
Το εξιλαστήριο θύμα πάντα υπήρχε μέσα στην Ελληνική Τραγωδία .
Άντε να πούμε πάλι Χρόνια Πολλά και Ελεύθερα από τέτοιες κακοτοπιές.
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

Ρωσική βόμβα: «Ισραηλινό ίχνος στη συντριβή του μοιραίου Falcon στην Άγκυρα» - Η... Wagner βλέπει εκρηκτικό σαμποτάζ



Tsargrad: Ισραηλινό ίχνος στην πτώση του μοιραίου Falcon στην Άγκυρα

Όπως υπενθυμίζει η ρωσική ιστοσελίδα Tsargdrad, η Τουρκία «πασχίζει να κερδίσει μια υψηλότερη θέση στην παγκόσμια ιεραρχία».

όλα τα ¨καλά νέα¨ μπροστά μας

 


" Σοκάρει ο Harry Dent: Το 2026 ξεκινά ο όλεθρος - Πτώση 90% στις μετοχές, τέλος εποχής για τεχνητή νοημοσύνη και Bitcoin" 

" Προ των πυλών το κραχ: Σε οικονομία zombie μετατρέπεται η Κίνα - Κατάρρευση στα ακίνητα, έρχεται κύμα χρεοκοπιών" 

"Οικονομία σχήματος Κ: Ο Trump πανηγυρίζει πάνω σε μια ωρολογιακή βόμβα - Ο πλούτος των λίγων είναι η εξαθλίωση των πολλών"

με πληροφορίες από το https://www.bankingnews.gr/

ΕΡΩΤΗΜΑ - στο επίπεδο που βρισκόμαστε σαν χώρα κοινωνικά , οικονομικά , γεωπολιτικά αν σκάσει τέτοιο εν δυνάμει γεγονός πως μπορούμε να διαχειριστούμε τα απόνερα ή ακόμα και το τσούναμι σε μια ακραία εκδοχή;
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

...εις την Πόλη

Να είσαι καλά Φιλιππία , να μας φτιάχνεις τέτοια..εκεί πάνε τα πράγματα .
Βιώνουμε δοκιμασίες , πειρασμούς , την δαιμονική μπόρα του Αγίου Παϊσίου , ήρθαν τύραννοι , θα φύγει η τυραννία γιατί δεν μπορεί να ανακατευθεί το σκότος με το Φως ...φτάσαμε στο σημείο οι αντιχρίστοι να μας εύχονται Καλά Χριστούγεννα για να πάρουν ψήφο, ενώ δημιούργησαν ψόφο και ερημοποίηση της κοινωνίας ...χλευάζουν , επιβουλεύονται , συκοφαντούν αλλά πρέπει να τους είμαστε ευγνώμονες γιατί πρωταγωνιστούν στο Μεγάλο Σχέδιο του Αγίου Τριαδικού Θεού, έστω και μέσα από τον Μεγάλο Πόλεμο που ετοιμάζουν για να ξεχάσει ο κόσμος τα ανομήματα τους .
Να μην ξεχνάμε, ότι τον επόμενο καιρό θα προβληθούν στην καθημερινότητά μας πέντε λέξεις - έννοιες - καταστάσεις - γεγονότα - εξελίξεις , όπως μας είπε πριν χρόνια άνθρωπος του Θεού.
Προδοσία - Πόλεμος - Πείνα - Πίστη - Πατρίδα .
Χρόνια Πολλά εις όλους και Δύναμη εξ ύψους .
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
Και μια φρέσκια πληροφορία για το πού πάνε τα πράγματα .."CNN: O κίνδυνος του πολέμου Ρωσίας-Ευρώπης δεν είναι θεωρητικός αλλά υπαρκτός, οι κυβερνήσεις πρέπει να πουν την αλήθεια....."
Τώρα σωθήκαμε αν μας πούνε την αλήθεια ..μια αλήθεια που πριν δεκαετίες μας είπαν οι Άγιοι του Θεού και εμείς αντί να διαχειριστούμε αυτήν διαχειριζόμαστε την διαστροφή και τα πάθη μας.