Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

το Krisenmodus - σήμερα ο πνευματικός νόμος πάνω από Γερμανία μόλις " έπεσε"

Φώτο ΠΗΓΗ ( το 1933 γίνεται στόχος εμπρηστική επίθεσης το Ράιχσταγκ, με το κτίριο εντός του οποίου στεγαζόταν το γερμανικό κοινοβούλιο να τυλίγεται στις φλόγες και τον Χίτλερ, ο οποίος είχε αναλάβει την εξουσία ως Καγκελάριος περίπου ένα μήνα πριν, να στρέφει τις κατηγορίες του ενάντια στους κομμουνιστές)
Σήμερα διαβάζουμε:
"Το Krisenmodus, δηλαδή «Σε λειτουργία κρίσης», αναδείχθηκε Λέξη της Χρονιάς στη Γερμανία...
Ενδεικτικά αποσπάσματα από το άρθρο:  "Συμπόνια για τη Γερμανία: H ατμομηχανή της Ευρώπης «έσπασε» - Σε «λειτουργία βαθιάς κρίσης» λόγω του χρεοκοπημένου Scholz" στο  https://www.bankingnew

Η γερμανική οικονομία διάγει χρόνους βαθείας κρίσης και δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα έξοδος κινδύνου, σύμφωνα με όσα αναφέρει σε άρθρο της η Wall Street Journal.
Ειδικότερα, η οικονομία της Γερμανίας, η μεγαλύτερη στην ήπειρο και η τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο, συρρικνώθηκε πέρυσι, γεγονός που παρατείνει μια εξαετή ύφεση και εγείρει φόβους για αποβιομηχάνιση."...
«Δεν έχω ανησυχήσει ξανά τόσο για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τη Γερμανία» δήλωσε ο Dirk Schumacher, οικονομολόγος της Natixis στη Φρανκφούρτη, ο οποίος παρακολουθεί τη γερμανική οικονομία εδώ και δεκαετίες....
"Η δύσκολη οικονομική κατάσταση τροφοδοτεί τη λαϊκή δυσαρέσκεια...."

"Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, όλα αυτά αναβιώνουν τον χαρακτηρισμό του «μεγάλου ασθενούς της Ευρώπης» (επιθετικό προσδιορισμό ο οποίος της αποδόθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000), καθώς τότε είχε απολέσει την ανταγωνιστικότητά της στον απόηχο της επανένωσης Ανατολικής και Δυτικής Γερμανίας."
«Η απειλή της αποβιομηχάνισης είναι πραγματική» δήλωσε ο Max Jankowsky, διευθύνων σύμβουλος του GL Giesserei Lössnitz, ενός χυτηρίου 175 ετών στο κρατίδιο της Σαξονίας της ανατολικής Γερμανίας.
Η εταιρεία βρίσκεται στην καρδιά της ναυαρχίδας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία απασχολεί περίπου 800.000 άτομα και εξάγει περίπου τα τρία τέταρτα της παραγωγής της.
Στους πελάτες της περιλαμβάνονται οι BMW, Daimler και Volkswagen.
Παρότι οι τιμές της ενέργειας έχουν μειωθεί, ο Jankowsky λέει ότι εξακολουθεί να πληρώνει τρεις ή τέσσερις φορές περισσότερα για την ηλεκτρική ενέργεια από ό,τι πριν η Ρωσία εισβάλει στην Ουκρανία - και περισσότερο από πέντε φορές περισσότερο από ό,τι πληρώνουν οι Αμερικανοί ανταγωνιστές.

"Ακόμα δεν διαφαίνεται κάποια ολοκληρωμένη στρατηγική αντιμετώπισης.. "
Περισσότερα στο https://www.bankingnews.gr/