Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΑΝΟΙΞΕ - ΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

 


ΑΝΟΙΞΕ - ΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

Το Ιράν κλείνει εκ νέου τα Στενά του Hormuz


Συγκεκριμένα, στις 24 Ιουνίου, το Ιράν επανήλθε με νέες με απειλές για κλείσιμο του Στενού του Hormuz, δοκιμάζοντας την εύθραυστη εκεχειρία που ακολούθησε τον πρόσφατο πόλεμο στην περιοχή, την ώρα που η ένταση μεταξύ Ισραήλ και Hezbollah παραμένει υψηλή στον Λίβανο.
Σύμφωνα με το Associated Press, το Ιράν ανακοίνωσε εκ νέου το κλείσιμο του Στενού του Hormuz, την ώρα που συνεχίζονται οι συγκρούσεις μεταξύ Ισραήλ και Hezbollah στον Λίβανο.
Η νέα κλιμάκωση έρχεται μετά από ισραηλινό αεροπορικό πλήγμα που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Λιβάνου, σηματοδοτώντας την πρώτη ισραηλινή επίθεση στη χώρα μετά την έναρξη ισχύος της τελευταίας εκεχειρίας το περασμένο Σάββατο.
Νωρίτερα, ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Israel Katz, δήλωσε την Τετάρτη 24/6 ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ζητήσει από το Ισραήλ να αποσύρει τις δυνάμεις του από τον Λίβανο, υπογραμμίζοντας ότι η ισραηλινή στρατιωτική παρουσία θα συνεχιστεί όσο η Hezbollah εξακολουθεί να αποτελεί απειλή για τους στρατιώτες και τους πολίτες της χώρας.
Από την πλευρά της, η Hezbollah επιμένει ότι δεν θα σταματήσει τις επιθέσεις αν το Ισραήλ δεν δεσμευτεί για πλήρη αποχώρηση.
«Δεν αποχωρούμε και, μέχρι αυτή τη στιγμή, κάτι που αποτελεί και διπλωματική επιτυχία, δεν υπάρχει αμερικανικό αίτημα προς το Ισραήλ να αποσυρθεί από τον Λίβανο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Katz.

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

τρομάζει περισσότερο από πυρηνικό πόλεμο η καθημερινότητα της νεκρολογίας της ξαφνικίτιδος

 

όταν περάσαμε για πρώτη φορά Covid - 19 από την  κλινική συμπτωματολόγια δεν περίμεναμε κάποιος να μας πει  ότι αυτός ο ιός ήταν ανθρωπογενής ..έκανε ΜΠΑΜ στον οργανισμό και στην ιολογία είχαμε πάρει δέκα στο Πανεπιστήμιο ...

με την βοήθεια μιας αγίας γερόντισσας σώθηκα και ένα χαλικάκι της που έλαβα από τον τάφο της ... με αυτό έπεφτε ο πυρετός , οι σφυγμοί και ανακουφιζόμουν απο την δύσπνοια ..σας φαίνεται παράξενο εεεε; και όμως 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας   

Στα πέτρινα χρόνια της πανδημίας εμφανίστηκε ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ και προειδοποίησε ότι η ιατρική όπως την γνωρίζαμε "πέθανε" και ότι χρειαζόμαστε πλέον νέους ιατρούς..τα γράψαμε τότε ..σήμερα πονάμε γιατί  φεύγουν οι δικοί μας άνθρωποι φίλοι , συγγενείς κ.α 

ενώ στις ΗΠΑ γίνεται χαμός με αποκαλύψεις βλ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2026/06/blog-post_22.html το βαθύ αντίχριστο σύστημα αντεπιτίθεται και προσπαθεί κάθε έρευνα αλήθειας και ιατρική μελέτη να τις βγάλει παραπλανητικές...ενώ δεν βλέπει τι γίνεται που κάθε μέρα και λεπτό πέφτουν κορμιά ξαφνικά στους δρόμους ...

ΒΙΩΝΟΥΜΕ μια τραγωδία ιστορικών διαστάσεων και μη περιμένετε να γίνει πόλεμος για να δείτε χειρότερη τραγωδία ..όσο περνούν οι μέρες.

 

Αλλά έχουμε όμως και ένα παράπονο, ότι δεν μπορούμε να βγαίνουμε με το αλάνθαστο δέκα καρδιναλίων και να ψέγουμε όσους έκαναν ή αναγκάστηκαν να κάνουν τα ενέσιμα ή να βγάζουμε τα απωθημένα μας ακούγοντας το καθημερικό θανατικό.


Όσοι μείνουμε  πίσω  για να θάψουμε πρέπει να γίνουμε περισσότεροι άνθρωποι δοθείσης αυτής της ευκαιρίας και να κατανοήσουμε πόσο δαγκώνει ο αντίχριστος ο κατεξοχήν ανθρωποκτόνος...

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ποια κόμματα και ψεύτικες ελπίδες ; οι ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ των Ελλήνων της Ρωμιοσύνης έρχονται ....

είναι τέτοιες οι ανάγκες μας πνευματικές ή υλικές  που δεν αρκούν νέα ή παλιά κόμματα αλλά μόνο κοινότητες, ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ της Ρωμιοσύνης που θα μας στηρίξουν... 

Γράφει ο Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Όπου και να το πιάσουμε δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος ...
Μιζέρια , κομματισμός με νέο περιτύλιγμα , νεποτισμός , υποκρισία , σκανδαλολογία και άλλα πολλά .
Το μόρφωμα πολιτικό  κόμμα ως σχήμα, έννοια , κίνηση στα δίσεκτα χρόνια της μεταπολίτευσης αρχίζει να διαγράφεται από το μυαλό του λαού που δεν περνάει μόνο την μνημονιακή καταιγίδα των φίλιων τοκογλυφικών βαρομετρικών, αλλά υποχρεώνεται να περάσει από την στενωπό των κομματικών σημερινών συμπληγάδων με όλα τα κουλά που συμβαίνουν , ενώ του υπόσχονται νέα και παλαιά κόμματα ως βραβείο το  χρυσόμαλλο δέρας της επιβίωσης του ...
Δεν είναι σωτήρες αυτοί , είναι νεκροθάφτες αυτοί που επαγγέλλονται την σωτηρία μας μέσα από τις δοκιμασμένες τόσα χρόνια δομές της τυραννίας μας.
Και όσοι τόσα χρόνια δεν νοούσαν τι εστί ψευτορωμαίικο , σήμερα το νοιώθουν στο πετσί τους .
Με λίγα λόγια σήμερα που δεν υπάρχει οξυγόνο  ελπίδας και χάνεται και το ελάχιστο ψήγμα της αξιοπρέπειας μέσα στην  καθημερινότητα που συγκροτείται με δόλια ψέματα , υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες ...
Η επιβίωση μας δεν έχει ανάγκη από τα κόμματα αλλά από ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ .
Αυτό δεν είναι σχήμα λόγου ή κάτι για να γράφουμε και να λέμε με όμορφα λόγια ...
Είναι ανάγκη πλασμένη με το DNA μας και μόνο που το αναφέρουμε δίνει χαρά ελπίδα και ειρήνη .
Φτάνει το παραμύθι και η νοσηρότητα της Μεταπολίτευσης ..
Μα πως θα γίνει αυτό χριστιανέ, ρωτούν οι δύσπιστοι ή οι βολεμένοι του συστήματος ;
Μην στενοχωρείστε , ήρθαν ήδη γεγονότα ανατρεπτικά που από μόνα τους θα μας οδηγήσουν στις Κοινότητες των Ελλήνων της λαϊκής Ρωμιοσύνης ..
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΒΙΝΤΕΟ - κοτζάμ πρωθυπουργό σήμερα του βρήκατε ραντεβού για να βγάλει νέα ταυτότητα;

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://www.facebook.com/share/v/1DdqK1gzE2/
ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ

Από την μια "εμπειρική Θεολογία" και από την άλλη " βιωματική ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ"

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι λέει ο λαός, αλλά σήμερα τα ψάρια βλ λαγοκέφαλοι δαγκώνουν σάρκες ...προσοχή αδελφοί να μην δαγκώσουν τις ψυχές σας, αλλά και την Ορθόδοξη Ιδιοσυγκρασία σας οι  επιτήδειοι.
Η δαιμονική μπόρα του Αγίου Παϊσίου σήμερα σαρώνει και κορυφώνεται  ..ο Άγιος Θεός να κάνει ΕΛΕΟΣ να βγούμε εκτός του Τυφώνος και να μείνουμε εντός του Νυμφώνος ΧΡΙΣΤΟΥ μέχρι τέλος.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ

Α 'Κορ. 3,13 ἑκάστου τὸ ἔργον φανερὸν γενήσεται· ἡ γὰρ ἡμέρα δηλώσει· ὅτι ἐν πυρὶ ἀποκαλύπτεται· καὶ ἑκάστου τὸ ἔργον ὁποῖόν ἐστι τὸ πῦρ δοκιμάσει.

Α Κορ. 3,13 ας έχη υπ' όψιν του, ότι του καθενός οικοδόμου θα γίνη φανερόν το έργον και η αξία του. Διότι η μεγάλη εκείνη ημέρα της κρίσεως θα το φανερώση ολοκάθαρα. Επειδή θα συνοδεύεται αυτή με την θείαν δικαιοσύνην, η οποία σαν φως θα αποκαλύπτη και σαν πυρ θα κατακαίη κάθε τι το ευτελές και σάπιο. Και του καθενός το έργον τι είναι και τι αξίζει, θα το φανερώση η δικαία κρίσις του Θεού που ομοιάζει με την φωτιά

έθεσε τα όρια στους ρώσους στρατηγούς " ΟΥΑΙ τα ΕΘΝΗ του Βορρά" (άσχημα αν πιαστεί από επάνω)

 




«Η Ρωσία θα απαντήσει και δεν θα τους αρέσει...» ήταν το λακωνικό πλην σαφές μήνυμα του Ρώσου προέδρου προς τα κράτη της Βαλτικής

Ο Ρώσος Πρόεδρος Vladimir Putin απηύθυνε μία ασύλληπτη προειδοποίηση προς τις χώρες της Βαλτικής που βοηθούν τα drones των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων σε επιθέσεις εναντίον της Ρωσίας, με δημόσια τοποθέτησή του από το Κρεμλίνο στις 23/6.
Συγκεκριμένα, ο ισχυρός άνδρας του Κρεμλίνου τόνισε, ότι οι χώρες από τα εδάφη των οποίων απογειώνονται τα ουκρανικά drones με προορισμό ρωσικές περιοχές πιθανότατα δεν αντιλαμβάνονται τις συνέπειες των πράξεών τους...
Αυτή ήταν η απάντηση του αρχηγού του κράτους σε ερώτηση συμμετέχοντος στη συνάντηση του προέδρου με αποφοίτους πανεπιστημίων που υπάγονται στο Υπουργείο Άμυνας, το Υπουργείο Εκτάκτων Αναγκών, την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας (FSB), την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Προστασίας, τη Ρωσική Εθνοφρουρά, την Ομοσπονδιακή Σωφρονιστική Υπηρεσία, την Ερευνητική Επιτροπή και το Υπουργείο Εσωτερικών.

«Η Ρωσία θα απαντήσει και δεν θα τους αρέσει...»

ξεχάσαμε τον Απόστολο Παύλο, ξεχάσαμε τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά , τα ξεχάσαμε όλα ..ντουγρού για τα ντουβάρια που και αυτά πέφτουν με σεισμούς

 

Φώτο η Πολυκατοικία της οδού Ιπποδρομίου στην Θεσσαλονίκη (το ζήσαμε από κοντά)

49  χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την μέρα του φονικού Εγκέλαδου που «πάγωσε» τη Θεσσαλονίκη.

Στις 23:05 της 20ης Ιουνίου του 1978, η πόλη ταρακουνήθηκε από τον ισχυρό σεισμό μεγέθους 6,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, με επίκεντρο το 35 χλμ. Α-ΒΑ της Θεσσαλονίκης, στο χωριό Προφήτης στη λίμνη Βόλβη

Διαβάζουμε ..

Ό ἀπόστολος Παῦλος λέγει πρὸς τοὺς Ἐφεσίους, «τοῦτο νὰ γνωρίζετε, ὅτι κάθε πόρνος ἢ ἀκάθαρτος ἢ πλεονέκτης, ποὺ εἶναι εἰδωλολάτρης, δὲν ἔχει κληρονομία στὴ βασιλεία τοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ»· Καὶ γιὰ νὰ ἀσφαλίση καλύτερα καὶ νὰ ἀποστομώση τοὺς διδάσκοντας διαφορετικὰ προσθέτει· 

«Κανεὶς νὰ μὴ σᾶς ἀπατᾶ μὲ κενὰ λόγια· διότι γι' αὐτὰ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπάνω στοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας· νὰ μὴ γίνεσθε λοιπὸν συμμέτοχοι αὐτῶν» (Έφεσ. 5,6).

Παρομοίως ὁ ἴδιος πάλι γράφοντας πρὸς τοὺς Κορινθίους λέγει, «μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτρες οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖτες οὔτε πλεονέκτες οὔτε κλέπτες οὔτε μέθυσοι οὔτε λοίδοροι οὔτε ἄρπαγες δὲν θὰ κληρονομήσουν βασιλεία Θεοῦ» (Ά Κορ. 6,9).

~  Ἄγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς
( Ἅπαντα τά  Ἔργα ΕΠΕ τ. 10 σελ. 167 
Όμιλία κστ')

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

"Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω" ο ΑΓΙΟΣ τον φίλησε και μαρτύρησε ότι κοντά μας είναι όλα .ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ η Ελλάδα θα Ανέστη

 

Ο κάτωθι επονομαζόμενος που δίνει την γνωστή σε όλους μας μαρτυρία είναι ξάδελφος του Νικολάου Μάρτη ιστορικού , συγγραφέα  πολιτικού που έδωσε μάχες για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας και οι δύο γνωστοί μας αγαπητοί - ΣΤΩΜΕΝ καλώς Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Διαβάζουμε :
ΜΑΡΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω . Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα : ¨Πάτερ Παΐσιε , έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ΄αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε : Βόρειο Ήπειρο , Μακεδονία των Σκοπίων , Ανατολική Ρωμυλία , Κωνσταντινούπολη , Μικρά Ασία ¨ . Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι , μου λέει : ¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨ . Σκύβω , με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο. Μετά μου λέει : ¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει , αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι !¨

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1, Σελ 287
Πηγή Μέγας Κωνσταντίνος fb ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ - Time: 5 billion people may die in nuclear disaster because of Ukraine

 Time: 5 billion people may die in nuclear disaster because of Ukraine

"We obviously don't know how many people will survive a nuclear war. But if it's even remotely as bad as this study predicts, it has no winners, merely losers," Time said.

Most of the US population will be killed immediately, whereas the ensuing nuclear winter will last for a decade.

If one side launches nuclear-capable missiles, the other side will retaliate in a maximum of ten minutes.

  • The US will strike Russia from the northern part of Norway,
  • Russia will strike the US from the north of Canada, a couple of minutes after the launch of US missiles.

more 

https://english.pravda.ru/news/world/156989-russia_us_nuclear_war/

"θέλουν κάποιοι την Ελλάδα μισή της μισής; " μας είπε πριν χρόνια ασκητής και ακούμε τον Σαράντη Καργάκο να λέει:

 

φώτο ΠΗΓΗ https://www.facebook.com/groups/447782402615446/permalink/1312043436189334/

ΕΠΙΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο ΤΕΜΑΧΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΎ
Βίντεο 



Θα συμπληρώσουμε τους λόγους άλλου Γέροντα: " θα πέσει" το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ σε πολλούς στην Ελλάδα και θα γίνουν φρουροί της την στιγμή που θα κυκλοφορούν ανάμεσα σε άγρια θηρία.

και ενώ τόσα συμβαίνουν στην Μόσχα ..τρικλοποδιά της Τουρκίας στην Ρωσία...η Μαύρη θάλασσα το επόμενο διάστημα θα καίγεται

φώτο " έρχονται αερομαχίες δυτικών με Ρώσους επάνω στην Μαύρη Θάλασσα , έρχονται τα λόγια του Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού"

"Η Τουρκία παίζει με τη φωτιά της Ουκρανίας: Στήνει παγίδα σε Ρωσία στη Μαύρη Θάλασσα - Έρχεται απάντηση - σοκ"
Διαβάζουμε :
Πρωτοβουλία για τη σύμπηξη ενός πολυεθνικού μετώπου με στήριξη από το ΝΑΤΟ, το οποίο θα αποσκοπεί στην υποστήριξη της Ουκρανίας και στην ενίσχυση της δυτικής επιρροής στη Μαύρη Θάλασσα, ετοιμάζει η Τουρκία του Recep Tayyip Erdogan, γεγονός το οποίο σηματοδοτεί απόκλιση από τη μακροχρόνια πολιτική της Άγκυρας να περιορίζει τη συμμετοχή ξένων στρατιωτικών δυνάμεων στη στρατηγικά ευαίσθητη περιοχή της.
Πρόσφατη αλληλογραφία του υπουργού Άμυνας Yasar Guler, αντίγραφο της οποίας περιήλθε στην κατοχή του Nordic Monitor, αποκαλύπτει ότι η Τουρκία διαδραματίζει ηγετικό ρόλο σε ένα πολυεθνικό πλαίσιο γνωστό ως «Συμμαχία των Προθύμων για την Ουκρανία» (Coalition of the Willing for Ukraine), μια ομάδα 33 χωρών που προετοιμάζουν ρυθμίσεις ασφαλείας για μια πιθανή μεταπολεμική διευθέτηση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Άγκυρα δημιουργεί Διοίκηση Ναυτικού Σκέλους (Maritime Component Command) στην περιοχή Beykoz της Κωνσταντινούπολης, με θέα στον Βόσπορο, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να τοποθετήσει την Τουρκία στο επίκεντρο μελλοντικών επιχειρήσεων ασφαλείας στη Μαύρη Θάλασσα.
Σύμφωνα με την επιστολή του Guler, με ημερομηνία 18 Μαΐου 2026, η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός πολυεθνικού επιχειρησιακού στρατηγείου γνωστού ως Πολυεθνικής Δύναμης Ουκρανίας (Multinational Force Ukraine – MNF-U), του οποίου η βασική δομή διοίκησης εγκαθίσταται στο Παρίσι..  


ΣΟΚ και ΔΕΟΣ στα καύσιμα το ετοιμάζουν , το κρύβουν;

 

Φωτογραφία: Pravda.Ru από Петр Ермилин, https://creativecommons.org/public-domain/pdm/

Πόλεμος στο Ιράν - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΗΠΑ - ΙΡΑΝ ..Ο ΠΑΝΤΑ ΑΣΤΑΘΜΗΤΟΣ  ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΙΣΡΑΗΛ ...ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ...ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ..ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ...
ΝΑΙ Ο ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ .
ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΟΤΙ Ο ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ .
ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΔΙΚΟ;
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

αν στην  Ρωσία που είναι παραγωγός πετρελαίου  συμβαίνουν αυτά τότε στην Δύση ...

" Οι ελλείψεις καυσίμων και οι αυξανόμενες τιμές πλήττουν τους οδηγούς

Οι Ρώσοι οδηγοί αντιμετώπισαν αυξανόμενες δυσκολίες στα πρατήρια καυσίμων καθ' όλη τη διάρκεια του Ιουνίου, καθώς οι τιμές αυξάνονταν σταθερά και ορισμένες τοποθεσίες εισήγαγαν περιορισμούς στις πωλήσεις.

Σε ορισμένα πρατήρια καυσίμων, οι οδηγοί αντιμετώπισαν κλειστές αντλίες ή περιορισμούς στην ποσότητα καυσίμου που διατίθεται ανά πελάτη. Οι παρατηρητές του κλάδου συνδέουν τις ελλείψεις με την παραδοσιακή καλοκαιρινή περίοδο διακοπών, την αυξημένη κατανάλωση καυσίμων και τις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης στα διυλιστήρια πετρελαίου.

Η κατάσταση έχει γίνει ιδιαίτερα δύσκολη στον τομέα των ντίζελ. Το ντίζελ, που κάποτε θεωρούνταν η πιο οικονομική επιλογή για εμπορικές μεταφορές, τώρα κοστίζει περισσότερο από την premium βενζίνη AI-95 σε ορισμένες περιοχές.

Οι ειδικοί αποδίδουν την τάση αυτή όχι μόνο στην εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και στα ολοένα και πιο αυστηρά πρότυπα ποιότητας καυσίμων και περιβάλλοντος, τα οποία έχουν καταστήσει την παραγωγή ντίζελ πιο τεχνολογικά πολύπλοκη και ακριβή.

«Η αγορά βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό σημαντική πίεση. Η ισορροπία μεταξύ εξαγωγών και εγχώριας ζήτησης έχει μετατοπιστεί και οι τιμές λιανικής αντέδρασαν άμεσα. Οι εργασίες συντήρησης των διυλιστηρίων έχουν μόνο εντείνει την πίεση», δήλωσε ο ειδικός στην εφοδιαστική αλυσίδα Ντένις Κρίλοφ στο Pravda.Ru" 

https://english.pravda.ru/news/russia/167135-russia-fuel-market-crisis/


ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ

 



ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/k4P2fUR9ctk?si=2Ky_rjGOgQc4qtQU

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/_ToESrBTXXE?si=YaTGVNZWHUKX0OgR

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/QrJgI1bsJlg?si=JfboPvQEz733WDGK

ποιος κατάλαβε ότι το Ελληνικό Καλοκαίρι "γεννιέται" και ευλογείται με το ΓΕΝΕΘΛΙΟ του ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ;

 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ «...Μιὰ ὁδοιπορία στὴν Ἑλλάδα ὅπου ὅλα καὶ τίποτα δὲν ἔχει ἀλλάξει ἐδῶ καὶ
4.000 χρόνια!



Τὸ Ἑλληνικὸ Καλοκαίρι παραμένει ἱερό, μυθικό, αἰώνιος συμβολισμὸς τοῦ ὡραίου καὶ τοῦ χρόνου ὅπου τὸ συναίσθημα, ἡ ψυχὴ καὶ τὸ βλέμμα ἀποτελοῦν τοὺς μοναδικοὺς αἰσθητῆρες ἀπόλαυσης τῶν φεγγαριῶν, τῶν αἰγαιοπελαγίτικων χρωμάτων καὶ τῶν ἐπιβλητικῶν βουνῶν... ».

Jacques Lacarrière, «Ἑλληνικὸ Καλοκαίρι», ἐκδ. Βασδέκης, 2024.


παραβάσεις - παραβιάσεις - εμπλοκές και μόλις μπήκε το καλοκαίρι (μας μεταφέρουν μήνυμα)

 


Σε επτά παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας και έξι παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου προχώρησαν την Τρίτη τουρκικά αεροσκάφη.


Επρόικειτο για έναν σχηματισμό από δύο οπλισμένα F-16, δύο UAV και ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας ATR-72, στο βορειοανατολικό, το κεντρικό και το νοτιοανατολικό Αιγαίο

Ειδικότερα καταγράφηκαν επτά παραβάσεις από ένα F-16, πέντε UAV και μία από το ATR-72.

Μία παραβίαση του εναέριου χώρου έγινε από ένα F-16 και πέντε από το ATR-72.

Καταγράφηκαν δύο εμπλοκές με ελληνικά μαχητικά.

Τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική, σημειώνει το ΓΕΕΘΑ.

(μας μεταφέρουν μήνυμα) - εκτός από τους λαγοκέφαλους έχουμε μερίδιο και εμείς οι ¨μογγολοκέφαλοι¨ - Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ 
ΣΤΩΜΕΝ καλώς