Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025

να κλάψουμε τώρα ή μετά; η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ όμως έκλαιγε εκείνα τα χρόνια

 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

O γνωστός Αμερικανός επιδημιολόγος και στέλεχος του ιδρύματος ΜcCullough, Νίκολας Χούσλερ αποκάλυψε δημοσίως όλες τις παρενέργειες των εμβολίων mRNA (για Covid-19 αλλά και για την γρίπη των χοίρων) στον εγκέφαλο και στο νευρολογικό σύστημα ενός ανθρώπου.

Κατάθλιψη (+68,3%)

Αγχώδεις διαταραχές (+43,9%)

Διαταραχές ύπνου (+93,4%)

Αλτσχάιμερ (+22,5%)

Ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο (+44%)

Αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο (+50%)

Παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο (+67%)

Μυελίτιδα (+165%)

Μυασθένεια gravis (+71%)

Παραβίαση των ορίων ασφαλείας του CDC/FDA (PRR ≥ 2 σε σύγκριση με το εμβόλιο της γρίπης) για 146 διαταραχές του εγκεφάλου, του νωτιαίου μυελού και ψυχιατρικές διαταραχές...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://www.pronews.gr/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

το μεγάλο μπλούμ ... ΗΠΑ + ΕΕ και όλοι εμείς ναυαγοί δίχως σωσίβια...


 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΈΛΑΙΑ ΤΗΣ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ 

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ:  

Επείγον μήνυμα για την οικονομική κατάσταση των Ηνωμένων Πολιτειών απευθύνουν οι περισσότεροι οικονομικοί αναλυτές, που προειδοποιούν ότι η χώρα εισέρχεται ταχύτατα σε έναν βαθύ δημοσιονομικό και χρεωστικό κύκλο κρίσης.

Η κατάρρευση του αμερικανικού οικονομικού μοντέλου έρχεται «πολύ νωρίτερα από τις προηγούμενες εκτιμήσεις» και κινδυνεύει να συμπαρασύρει την Ευρώπη, αναφέρουν οι περισσότεροι.
Βρισκόμαστε στο τέλος της εποχής της αυτοκρατορίας. Υπάρχει ένα crescendo χρέους που θα κληθεί να διαχειριστεί ο Bessent. Το γνωρίζει – δεν είναι ανόητος.

Η κυβέρνηση βλέπει τον κίνδυνο, αλλά δεν ξέρει τι να κάνει

Στον Λευκό Οίκο υπάρχει επίγνωση των κινδύνων, όχι όμως και ξεκάθαρη στρατηγική αντιμετώπισης.
Υπάρχουν αμφιβολίες επίσης για το κατά πόσο ο πρόεδρος Donald Trump αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος.
Όλες οι κινήσεις που κάνουμε δείχνουν πως αναγνωρίζει την κρίση, αλλά δεν ξέρει πώς θα βγεί από αυτή.
Όλη η κυβέρνηση, σε κάποιο βαθμό, καταλαβαίνει ότι βαδίζουμε προς κρίση – αλλά δεν γνωρίζουν τι να κάνουν. Τρέχουν δεξιά και αριστερά, κάτι χαρακτηριστικό για την τρέχουσα διοίκηση.

Ο αγώνας για την ενέργεια πίσω από τις αμερικανικές επιλογές

Στο μεταξύ, οι εξωτερικές κινήσεις της Ουάσιγκτον με την ανάγκη εξασφάλισης ενεργειακών πόρων, υποστηρίζοντας ότι ζητήματα όπως η Ουκρανία και η Βενεζουέλα αποτελούν αντανάκλαση της μάχης των ΗΠΑ για πρόσβαση στο πετρέλαιο.
Οι ΗΠΑ χρειάζονται απεγνωσμένα πετρέλαιο ώστε ο Bessent να έχει έστω μια πιθανότητα να ανακουφίσει την οικονομία ενόψει ενός άμεσου χρεωστικού σοκ.

Προειδοποίηση προς την Ευρώπη

Οι ανησυχίες δεν σταματούν μόνο στις ΗΠΑ.
Επεκτείνονται και στις οικονομίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες βρίσκονται σε εξίσου εύθραυστη κατάσταση.
Εάν δεν αναγνωρίσουν τον κίνδυνο, «θα βυθιστούν μαζί με τις ΗΠΑ και μάλιστα πολύ γρήγορα».
Και πρέπει οι Ευρωπαίοι ηγέτες να το καταλάβουν. Αν δεν το κατανοήσουν, θα πάνε στον πάτο μαζί με τις ΗΠΑ.
«Ούτε η Ευρώπη βρίσκεται σε καλή οικονομική κατάσταση», αναφέρουν οι περισσότεροι αναλυτές.

«Η οικονομία πλέον υπαγορεύει τη γεωπολιτική»

Ακόμη και αναλύσεις του Bloomberg είχαν τονίσει ότι η Κίνα σε αντίστοιχες κρίσεις επιλέγει προσεκτικούς χειρισμούς.
Ωστόσο, οι ΗΠΑ έχουν πλέον ξεπεράσει το σημείο προσοχής:
«Ο χρόνος για προσεκτικές κινήσεις τελείωσε. Το σύστημα εισέρχεται σε φάση όπου η οικονομία καθορίζει τη γεωπολιτική, όχι το αντίστροφο».

www.bankingnews.gr

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025

παραμονές 2026 - μπαρούτι τους ρίχνει ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ - ΒΙΝΤΕΟ

 


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://www.facebook.com/reel/2278995155858925

με μια διαφορά... 

"το βυζάντιο δεν θα έρθει από την Νέα Υόρκη" κατά τα λεγόμενα στο Βίντεο ( μπορεί οι Αμερικάνοι να μας βοηθήσουν  με διπλωματικές κινήσεις να πάρουμε την ΠΟΛΗ κατά τα λεγόμενα του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ που τον ακούσαμε επίσης  να μας λέει: 
" το Βυζάντιο έκανε το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ και σήμερα το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ θα κάνει πάλι το Βυζάντιο" 
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
  

Μαρτυρία - στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη πασχίζουν με το ζόρι να μάθουμε τούρκικα...

 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας  

Ο Αρχέκακος όφις στο πρόσωπο των πολιτικών του νεοθωμανισμού τυλίγει ολάκερη την Ελλάδα με σκοπό να την κατακτήσει πριν ακουστούν οι κανονιές βλ. Συρία .

Εδώ όμως γίνεται χρόνια.

Αφορμή για να παραθέσουμε πραγματικό γεγονός που μας μεταφέρθηκε ήταν αυτό που διαβάσαμε πριν λίγο.

Τι διαβάσαμε ;

 " Στον Δήμο Λίπιαν στο κεντρικό Κοσσυφοπέδιο, τα τουρκικά συμπεριλήφθηκαν στο καθεστώς «γλώσσας σε επίσημη χρήση» που δόθηκε στις γλώσσες που παραδοσιακά ομιλούνται από τους ανθρώπους της χώρας, σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο Anadolu.

Τα τουρκικά συνεχίζουν να ενισχύουν την ταυτότητα και την παρουσία της τουρκικής κοινότητας στην περιοχή, καθώς είναι μεταξύ των γλωσσών που έχουν αποκτήσει επίσημο καθεστώς στο Κοσσυφοπέδιο" 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://echedoros.blog/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Τι μας μεταφέρθηκε;

Σε πόλη μεγάλη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συνέβαινε κατά επανάληψη το παρακάτω γεγονός σε γνωστό σουπερμάρκετ.

Οι υπάλληλοι του σουπερμάρκετ αυτό το καλοκαίρι σχεδόν αγανάκτησαν, όταν Τούρκοι " τουρίστες " απαιτούσαν να συνεννοηθούν μαζί τους στα Τουρκικά, ενώ οι ίδιοι οι  πελάτες γνώριζαν καλά αγγλικά.

Αυτό και άλλα πολλά συμβαίνουν στον ευαίσθητο χώρο της ηπειρωτικής επικρατείας μας που έχει χερσαία σύνορα με την Τουρκία.

Από πού να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει αν αναλογισθεί το " Έπος του Έβρου" με τους λαθραίους ;

Και ρωτάμε;

Τα γεγονότα στην Συρία δεν προβλημάτισαν , δεν αναζωπύρωσαν την ανάγκη να διαχειριστούμε "Θεός Φυλάξει" έκτακτες καταστάσεις;

Γιατί δεν μπαίνουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στον τουρισμό και την ανάπτυξη, με την πονηρή διάθεση του σουλτάνου να περάσει τα δικά του κόλπα;

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

"ο Τούρκος πρωταγωνιστεί, ο λαθραίος τζιχαντιστής καραδοκεί, ο προδότης παραχωρεί , ο σεισμός παιδαγωγεί και ο * νεο-Έλληνας* μάλλον υπνοβατεί με ύπνο βαθύ;"

 

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/?m=1
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

"με τόσα ΣΗΜΕΙΑ ΘΕΟΥ έμπροσθεν μας και δεν λέμε να κινηθούμε για να πάμε από τον απόπατο στον πάτο, που υπάρχει ΜΕΤΑΝΟΙΑ;"

 

 ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΥΛΟΥ


Ρωμ. 1,18          Ἀποκαλύπτεται γὰρ ὀργὴ Θεοῦ ἀπ᾿ οὐρανοῦ ἐπὶ πᾶσαν ἀσέβειαν καὶ ἀδικίαν ἀνθρώπων τῶν τὴν ἀλήθειαν ἐν ἀδικίᾳ κατεχόντων,

Ρωμ. 1,18                   Ηυδόκησε δε ο Θεός να δώση την εκ πίστεως δικαίωσιν, καθόσον τα έργα του κόσμου είναι τέτοια, ώστε εξ αιτίας των φανερώνεται και ξεσπάει η οργή του Θεού από τον ουρανόν εναντίον κάθε ασεβείας και κάθε αδικίας των πονηρών ανθρώπων, οι οποίοι, ενώ γνωρίζουν και κατέχουν την αλήθειαν, ζουν μέσα εις την αδικίαν.

Ρωμ. 1,19          διότι τὸ γνωστὸν τοῦ Θεοῦ φανερόν ἐστιν ἐν αὐτοῖς· ὁ γὰρ Θεὸς αὐτοῖς ἐφανέρωσε.

Ρωμ. 1,19                   Επειδή η γνώσις περί του Θεού και του θελήματός του (όσην ημπορεί να χωρέση ο άνθρωπος) είναι φανερή και γνωστή εις αυτούς· ο ίδιος ο Θεός την έχει φανερώσει εις αυτούς.

Ρωμ. 1,20  τὰ γὰρ ἀόρατα αὐτοῦ ἀπὸ κτίσεως κόσμου τοῖς 

 

ποιήμασι νοούμενα καθορᾶται, ἥ τε ἀΐδιος αὐτοῦ δύναμις καὶ θειότης, εἰς τὸ εἶναι αὐτοὺς ἀναπολογήτους,

Ρωμ. 1,20                  Διότι από τότε που εκτίσθη ο κόσμος, αι αόρατοι τελειότητες του Θεού γίνονται καθαρά αισθηταί με την διάνοιαν δια μέσου των δημιουργημάτων, τόσον η αιωνία αυτού παντοδυναμία, όσον και κάθε θεία τελειότης του, εις τρόπον ώστε να μένουν αυτοί αναπολόγητοι δια τον αμαρτωλόν βίον των·

Ρωμ. 1,21          διότι γνόντες τὸν Θεὸν οὐχ ὡς Θεὸν ἐδόξασαν ἢ εὐχαρίστησαν, ἀλλ᾿ ἐματαιώθησαν ἐν τοῖς διαλογισμοῖς αὐτῶν, καὶ ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία·

Ρωμ. 1,21                   διότι, ενώ εγνώρισαν δια μέσου της δημιουργίας τον πάνσοφον και πανάγαθον Θεόν, δεν τον εδόξασαν ως αληθινόν Θεόν δια τα μεγαλεία του και δεν τον ευχαρίστησαν δια τας αναριθμήτους ευεργεσίας του, αλλ' επλανήθησαν με τους μωρούς και ψευδείς συλλογισμούς των περί των ειδώλων και της αμαρτωλής ζωής και εσκοτίσθη η ασύνετος αυτών διάνοια·

Ρωμ. 1,22          φάσκοντες εἶναι σοφοὶ ἐμωράνθησαν,

Ρωμ. 1,22                  και ενώ διακηρύττουν ότι είναι σοφοί, απεδείχθησαν μωροί και ανόητοι·

Ρωμ. 1,23          καὶ ἤλλαξαν τὴν δόξαν τοῦ ἀφθάρτου Θεοῦ ἐν ὁμοιώματι εἰκόνος φθαρτοῦ ἀνθρώπου καὶ πετεινῶν καὶ τετραπόδων καὶ ἑρπετῶν.

Ρωμ. 1,23                  και αντικατέστησαν την άπειρον και μεγαλειώδη δόξαν του αφθάρτου Θεού με υλικά αγάλματα, με είδωλα, που εικονίζουν φθαρτούς ανθρώπους και πτηνά και τετράποδα και ερπετά.

Ρωμ. 1,24          Διὸ καὶ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν ἐν αὐτοῖς,

Ρωμ. 1,24                  Δια την ασέβειαν δε και την αποστασίαν των αυτήν απέσυρεν ο Θεός την χάριν του και έτσι παρεδόθησαν και υπεδουλώθησαν εις τας αμαρτωλάς επιθυμίας των καρδιών των, εις ηθικήν ακαθαρσίαν, ώστε να εξευτελίζωνται τα σώματα των από αυτούς τους ιδίους.

Ρωμ. 1,25          οἵτινες μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ Θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει, καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει παρὰ τὸν κτίσαντα, ὅς ἐστιν εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.

Ρωμ. 1,25                  Αυτοί αντήλλαξαν και αντικατέστησαν την αλήθειαν του Θεού με το ψεύδος της ειδωλολατρίας, εσεβάσθησαν δε και ελάτρευσαν την άψυχον και άλογον και πεπερασμένην κτίσιν, αντί του Δημιουργού, ο οποίος την έκτισε και πρέπει δια τούτο να ευλογήται και να δοξάζεται εις όλους τους αιώνας. Αμήν.

Ρωμ. 1,26          Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν,

Ρωμ. 1,26                  Ακριβώς δε διότι ελάτρευσαν ψευδείς και φαύλους θεούς, παρεχώρησεν ο Θεός να παραδοθούν και υποδουλωθούν εις εξευτελιστικά πάθη. Διότι και αι γυναίκες των (χωρίς να εντραπούν και σεβασθούν ούτε τον ευατόν των) αλλάξαν την φυσικήν χρήσιν του φύλου των εις την παρά φύσιν και εξετράπησαν εις ακατανομάστους πράξεις.

Ρωμ. 1,27          ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες.

Ρωμ. 1,27      Κατά παρόμοιον τρόπον και οι άρρενες αφήκαν την φυσικήν σχέσιν και χρήσιν της γυναικός και εφλογίσθησαν εις τας εμπαθείς ορέξεις μεταξύ των, ώστε άνδρες εις 

άνδρας να ενεργούν αναισχύντους και εξευτελιστικάς πράξεις και να λαμβάνουν τον μισθόν, που τους έπρεπε δια την πλάνην των, από τον ίδιον τον ευατόν των.

Ρωμ. 1,28          Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα,

Ρωμ. 1,28                  Και καθώς δεν έκριναν καλόν και δεν ηθέλησαν να κατέχουν την αληθή και σοφήν γνώσιν περί του Θεού, παρεχώρησεν ο Θεός να παραδοθούν και υποδουλωθούν εις νουν ανίκανον να διακρίνη το ορθόν, με αποτέλεσμα να διαπράττουν αυτά τα απρεπή και επαίσχυντα.

Ρωμ. 1,29          πεπληρωμένους πάσῃ ἀδικίᾳ, πορνείᾳ, πονηρίᾳ, πλεονεξία, κακίᾳ, μεστοὺς φθόνου, φόνου, ἔριδος, δόλου κακοηθείας,

Ρωμ. 1,29                  Και έτσι εγέμισαν και διεποτίσθησαν, κατά την ψυχήν και το σώμα, από κάθε αδικίαν, πορνείαν, πονηρίαν, πλεονεξίαν, κακίαν· εγέμισαν από φθόνον, φόνον, φιλόνεικον διάθεσιν, δολιότητα και κάθε κακοήθειαν.

Ρωμ. 1,30          ψιθυριστάς, καταλάλους, θεοστυγεῖς, ὑβριστάς, ὑπερηφάνους, ἀλαζόνας, ἐφευρέτας κακῶν, γονεῦσιν ἀπειθεῖς,

Ρωμ. 1,30                  Εγιναν κρυφοί κατήγοροι σιγοψιθυρίζοντες μεταξύ των εις βάρος των άλλων, θρασείς συκοφάνται των απόντων, γεμάτοι μίσος εναντίον του Θεού, υβρισταί, φαντασμένοι και κομπασταί, επιδειξιομανείς, επινοηταί κακών εις βάρος των άλλων, ασεβείς και ανυπάκοοι απέναντι των γονέων·

Ρωμ. 1,31          ἀσυνέτους, ἀσυνθέτους, ἀστόργους, ἀσπόνδους, ἀνελεήμονας·

Ρωμ. 1,31                   άνθρωποι χωρίς σύνεσιν, που χωρίς εντροπήν καταπατούν τον λόγον των και τας συμφωνίας που έχουν κάμει, άστοργοι απέναντι των οικείων των, αδιάλλακτοι και μνησίκακοι, σκληροί και ανάλγητοι εις την ξένην δυστυχίαν.

28 Δεκεμβρίου - Άγιος Σίμων ο Μυροβλύτης και η ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΑ

 


Ο Όσιος Σίμων ο Μυροβλύτης ήταν ο κτήτορας της τολμηρότερης αρχιτεκτονικά αγιορείτικης μονής, της Σιμωνόπετρας.

Υπήρξε θαυμάσιος ασκητής, θαυματουργός και μυροβλύτης.

Υποτάχθηκε σε αυστηρό Γέροντα και τόσο τον αγάπησε, ώστε την ώρα πού κοιμόταν ασπαζόταν τα πόδια του και κατά την απουσία του τον τόπο της κατακλίσεως του.

Πίστευε ότι δίχως αυτόν δεν θα μπορούσε ν΄ ανεβεί στον ουρανό.

Η υποταγή του έδωσε την υψοποιό ταπείνωση και αυτή τη διάκριση.

Με την ευλογία του Γέροντα του κατοικεί σε σπήλαιο, πού σώζεται μέχρι σήμερα κοντά στη μονή του, για να δοθεί όλος στην προσευχή, δίχως να φοβάται τις συχνές επιθέσεις των δαιμόνων.

Οι επισκέψεις των ανθρώπων τον σύγχυζαν και ετοιμαζόταν ν΄αναχωρήσει σ΄ ερημικότερο τόπο, όταν άκουσε προσευχόμενος ουράνια φωνή· «Σίμων, φίλε πιστέ, και λάτρη του Υϊού μου, μη αναχωρεί των ώδε, ότι εις φως τέθεικά σε μέγα, και μέλλω να δοξάσω τον τόπον τούτον με το όνομα σου».

Πιστεύοντας στην αναξιότητά του ο άξιος, θεώρησε τη φωνή τέχνασμα του πονηρού.

Τη νύκτα των Χριστουγέννων προσευχόμενος είδε αστέρα να κατεβαίνει από τον ουρανό και να στέκεται πάνω στην πέτρα, όπου σήμερα η μονή, και η φωνή της Θεοτόκου να του λέγει· «Εδώ πρέπει να θεμελίωσης, ω Σίμων, το κοινόβιόν σου, και να σώσης ψυχάς, και πρόσεχε καλώς· μη απιστήσης, ως πρότερον, εγώ θέλω είμαι βοηθός σου».



Θαυματουργικά προχώρησε στην ανοικοδόμηση της μονής ο όσιος. Την εκκλησία αφιέρωσε στο όνομα της κατά σάρκα Γεννήσεως του Κυρίου και τη μονή ονόμασε Νέα Βηθλεέμ.

Με θεάρεστη πολιτεία τελείωσε τον βίο του σε προχωρημένη ηλικία στις 28 Δεκεμβρίου 1257 μ.Χ.

Ανάμεσα στους τελευταίους λόγους, πού είπε στους υποτακτικούς, λίγο πριν το τέλος του, ήταν και οι εξής· «Θέλω να σας επισκέπτομαι πάντοτε, και θέλω σας φυλάττω από κάθε πειρασμόν ορατόν και αόρατον... να ήστε ειρηνικοί· φιλόξενοι· να επιτελήτε τας εορτάς πνευματικώς... να ευλαβήσθε και τον Ηγούμενον με όλην σας την δύναμιν.

Αυτά εάν φυλάττητε και μετά τον θάνατον μου, καθώς και ζώντος μου τα εφυλάττετε, θέλω είμαι νοερώς μαζί σας πάντοτε...». Ονομάσθηκε μυροβλύτης, γιατί «τοις πάσιν εφαίνετο μύρον αναβλύζον από του τάφου αυτού».

Δυστυχώς και το χαριτόβρυτο λείψανο του και ο τάφος του μένουν σήμερα κρυμμένα και άγνωστα. Ο Σέρβος δεσπότης Ιωάννης Ούγγλεσης (+1371 μ.Χ.), ύστερα από θαυματουργική επέμβαση του οσίου στη θεραπεία του τέκνου του, μεγάλωσε τη μικρή μονή και την πλούτισε με δωρεές και αφιερώματα.

Ο όσιος Ησαΐας έγραψε τον βίο του, τον όποιο μετέγραψε ο όσιος Νικηφόρος ο Χίος. Οι μοναχοί Θεόφιλος και Ραφαήλ συνέθεσαν κανόνες, ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης Χαιρετισμούς και Εγκώμιο, ο μακαριστός αρχιμανδρίτης Ιερώνυμος Σιμωνοπετρίτης οκτώηχο κανόνα και εξέδωσε την ακολουθία του το 1924 μ.Χ.

ΠΗΓΗ

https://www.romfea.gr/psaltiki-kai-politismos/47609-28-dekemvriou-agios-simon-o-myrovlytis

"μπόρα αίματος έρχεται στην ανθρωπότητα"

 

Φώτο σύνθεση Φιλιππία Βενετσάνου 
«ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ»
(12 Ιουλίου 2016)

Η Γερόντισσα απευθυνόμενη στις φροντίστριές της.

Γερόντισσα: «Ο διάβολος λυσσομανά τη νύχτα αλλά γύρω μου. Όχι μέσα μου. Σταυρώνω το κρεβάτι μου γύρω-γύρω με τον σταυρό του παππού μου (παπά-Νικόλα) και του βάζω σύνορα. Δεν μπορεί να με πλησιάσει. Εμφανίζεται όμως και λυσσά. Τέρας. Τελείως παραμορφωμένος. Τίποτα το σοϊκό (σωστό) δεν έχει πάνω του. Άλλοτε έχει ουρά άλλοτε όχι. Άλλοτε ένας άλλοτε πολλοί. Εξαρτάται τι μηχανεύονται και ποιον θα πειράξουν. Εμένα συνεχώς πασχίζουν να με εξουδετερώσουν. Μου ρίχνουν από το χέρι ακόμα και το κύπελο με το νερό. Όμως μη δίνετε σημασία. Εμείς έχουμε τον Χριστό μέσα μας, την Παναγία μας, τις Ουράνιες Δυνάμεις.
     Οι άγγελοι είναι ασώματοι. Φως είναι. Όχι όμως σαν το Μέγα Φως. Περνούν από το Μέγα Φως και λάμπουν. Εμφανίζονται και σαν άνθρωποι. Έρχονται όμως και πολλοί μαζί. Έρχονται σμήνος. Ο κάθε άνθρωπος έχει φύλακα άγγελο. Ανάλογα με τις πράξεις μπορεί να σου στείλει και δεύτερο. Όταν οι άνθρωποι κάνουν ακατονόμαστα έργα φεύγουν. 
      Την Πρωτοχρονιά είχα λαχτάρα να εκκλησιασθώ. Η νυχτερινή δαιμονική επίθεση δεν μου επέτρεψε. Είμαι κουρασμένη, ταλαιπωρημένη. Είδα, όμως, το πρωί τον ουρανό, γεμάτο τετράγωνα κατακόκκινα σημάδια σαν στέρνες από αίμα. Τί μπόρα είναι αυτή Θεέ μου; Μπόρα αίματος έρχεται στην ανθρωπότητα...».
 
Πηγή: “Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης”, Ιερά Μητρόπολις Μόρφου, εκδ. Θεομόρφου, Β΄ έκδοση, σελ. 140-141

Ασκητής «βιώνουμε ΜΕΡΕΣ του (Π)»;

 


Με τις προηγούμενες μεγάλες βροχοπτώσεις έγιναν πρωτόγνωρες κατολισθήσεις σε μέρη όπου υπάρχουν παλαίστρες ασκητικές.
Έτσι το μήνυμα που λάβαμε από σεβάσμιο γέροντα έφτασε με καθυστέρηση πολλών ημερών.
Τι έλεγε αυτό το μήνυμα του;
« σαν μια κινηματογραφική ταινία ξεπρόβαλαν έμπροσθεν μου Πέντε Πόρτες και σε κάθε μια κατέβαιναν κάθετα σαν χείμαρρος  γνωστές μας λέξεις, όπως:
Πίστη- Πατρίδα- Προδοσία – Πείνα- Πόλεμος
Παρατήρησα ότι στην Τρίτη κατά σειρά πόρτα στη λέξη που σχηματιζόταν το αρχικό της γράμμα Π,  αυτό εγκλωβιζόταν σε ένα μεγαλύτερο κόκκινο  Π.
Στην απορία μου τι να σημαίνουν όλα αυτά παιδί μου , άκουσα φωνή να μου λέει :
-         « βιώνετε μέρες του Π»
ΚΑΙ συνέχισε η φωνή αυτή  με τις  εξής φράσεις:  
-         « Προσχέδιο Παντοδύναμου Πολεμούν»
-        « μετά τις Πέντε Πόρτες που βλέπεις , έρχεται  το τελικό σχέδιο , η ΠΟΛΗ και η Πόρτα που θα ανοίξει μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
-        « ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ θέλει να διαλαλήστε την ΜΕΤΑΝΟΙΑ»
 Το διαβάζαμε  , το ξαναδιαβάζαμε  το μήνυμα αυτό του Γέροντα ασκητή και προσπαθούσαμε να πάρουμε  απαντήσεις, καθότι από τον ίδιο ήταν μη εφικτό.
Ένας καλός φίλος που του γνωστοποιήσαμε  το μήνυμα αυτό,  μας είπε αυθόρμητα:
-         «η ζωή δεν έχει δυο πόρτες , όπως λέει το άσμα , αλλά πολλές»
Άλλος καλός φίλος προσφέρθηκε και μας έκανε το παραπάνω γραφικό , για αυτό και τον ευχαριστούμε.  
Τελικά έχουμε να δούμε  πολλές Πόρτες;
Η ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ να μας φυλάει σε αυτή την διαδρομή.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Αναδημοσίευση - εις μνήμη του Γέροντα αυτού που κοιμήθηκε τον περασμένο ΑΥΓΟΥΣΤΟ μέρες της ΠΑΝΑΓΙΑΣ μας.  βλ.https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2019/12/blog-post_5.html

"μετά τα ΠΑΘΗ και τα ΠΑΘΗΜΑΤΑ μας το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ"


ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΥΜΕ 

Διαβάζουμε ιστορία 

Για το ναό της Αγίας Σοφίας, ο εορτασμός των Χριστουγέννων είχε ιδιαίτερη σημασία, από τη στιγμή που γινόταν αμέσως μετά την ετήσια μνημόνευση των δεύτερων εγκαινίων του ναού, τα οποία, από τον 6ο αιώνα, είχαν οριστεί στις 23 Δεκεμβρίου. Από την άποψη της λειτουργίας, οι δύο εορτασμοί σχετίζονται στενά, από τη στιγμή που τα τροπάρια των Χριστουγέννων άρχιζαν να ψάλλονται από τον εσπερινό της 22ας Δεκεμβρίου, όταν η εκκλησία επικαλούνταν την Παναγία για την προστασία της Κωνσταντινούπολης.


Οι τελετές των Χριστουγέννων στην Αγιά Σοφιά διέφεραν από τις κανονικές, λόγω του επίσημου τόνου τους. Αποτελούνταν από μία μεγάλη σειρά όρθρων, εσπερινών και πανηγυριών και συμπεριλάμβαναν και κάτι ασυνήθιστο: με αυτήν την ευκαιρία ψέλνονταν μερικοί ειδικοί ύμνοι, όπως το τροπάριο της Αγγελίας στους ποιμένες στον όρθρο στις 24 Δεκεμβρίου ή το μεγαλυνάριο της Παναγίας στις 25 Δεκεμβρίου και, στη λειτουργία της παραμονής, υπήρχε και μία προανάγνωση από το βιβλίο του Ησαΐα, που αποτελούσε έθιμο της παλαιοχριστιανικής Εκκλησίας και είχε πλέον εξαφανιστεί από την καθημερινή ακολουθία. Μία άλλη ιδιαιτερότητα αποτελούσε το γεγονός ότι ο Πατριάρχης δεν μπορούσε τότε να καθίσει στον θρόνο του στην αψίδα, γιατί σε αυτόν είχε τοποθετηθεί το Άγιο Ευαγγέλιο.
Η λειτουργία των Χριστουγέννων στην Αγιά Σοφιά αποκτούσε έναν ακόμη πιο επίσημο χαρακτήρα λόγω της συμμετοχής του αυτοκράτορα, πράγμα που επέβαλε την τήρηση αυστηρού βασιλικού πρωτοκόλλου. Όπως συνέβαινε κατά τον εορτασμό και άλλων ετήσιων εορτών, για παράδειγμα το Πάσχα και κατά την ύψωση του Τιμίου Σταυρού, τα Χριστούγεννα προσέφεραν στη βυζαντινή αυλή την ευκαιρία για μεγαλοπρεπείς τελετές. Οι διάφοροι αξιωματούχοι φορούσαν ειδικά ενδύματα, τα οποία έβγαζαν μόνο μετά την εορτή των Θεοφανείων, στις 6 Ιανουαρίου, ενώ ο αυτοκράτορας εμφανιζόταν σε πλήρη μεγαλοπρέπεια, με χλαμύδα και στέμμα, και ακολουθούσε μία καθορισμένη διαδρομή μέσα στο μεγάλο παλάτι.
Τα Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιο
Το Βυζάντιο, ένα κράτος κατεξοχήν μοναρχικό, είχε από πολύ νωρίς μία αυστηρά καθορισμένη ιεραρχία αξιωματούχων και τιτλούχων και ένα πρωτόκολλο απαρέγκλιτο που ρύθμιζε οποιαδήποτε εκδήλωση. Οι τάξις αποτελούσε μέρος της αυτοκρατορικής ιδεολογίας. Χαρακτηριστικά, ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος δικαιολογεί την απόφασή του να γράψει το «Περί Βασιλείου τάξεως», ένα εγχειρίδιο της βυζαντινής αυλικής της τελετουργίας, λέγοντας ότι «χάρη στην επαινετή τάξη, η αυτοκρατορική εξουσία φαίνεται ευπρεπεστέρα, γίνεται μεγαλοπρεπεστέρα και γι΄ αυτό την θαυμάζουν όλοι, ημεδαποί και ξένοι». Το εγχειρίδιο αυτό του 10ου αιώνα είναι μία από τις κυριότερες πηγές πληροφοριών για την επίσημη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας της αυλής.
Ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά γεγονότα στη ζωή της μεσαιωνικής πόλης και ένα από τα λαμπρότερα θεάματα που προσέφερε το Ιερό Παλάτιο στους κατοίκους της πρωτεύουσας ήταν αναμφίβολα η τελετουργική πομπή του αυτοκράτορα που διέσχιζε τους δρόμους της Κωνσταντινούπολης και κατευθυνόταν σε κάποια από τις εκκλησίες της πόλης την ημέρα μιας θρησκευτικής γιορτής. Η επισημότερη όμως και μεγαλοπρεπέστερη πομπή όλων, «η εύσημος και περηφανής προέλευσις», όπως την ονομάζει το περί Βασιλείου Τάξεως, ήταν η πομπή προς την Μεγάλη Εκκλησία, την Αγία Σοφία, κατά τις πέντε μεγάλες Δεσποτικές Εορτές, τα Χριστούγεννα, τα Θεοφάνεια, την Κυριακή του Πάσχα, την Πεντηκοστή και τη Μεταμόρφωση. Η πομπή αυτή, η οποία περνούσε από διάφορους τόπους και αίθουσες του Ιερού Παλατίου, περιγράφεται λεπτομερέστατα από τον Πορφυρογέννητο. Αξίζει να διευκρινιστεί ότι το σύνολο των οικοδομημάτων που συγκροτούσαν το Ιερό Παλάτιο της Κωνσταντινούπολης το 10ο αιώνα καταλάμβανε όλο το νότιο άκρο της χερσονήσου της Κωνσταντινούπολης, στην είσοδο του Βοσπόρου. Ήταν μία ολόκληρη πόλη μέσα στην πόλη, που ανοίγει τις πύλες της την ημέρα της γιορτής.
Την παραμονή της γιορτής των Χριστουγέννων οι δύο πραιπόσιτοι του παλατιού -ευνούχοι αξιωματούχοι επικεφαλής του αυλικού προσωπικού-, υπενθυμίζουν επίσημα στον αυτοκράτορα την επικείμενη γιορτή και εκείνος δίνει την εντολή για να αρχίσουν οι προετοιμασίες. Οι δρόμοι απ΄ όπου θα περάσει η πομπή καθαρίζονται, στρώνονται με πριονίδι, στολίζονται με κισσό, δάφνη, δενδρολίβανο και άλλα μυρωδικά. Ανήμερα, η τελετή αρχίζει με την προετοιμασία της ένδυσης του αυτοκράτορα. Αξιωματούχοι του αυτοκρατορικού βεστιαρίου φέρνουν τα επίσημα ρούχα και τα στέμματα που θα φορέσει ο αυτοκράτορας στο οικοδομικό συγκρότημα του παλατιού της Δάφνης, ένα από τα αρχαιότερα κτίσματα του Ιερού Παλατίου που η κατασκευή του αποδίδεται στον Μεγάλο Κωνσταντίνο. Οι αυτοκρατορικοί σπαθάριοι φέρνουν τα αυτοκρατορικά όπλα, την ασπίδα, το ξίφος, το δόρυ και το αυτοκρατορικό φλάμουλο (λάβαρο) στο Οινοπόδιο, τον μεγάλο προθάλαμο του παλατιού της Δάφνης. Άλλοι αξιωματούχοι παίρνουν από το παρεκκλήσιο του Αγίου Θεοδώρου τη ράβδο του Μωυσή και από τον ναό του Αγίου Στεφάνου τον σταυρό του Μεγάλου Κωνσταντίνου και τα φέρνουν στο κονσιστόριο, την αίθουσα του θρόνου στο παλάτι της Δάφνης. Σε δύο κεφάλαια το «Περί Βασιλείου τάξεως» αναφέρεται λεπτομερώς στην ενδυματολογία, τόσο του ηγεμόνα όσο και των αξιωματούχων που συνοδεύουν την πομπή των Χριστουγέννων: το αξίωμα, η τάξη αλλά και η σημασία της γιορτής διακρίνονται και προσδιορίζονται από τα χαρακτηριστικά και την πολυτέλεια των στολών.
Ο αυτοκράτορας βγαίνει από τον ιερό κοιτώνα και έρχεται στο χρυσό τρίκλινο, την λαμπρή αίθουσα του θρόνου, πού κατασκευάστηκε από τον Ιουστινιανό Β΄ και αποτελούσε το κέντρο των ανακτόρων, για να προσευχηθεί μπροστά στην εικόνα του θρόνου του Χριστού, που κοσμεί την κόγχη του θρόνου. Στη συνέχεια, περνά από διάφορες αίθουσες και ναούς του παλατιού, όπου συγκεκριμένοι κάθε φορά αξιωματούχοι τον περιμένουν για να τον προσκυνήσουν και να προστεθούν στην ακολουθία του. Εκείνος, σε ένδειξη ευλαβείας, ανάβει κεριά στους χώρους λατρείας που συναντά και προσκυνά φυλασσόμενα ιερά λείψανα. Με αυτό τον τρόπο σχηματίζεται η πομπή, που καταλήγει στο συγκρότημα του παλατιού της Δάφνης. Εκεί, ο αυτοκράτορας, μόλις λάβει ειδοποίηση από τον απεσταλμένο του Πατριάρχη, τον ρεφερενδάριο, ότι πλησιάζει η ώρα της Θείας Λειτουργίας, φοράει, με τη βοήθεια των πραιποσίτων, τη βασιλική στολή και το στέμμα. Συνοδευόμενος από στρατηγούς, πατρικίους και αξιωματούχους του βεστιαρίου φτάνει στο Οινοπόδιο, όπου οι βασιλικοί σπαθάριοι, κρατώντας τα βασιλικά όπλα, προστίθενται στην πομπή. Το ίδιο συμβαίνει και στο Κονσιστόριο, όπου βρίσκεται ο σταυρός του Μεγάλου Κωνσταντίνου και η ράβδος του Μωυσή. Η πομπή με τα ιερά σύμβολα αυτά να προπορεύονται φτάνει στις συνοικίες των στρατιωτικών ταγμάτων του παλατιού, των εκσκουβίτων, των κανδιδάτων, των Σχολών κλπ. Διέρχεται πρώτα από το τρίκλινο των εκσκουβίτων, όπου δεξιά και αριστερά απλώνονται τα ρωμαϊκά σκήπτρα, τα λεγόμενα βήλα, λάβαρα και άλλα εμβλήματα στρατιωτικών σωμάτων. Είναι αξιοπρόσεκτο ότι το «Περί Βασιλείου τάξεως» διακρίνει τα ρωμαϊκά σκήπτρα (επιβίωση των σκήπτρων τον υπάτων) από τα υπόλοιπα εμβλήματα. Στην αίθουσα αυτή στέκονται οι καγκελάριοι του κοιαίστωρος, αξιωματούχοι με αστυνομικά καθήκοντα μεταξύ άλλων στην Κωνσταντινούπολη, και επευφημούν τον αυτοκράτορα στα λατινικά.
Πριν φύγει η πομπή από τον τρίκλινο των εκσκουβίτων, ο αυτοκράτορας πραγματοποιεί εκεί τους διορισμούς ορισμένων νέων στρατιωτικών αξιωματούχων, στους οποίους εγχειρίζει το σύμβολο του αξιώματος του, για παράδειγμα, στους σκρίβωνες δίνει μία βεργούλα. Το ίδιο συμβαίνει και στη συνέχεια όταν ο μονάρχης φτάνει στις Σχολές. Εκεί διορίζονται οι νέοι κομήτες. Κατόπιν η πομπή περνά την Χαλκή πύλη και την αυλή του Αυγουσταίου και καταλήγει στην Αγία Σοφία.
Όταν η πομπή φτάσει στο ναό της Αγίας Σοφίας ο πραιπόσιτος αφαιρεί το στέμμα από το κεφάλι του αυτοκράτορα. Στη συνέχεια, τον υποδέχεται ο Πατριάρχης με την ακολουθία του και μαζί εισέρχονται στον κυρίως ναό. Ο αυτοκράτορας κατευθύνεται στο θυσιαστήριο και απλώνει πάνω στην Αγία Τράπεζα δύο λευκούς αέρες, ασπάζεται τα δύο δισκοπότηρα και τα σπάργανα του Κυρίου και αφήνει το αποκόμβιον, μία χρηματική προσφορά. Στη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, όταν βγαίνουν τα άγια, ο αυτοκράτορας, συνοδευόμενος από τους πατρικίους και άλλους άρχοντες, κρατώντας λαμπάδα και προχωρώντας ανάμεσα στους συγκλητικούς που στέκονται δεξιά και αριστερά, ακολουθεί την ιερή πομπή μέχρι τον σολέα. Εκεί στέκεται και περιμένει να περάσουν τα άγια. Πατριάρχης και αυτοκράτορας προσκυνούν αλλήλους.
Μετά τη Θεία Κοινωνία, ο αυτοκράτορας μαζί με τον Πατριάρχη βγαίνουν από το ναό και κατευθύνονται προς το Άγιο Φρέαρ, το στόμιο του πηγαδιού που ακούμπησε ο Χριστός όταν μιλούσε με τη Σαμαρείτιδα, ιερό κειμήλιο που τον 10ο αιώνα βρίσκονταν στα νοτιοανατολικά της Αγίας Σοφίας. Εκεί που αργυροχόος δίνει στον πραιπόσιτο χρύσα πουγκιά και αυτός με τη σειρά του τα μεταβιβάζει στον αυτοκράτορα, ο οποίος τα μοιράζει σε εκείνους που καλεί ο αργυροχόος. Στη συνέχεια, ο Πατριάρχης παίρνει από τα χέρια του πραιπόσιτου το στέμμα και στέφει τον αυτοκράτορα, δίνοντάς του ευλογία. Ο αυτοκράτορας δίνει στον Πατριάρχη αποκόμβιον και εκείνος του αντιχαρίζει αιθέρια έλαια. Ασπάζονται ο ένας τον άλλον και ο αυτοκράτορας αναχωρεί.
Η πομπή ακολουθεί την ίδια ανάστροφη πορεία και σε όλη τη διαδρομή ο αυτοκράτορας επευφημείται από τους Δήμους, τη Σύγκλητο και άλλους αξιωματούχους. Όταν φτάσει στο συγκρότημα της Δάφνης και μετά τις επευφημίες των αξιωματούχων του Κουβουκλίου, του αυτοκρατορικού ενδιαιτήματος, ο μονάρχης, με τη βοήθεια των βεστητόρων, βγάζει την βασιλική στολή και το στέμμα, ενώ οι παριστάμενοι εύχονται «εις πολλούς και αγαθούς χρόνους». Τότε, οι πόρτες της πλατείας του Αυγουσταίου ασφαλίζονται και το Ιερό Παλάτιο κλείνει.
Βασική πηγή: Μαρίνας Λουκάκη, Καθηγήτριας Βυζαντινής Φιλολογίας Πα. Κρήτης, Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιο.

έρχεται δεύτερος Καποδίστριας ...

Γράφει ο Δρ.Κωνστσντίνος Βαρδάκας 
Αυτό μας μετέφεραν και αυτό σας λέμε:
-Μέσα σε αυτό το σκοτάδι που μας κυκλώνει , έρχεται δεύτερος Καποδίστριας.
- αυτόν δεν θα τον δολοφονήσουν, αλλά με τα ακαριαία μέτρα που θα πάρει "θα δολοφονήσει" τις ανομίες τους.
Στην λογική ερώτηση μας 
- Πάτερ πως το γνωρίζεται;
Μας ανέφερε:
- τον δεύτερο Καποδίστρια μας τον οφείλει ο Άγιος Θεός για τις συνεχόμενες αδικίες , δολοφονίες , τραγωδίες που έγιναν στο Ελληνικό Έθνος .
- δεν θα είναι ούτε πολιτικός, ούτε διπλωμάτης, ούτε στρατιωτικός , ούτε γνωστός ..θα είναι απλός και με απλούς τρόπους .
- από ότι κατάλαβα υπάρχει, αλλά ούτε ο ίδιος γνωρίζει την αποστολή του, ούτε και υποδείχτηκε συγκεκριμένα  από κανένα.
- για αυτόν μίλησαν οι Άγιοι πολλών εποχών ..σε εμένα τον αμαρτωλό μίλησε ο Ουρανός όταν έκλαιγα για το κατάντημα μας ..και μου είπε :
"...μην κλαίς , δες τα σύννεφα που πυκνώνουν , άκουσε τις βροντές του πολέμου , νοιώσε την απόγνωση, εκεί μέσα θα βγει ο φίλος ΜΟΥ"

ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ και αναρωτιόμασταν, αν όλα αυτά είναι αληθινά και αν είναι παρηγοριά στον άρρωστο ...αυτός κατάλαβε τότε  την δυσπιστία μας και μας είπε ...

"εκείνες τις μέρες ( κοντά είναι )  που οι Έλληνες θα ψάχνουν να βρουν ηγέτη και από πίσω του να ακολουθήσουν ..πολλοί θα παριστάνουν τους δίκαιους, αλλά δεν θα είναι εκ Θεού" 
Όμως τα ίδια τα άσχημα γεγονότα γύρω τους  θα τους  "ενημερώσουν" ποιο είναι το ΑΛΗΘΙΝΟ.


Δείτε και τις επισημάνσεις του κ.Σμαραγδή για τον πρώτο Κυβερνήτη μας 
ΒΙΝΤΕΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ https://www.facebook.com/share/r/1C61QRB4E9/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

"λίγα πράγματα για την πείνα γιατί οσονούπω ...κτυπάει πόρτα" - ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ ΜΟΥ

 


+ Για όταν θα έρθει η πείνα...

[…] Μου είχε διηγηθή ο Γερο-Σάββας, ο Φιλοθεΐτης, ότι με την μεγάλη πείνα του 1917 οι Ιβηρίτες, βλέποντας τις αποθήκες της Μονής να αδειάζουν, είχαν ελαττώσει την φιλοξενία.
Μάλιστα, ένας Προϊστάμενος τσιγκούνης επέμενε, και την έκοψαν τελείως.
Επόμενο ήταν και ο Χριστός να σταματήση κάθε ευλογία Του. Τότε άρχισαν να πεινάνε οι Πατέρες και να παραπονιούνται στον Χριστό και στην Παναγία, που δεν φρόντιζαν την Μονή τους. Δυστυχώς, δεν είχαν καταλάβει το σφάλμα τους.
Μια μέρα, λοιπόν, παρουσιάσθηκε ο Χριστός στον Πορτάρη της Μονής, σαν φτωχός, και του ζήτησε λίγο ψωμί. Ο Πορτάρης λυπημένος του λέει:
– Δεν έχουμε, αδελφέ μου, γι’ αυτό και κόψαμε την φιλοξενία. Περίμενε όμως λίγο να σου φέρω αυτό το κομματάκι που έχω στο κελλί μου για τον εαυτό μου. Έτρεξε, πήγε στο κελλί του και του έφερε το ψωμί που είχε για τον εαυτό του και του το έδωσε. Έβλεπε όμως το
πρόσωπο του Φτωχού να λάμπη.
Αφού λοιπόν πήρε ο Φτωχός εκείνος το ψωμί, λέει στον Πορτάρη:
– Ξέρετε γιατί ήρθε αυτή η δυστυχία στην Μονή; Επειδή διώξατε από το Μοναστήρι δύο: τον «δότε» και τον «δοθήσεται».
Μετά από αυτά τα λόγια έγινε άφαντος, σκορπίζοντας μια λάμψη που θάμπωσε τον Πορτάρη.
Ραφαήλ Θαυματουργός
ΘΗΒΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

"είναι δύσκολες μέρες μέχρι τα ΦΩΤΑ - σμήνη από ταγκαλάκια φτιάχνουν σκηνικό στις θάλασσες μας και σκηνικό στην πορεία μας ως Έθνος"

 

ΦΩΤΟ - Εκκλησία Παναγία η Κρυφτή - ΛΕΣΒΟΣ 

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Γεώργιος Αποστολάκης – Όταν η Αγάπη Νικά τις Πέτρες: Ένα Μήνυμα Πίστης για τη Γενιά που Αμφιβάλλει

Η εικόνα του Αγίου Στεφάνου είναι στην Ι.Μ. Κωνσταμονίτου Α.Ο. Είναι από την εποχή της εικονομαχίας. Ήταν στα Ιεροσόλυμα και ήλθε στο Α.Ο. κατά την περίοδο του Αλεξίου του Κομνηνού.

Σε έναν κόσμο που συχνά καμαρώνει για τη λογική του, αλλά ξεχνά την καρδιά του, η ζωή και το μαρτύριο του Αγίου Στεφάνου του Πρωτομάρτυρος έρχονται σαν κραυγή και παρηγοριά μαζί. Κραυγή απέναντι στην αυτάρκεια του νου που απορρίπτει το μυστήριο του Θεού, και παρηγοριά για τον σύγχρονο άνθρωπο που, παρ’ όλη τη γνώση του, νιώθει άδειος, κουρασμένος, μόνος.

Ο Άγιος Στέφανος δεν ήταν ένας άνθρωπος που πολέμησε με επιχειρήματα ψυχρά και ακονισμένα. Ήταν «πλήρης πίστεως και Πνεύματος Αγίου». Η αλήθεια του δεν γεννήθηκε σε εργαστήρια ιδεών, αλλά μέσα στην κοινωνία με τον Χριστό. Κι όμως, μίλησε με τόλμη. Όχι για να νικήσει τους άλλους, αλλά για να τους αγαπήσει μέχρι τέλους. Αυτό είναι το μεγάλο σκάνδαλο της ζωής του: ότι η αγάπη του δεν σταμάτησε ούτε μπροστά στις πέτρες που τον χτυπούσαν.

Σήμερα, πολλοί νέοι μεγαλώνουν μέσα σε έναν πολιτισμό που τους μαθαίνει να αμφισβητούν τα πάντα, εκτός από την αμφιβολία. Να πιστεύουν στη δύναμη του μυαλού τους, αλλά να ντρέπονται για την ανάγκη της ψυχής τους. Ο Άγιος Στέφανος στέκεται απέναντι σε αυτή τη λογικοκρατία όχι ως εχθρός της λογικής, αλλά ως μάρτυρας της υπέρβασής της. Μας θυμίζει ότι ο άνθρωπος δεν σώζεται μόνο όταν εξηγεί τον κόσμο, αλλά όταν τον αγαπά.

Το πιο συγκλονιστικό μήνυμα του μαρτυρίου του δεν είναι ο θάνατός του, αλλά η συγχώρεση. «Κύριε, μη στήσης αυτοίς την αμαρτίαν ταύτην». Σε μια εποχή οργής, διαδικτυακών λιθοβολισμών και εύκολης καταδίκης, αυτά τα λόγια είναι επαναστατικά. Μιλούν για μια ελευθερία που δεν εξαρτάται από likes, επιβεβαίωση ή δικαίωση, αλλά από την εμπιστοσύνη στον Θεό.

Για τον νέο άνθρωπο που πονά, που ψάχνει νόημα, που φοβάται να πιστέψει μήπως πληγωθεί, ο Άγιος Στέφανος ψιθυρίζει: μη φοβηθείς να αγαπήσεις. Η πίστη δεν είναι φυγή από τον κόσμο, αλλά τρόπος να σταθείς μέσα του χωρίς να χάσεις την ψυχή σου. Και ίσως, μέσα στον θόρυβο της εποχής μας, αυτό το μαρτύριο της αγάπης να είναι η πιο αναγκαία αλήθεια.