Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

ρωτάτε γιατί ανατροπές μιλούν τα ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΪΚΆ; μια μικρή ιδέα "Πρωτοφανές ξέσπασμα Putin: Καθάρματα και γουρούνια οι Ευρωπαίοι, απέτυχαν να διαλύσουν τη Ρωσία - H ΕΕ θα συντριβεί"

Άραγε θα προλάβουμε να σβήσουμε τα φωτάκια των γιορτών ;

 οι καμπάνες θα χτυπήσουν άλλη φορά όχι όταν θα αναβαθμιστούμε οικονομικά, αλλά όταν θα "αναβαπτιστούμε" Εθνικά



Γράφει ο Δρ.Κωνστσντίνος Βαρδάκας 

τι  επενδυτική βαθμίδα θα μας δώσουν με  προοπτική  θετικό outlook οι οίκοι "τελετών" προσδοκούν αντί για την πραγματική ΑΝΑΣΤΑΣΗ της Ελλάδος;
Μυστικά τελεσιουργείται το δέσιμο της Ελλάδος παρόλο που προπληρώνουμε μια δόση .
Παντού δόσεις , παντού ρυθμίσεις , παντού οφειλές ..έτσι έγινε η έρημη η πατρίδα στα χέρια των τοκογλύφων .
Αυτοί που ψήφισαν τα μνημόνια ερήμην της πραγματικής πλειοψηφίας κάτω από τον εκβιασμό των δήθεν φίλων στην Δύση , άραγε τα χέρια αυτά θα λιώσουν στο χώμα ; ή θα μείνουν άλειωτα για να δείχνουν στις επόμενες γενιές το "έγκλημα" ;
Βολεύτηκαν πολλοί και δεν βγάζουν άχνα και ο λαός πένεται, κάθε χρόνο και χειρότερα , κάθε μήνα  φέρνουν όσα συμφώνησαν με τους τοκογλύφους για την απόλυτη καθυποταγή μας .
Και το πράγμα πάει μέχρι εκεί που λέγεται άβυσσος ψυχής .
Αυτό το χάος θα αποτελειώσει τα όργανα που δουλεύουν στα μυστικά και στα μουλωχτά.
Άραγε θα δούμε πάλι  σημειολογικά το τέλος του Τσακουσέσκου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΆΤΙΚΑ;
Η "παιδική " χαρά άνοιξε για τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης .
Συγκλονιστικά παγκόσμια γεγονότα κυοφορούν ανατροπές εν Ελλάδι που δεν θα τις προλαβαίνουν οι δημοσιογράφοι που ανδρώθηκαν με την κουλτούρα των μνημονίων και της ευλυγισίας της μέσης .
Μια ματιά έξω δείχνει τι έρχεται εδώ μέσα.
Άραγε θα προλάβουμε να σβήσουμε τα φωτάκια των γιορτών ;
Το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα παραπαίει και όσους ορούς και να το βάζουν βρώμισε.
Κάπου εκεί ..να σου και ο γείτονας να πάρει μερτικό...θα του έχουν σφυρίξει το μυστικό τρεις μέρες πριν ..και τότε αρχίζει το πάρτι με όσους δικούς του έφερε εδώ μέσα και αυτοί δεν είναι τουρίστες .
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


το ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΚΟ φεύγει και η ΠΟΛΗ πλημμυρίζει στο ΑΙΜΑ- ξαναδιαβάστε για να δούμε που βρισκόμαστε

 

φωτο ο ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ κρατάει με σεβασμό την ΤΙΜΙΑ ΚΑΡΑ του ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ του Αιτωλού  και λέει στους Ρωμηούς 
" ΑΧ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗ ΕΧΕΤΕ" 

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ

Σημείωσις: Οἱ προφητεῖες αὐτούσιες καὶ τὰ σχόλια στὶς παρενθέσεις ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸ βιβλίο «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Αὐγουστίνου Καντιώτου.

1. «Αὐτὸ μιὰ μέρα θὰ γίνῃ Ρωμαίϊκο καὶ καλότυχος ὅποιος ζήση σὲ ἐκεῖνο τὸ βασίλειο».
(Συνήθιζε νὰ λέγη εἰς διάφορα μέρη τῆς ὑποδούλου Ἑλλάδος, τὰ ὁποῖα μετὰ ταῦτα ἀπηλευθηρώθησαν).

2. Ὦ εὐλογημένο βουνό, πόσες ψυχὲς γυναικόπαιδα θὰ σώσης ὅταν ἔλθουν τὰ χαλεπὰ χρόνια!».
(Εἶπε τὴν προφητεία αὐτὴν ἐν Σιατίστῃ καὶ ἀλλαχοῦ ἀντικρύζων τὰ βουνά, τὰ ὁποῖα κατὰ τοὺς χρόνους τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως ἔγιναν κρησφύγετα τῶν γυναικοπαίδων).

3. «Καλότυχοι σεῖς, οἱ ὁποῖοι εὑρέθητε ἐδῶ πάνω εἰς τὰ ψηλὰ βουνά, διότι αὐτὰ θὰ σᾶς φυλάξουν ἀπὸ πολλὰ δεινά. Θὰ ἀκοῦτε καὶ δὲν θὰ βλέπετε τὸν κίνδυνο. Τρεῖς ὦρες ἢ τρεῖς μέρες θὰ ὑποφέρετε».
(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιφέρειαν Σιατίστης).

4. «Τὸ ποθούμενο θὰ γίνῃ στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας».
(Ἐλέχθη ἐν Χειμάρρᾳ).

5. «Θἄρθη καιρὸς νὰ σᾶς πάρουν οἱ ἐχθροὶ σας καὶ τὴ στάχτη ἀπὸ τὴ φωτιά, ἀλλὰ σεῖς νὰ μὴν ἀλλάξετε τὴν πίστιν σας, ὅπως θὰ κάμουν οἱ ἄλλοι».
(Ἐλέχθη ἐν Σιατίστῃ).

6. «Σᾶς λυπᾶμαι γιὰ τὴν περηφάνεια, ὁποὺ ἔχετε. Τὸ ποδάρι μου ἐδῶ δὲν θὰ ξαναπατήση. Καὶ ἐὰν δὲν ἀφήσετε αὐτὰ τὰ πράγματα ποὺ κάνετε, τὴν αὐθαιρεσία καὶ ληστεία, θὰ καταστραφῆτε. Σὲ κεῖνο τὸ κλαρί, ποὺ κρεμᾶτε τὰ σπαθιὰ σας, θἀρθῇ μιὰ μέρα ποὺ θὰ κρεμάσουν οἱ γύφτοι τὰ ὄργανά τους».
(Ἐλέχθη εἰς χωρίον Ἅγιος Δονᾶτος Σουλίου).

7. «Θἄρθουν οἱ κόκκινοι σκοῦφοι κι᾿ ὕστερα οἱ Ἄγγλοι ἐπὶ 54 χρόνια, καὶ κατόπιν θὰ γίνῃ Ῥωμαίϊκο».
(Ἐλέχθη ἐν Κεφαλληνίᾳ περὶ τῆς ἀπελευθερώσεως τῆς Ἑπτανήσου).

8. «Τὰ ὅρια τοῦ Ῥωμαίϊκου θἆνε ἡ Βωβούσα (ὁ ποταμὸς Ἀῶος)».
(Ἐλέχθη ἐν Παλαιᾷ Ἄρτῃ).

9. «Ἐκεῖθε θἄρθη τὸ Ῥωμαίϊκο».
(Τὴν προφητεία ταύτην εἶπεν ὁ Ἅγιος ἐν Πρεβέζῃ δεικνύων τὸ μέρος τῆς Στερεᾶς, ἀπὸ τὸ ὁποῖον θὰ προήρχετο ὁ στρατὸς τῆς ἐλευθερίας. Ἡ προφητεία ἐπραγματοποιήθη τῷ 1912).

10. «Τὰ βάσανα εἶνε ἀκόμη πολλά. Θυμηθῆτε τὰ λόγιά μου· προσεύχεσθε, ἐνεργεῖτε καὶ ὑπομένετε στερεά. Ἕως ὅτου νὰ κλείσῃ αὐτὴ ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου, τὸ χωριό σας θἆνε σκλαβωμένο καὶ δυστυχισμένο».
(Ἐλέχθη εἰς Τσαραπλανά, τὸ σημερινὸν Βασιλικὸν τῆς Ἠπείρου. Ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου ἔκλεισε τῷ 1912, ἔτος ἀπελευθερώσεως τῆς Ἠπείρου).

11. «Πότε θαρθῆ τὸ ποθούμενον;», ἠρώτησαν τὸν Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅταν σμίξουν αὐτά», ἀπήντησεν ὁ Ἅγιος δεικνύων δυὸ δενδρύλια.
(Τὰ δενδρύλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τῷ 1912).

12. «Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθη ὅταν θαρθοῦν δυὸ πασχαλιὲς μαζί».
(Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν).

13. «Ἅμα κλείσῃ τὸ δένδρον καὶ κλεισθῇ μέσα τὸ παλούκι, τότε θὰ ἔλθῃ τὸ ποθούμενον. Θὰ γίνῃ κάποιο σημάδι καὶ νὰ μὴ φοβηθῆτε. Νὰ πηγαίνετε βασίλεμα ἡλιοῦ σ᾿ ἐκεῖνα τὰ βουνὰ (τῆς Ὁμάλιας καὶ τῆς Μερόπης), ὅπου θὰ γλυτώσουν πολλὲς ψυχές. Μαζί σας μὴ πάρετε τίποτε, μόνον τὶς ψυχές σας νὰ γλυτώσετε. Καὶ δὲν θὰ βαστάξῃ τὸ κακὸ περισσότερο ἀπὸ 24 ὦρες».

14. «Τὰ χωριὰ τοῦ κάμπου θὰ πάθουν χαλάστρα, ἐνῶ στὶς ποδιὲς τοῦ Κισσάβου θὰ κοιμηθοῦν σκλάβοι καὶ θὰ ξυπνήσουν ἐλεύθεροι».
(Ἐλέχθη ἐν Λαρίσῃ).

15. «Ἂν τὸ κυπαρίσσι αὐτὸ ξεραθῇ ἀπὸ τὴν κορυφή, ἡ Ἑλλὰς θὰ ἐλευθερωθῇ· ἂν ξεραθῇ ἀπὸ κάτω, δὲν θὰ ἐλευθερωθῇ».
(Ἐλέχθη ἐν Ζελενίτσᾳ (Πρασιά) τῆς Εὐρυτανίας).

16. «Μὲ δυσκολία θἄρθη».
(Ἐννοεῖται τὸ ποθούμενον).

17. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενο στὴν Ἄσπρη θάλλασα, θἄρθη τὸ ποθούμενον».

18. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενο στὰ ἑλληνικὰ νερά, τότε θἄρθη».

(Πρβλ. προηγουμένην).

19. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενον στὰ ἑλληνικὰ ὕδατα, τότε θὰ λυθῆ τὸ ζήτημα τῆς Πόλης».

20. «Θἄρθη ξαφνικά. Νὰ ἔχετε ἕνα σακκούλι σιτάρι κρεμασμένο στὴ θύρα. Αὐτὸ θὰ σᾶς ἐμποδίση φεύγοντας. Μὴ τὸ ἀφήσετε. Νὰ τὸ πάρετε μαζὶ σας, γιὰ νὰ φᾶνε τὰ παιδιά σας».

21. «Στὴν Αὐλώνα θὰ γίνῃ χαλασμός. Θὰ ἔλθουν στρατεύματα νὰ ἐλευθερώσουν τὸν τόπο».

22. «Στὸ Μπουκορμὲ θὰ χυθῆ πολὺ αἷμα».

23. «Ὅταν ἀκούετε ὅτι ὁ πόλεμος ἄρχισε, τότε κοντὰ εἶνε».

24. «Ὅσα χωριὰ εἶνε κοντὰ σὲ δρόμο πολλὰ θὰ τραβήξουν».

25. «Ἡ Δρόπολις θὰ πάθη, διότι ὁ τόπος εἶνε γυμνός».

26. «Ἡ Δρόπολις θὰ εἶνε γεμάτη στρατεύματα».

27. «Θὰ χαθῇ ἡ σοδιὰ τῆς χρονιᾶς ἀπὸ τὴν εὔφορη Δρόπολι καὶ - μάνα μου! - αἷμα πολὺ ποὺ ἔχει νὰ χυθῇ».

28. «Λάκκοι καὶ βράχοι στὴ Δρόπολι θὰ εἶνε γεμάτοι φεύγοντας».

29. «Εἰς τὰ χωρία Πέπελη, σεῖς ἄδικα θὰ φοβάσθε· τίποτε δὲν θὰ πάθετε. Μόνον τὰ παιδιά σας ποὺ θὰ εἶνε στοὺς δρόμους θὰ κλαῖτε».

30. «Οἱ ἀντίχριστοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θἄρθουν πάλι· ἔπειτα θὰ τοὺς κυνηγήσετε ἕως τὴν Κόκκινη Μηλιά».

31. «Θἄρθῃ ὅταν ἔρθουν δυὸ καλοκαίρια καὶ δυὸ πασχαλιὲς μαζί».

32. «Ξένος στρατὸς θὰ ἔλθη, Χριστὸ θὰ πιστεύη, γλώσσα δὲν θὰ ξέρη...».

33. «Θἄρθῃ καὶ μία φορὰ ἀσκέρι ξένο ποὺ τὸ Χριστὸ θὰ πιστεύη. Ἀλλὰ σεῖς δὲν θὰ τὸ ξέρετε».

34. «Μὲ ἄλλους θὰ κοιμηθῆτε καὶ μὲ ἄλλους θὰ ξημερώσετε».

35. «Θὰ ἰδῆτε τρεῖς φαμίλιες σ᾿ ἕνα σπίτι».

36. «Ἐσεῖς θὰ πᾶτε νὰ κατοικήσετε ἀλλοῦ καὶ ἄλλοι θἀρθοῦν νὰ κατοικήσουν σὲ σᾶς».

37. «Θὰ δῆτε 40 ἄλογα νὰ τὰ δένουν σὲ ἕνα παλούκι».

38. «Πολλοὶ θὰ χάνωνται ἀπὸ τὴν πείνα».

39. «Οἱ πλούσιοι θὰ γίνουν πτωχοὶ καὶ οἱ πτωχοὶ θὰ πεθάνουν».

40. «Μιὰ χούφτα μάλαμα μία χούφτα ἀλεύρι».

41. «Θὰ ἔρθη καιρὸς ποὺ οἱ Ρωμιοὶ θὰ τρώγωνται ἀναμεταξύ τους. Ἐγὼ συστήνω ὁμόνοιαν καὶ ἀγάπην».

42. «Θὰ ἰδῆτε καὶ τακτικὸ στρατό, θὰ ἰδῆτε καὶ ρέμπελο (ἀντάρτικο)· ἀπὸ αὐτοὺς πολλὰ θὰ ὑποφέρετε».

43. «Θὰ σᾶς ζητήσουν τὰ ντουφέκια· νὰ ἔχετε διπλά· νὰ δώκετε τὸ ἕνα καὶ νὰ κρατήσετε τὸ ἄλλο. Ἕνα ντουφέκι 100 ψυχὲς θὰ γλυτώσῃ».

44. «Θὰ ἔρθῃ καιρὸς ποὺ θὰ διευθύνουν τὸν κόσμο τὰ ἄλαλα καὶ τὰ μπάλαλα».

45. «Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θὰ εἶνε ἀπὸ τὴ Δαλματία».

46. «Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θἄρθη ἀπὸ τὴ Δαλματία. Πρῶτα θὰ διαμελισθῇ ἡ Αὐστρία καὶ ὕστερα ἡ Τουρκία».

47. «Ὁ χαλασμὸς θὰ γίνῃ ἀπὸ ἕνα κασσιδιάρη».

48. «Θὰ προσπαθοῦν νὰ τὸ λύσουν μὲ τὴν πέννα, μὰ δὲν θὰ μποροῦν. 99 φορὲς μὲ τὸν πόλεμο καὶ μία με τὴν πέννα».

49. «Ἂν βρεθοῦν 3 δυνάμεις σύμφωνες, τίποτε δὲν θὰ πάθετε».

50. «Ἂν τὸ ζήτημα λυθῇ μὲ τὸν πόλεμο, θὰ πάθετε πολλὲς καταστροφές· σὲ τρεῖς χῶρες μία θὰ μείνῃ...».

51. «Θὰ ἔρθῃ καιρὸς ποὺ δὲν θὰ ἀκοῦτε (μαθαίνετε) τίποτε».

52. «Ὅ,τι σᾶς ζητοῦν, νὰ δίνετε· ψυχὲς μόνον νὰ γλυτώνετε».

53. «Ἂν βρίσκουν στὸ δρόμο ἀσήμι, δὲν θὰ σκύβουν νὰ τὸ πάρουν. Γιὰ ἕνα ὅμως ἀστάχυ θὰ σκοτώνωνται ποιὸς νὰ τὸ πρωτοπάρῃ...».

54. «Τὸ κακὸ θὰ σᾶς ἔρθῃ ἀπὸ τοὺς διαβασμένους».

55. «Ἢ τρεῖς μέρες ἢ τρεῖς μῆνες ἢ τρία χρόνια θὰ βαστάξῃ».

56. «Θἄρθη καιρὸς ποὺ δὲν θὰ ὑπάρχη αὐτὴ ἡ ἁρμονία ποὺ εἶνε σήμερα μεταξὺ λαοῦ καὶ κλήρου».

57. «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων».

58. «Στὴν Πόλι θὰ χυθῆ αἷμα ποὺ τριχρονίτικο δαμάλι θὰ πλέξη (πλεύση)».

59. «Καλότυχος ὅποιος ζήσει μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο. Θὰ τρώγη μὲ ἀσημένιο κουτάλι...».

60. «Μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο θὰ ζήσῃ ὁ λύκος μὲ τ᾿ ἀρνί».

61. «Θἄρθη πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο· νὰ μὴ τὸ πιστέψετε· θὰ φύγῃ πίσω».

62. «Θὰ μαζωχτῆ τὸ χιλιάρμενο στὸ Σκάλωμα (Ἅγιοι Σαράντα) καὶ θἄρθουν κοκκινογέλεκοι, νὰ πολεμήσουν γιὰ σᾶς».

63. «Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἑξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τοὺς διώξουν εἰς Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθῆ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθῇ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάῃ στὴν Κόκκινη Μηλιά».

64. «Τόσα πολλὰ θὰ γίνουν, ποὺ οἱ μανάδες θὰ γεννήσουν πρόωρα ἀπὸ τὸ φόβο τους».

65. «Ζῶα δὲν θὰ μείνουν· θὰ τὰ φᾶνε. Φᾶτε καὶ σεῖς μαζὶ μ᾿ αὐτούς. Στὰ Τζουμέρκα θὰ πάρετε σπόρο».

66. «Σπίτια μεγάλα μὴ κάμετε. Λιάσες νὰ κάμνετε νὰ μὴ σᾶς ἔρχωνται μέσα».

67. «Θὰ σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καὶ δυσβάστακτο φόρο, ἀλλὰ δὲν θὰ προφθάσουν».

68. «Θὰ βάλουν φόρο στὶς κότες καὶ στὰ παράθυρα».

69. «Θὰ ζητήσουν νὰ σᾶς πάρουν καὶ στρατιῶτας. Δὲν θὰ προφθάσουν ὅμως».

70. «Οἱ Τοῦρκοι θὰ μάθουν τὸ μυστικὸ 3 μέρες γρηγορώτερα ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς».

71. «Ὅταν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κοντὰ θὰ εἶνε».

72. «Ἂν ὁ πόλεμος πιαστῆ ἀπὸ κάτω, λίγα θὰ πάθετε· ἂν πιαστῆ ἀπὸ πάνω, θὰ καταστραφῆτε».

73. «Οἱ βράχοι καὶ οἱ λάκκοι θὰ εἶνε γεμάτοι κόσμο».

74. «Θἄρθη ξαφνικά· ἢ τὸ βόϊδι στὸ χωράφι ἢ τὸ ἄλογο στ᾿ ἁλώνι».

75. «Λυπηρὸν εἶνε νὰ σᾶς τὸ εἰπῶ· σήμερον, αὔριον καρτεροῦμεν δίψες, πεῖνες μεγάλες ποὺ νὰ δίδωμεν χιλιάδες φλουριὰ καὶ νὰ μὴν εὑρίσκωμεν ὀλίγον ψωμί».

76. «Μετὰ τὸν πόλεμον οἱ ἄνθρωποι θὰ τρέχουν μισὴ ὥρα δρόμο, γιὰ νὰ βρίσκουν ἄνθρωπο καὶ νὰ τὸν κάμνουν ἀδελφό».

77. «Ἀμπέλια μὴ φυτεύετε, διότι θὰ χαλάσουν καθὼς ἐκεῖνα στὴ Δρυϊνούπολι».

78. «Θὰ γίνῃ ἕνα χαρτοβασίλειο, ποὺ θὰ ἔχῃ μέγα μέλλον στὴν Ἀνατολή».

79. «Ὁ κόσμος τόσον θὰ πτωχεύση, ποὺ θὰ ζώνεται μὲ κληματσίδες».

80. «Ἡ αἰτία θὰ ἔλθη ἀπὸ τὰ Δελειατά».

81. «Ἡ Γαλλία θὰ ἐλευθερώση πολλὰ ἑλληνικὰ μέρη καὶ ἰδίως οἱ Ἰταλοί».

82. «Ἡ Γαλλία θὰ λευτερώση τὴν Ἑλλάδα, τὴν Ἤπειρο ἡ Ἰταλία».

83. «Ἀπὸ τρία μπουγάζια στενά, Κρά, Κράψη καὶ Μουζίνα, θὰ περνοῦν πολλὰ στρατεύματα γιὰ τὴν Πόλι. Καλὸν εἶνε τὰ γυναικόπαιδα νὰ βγοῦν στὰ βουνά. Θὰ σᾶς ρωτοῦν ἂν εἶνε μακρυὰ ἡ Πόλι· ἐσεῖς νὰ μὴ λέτε τὴν ἀλήθεια, διότι θὰ σᾶς κακοποιήσουν. Ὁ στρατὸς αὐτὸς δὲν θὰ φθάση στὴν Πόλι, στὴ μέση του δρόμου θὰ μάθη ὅτι ὁ πόλεμος ἐτελείωσε».

84. «Θὰ ἔρθη καιρός, ποὺ θὰ φέρη γύρες ὁ διάβολος μὲ τὸ κολοκύθι του».

85. «Θὰ βλέπετε νὰ πηγαίνουν ἄλλοι ἐπάνω καὶ ἄλλοι κάτω».

86. «Ἡ λευτεριὰ θἀρθῆ ἀπὸ κάτω ἀπὸ ὅπου χύνονται τὰ νερά».

87. «Ἀπὸ πάνω καὶ ἀπὸ τὴ σκάλα χαλασμὸ μὴ περιμένετε».

88. «Ἕνα ψωμὶ θὰ χαθῆ τὸ μισό, καὶ ἕνα ὁλόκληρο».

89. «Θὰ ἔρθη καιρὸς ποὺ μιὰ γυναίκα θὰ διώχνη δέκα Τούρκους μὲ τὴ ρόκα».

90. «Τὸν Πάπαν νὰ καταρᾶσθε, διότι αὐτὸς θὰ εἶνε ἡ αἰτία».

91. «Ὁ χαλασμὸς στὸν τόπο θὰ γίνῃ ἀπὸ ἕνα ὄνομα ἀξιωματούχου... (δυσανάγνωστον)».

92. «Πολλὰ χωριὰ θὰ καταστραφοῦν, οἱ τρεῖς χῶρες θὰ γίνουν μία».

93. «Νὰ ἔχετε τρεῖς θύρες· ἂν σᾶς πιάσουν τὴ μιά, νὰ φύγετε ἀπὸ τὴν ἄλλη».

94. «Πίσω ἀπὸ τὴ μιὰ θύρα νὰ κρυφθῆ κανείς, γλυτώνει· θὰ εἶνε βιαστικό».

95. «Νὰ παρακαλῆτε νὰ εἶνε μέρα καὶ ὄχι νύκτα, καλοκαίρι καὶ ὄχι χειμώνας».

96. «Οἱ ἄνθρωποι θὰ μείνουν πτωχοί, γιατὶ δὲν θἄχουν ἀγάπη στὰ δένδρα».

97. «Οἱ ἄνθρωποι θὰ καταντήσουν γυμνοί, γιατὶ θὰ γίνουν τεμπέληδες».

98. «Ἀπὸ ψηλά, μέσα ἀπὸ τὸ λιμάνι θἄρθῃ ὁ χαλασμός».

99. «Θὰ σᾶς ρίξουν παρὰ πολύ· θὰ σᾶς ζητήσουν νὰ τὸν πάρουν πίσω, ἀλλὰ δὲν θὰ μπορέσουν».

100. «Ἐσεῖς θὰ σώσετε ἄλλους καὶ οἱ ἄλλοι ἐσᾶς».

101. «Ἐσεῖς θὰ φύγετε ἀπ᾿ τ᾿ ἀριστερὰ βουνά· ἀπὸ τὴ δεξιὰ μεριὰ ὄχι· ἀπὸ τὶς σπηλιὲς μὴ φοβάστε».

102. «Θἀρθῆ ξαφνικά· τ᾿ ἄλογα θ᾿ ἀπομείνουν ζεμένα στὶς δουλειές τους καὶ σεῖς θὰ φύγετε».

103. «Θἆνε ὄγδοος αἰώνας ποὺ θὰ γίνουν αὐτά».

104. «Νὰ κρυφθῆτε ἢ κοντὰ στὴν πόρτα ἢ κοντὰ στὴν πλάκα, ἂν εἶνε βιαστικὸ καὶ γρήγορο».

105. «Πολλὰ θὰ συμβοῦν. Οἱ πολιτεῖες θὰ καταντήσουν σὰν μπαράγκες».

106. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ θὰ βγῆ ὁ καταραμένος δαίμονας ἀπὸ τὸ καυκί του».

107. «Θἀρθῆ μία φορὰ ἕνας ψευτοπροφήτης· μὴ τὸν πιστέψετε καὶ μὴ τὸν χαρῆτε. Πάλι θὰ φύγῃ καὶ δὲν θὰ μεταγυρίσῃ».

108. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ χριστιανοὶ θὰ ξεσηκωθοῦν ὁ ἕνας κατὰ τοῦ ἄλλου».

109. «Νἄχετε τὸ σταυρὸ στὸ μέτωπο, γιὰ νὰ σᾶς γνωρίσουν ὅτι εἶσθε χριστιανοί».

110. «Δὲν θὰ φτάση ὁ στρατὸς στὴν Πόλι· στὴ μέση του δρόμου θἄρθῃ τὸ μαντᾶτο, ὅτι ἔφθασε τὸ ποθούμενο».

111. «Πήγαινε καὶ στὸ δρόμο θ᾿ ἀνταμειφθῇς».

(Ἐλέχθη ἐν Δερβιστάνῃ περὶ τίνος, ὅστις εἰρωνεύθη τὸν Ἅγιον. Οὗτος μετ᾿ ὀλίγον ἐτραυματίσθη καθ᾿ ὁδὸν ὑπό τινος ἐχθροῦ του).

112. «Εἰπὲ εἰς τὰ εἴδωλα ἐκεῖνα νὰ μὴν ἔρθουν ἐδῶ, ἀλλὰ νὰ γυρίσουν εἰς τὰ ὀπίσω».

(Καθὼς ὁ Ἅγιος ἐδίδασκεν εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, διέκοψε μίαν στιγμὴν τὸ κήρυγμά του καὶ ἀπέστειλεν ἕνα ἀκροατήν του εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ ἄρχοντος τοῦ τόπου εἰπὼν τοὺς λόγους τούτους. Οὗτος ἀπελθὼν εὗρε 4 κυρίας τῆς ἀριστοκρατίας ἀσέμνως ἐνδεδυμένας, «κατὰ τὸν τότε ἑνετικὸν συρμὸν ξεστήθωτες», αἱ ὁποῖαι ἦσαν ἕτοιμοι νὰ ἔλθουν καὶ νὰ παρακολουθήσουν τὸ κήρυγμα τοῦ Ἁγίου).

113. «Φτιάνετε σπίτια τορνευτὰ καὶ δὲν πρόκειται νὰ κατοικήσετε σ᾿ αὐτά».
(Εἶπε τοὺς λόγους τούτους ὁ ἅγιος εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, ὅταν μίαν ἡμέραν διήρχετο πρὸ μιᾶς νεοκτίστου οἰκίας. Μετ᾿ ὀλίγον ὅλοι οἱ ἰδιοκτῆται ἀπέθανον πλὴν μιᾶς μοναχῆς).

114. «Τὸ παιδὶ αὐτὸ θὰ προκόψῃ, θὰ κυβερνήσῃ τὴν Ἑλλάδα καὶ θὰ δοξασθῇ».
(Ἐλέχθη περὶ τοῦ Ἰωάννου Κωλέττη).

115. «Θὰ γίνῃς μεγάλος ἄνθρωπος, θὰ κυριεύσης ὅλη τὴν Ἀρβανιτιά, θὰ ὑποτάξῃς τὴν Πρέβεζα, τὴν Πάργα, τὸ Σούλι, τὸ Δελβίνο, τὸ Γαρδίκι καὶ αὐτὸ τὸ τάχτι τοῦ Κοὺτρ πασᾶ. Θὰ ἀφήσῃς μεγάλο ὄνομα στὴν οἰκουμένη. Καὶ στὴν Πόλι θὰ πᾶς, μὰ μὲ κόκκινα γένεια. Αὐτὴ εἶνε ἡ θέλησι τῆς θείας προνοίας. Ἐνθυμοῦ ὅμως εἰς ὅλην τὴν διάρκειαν τῆς ἐξουσίας σου νὰ ἀγαπᾷς καὶ νὰ ὑπερασπίζεσαι τοὺς χριστιανούς, ἂν θέλῃς νὰ μείνῃ ἡ ἐξουσία εἰς τοὺς διαδόχους σου».
(Ἐλέχθη ἐν Τεπελενίῳ περὶ τοῦ Ἀλῆ πασᾶ).

116. «Θὰ βγοῦν πράγματα ἀπὸ τὰ σχολεῖα ποὺ ὁ νοῦς σας δὲν φαντάζεται».

117. «Θὰ δῆτε στὸν κάμπο ἁμάξι χωρὶς ἄλογα νὰ τρέχῃ γρηγορώτερα ἀπὸ τὸν λαγό».
(Ἐλέχθη ἐν Βουλιαράταις παρὰ τὴν Δρόπολιν).

118. «Θαρθῆ καιρὸς ποὺ θὰ ζωσθῇ ὁ τόπος μὲ μιὰ κλωστή».
(Ἐλέχθη ἐν Ἄσσῳ τῆς Κεφαλληνίας).

119. «Θαρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ ὁμιλοῦν ἀπὸ ἕνα μακρυνὸ μέρος σὲ ἄλλο, σὰν νἆνε σὲ πλαγιανὰ δωμάτια, π.χ. ἀπὸ τὴν Πόλι στὴ Ρωσία».

120. «Θὰ δῆτε νὰ πετᾶνε ἄνθρωποι στὸν οὐρανὸ σὰν μαυροπούλια καὶ νὰ ρίχνουν φωτιὰ στὸν κόσμο. Ὅσοι θὰ ζοῦν τότε θὰ τρέξουν στὰ μνήματα καὶ θὰ φωνάζουν: Ἐβγᾶτε σεῖς οἱ πεθαμένοι νὰ μποῦμε μεῖς οἱ ζωντανοί».

121. «Τὸ κακὸ θὰ ἔλθῃ μέχρι τὸν Σταυρὸν καὶ δὲν θὰ μπορέσῃ νὰ πάῃ κάτω. Μὴ φοβηθῆτε. Μὴ φύγετε ἀπὸ τὰ σπίτια σας».
(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιοχὴν Πολυνερίου Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 οἱ Ἰταλοὶ ἔφθασαν μέχρι τὴν τοποθεσίαν Σταυρός, ὅπου εἶχε κηρύξει ὁ Ἅγιος, καὶ ἐσταμάτησαν).

122. «Ὅταν θὰ πέσῃ ὁ κλῶνος (ποὺ εἶνε στημένος ὁ Σταυρός), θὰ γίνῃ μεγάλο κακόν, ποὺ θὰ ἔλθῃ ἀπὸ τὸ μέρος ὅπου θὰ δείξῃ ὁ κλῶνος· καὶ ὅταν θὰ πέσῃ τὸ δένδρον, θὰ γίνῃ ἕνα μεγαλύτερον κακόν».
(Ἐλέχθη εἰς χωρίον Τσιράκι (σήμερον Ἅγιος Κοσμᾶς) Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 ἔπεσεν ὁ κλῶνος καὶ ὁ Σταυρὸς πρὸς τὸ μέρος τῆς Ἀλβανίας, ὅθεν ἐπετέθησαν οἱ Ἰταλοί, καὶ τῷ 1947 τὸ δένδρον, ὅτε ἡ περιοχὴ κατεστράφη ἐντελῶς λόγῳ τοῦ ἐμφυλίου πολέμου).

“Εβλεπον οτι μια τεραστια λογχη ερχοτανε απο την Συρια στον ουρανον και η μυτη εφθανεν επανω στην Ιερουσαλημ, εις δε το ακρον της λοχγης ητο ενα ρουχον κοκκινον βουτηγμενον στο αιμα! Το ειπον σε εναν πνευματικον, και μου ειπε οτι η λοχγη ειναι αιμα. Ο Θεος να κανει ελεος"

 

Ο Γέρων Θεοφυλάκτος Νεοσκητιώτης (+ 15/28 Ιουλίου 1986), ήταν ένας εξόχος χαρισματικός γέροντας.

Ο κατά κόσμον Θεοφάνης Πάγκαλος γεννήθηκε στο χωριό Ρέθι Κορινθίας το 1897, από ευσεβείς, πολύτεκνους και πλούσιους γονείς σε πνευματικά και υλικά αγαθά.Τη νεότητα του διήλθε μελετώντας τα έργα του όσιου Νικοδήμου του Αγιορείτου και επισκεπτόμενος μονές και εκκλησίες. Από νωρίς είχε πάρει την απόφαση για τη μοναχική του αφιέρωση 
Σε καποια σελιδα στο βιβλιο του εχει ενα επικαιρο και συγκλονιστικο ντοκουμεντο
ο Γεροντας καπου στο 1981 στελνει στην ανηψια του ενα γραμμα στο οποιο της αναφερει σε καποιο σημειο:

“Εβλεπον οτι μια τεραστια λογχη ερχοτανε απο την Συρια στον ουρανον και η μυτη εφθανεν επανω στην Ιερουσαλημ, εις δε το ακρον της λοχγης ητο ενα ρουχον κοκκινον βουτηγμενον στο αιμα! Το ειπον σε εναν πνευματικον, και μου ειπε οτι η λοχγη ειναι αιμα. Ο Θεος να κανει ελεος…

dogma.gr 

"μας λείπουν οι κορυφές για να σκαρφαλώσουμε και να αναπνεύσουμε "

 

Τι να πρωτοπούμε για τον κληρικό καθηγητή που έγινε κορυφή Πατερικού ήθους ,  γνώσης εκκλησιαστικής και δογματικής ιστορίας , άκαμπτου φρονήματος στο μετερίζι της Ορθοπραξίας;
Κάθε φορά που τον συναντούσαμε  "αναπνέαμε"
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
Ας ανέβουμε όμως επί της κορυφογρσμμής των κειμένων του:


"Κάθε δίλημμα σήμερα τοῦ τύπου «Ὀρθοδοξία ἢ Ἑλληνισμὸς» εἶναι ὄχι μόνο πλαστό, ἀλλὰ καὶ ἐθνοκτόνο. Γιατί σημαίνει τάση ἐπιστροφῆς στὴν ἀτέλειά μας, στὴν παλαιὰ ἀγωνιώδη ἀναζήτησή μας. Ἐνῶ γιὰ τὸν Ἑλληνισμό, ποὺ διασώζει τὴν αὐτοσυνειδησία του, τὸ ζητούμενο εὑρέθη. Εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία. «Εἴδομεν τὸ φῶς τὸ ἀληθινὸν … εὔρομεν πίστη ἀληθῆ! Εὔρομεν τὴν ἀλήθειαν». 
Κάθε ἀποδέσμευση τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία δὲν συνιστᾶ μόνο τραγικὸ διαμελισμὸ τῆς ὑπάρξεώς μας, ἀλλὰ καὶ καθαρὸ παραλογισμό…
Ὅπου χάνεται ἡ Ὀρθοδοξία, χάνεται καὶ ὁ Ἑλληνισμός! Ἰδοὺ γιατί κάθε παρόμοια ἐπιδίωξη συνιστᾶ ὀπισθοδρόμηση καὶ ὄχι πρόοδο. 
Γιατί μετέχει στὸ «συντηρητισμὸ» τῶν αἱρέσεων, τῶν «ἑλληνιστικῶν λήρων» κατὰ τὸν Μέγα Φώτιο. (λῆρος= λόγος ἐντυπωσιακὸς ἀλλὰ χωρὶς οὐσιαστικὸ περιεχόμενο, παραλήρημα, φλυαρία, ἀνοησία)
Τὸ τραγικότερο ὅμως, συνιστᾶ, ἰδιαίτερα σήμερα, ἀπώλεια κάθε δυνάμεως αὐτοπροστασίας, μὲ ἀπόληξη τὸν…. ραγιαδισμὸ καὶ τὴν ὑποδούλωση. 

Τὸ μόνο ποὺ ἔχει νὰ προσφέρει ὁ σημερινὸς Ἑλληνισμὸς στὸν κόσμο εἶναι ἡ Ὀρθόδοξη παράδοσή του. 

Ὁ Ἑλληνισμὸς σώζεται ἐκεῖ κυριολεκτικὰ μέσα στὴν Ἐκκλησία. Ἐκεῖ σώζεται ἡ γλώσσα καὶ ἐθνική μας συνείδηση. 

Γι’ αὐτὸ πολεμεῖται ἡ Ἐκκλησία. 

Γιὰ νὰ ἀποσυνδεθεῖ τελείως ὁ Ἑλληνισμὸς ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία σὲ ὅλες τὶς δομὲς τοῦ ἐθνικοῦ μας βίου. 

Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος καὶ γι’ αὐτὸ θὰ ἀντιστεκόμαστε μέχρι θανάτου. "

π. Γεώργιος Μεταλληνός (+19-12-2019)

Αιωνια η μνήμη αυτού τέτοιες μέρες.
Μας τα θύμισε ο φίλος Ευάγγελος ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
φωτοσυνθεση Φιλιππία Βενετσάνου fb ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
 π. Γεώργιος Μεταλληνός (+19-12-2019)
Αιωνία η Μνήμη!

λένε ..."και τι αν το είπε ένας Γέροντας;" "εμείς θέλουμε να ¨τρέξουμε¨ κατοστάρι για την κόλαση;"

 

Γέρων Γαβριήλ Ἁγίου Ὄρους γιά τό ΧΑΡΑΓΜΑ (ἠλεκτρονική ταυτότητα-προσωπικός ἀριθμός) καί Μήνυμά του γιά τό Προοίμιο τῆς Ἐπιστολῆς τῶν Ἱ. Μονῶν! 3 Βίντεο-Μήνυμα


https://kaiomenivatos.blogspot.com/

 "Οἱ προτάσεις πού συνδέονται μέ τό διαζευκτικό "ἤ"
εἶναι ἰσοδύναμες!
Εἴτε τό ἕνα συμβεῖ, εἴτε τό ἄλλο συμβεῖ,
εἴτε χαράχτηκες, εἴτε ἔχεις ταυτότητα μέ τό 666
εἶναι ἕνα καί τό αὐτό!"
Γέρων Γαβριήλ (ἀπό τό Βίντεο 2ο)
  17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων 
τὸ χάραγμα, 
τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου 
ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 
(Ἀποκ. κεφ 13) 
 
 



Σᾶς παρουσιάζουμε πρός πνευματική ὠφέλεια καί ἀφύπνιση 3 σημαντικά βίντεο πού τραβήχθηκαν μέ τόν Γέροντα Γαβριήλ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, καθώς καί ἕνα ὑπογεγραμμένο Μήνυμα του πού παραδόθηκε σέ προσκυνητές, κατόπιν διά ζώσης ἐπισκέψεώς τους στίς 6-11-2025
Τό Μήνυμά του ἔχει ἡμερομηνία Ὀκτωβρίου, διότι οἱ Ἁγιορεῖτες ὡς γνωστόν πηγαίνουν μέ τό παλαιό ἡμερολόγιο.
 
Τά 3 βίντεο ἀφοροῦν κατ' ἐξοχήν τό ΧΑΡΑΓΜΑ στήν τρέχουσα ἐποχή μας ὑπό τήν μορφή ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας καί τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ πού θά μπεῖ ὑποχρεωτικά σέ αὐτήν (λόγια τοῦ Γέροντος ὅτι εἶναι χάραγμα ὅπως θά ἀκούσετε στό 1ο βίντεο ξεκάθαρα καί στό 2ο). Κι ὅπως θά ἀκούσετε, ἀνησυχεῖ κι ἐνδιαφέρεται γιά τό πῶς θά ἐνδυναμωθοῦν οἱ πιστοί ὥστε νά μήν τά πάρουν αὐτά.  Ὄχι, ἄν εἶναι χάραγμα... Τό θεωρεῖ δεδομένο (2ο βίντεο, στό ὁποῖο ἰδιαιτέρως δῶστε πολύ προσοχή τί λέει, κυρίως στήν ἑρμηνεῖα τῆς Ἀποκάλυψης περί χαράγματος Ἀντιχρίστου)!
 
Τό Μήνυμά του ἀφορᾶ πολύ σημαντική παρέμβαση του κι ἔγγραφη ἀποκατάσταση τῆς θεολογικῆς ὀρθότητας καίριου σημείου στό Προοίμιο τῆς πρόσφατης Ἐπιστολῆς τῶν Ἱ. Μονῶν περί ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας καί προσωπικοῦ ἀριθμοῦ.
 
Υ.Γ.:
Καλό θά ἦταν νά μήν χρησιμοποιοῦνται ὀνόματα Γερόντων χωρίς τήν πλήρη ἐνημέρωση τους κι ἀποδείξεις γιά τό τί ἀκριβῶς φρονοῦν καί σέ τί συναινοῦν! 
 
 
 
 
 
 
 
 Ἀκολουθοῦν 3 βίντεο 
καί τό σημαντικό Μήνυμα τοῦ Γέροντος: 
 
Βίντεο 1ο
 
 
Βίντεο 2ο:

 
 
 Βίντεο 3ο:
 
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
ΠΗΓΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ 

Τό Μήνυμα τοῦ Γέροντα Γαβριήλ
γιά τό Προοίμιο τῆς Ἐπιστολῆς τῶν Ἱ. Μονῶν
γιά τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα
καί τόν προσωπικό ἀριθμό: 
 

Μήνυμα Γέροντος Γαβριήλ Ἁγίου Ὄρους Γιά Τό Ποοοίμιο Τῆς Ἐπιστολῆς Τῶν Ἱερῶν Μονῶν Περί Ἠλεκτρονικῆς Ταυτότη... by ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ 

ΜΗΝΥΜΑ : άλλον Καποδίστρια δεν θα βρούμε μέχρι να μας δοθεί η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΎΠΟΛΗ

Φώτο - η Ανατολή από τα Στενά 
ΜΗΝΥΜΑ : στην Νέο - Ελλάδα του Ψευτορωμαίικου δεν θα κάνουμε προκοπή γιατί ο ένας δεν εμπιστεύεται τον άλλον σε ότι καλό πάει να γίνει ...

Γράφει ο Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
 
Χάθηκαν χρόνοι ορθής πολιτικής Παιδαγώγησης του Ελληνικού Λαού .
Ξένοι μας ποδηγετούν σε αυτό που σχεδίασαν .
Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι βρισκόμαστε σε καθεστώς " κατοχής ".
Τα μνημόνια και ο τρόπος που μας έβαλαν σε αυτά ήταν το κερασάκι στην χαλασμένη τούρτα του παλαιοκομματισμού.
Στα αδιέξοδα της καθημερινότητας εμφανίστηκαν εκδοχές " σωτήριες" δεξιές , αριστερές , στο τέλος και πατριωτικές .
Όλες απαγοήτευσαν και απαγοητεύουν.
Η δημοκρατία δεν είναι στο απόσπασμα, αλλά στην γκιλοτίνα "κρεμασμένη" .
Οι ιδέες πάνε και έρχονται, αλλά δεν σώζουν ..οι λύσεις δεν είναι αυθεντικές γιατί είναι μικρόψυχες .
Δεν καλιεργήσαμε στα παιδιά μας την κουλτούρα της συνύπαρξης, αλλά του μικροκομματισμού και μέσα από αυτόν θρέψαμε το τέρας του ετσιθελισμού, της διευκόλυνσης , της αρπαχτής .
Δεν μας ενώνουν τα κοινά, αλλά τα ρουσφέτια.
Σήμερα  πρώην  και νυν βολεμένοι, αλλά και μη έχοντες εις τον ήλιο μοίρα ( η πλειοψηφία ) ψάχνουν εναγωνίως "Σωτήρα"  γιατί τα αδιέξοδα γιγαντώθηκαν υπέρμετρα.
Έκαναν λάθος οι Άγιοι μας, βλέπε Άγιος Παϊσιος , Πορφύριος και όσιοι γεροντάδες Αμβρόσιος , Εφραίμ Αμερικής , Αντώνιος Σιατίστης και πλειάδα άλλων που μας μίλησαν προφητικά γιατί απευθύνθηκαν σε ανθρώπους που δεν μπορούν να διαχειριστούν το εύρος και το βάθος των λόγων τους;;
Το σκεπτικό η Ελλάδα βούλιαξε , να πάμε στην Ευρώπη να μας σώσει είναι όχι μόνο αντίφαση αλλά και απαξίωση των  πνευματοκίνητων λόγων Αγίων μορφών .
Οι προφητείες όλων αυτών χλευάζονται και αποτιμώνται ως δευτερεύουσες λύσεις, γιατί στις ημέρες μας υπερεκτιμάται η τεχνοκρατική λογική με δεκανίκι σήμερα την τεχνητή νοημοσύνη .
Θα δούμε τον Καποδίστρια στις κινηματογραφικές αίθουσες τα Χριστούγεννα ..θα συγκινηθούμε , θα αναπολέσουμε, αλλά μέχρις εκεί .
Άλλον Καποδίστρια δεν πρόκειται να βρούμε μέχρι να πάρουμε ( να μας δοθεί ) η Κωνσταντινούπολη με δάκρυα (  τα δάκρυα τα έλεγε η Οσία Σοφία της Κλεισούρας γιατί δεν μετανοούμε).
Ευτυχώς που ο χρόνος αυτών  των στιγμών είναι εγγύς..ευτυχώς ...γιατί το αντίχριστο πνεύμα θέλει να κάνει μια χαψιά την Ελλάδα μας .
Τα ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΑ σε βάθος χρόνου αρθρογραφίας δεν ενεπλάκησαν στα  "τροχαία "  πνευματικά δυστυχήματα της πολιτικής  του τόπου ..στήλωσαν το ανάστημα τους υπερασπιζόμενα τον προφητικό λόγο με την γεωπολιτική ανάλυση και το παράδειγμα των Αγίων Πατέρων μας μέσα στο ασφαλή διάδρομο της Ελληνοχριστιανικής Παράδοσης .
Μόνο όταν κατανοήσουμε σήμερα ,ότι η σκλαβιά μας είτε ψηφιακή , είτε πραγματική είναι θέμα πνευματικό και μόνο πνευματικά λύνεται , μπορεί να φιλοτιμήσουμε το ΕΛΕΟΣ του ΘΕΟΥ ..το καταλάβατε αυτό;
Αν ψάχνουμε για λύσεις , ας τις βρούμε μέσα μας όταν καθαρίσουμε τις καρδιές μας από τον ρύπο της αμαρτίας.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ : »ΔΕ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ»

 





ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ : »ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ»
Διηγείται το θαύμα του Αγίου Διονυσίου της Ζακύνθου, ο πατέρας Γεράσιμος Φωκάς: Πήγε κάποιος άφρων να κυνηγήσει μέσα σ’ ένα αμπέλι κι εκεί που έρριξε με το όπλο του τύφλωσε ένα παιδάκι.
Οι γιατροί είπαν στους γονείς του ότι δύο επιλογές είχανε, ή να αφαιρέσουν τους οφθαλμούς και να ζήσει τυφλό το παιδί, ή να τους αφήσουν και να πεθάνει από μόλυνση.
Οι γονείς αποφάσισαν να βγουν οι οφθαλμοί και έτσι το παιδί μεγάλωνε τυφλό και στη συνέχεια σαν ζητιάνος ζούσε το υπόλοιπο της ζωής του.
Σε κάποια πανήγυρη του Αγίου Διονυσίου ζήτησε να τον πάνε να προσκυνήσει τον Άγιο. Στη Ζάκυνθο υπάρχει η παράδοση όταν βγαίνει ο Άγιος σε λιτανεία να πέφτουν κάτω οι πιστοί για να περάσει από πάνω τους ο Άγιος.
Έτσι, λοιπόν, έβαλαν και αυτόν τον άνθρωπο να πέσει κάτω για να ευλογηθεί από τον Άγιο. Κι όταν ένιωσε τον Άγιο από πάνω του, έπιασε τη λάρνακα,αγκάλιασε στα πόδια του Αγίου, και φώναζε:
”Δε σε αφήνω να φύγεις αν δε μου δώσεις τα μάτια μου”.
Συνέχιζε να φωνάζει:
“Δε σε αφήνω να φύγεις αν δε μου δώσεις τα μάτια μου”.
Πραγματικά εκείνη τη στιγμή έτρεξαν οι γύρω άνθρωποι να τραβήξουν τα χέρια του τυφλού από τη λάρνακα.
Αυτόπτης μάρτυρας το διηγείται, ( ο πατήρ Χρυσόστομος που το 2015 πέθανε 102 χρονών).
Έλεγε λοιπόν:
“Και τότε είδαμε ότι ο Άγιος δεν έδωσε μόνο όραση, αλλά έδωσε και μάτια.
Δίδει στον αόμματο οφθαλμούς και όραση. Ωραιότερα μάτια δεν έχω δει στη ζωή μου”.
Πάντα πήγαινε στη γιορτή του Αγίου Διονυσίου ο π. Γεράσιμος και κάθε φορά μας έφερνε πολύτιμα δώρα, θαύματα του Αγίου δηλαδή.
Τον βλέπω μπροστά μου και αναβιώνω ό,τι με αυτή τη διήγηση σκέφτηκα:
“Πώς να ήταν άραγε εκείνα τα μάτια; Πόσο θα ήθελα κι εγώ να τα δω”!

επιβεβαίωση της αρθρογραφίας μας "έρχονται ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"

 


"Αποκάλυψη σεισμός από Ουκρανία: Οι Ρώσοι θα συνεχίσουν μέχρι την Οδησσό - Έρχεται σαρωτικός ναυτικός αποκλεισμός σε 6 βήματα

Βόμβα από τη μυστική υπηρεσία των Ουκρανών: Οι Ρώσοι δεν θα σταματήσουν αν δεν κατακτήσουν Novorossiya και Οδησσό

Η μυστική υπηρεσία της Ουκρανίας SBU αποκάλυψε τον ανομολόγητο φόβο του καθεστώτος του Κιέβου, φέρνοντας στην επιφάνεια «σχέδια της Ρωσίας για τη συνέχιση του πολέμου μέχρι να φτάσει στην Οδησσό».
Παράλληλα, Αμερικανοί στρατηγοί και αναλυτές έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για παρόμοιο σενάριο, υπογραμμίζοντας ότι ο ρωσικός στρατός δεν θα σταματήσει, παρά μόνο όταν ανακτήσει τόσο τον ουκρανικό Νότο προς τη Μαύρη Θάλασσα, όσο και το Kharkiv.
Προ ημερών το BN είχε αναδείξει έγκαιρα την τοποθέτηση του απόστρατου Αμερικανού συνταγματάρχη και πρώην σύμβουλου του επικεφαλής του Πενταγώνου, Douglas McGregor, ο οποίος παραδέχθηκε ότι οι Ρώσοι σύντομα θα καταλάβουν την Οδησσό.
Ο McGregor δήλωσε ότι οι Ρώσοι ενδέχεται στο άμεσο μέλλον να καταλάβουν όχι μόνο ολόκληρο το Donbass, αλλά και την Οδησσό.
Ωστόσο, σήμερα θα αποκαλύψουμε και το σχέδιο των ίδιων των Ρώσων για ναυτικό αποκλεισμό της Οδησσού και του λιμανιού της σε... 6 βήματα, όπως συζητούνται στο ρωσικό επιτελείο.

Στόχος η αποκοπή της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα - «Η Ουκρανία θα χάσει όλο τον Νότο»

Η Οδησσός, μια πόλη με πάνω από ένα εκατομμύριο κατοίκους, και οι γύρω περιοχές αποτελούν προτεραιότητα για τη Ρωσία, καθώς η Μόσχα σκοπεύει να στερήσει από την Ουκρανία την πρόσβαση στη Μαύρη Θάλασσα, δήλωσε ο Roman Kostenko, βουλευτής της παράταξης Golos, Γραμματέας της Επιτροπής Εθνικής Ασφάλειας, Άμυνας και Πληροφοριών της Verkhovna Rada, και Συνταγματάρχης της SBU, σε συνέντευξή του σε Ουκρανό εθνικιστή video blogger." 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://www.bankingnews.gr/

ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ 24ΩΡΑ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ 

 η ΟΔΥΣΣΕΙΑ της Οδησσού  μπορεί να φτάσει στο ΑΙΓΑΙΟ και παρακάτω;

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (εννοείται η περιόδος στις γιορτές να ντυθεί με χακί στην προετοιμασία για ένα μεγάλο πόλεμο που όλοι τον μνημονεύουν, ενώ τόσα χρόνια πριν μας τα είπαν οι ΑΓΙΟΙ της Εκκλησίας μας και εμεις εθελοτυφλούσαμε και έτσι σήμερα δεν θα μπορέσουμε να διαχειριστούμε τα δεινά που θα προέλθουν)

Η ΟΔΗΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΑ ΡΩΣΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ...ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ 
Η ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΔΗΣΣΟΥ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΧΩΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΟΔΗΣΣΟ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΜΕΤΩΠΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΡΩΣΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ .
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΩΜΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ. 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟ.

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΙΓΑΙΟ - ΣΤΕΝΑ - ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Η ΕΥΑΛΩΤΗ ΦΙΛΙΑ ΠΟΥΤΙΝ - ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ.
ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΧΑΜΠΕΡΙΑ 
ΗΔΗ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΟΙΜΟ.
ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΤΑ ΠΥΡΠΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΦΛΟΥΔΑ.

ΤΡΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ 
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΡΙΑ ..ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΗΠΑ , Η ΤΟΥΡΚΙΑ , ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ ΤΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΝΕΑ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΔΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.
ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ...

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΟΔΗΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ανανέωση τελευταίες πληροφορίες 
Δύσκολη νύχτα στην ουκρανική πρωτεύουσα...
Ισχυρές εκρήξεις συγκλονίζουν το Κίεβο, το βράδυ της 16ης Δεκεμβρίου, όπως έγραψε ο Δήμαρχος της ουκρανικής πρωτεύουσας Vitali Klitschko στον λογαριασμό του στο Telegram.
Ανέφερε τη λειτουργία των συστημάτων αεράμυνας στην ουκρανική πρωτεύουσα, καλώντας τους κατοίκους να αναζητήσουν καταφύγιο.
Νωρίτερα, αναφορές έκαναν λόγο για ισχυρό πλήγμα σε μια ουκρανική στρατιωτική εγκατάσταση κοντά στην Οδησσό.
Σύμφωνα με το κανάλι Telegram «War Correspondents of the Russian Spring» (RusVesna), χτυπήθηκε ένας στόχος στην πόλη Bilhorod-Dnistrovskyi.

Με ολικό blackout απειλείται το σύνολο της Ανατολικής Ουκρανίας

Όπως ανέφερε η Washington Post, το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Ουκρανίας βρίσκεται κοντά στην κατάρρευση λόγω των μαζικών πληγμάτων από τις Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Σημειώθηκε ότι το Κίεβο και το ανατολικό τμήμα της χώρας απέχουν ουσιαστικά ένα βήμα από μια ολοκληρωτική διακοπή ρεύματος.

www.bankingnews.gr ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

τα μυστικά του "βάλτου" και των βαλτών

 



ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ - η επικεφαλίδα είναι των ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΙΚΩΝ 

"Δηλαδή πόσο πιο απλά να μας το πουν αυτοί οι άνθρωποι, πως ο λόγος που δεν εμβολιάστηκαν τα ζωντανά τους, ήταν πως...

αν ζητούσαν τα εμβόλια από την ΕΕ, οι Ευρωπαίοι θα έστελναν επιτροπή για να συνεργαστεί με τους δικούς μας κτηνιάτρους για τους εμβολιασμούς.
Έτσι, όμως, θα γινόταν αντιληπτό πως έχουμε μόνο 5,5 εκατομμύρια αιγοπρόβατα, ενώ στην ΕΕ έχουμε δηλώσει 11 εκατομμύρια!
Και πως στα αρχεία του υπουργείου είναι δηλωμένα 18,5 εκατομμύρια...
Στην περίπτωση αυτή, οι Ευρωπαίοι θα μας επέβαλλαν νέο πρόστιμο, που θα έπρεπε να πληρωθεί στο χρονικό διάστημα που θα όριζε η ΕΕ.
Με την επιλογή όμως της θανάτωσης, τα σφάζουμε πριβέ και αποζημιώνουμε τους κτηνοτρόφους στον χρονικό ορίζοντα και στην τιμή που θέλει το γκοβέρνο μας.
Και κάπως έτσι, δεν αποκαλύπτεται το σκάνδαλο με τα ζώα-"φαντάσματα", και μέσα σε όλα δίνουμε και αποζημίωση για τα θανατωμένα ζώα-φαντάσματα και στους "δικούς μας".
Και υπάρχει κι ο απόλυτος τρόμος.
Η οδηγία της ΕΕ επιτρέπει θανάτωση μέχρι του 20% του live stock. Βάσει του δηλωμένου αριθμού των 11 εκατομμυρίων, επιτρέπεται ανώτατη θανάτωση για 2,2 εκατομμύρια ζωντανά.
Αυτά όμως είναι 2,2 εκ. ζώα στα 5,5 εκ. που υπάρχουν στην πραγματικότητα, δηλαδή το 40% του εθνικού πλούτου στην κτηνοτροφία!
Και βέβαια αυτό σημαίνει το τέλος της κτηνοτροφίας για πολλά χρόνια και ενδιάμεσα τον αφανισμό των κτηνοτρόφων.
Σημαίνει επίσης το τέλος της εγχώριας γαλακτοκομίας και ένα ανεξέλεγκτο χονδρεμπορικό πάρτυ με τις εισαγωγές κρεάτων.
Αν στα Τέμπη χάθηκε ο ανθός της νεολαίας, στα σκάνδαλα του ΟΠΕΚΕΠΕ και της ευλογιάς, χάνεται η ελληνική πρωτογενής παραγωγή.
Προσπαθώ να σκεφθώ πόσο αδίστακτοι και απάτριδες είναι και τρομάζω.
Αυτό που ζούμε δεν είναι άλλη μια κλαδική κινητοποίηση, είναι ένας ξεκάθαρος πατριωτικός αγώνας."
(από Theodore Skamagos)