Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 28 Μαΐου 2024

"και η ΠΟΡΤΑ αυτή θα ανοίξει" αφού το είπε ένας μεγάλος Άγιος, θα γίνει (ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ)

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 

Μας έπνιξαν μέσα στα μεθοδευμένα αδιέξοδα που προκαλούν σήμερα δύσπνοια στην καθημερινότητα μας.
Μας κύλησαν με την θέληση μας στον βούρκο της διαστροφής και κάθονται απέναντι και καμαρώνουν για τα " έργα" τους που πέτυχαν.
Σου λέει πάει αυτοί, δεν έχουν μέλλον , δεν έχουν ελπίδα , είναι δικοί μας, σφραγισμένοι και τρυπημένοι , τους κάνουμε ότι θέλουμε ...Έτσι χαίρονται, αλλά υπάρχει ζωντανός ΘΕΟΣ που επιβλέπει επί πάντων .
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

"Όταν οι Τούρκοι μπήκαν στη Βασιλική Εκκλησία, ένας ιερέας τελούσε τη θεία Λειτουργία. Βλέποντας τους άπιστους να μπαίνουν, δε σκεπτόταν παρά πώς να σώσει από τη βεβήλωση τον ιερό άρτο και το πολύτιμο Αίμα του Χριστού. Ανέβηκε, λοιπόν, βιαστικός στον Άμβωνα, κρατώντας τ” Άγιο Δισκοπότηρο κι εξαφανίστηκε σε μια μικρή πόρτα.

Την έκλεισε πίσω του, μα δυστυχώς οι Τούρκοι τον είχαν δει κι έτρεξαν να τον προφτάσουν. Όταν όμως έφθασαν στο σημείο που θα έπρεπε να βρίσκεται η πόρτα, ξαφνιάστηκαν γιατί δεν είδαν παρά μόνο μια γυμνή, λεία επιφάνεια χωρίς το παραμικρό σημάδι ανοίγματος.

Αγριεμένοι, προσπάθησαν να γκρεμίσουν τον τοίχο, αλλά έσπασαν τα όπλα τους, χωρίς να καταφέρουν τίποτε! -Ας φέρουν τους χτίστες του στρατού μας, αποφάσισε ο Σουλτάνος. Έτσι θα δούμε τι είναι πίσω απ” αυτόν τον τοίχο. Οι χτίστες ήρθαν με τα εργαλεία τους κι άρχισαν να χτυπούν τον τοίχο. Παρ” όλες τους τις προσπάθειες όμως, δεν μπόρεσαν ούτε να τον τρυπήσουν κι ομολόγησαν πως σίγουρα υπήρχε κάποιο τεχνικό μέσο, που τους ήταν άγνωστο. -Είστε ανίκανοι, φώναξε καταθυμωμένος ο Σουλτάνος και θα τιμωρηθείτε! Να φέρουν βυζαντινούς χτίστες! Τότε έφεραν βιαστικά όσους μπόρεσαν και απειλώντας τους με θάνατο, τους πρόσταζαν να ρίξουν αυτόν τον τοίχο! Μα, ούτε κι αυτοί δεν τα κατάφεραν!

Γιατί, το θέλημα του Θεού, πιο δυνατό από κάθε ανθρώπινη δύναμη, κρατούσε αυτές τις πέτρες δεμένες γερά, για να προστατεύει τον ιερέα. Όλους αυτούς τους αιώνες, ο ιερέας αγρυπνεί, σφίγγοντας το δισκοπότηρο, που προστάτευσε από τους άπιστους! Μα, όταν θα ξαναπάρουμε την Πόλη, η πόρτα θα ξανανοίξει μόνη της, ο ιερέας θα βγει, θα ξαναμπεί στο ιερό και θα συνεχίσει τα λόγια της λειτουργίας, από κει ακριβώς που είχε σταματήσει!"

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ απαντά ¨και η ΕΛΛΑΔΑ θα σωθεί και η ΠΟΛΗ θα παραληφθεί ¨

 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ απαντά ¨και η ΕΛΛΑΔΑ θα σωθεί και η ΠΟΛΗ θα παραληφθεί ¨
Είναι λογικό σήμερα οι συμπολίτες μας με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω και από αυτά που υποφέρουμε να είναι ζαλισμένοι σφόδρα.

Και να θέτουν εύλογα ερωτήματα..

¨ τώρα που τα γεωπολιτικά γεγονότα τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και μάλιστα τα τελευταία 24 ώρα στοχοποιούν την περιοχή μας από ΑΙΓΑΙΟ μέχρι ΣΤΕΝΑ.¨

¨ εμείς καλά –καλά έτσι όπως μας κατάντησαν ή όπως δική μας υπαιτιότητα καταντήσαμε είναι δυνατόν να πάρουμε την ΠΟΛΗ , αφού η ίδια η Πατρίδα μας μετά την μνημονιακή καταιγίδα είναι υποθηκευμένη;¨

¨και πολλές φορές βάζουν το ερώτημα..και να την πάρουμε την ΠΟΛΗ τι θα την κάνουμε; ¨
Οι Προφητείες και μάλιστα αυτές που έρχονται από πνευματοκίνητα χείλη Αγίων δεν εξουθενώνονται όσα λογικοφανή ερωτήματα βάλουμε με το μυαλό μας.

Σε όλους αυτούς του ¨ζαλισμένους¨ των κρίσιμων και δύσκολων και πονηρών ημερών μας απαντάει ο Όσιος Παίσιος ο Αγιορείτης πριν τρεις σχεδόν δεκαετίες για να τους πάρει την ζάλη και τον

πονοκέφαλο ή τον φόβο μήπως και δουν την Ελλάδα να μεγαλουργεί πνευματικά.

Διότι τα πράγματα πρώτα κινούνται πνευματικά και μετά τεχνοκρατικά με την κρύα λογική.

¨Πολλές φορές ο Όσιος είχε πει την προφητεία ότι η Ελλάδα θα ξαναπάρει την Κωνσταντινούπολη.

Αυτό σε πολλούς φαινόταν απίστευτο γι αυτό και κάποιοι τον επισκεπτόταν, μόνο και μόνο για να το ακούσουν από το στόμα του.
Μια μέρα που όλοι καθόταν σιωπηλοί στο υπαίθριο αρχονταρίκι, ο Όσιος είπε…

-ξέρω τι θέλετε να ρωτήσετε, αν θα πάρουμε την ΠΟΛΗ.

-θα τα φέρει ο ΘΕΟΣ έτσι τα πράγματα, που τα συμφέροντα των μεγάλων θα είναι τέτοια, ώστε να μας δώσουν την ΠΟΛΗ.

– υπάρχουν πνευματικοί νόμοι και θα λειτουργήσουν.

Και σε κάποιον που του είπε…

* Και να μας την δώσουν Γέροντα την Πόλη , τι θα την κάνουμε;

ΑΠΑΝΤΗΣΕ αποδοκιμαστικά..

-Πά-πά-πά παιδί μου, με εσένα ούτε μέχρι την Ιερισσό δεν πηγαίνω.

Πολλοί τον ρωτούσαν
Γέροντα με τόσες αμαρτίες που έχουμε οι Έλληνες πως είναι δυνατόν να μας δώσει την Πόλη ο ΘΕΟΣ;

* Πράγματι οι αμαρτίες μας είναι εμπόδιο που καθυστερεί τα γεγονότα, απαντούσε ο Όσιος. Αλλά και οι Τούρκοι έχουν διαπράξει μεγάλες αδικίες και βαρβαρότητες απέναντι στους Έλληνες, και γι αυτό θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι.

Αυτό ο Όσιος δεν το έλεγε σαν συμπέρασμα από την πείρα του περί των πνευματικών νόμων, αλλά έχοντας λάβει και πληροφορία από τον ΘΕΟ όπως ο ίδιος εκμυστηρεύθηκε.

Υπήρχαν όμως και κάποιοι που είτε από μόνοι τους είτε ως εντεταλμένοι άλλων που δούλευαν εναντίον της Ελλάδος και

της Ορθοδοξίας, πήγαιναν στην στην Παναγούδα για να κατασκοπεύσουν τον Γέροντα ή για να δημιουργήσουν σύγχυση στις συζητήσεις που γινόταν εκεί. Καμιά φορά ακόμη και για να τον απειλήσουν ή να του κάνουν κακό.

Μια μέρα που αρκετός κόσμος ήταν καθισμένος στα κούτσουρα, ήρθε ένας σωματώδης άνδρας και κάθησε και αυτός σε μια άκρη.

Εκείνη την ώρα ο Πατήρ Παίσιος έλεγε:

-Βρε μόνο για παρελάσεις είστε, όχι για μάχες. Θυσιάστηκε ο Χριστός. Έχουμε Ορθοδοξία. Μαρτύρησαν Άγιοι που μας που μας βοηθούν ακόμη. Αν δεν είχαν πέσει αυτοί, ποιος ξέρει τι θα ήμασταν. Και τώρα θέλει παλληκαριά, αν δεν πέσουν μερικοί, δεν γίνεται τίποτε¨

Ο άνθρωπος αυτός δεν μιλούσε, μόνο παρακολουθούσε. Ο Γέροντας τον ένιωθε ¨σαν ένα κρύο πράγμα¨

Αν εμείς οι Έλληνες είχαμε Πίστη και γονατίζαμε και παρακαλούσαμε όλοι μαζί τον ΧΡΙΣΤΟ και την ΠΑΝΑΓΙΑ να μας προστατέψουν, τότε θα βλέπαμε Θαύματα… ¨ σελ. 475-477 Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ¨ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ¨ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015

Ήδη το ΕΘΝΟΣ μας ακούει από τα Χείλη του  μοναδικού Κυβερνήτη του, όπως και ο Απόστολος Παύλος:

«αρκεί σοι η χάρις μου, η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται» (Β’ Κορ. 12, 9).

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

μια ΑΓΙΑ που στην μνήμη της έπεσε η ΠΟΛΗ

 

ΔΙΑΒΆΖΟΥΜΕ
29 Μαΐου - Οσιομάρτυς Θεοδοσία η Κωνσταντινουπολίτισσα

Καταγόταν από την Κωνσταντινούπολη και γεννήθηκε από γονείς πλουσίους και ευσεβείς.

Σε ηλικία επτά ετών, αφού έμεινε ορφανή από πατέρα, εισήλθε σε Μοναστήρι, όπου μετά από λίγο εκάρη Μοναχή.

Μετά το θάνατο και της μητέρας της, αφού μοίρασε στους φτωχούς τα υπάρχοντά της, επιδόθηκε με μεγαλύτερο ζήλο στην απόκτηση της τελειότητας και των μοναχικών αρετών.

Όταν ανήλθε στο θρόνο ο Λέων ο Ίσαυρος (717 - 741 μ.Χ.), εξαπολύθηκε άγριος διωγμός εναντίον των εικονόφιλων και των ιερών εικόνων, ο δε πατριάρχης Γερμανός, στερεός προμαχώνας της Ορθοδοξίας, εκδιώχθηκε και αντικαταστάθηκε από τον εικονομάχο Αναστάσιο.
Κατά την έναρξη του διωγμού διατάχθηκε η καθαίρεση και καταστροφή της εικόνας του Χριστού, η οποία βρισκόταν επί τής Χαλκής Πύλης.

Τότε η Θεοδοσία, επικεφαλής καλογραιών και άλλων γυναικών, όρμησαν και κατέρριψαν από την κινητή σκάλα το σπαθάριο που ανέβηκε, για να καταστρέψει την εικόνα, και με πέτρες και ξύλα επιτέθηκαν κατά τού Πατριαρχείου.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση ο Πατριάρχης Αναστάσιος αναγκάσθηκε να εγκαταλείψει το Πατριαρχείο.

Η στρατιωτική δύναμη που επενέβη, άλλες μεν από τις γυναίκες φόνευσε, άλλες δε, μεταξύ των οποίων και την Θεοδοσία, συνέλαβε.

Και από τις συλληφθείσες άλλες ελευθέρωσαν, άλλες έκλεισαν στις φυλακές ή τις εξόρισαν.

Την Θεοδοσία, αφού την κακοποίησαν, την οδήγησαν στην τοποθεσία του Βοός και την κατέσφαξαν, αφού διαπέρασαν το λαιμό της με κέρατο κριού (730 μ.Χ.).
Το τίμιο λείψανό της περισυνελλέγει και ενταφιάσθηκε στη Μονή Δεξιοκράτους, πολλά δε θαύματα επιτελούσε στους πιστούς.

Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

το ιστορικό του αποτμήματος της Δεξιάς χειρός του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου που σήμερα έφτασε στο Προκόπι και συγκαταριθμήθηκε με το ΤΙΜΙΟ ΣΚΗΝΩΜΑ του

 Του Μητροπολίτου Χαλκίδος κ.κ Χρυσοστόμου ( από την σημερινή εκφώνηση του Πανηγυρικού Λόγου)

Τις σχετικές πληροφορίες λαμβάνουμε από την διήγηση του αειμνήστου Αρχιμανδρίτου Διονυσίου Χαραλαμπίδη, του Προκοπιέως, όπως αυτή δημοσιεύθηκε στην εκδοθείσα το 1897 Ασματική Ακολουθία του Οσίου και αναφέρει επί λέξει: «Προ ολίγων ετών, ήτοι κατά το 1880 Σωτήριον έτος, μαθόντες οι εν τη Ιερά και Σεβασμία Μονή ενασκούμενοι οσιώτατοι Ρώσσοι Πατέρες, παρά των εν τη ιδία Μονή συνασκουμένων Καππαδοκών συναδέλφων αυτών, περί του Ιερού και ακεραίου όλως Λειψάνου του Οσίου πατρός ημών Ιωάννου, περί του βίου και των εκάστοτε γενομένων θαυμάτων αυτού, ευλαβεία προς τον συμπολίτην αυτών Άγιον φερόμενοι, απέστειλαν επί τούτω αδελφόν τινά της Μονής, όστις μετέβη απευθείας εις Προκόπιον, και εζητήσατο παρά των κατοίκων αυτού, μέρος τι του ιερού λειψάνου του Αγίου Ιωάννου, όπως, μετά και άλλων ιερών κειμηλίων, ενθησαυρισθή εν τη Ιερά αυτών Μονή. Τότε τινές μεν των Προκοπέων εδέχθησαν την πρότασιν ευχαρίστως, έτεροι δε βαρέως τούτο ήκουσαν και ουδεποσώς ν’αποκοπή η δεξιά του Αγίου συγκατετέθησαν. Ούτω δε επέστρεψεν ο αποσταλείς αδελφός, κεναίς ταίς χερσίν, εις τα ίδια. Μετά παρέλευσιν όμως μικρού χρονικού διαστήματος, αυτοί ούτοι, οι πρότερον σφοδρώς αντιτείνοντες, μεταμεληθέντες ως εκ θαύματος, πρώτοι αυθορμήτως παρεκινήθησαν και συγκατετέθησαν μετά των άλλων κατοίκων πάντων ομοφώνως, όπως αποκοπή η δεξιά του αγίου και αποσταλή εις την ειρημένην Ιεράν Μονήν.

Και ούτως αποφασίσαντες κοινώς απέκοψαν αυτήν και απέστειλαν δι’εμού του ελαχίστου Ιερομονάχου Διονυσίου, και ενός των προκρίτων της πόλεως ημών, εις το αγιώνυμον Όρος του Άθω, κατά Μάιον του 1881.

Φθάσαντες δ’ αμφότεροι ακινδύνως εκείσε και αποκομίσαντες την δεξιάν του Αγίου εις την ειρημένην Ιεράν Μονήν του Ρωσσικού, οίαν παρ’ αυτής μεγαλοπρεπή υποδοχήν της δεξιάς του αγίου είδομεν και οίαν φιλοξενίαν και περιποίησιν ενετύχομεν παρά των πατέρων της Ιεράς Μονής ταύτης, περιττόν εστιν ενταύθα να εκθέσωμεν. Μετά μηνιαίαν δε αυτόθι διατριβήν ημών, εν τω επανέρχεσθαι ημάς εν τη πατρίδι ημών, οι πατέρες της εν λόγω Ιεράς Μονής εδωρήσαντο ημίν ικανά ιερά αναθήματα και μερικήν χρηματικήν συνδρομήν, προς ανέγερσιν μικρού παρεκκλησίου επί του τάφου του αγίου...».

Ταύτα, όσον αφορά το απότμημα της δεξιάς χειρός, το οποίον εδώρησαν εις την αγιορείτικη Ι. Μονή του Αγίου Παντελεήμονος.

Το υπόλοιπον, όμως, τμήμα του δεξιού βραχίονος και της παλάμης του Οσίου, διεφύλαξαν μετ’ ευλαβείας και σεβασμού έως σήμερον οι παρευρισκόμενοι εδώ ευσεβέστατοι αυτάδελφοι κ. Ελένη και κ. Ελευθέριος Παπαγρηγορίου, απόγονοι του αοιδήμου Ιερέως Γρηγορίου, οι οποίοι έχουν την ευλαβή τόλμη να το αποχωρισθούν και να το προσφέρουν στο Ι. Προσκύνημα, εξασφαλίζοντάς το φυσικά και διά το μέλλον, υπείκοντες στην συνείδησή τους, αλλά και στην προτροπή του πνευματικού των πατρός, αγαπητού μας δε και πολυσεβάστου αδελφού και συλλειτουργού αιδεσιμολογιωτάτου πρωτοπρεσβυτέρου π. Λάμπρου Ανδρεάκη, λαμπρού Κληρικού, ο οποίος διακονεί με αφοσίωση υπό το ωμοφόριόν Σας, Μακαριώτατε, στην Ενόριο Εκκλησία του Αγίου Αθανασίου Πολυδρόσου στο Χαλάνδρι Αθηνών.

Με πάλουσαν εκ συγκινήσεως καρδίαν τους ευχαριστούμε και τους συναριθμούμε στους μεγάλους ευεργέτες του Ιερού τούτου Καθιδρύματος.


και η εκκλησία των Σκοπίων σηκώνει μπαϊράκι - τελευταίες πληροφορίες

φώτο το Βαπτιστήριο της Αγίας Λυδίας στους Φιλίππους της Μακεδονίας αδιάψευστο τεκμήριο της ιστορικής αλήθειας στις επεμβάσεις των δήθεν φίλων και εχθρών μας 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Μετά την νεοεκλεγείσα πρόεδρο και τον πρωθυπουργό του γειτονικού Βορείου κρατιδίου που ψηφίστηκαν πρόσφατα έχοντας υπόβαθρο τις  ανιστόρητες βουλγαρικές καταβολές τους , σήμερα συνέβη κατα πληροφορίες  και η πρώην σχισματική εκκλησία των Σκοπίων που δέχτηκε να αλλάξει την ονομασία της από " Ορθόδοξη Εκκλησία της Μακεδονίας ",  ώστε να υπαχθεί στο Οικουμενικό Πατριαρχείο με αυτοκεφαλία ως Αρχιεπισκοπή της Αχρίδας κάνει πίσω και ζητάει τα ρέστα, λέγοντας ότι της είναι δύσκολο να απεμπολήσει την ονομασία  ως Εκκλησία της Μακεδονίας .
Τι σημαίνουν όλα αυτά ;

Ότι η περιβόητη συνθήκη της "γραβάτας"  των Πρεσπών είναι ήδη θνησιγενής;

Ότι κάποιες πλάτες έχουν εκεί στα Σκόπια  και κάνουν δικό τους παιχνίδι ;

Ότι κάτι γνωρίζουν, ότι έρχεται στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και υπαναχωρούν από τις διεθνείς υποχρεώσεις τους ;

Αυτό άλλωστε ήταν αναμενόμενο από όλους μας γιατί η κοινή λογική  και ο αλυτρωτισμός τους το έδειχναν από καιρό .

Ας όψονται αυτοί που υπέγραψαν τέτοιες συμβάσεις που παρέδιδαν την ιστορία με την ονομασία της δήθεν βόρειας Μακεδονίας και όχι μόνο αλλά απειλούσαν να μην μιλάμε .

Διπλωμάτης μας είπε :
Άκου να δεις τι γίνεται και να το επισημάνεις .

Τα Σκόπια δεν έπαψαν να παίζουν σε δύο ταμπλό, λαμβάνοντας τις "ελεημοσύνες" από την Δύση βλ. ΝΑΤΟ , αλλά και από την Ρωσία .

Ποτέ δεν σταμάτησαν  να ενδιαφέρονται για τον σλαβικό επεκτατισμό με την βοήθεια φυσικά του Σουλτάνου που έχει καλές σχέσεις προς το παρόν με την Ρωσία .

Το παράδοξο είναι ότι και η Σερβία φαίνεται  να στηρίζει κατά κάποιο τρόπο την αμφιλεγόμενη αυτή τακτική των Σκοπίων εδραιώνοντας τις θέσεις τους απέναντι στην Μεγάλη Αλβανία .

Να το πούμε αδελφέ καλύτερα ... σήμερα τα συμφέροντα στα Σκόπια ταρακουνούν το οικοδόμημα τους, Χαλβάδες τα  έλεγε ο Άγιος Παϊσίος . Είναι δυνατόν να διαψευστεί ποτέ ο ΑΓΙΟΣ ;

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


Με την πρέπουσα Τιμή και τον οφειλετικό Σεβασμό στο Παλληκάρι του Χριστού ...σήμερα στο Προκόπι Εύβοιας

Πρώτες φώτο 
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και τα πάντα πεπλήρωνται ΦΩΤΟΣ 
Η Λιτανεία του Ιερού Σκηνώματος του Αγίου Ιωάννη Ρώσου με την  πρώτη υποδοχή της άλλης χειρός  του που θα επανενωθεί με το Άγιο του Άφθαρτο Σώμα .
Ένα ολόκληρο ιστορικό αφορά το τμήμα της άφθαρτης χειρός του , πως βρέθηκε , ποιοι Πατέρες το είχαν και σήμερα με την συμπλήρωση των 100 ετών από την έλευση του Αγίου στην Ελλάδα μετά την Μικρασιατική καταστροφή από το Προκόπι της Καππαδοκίας , λιτανεύεται και αυτό για πρώτη φορά .
Πηγή φωτό  ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

"στις μέρες που έρχονται ( και όχι στα χρόνια) η Σκέπη της Αρχιστράτηγου Υπεραγίας Θεοτόκου με το Ποθούμενο του Πατρό Κοσμά θα μας βοηθήσουν να αποφύγουμε την νέα μεγάλη "άλωση" που απεργάζονται οι ιστορικοί εχθροί και "φίλοι" μας στο Ανάδελφον Έθνος μας " Δρ.Κωνστσντίνος Βαρδάκας

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1980 ειπώθηκε: “ένα γεγονός στον Τίγρη ποταμό θα διακόψει το σφράγισμα του αντίχριστου”

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

1η Δημοσίευση (ΙΑΝ. 2020)

Με αναφαινόμενες κατακλυσμιαίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή και στην ευρύτερη περιοχή της δηλ. στην Αν. Μεσόγειο ήρθαν στον νου λόγοι που ακούσαμε μέσα σε μια ανήλια σπηλιά στις υπώρειες του ΑΘΩΝΑ στο Περιβόλι της Παναγίας μας. Δεκαετία του 80 και ένας καλός φίλος μας έφερε σε ΘΕΟΥ Κοινωνία με ένα αγιορείτη ασκητή. Εδώ που φτάσαμε καλύτερα να μιλήσει το προσωπικό βίωμα.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Ήταν ημέρες που ο σοσιαλισμός στην Ελλάδα ερωτοτροπούσε με τα πακέτα Ντελόρ της ΕΟΚ και ετοιμαζόταν να σπρώξει τις ζωές μας στην κρεατομηχανή της Νέας εποχής. Δηλ. με λίγα λόγια όλα φαινόταν υπέροχα και η συντριπτική πλειοψηφία ετοιμαζόταν να ζήσει το όνειρο της ΕΕ που ερχόταν αλλά κανείς δεν γνώριζε με τι αντίκρισμα.
Τότε και διαδίκτυο δεν υπήρχε, οι πληροφορίες μεταδιδόταν με καθυστέρηση χρόνου, κάπου – κάπου μαθαίναμε κάτι που έλεγε στα πνευματικά του παιδιά ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ στην ΠΑΝΑΓΟΥΔΑ.
Μέσα σε εκείνα τα χρόνια φαινόταν αδιανόητο αυτό που θα ερχόταν μετά.
Μπορεί ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Ομολογητής από την Δράμα, ο Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος και άλλοι Πατέρες από τις προηγούμενες δεκαετίες να συμβούλευαν τον στενό κύκλο των πνευματικών τους παιδιών για το ίδιο πράγμα, λέγοντας τους αυτό που είδαν και έλαβαν σαν πληροφορία άνωθεν, δηλ. «ότι ένα μαύρο σύννεφο ξεκίνησε από την Ευρώπη και έρχεται σιγά- σιγά προς την Ελλάδα», αλλά η πλειοψηφία του κόσμου και οι εκκλησιαστικοί παράγοντες δεν μπορούσαν να καταλάβουν τίποτε από αυτά που τότε ξεκίνησαν και σήμερα οι δικές μας γενιές τα βιώνουν.
Το μαύρο σύννεφο όχι μόνο ήρθε και κάθισε πάνω από την Ελλάδα , αλλά δίνει δυνατές και πρωτόγνωρες μπόρες (η δαιμονική μπόρα του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ)
Τα πνευματικά χάλια της ανθρωπότητας έφεραν τον μεγάλο ανθρωποκτόνο πόλεμο που πάει να ξεσπάσει.
Δεκαετία του 80 μέσα σε αυτό το αγνωστικιστικό τοπίο βρεθήκαμε έξω από μια σπηλιά που την πετρόκτιστη θύρα της την έκρυβε ένας τεράστιος θάμνος που ευωδίαζε.
Από κάτω το κενό του γκρεμού έχασκε και προκαλούσε στον επισκέπτη ίλιγγο.
Μέσα μου έλεγα στον φίλο μου «που με έφερες τώρα μέσα στο καλοκαιρινό λιοπύρι;» αμφισβητώντας τα λόγια του που μου είπε στην ανηφοριά «έρχου και ίδε»
Τέλος πάντων φτάσαμε, αλλά δεν βρήκαμε κανένα.
Πάλι ο λογισμός «τζάμπα ο κόπος», άρχισα να δυσανασχετώ και καθίσαμε να ξαποστάσουμε μέχρι να πάρουμε την απότομη κατηφοριά που ήταν πιο επικίνδυνη από την ανηφόρα.
Μόλις ανασηκώθηκα από τον βράχο που μας ανάπαυσε για λίγο, ακούσαμε μια λεπτή φωνούλα περί τα 50μέτρα πιο πάνω.
Μην βιάζεστε παλληκάρια , κουβαλάω νερό και έρχομαι.
Αυτό που είδαμε ήταν σαν αυτό που διαβάζαμε αργότερα για τους ρακένδυτους αόρατους ασκητές στον Άθωνα.
Ο καλόγερος ενώ ήταν μακριά βρέθηκε αστραπιαία δίπλα μας με τα φλασκιά του νερού και παίρναμε ήδη την ευλογία του.
«μάλλον είναι από την κούραση μας ,αυτό που είδαμε» είπα μέσα μου και ξεπέρασα την έκπληξη.
Η συζήτηση δεν κράτησε πολύ, πρώτα- πρώτα γιατί δεν ξεκινήσαμε με συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο προς τον Γέροντα, αλλά πήγαμε για να πάρουμε την ευχή του και να του πάμε λιγοστές προμήθειες. Άλλωστε ο ασκητής βιαζόταν να ξανά επιστρέψει στην πηγή για να μεταφέρει και άλλο νερό που χρειαζόταν για τον χαριτωμένο κήπο που είχε φτιάξει μπροστά στην ασκητική παλαίστρα του.
Ήδη ο ήλιος άρχισε να βυθίζεται μέσα στον ορίζοντα.
Από κάτω το γαλάζιο ΑΙΓΑΙΟ και από πάνω ο θεόρατος ΑΘΩΝΑΣ , σημείο καταλλαγής και επαφής με το ΘΕΙΟ.
«Αυτή η γαλήνη που μας κυκλώνει τώρα λεβέντες θα διακοπεί απότομα, όπως και θα διακοπεί το σφράγισμα της ανθρωπότητας με τον δυσώνυμο αριθμό του αντίχριστου» μας είπε ο γέροντας αυτός
(ανοίγουμε μια παρένθεση για τους νεότερους αναγνώστες. Τότε γνωρίζαμε λίγα πράγματα για το περιώνυμο σφράγισμα. Δεν είχαν κυκλοφορήσει τα «ΣΗΜΕΙΑ των ΚΑΙΡΩΝ» – χειρόγραφο κείμενο του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ )
Και συμπλήρωσε ο ασκητής…
«πολλά χρήματα , πολλά πακέτα, πολλά προγράμματα θα κατακλύσουν την Ελλάδα»
«φεύγετε και χωρίζεσθε της αμαρτίας, όπως φεύγετε από το φίδι»
«τα επόμενα χρόνια θα κυλήσουν με πλεονεξία- πορνεία- αδιαφορία, αίρεση και πλάνη ,αυτές θα είναι οι αρχές του πολιτισμού που θα φέρουν, ώστε να σφραγίσουν τον κόσμο σαν τα ζώα για να μην τον χάσουν»
«όλα αυτά θα γίνουν για να διευκολύνουν τον άνθρωπο να πάει πιο άνετα στην κόλαση»
«και ενώ θα ξεκινήσει το έξυπνο σφράγισμα στον πλανήτη να δίνει τα αποτελέσματα του, ένα συγκεκριμένο γεγονός εκεί στην Μεσοποταμία στο Τίγρη ποταμό (μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη- βιβλικός προσδιορισμός του Επιγείου Παραδείσου των Πρωτοπλάστων) θα το ΔΙΑΚΟΨΕΙ.
«το σφράγισμα θα το διακόψει ο μεγάλος πόλεμος που έρχεται μετά»
«ακολουθεί η ΑΝΑΛΑΜΠΗ της Μιας Ορθοδοξίας»
«Και ακολουθούν τα έσχατα με τον τελικό αντίχριστο»
Όλα αυτά τα παραπάνω είναι γνωστά και από άλλους αγίους πατέρες που μας τα προείπαν, αλλά ο ασκητής αυτός μας προσδιόρισε, ότι θα διακοπεί η παγκόσμια προσπάθεια για το σφράγισμα της ανθρωπότητας από ένα συγκεκριμένο γεγονός που θα γίνει στην Μεσοποταμία και μάλιστα στον Τίγρη ποταμό .

Το γεγονός επίσης ότι η πρωτεύουσα του Ιράκ, Βαγδάτη, είναι κτισμένη στις όχθες του Τίγρη ποταμού και πιο κάτω αυτός ενώνεται με τον Ευφράτη για να καταλήξουν και οι δυο στον Περσικό κόλπο –γεωγραφικός προσδιορισμός του βιβλικού χώρου της Μεσοποταμίας με τους μεγάλους αρχαίους πολιτισμούς , μας προβλημάτισε και μας έφερε εις τον νου τα λόγια αυτά του ασκητή.
Είναι τώρα να μην πιστεύει κανείς ή τουλάχιστον να προβληματιστεί από τα προφητικά λόγια του ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ του ΑΙΤΩΛΟΥ;
«Ὅταν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κοντὰ θὰ εἶνε».
«Ἡ λευτεριὰ θἀρθῆ ἀπὸ κάτω ἀπὸ ὅπου χύνονται τὰ νερά»
ἀπὸ τὸ βιβλίο «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Αὐγουστίνου Καντιώτου.http://users.uoa.gr/.../tributes/patrokosmas/profhteiai.htm
Το προπατορικό αμάρτημα επιτελέστηκε στον παραδείσιο χώρο αυτών των γνωστών ποταμών που μετά φιλοξένησαν μεγάλες αυτοκρατορίες που αποξηράνθηκαν ως η χόρτος.
Σήμερα ένα μικρό και άσημο ποταμάκι λίγο πιο πέρα στα μέρη της Παλαιστίνης, ο Ιορδάνης ποταμός αποστρέφεται προς τα οπίσω λόγω της αμαρτίας την αλμυρά θάλασσα του ρέοντος βίου μας και γίνεται η αιτία της ΣΩΤΗΡΙΑΣ της ανθρωπότητας με την ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, που δέχτηκε ταπεινά το Βάπτισμα δια της χειροθεσίας του Τιμίου Προδρόμου.
Το ασύλληπτο αυτό ΜΥΣΤΗΡΙΟ του ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ του ΚΥΡΙΟΥ μας το επιβλέπει και η ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ η οποία συνεχίζει να περιβλέπει και να καθοδηγεί τα ιστορικά βήματα της όλης δημιουργίας του κόσμου αυτού.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Για να σωθούμε πρέπει να γίνουμε πλούσιοι στις μοναδικές αλήθειες της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και της ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑΣ

 Η άγνωστη Μεσοπεντηκοστή 

Η εορτή της Μεσοπεντηκοστής, η σπουδαία αυτή Δεσποτική εορτή, εμπεριέχει βαθύτατο θεολογικό, αλλά και συνάμα σωτηριολογικό περιεχόμενο, που οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοούν. 

Αγνοούν ακόμη και την ύπαρξη αυτής της εορτής ή άλλοι την θεωρούν ως μία απλή ονομασία που δόθηκε από την Εκκλησία,  για να δηλωθεί ότι έχει διανυθεί ήδη το μισό χρονικό διάστημα ανάμεσα στο Πάσχα και στην Πεντηκοστή. 

Όμως, πόσο απέχει αυτό από την πραγματικότητα! 

Στο Βυζάντιο την γιόρταζαν με περισσή λαμπρότητα, γιατί ήταν καταληπτότερο το πνευματικό της περιεχόμενο. Αν γνώριζαν οι άνθρωποι πόσο μεγάλο πνευματικό βάθος κρύβει η εορτή αυτή, θα έτρεχαν στην εκκλησία, και ολημερίς θα προσεύχονταν, εκζητώντας από τον Ιησού Χριστό τα μεγάλα δώρα που εμφαίνει και  υπόσχεται κατά την ημέρα αυτή- αλλά και πάντοτε βέβαια- στον δυστυχή και ταλαιπωρημένο λαό Του, που επιμένει να αναζητεί ματαίως και μακριά από Εκείνον την πληρότητα και την ανάπαυση της ψυχής του.

   Η εορτή έχει να κάνει με το μέσον, δηλαδή το κέντρο, ως προς πολλά της σημεία. Εκτός του ότι τοποθετείται ανάμεσα στο Πάσχα και την Πεντηκοστή, ακολουθείται και από πολλά άλλα σχετικά παράδοξα, που έχουν σχέση με το μέσον. Το ευαγγελικό ανάγνωσμα της ημέρας (Ιωάννης Ζ΄14-30), παρουσιάζει τον Ιησού, ακριβώς στο μέσον της εορτής του εβραϊκού Πάσχα, (μεσούσης της εορτής), να ανεβαίνει στο ιερό και στεκόμενος στο μέσον της ομηγύρεως των διδασκάλων του Ιουδαϊκού λαού, να διδάσκει δημόσια ενώπιον λαού και νομομαθών ιερέων. Με την κεντρική και  σημαίνουσα θέση που παίρνει μέσα στον χώρο, και με τον θεϊκό του λόγο, προβάλλει φανερά τον Εαυτό Του ως Μεσσία, ονομασία που ηχητικά θυμίζει πάλι το μέσον, εφόσον είναι ο μεσίτης και συμφιλιωτής ανάμεσα στον Θεό και στον άνθρωπο. Και με τον θείο λόγο Του, που δονεί τις ψυχές και  υπερεκχειλίζει από σοφία και δύναμη,  προκαλεί τον θαυμασμό, αλλά και τον προβληματισμό στους ακροατές Του και  αποδεικνύεται ως ο μόνος και αληθινός Διδάσκαλος, γιατί ο ίδιος είναι ο Λόγος Του Θεού και η ίδια η ενσαρκωμένη η Του Θεού Σοφία. Ο στίχος του συναξαρίου της ημέρας αναφέρει: «Εστώς διδάσκει της Εορτής εν μέσω Χριστός Μεσσίας των διδασκάλων μέσον». «Στο μέσον της εορτής ο Μεσσίας Χριστός στέκεται και διδάσκει στο μέσον των διδασκάλων».

   Όμως στην υμνογραφία του όρθρου της εορτής συσχετίζεται το θέμα της παραπάνω ευαγγελικής περικοπής και με το θέμα της  περικοπής που ακολουθεί λίγο πιο κάτω (Ιωάννης Ζ΄ 37-39), ενώ δεν έχει να κάνει φανερά με την έννοια το μέσου. Στο κομμάτι αυτό ο Ιησούς, κατά την εσχάτη μέρα της μεγάλης εορτής και την πιο λαμπρή, (την Πεντηκοστή των Εβραίων), στάθηκε μπροστά στο πλήθος και φώναξε δυνατά: «Όποιος διψάει, ας έρθει σε μένα να πιει. Μέσα από εκείνον που πιστεύει σε μένα, καθώς λέει η Γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα τρέξουν. Αυτό το είπε ο Ιησούς, εννοώντας το Πνεύμα που θα έπαιρναν όσοι πίστευαν σ’ Αυτόν».

  Δεν είναι όμως καθόλου άσχετα τα δύο θέματα που εμπλέκει μεταξύ τους η υμνογραφία της ημέρας. Διότι μέσα από τον Μεσσία, που μας συμφιλιώνει με τον Πατέρα Θεό και μας διδάσκει την Σοφία του Θεού, το αποτέλεσμα είναι να γίνει ο πιστός άνθρωπος και αυτός μια πηγή ζωντανού νερού, δηλαδή να φωτιστεί και να πληρωθεί από το Πνεύμα το Άγιο, που είναι ο θησαυρός κάθε αγαθού και να μην ξαναδιψάσει ποτέ, αποζητώντας τα φθαρτά πράγματα του κόσμου τούτου, που μονίμως τον απογοητεύουν. 

Και δεν είναι επίσης τυχαίο ότι η εορτή της Μεσοπεντηκοστής τοποθετείται σχεδόν ανάμεσα (πάλι έχουμε και εδώ ένα μέσον) στην Κυριακή του Παραλύτου και τη Κυριακή της Σαμαρείτιδος. Διότι αυτό σημαίνει, δίδοντας τις ανάλογες προεκτάσεις, ότι ο  Χριστός ανορθώνει γενικά τον παράλυτο από την αμαρτία άνθρωπο και του δίνει να πιει από το ζωντανό νερό του Πνεύματος, όταν, βέβαια, Του το ζητήσει, όπως Του το ζήτησε η Σαμαρείτιδα στο φρέαρ του Ιακώβ, που Τον συνάντησε.

  Επομένως, η θεία Μεσοπεντηκοστή μας δίνει τούτο το μεγαλειώδες μήνυμα και προτροπή: Ο Χριστός, που είναι ο μεσίτης μας ανάμεσα σ’ εμάς και στον Θεό Πατέρα, όταν πιστέψουμε σ’ Αυτόν και Του το ζητήσουμε, μας συμφιλιώνει και μαζί Του και με τον Πατέρα, με αποτέλεσμα να πληρωθούμε από το φως της του Θεού Σοφίας, του Αγίου Πνεύματος, και να γίνουμε πηγή αλλομένου ύδατος και ευτυχίας ακόρεστης. Δεν μας προτρέπει απλά ο Χριστός σ’ αυτό το υπέρτατο δώρο, μας το φωνάζει, βοά να του το ζητήσουμε, βοά να Του ζητήσουμε το ζωντανό νερό Της θείας Του χάριτος, για να πάψουμε να είμαστε παράλυτοι και δυστυχείς, στον γήινο τούτο κόσμο.

  Εκφραστικότατο το τροπάριο του Κανόνος  της εορτής:

  «Λεπρώσαν μου την καρδίαν αποκαθάρας

  και της ψυχής  μου, Λόγε, τα όμματα φωτίσας ,

  επί κλίνης οδύνης μου κείμενον,

  ανόρθωσόν με ως τον παράλυτον ανέστησας

  εν κλίνη κατακείμενον».

   «Τη γεμάτη από τη λέπρα της αμαρτίας καρδιά μου

   καθάρισε,

   και της ψυχής μου τα μάτια φώτισέ μου, Λόγε,

   από το κρεβάτι του πόνου μου ανόρθωσέ με,

   όπως σήκωσες τον κατάκοιτο παράλυτο».

       Και το απολυτίκιο της εορτής:

   « Μεσούσης της εορτής

    διψώσαν  μου την ψυχήν

    ευσεβείας πότισον νάματα.

    ότι πάσι Σωτήρ εβόησας.

    Ο διψών ερχέσθω προς με και πινέτω.

    Η πηγή της ζωής , Χριστέ ο Θεός, δόξα Σοι».

   Σήμερα, μέσα στην δαιμονική τρέλα του κόσμου, μέσα στα τεράστια αδιέξοδα και τον πόνο, βοά ο Χριστός στις διψασμένες ψυχές μας, να τον πλησιάσουμε και να του ζητήσουμε με πίστη και ταπεινή καρδιά να πιούμε από τις θείες και ζωοποιές δωρεές Του, για να βρούμε ανάπαυση και γαλήνη. Σήμερα,  αυτός είναι ο μόνος δρόμος, που σε πολλούς πλέον έχει αρχίσει, ως υπέρτατη αλήθεια, να γίνεται συνείδηση και καταφυγή. Διότι δεν υπάρχει πλέον άλλη σωτηρία. Τα υπόλοιπα είναι πόνος και θάνατος. Ο τωρινός άνθρωπος επιβάλλεται να ενισχυθεί και να αλλοιωθεί πνευματικά, να χαριτωθεί, για να μπορέσει  να επιβιώσει και να αντέξει στη σύγχρονη σκληρή και ακάνθινη πραγματικότητα.

  Αυτά είναι κάποια από τα θεία και σε πολλούς άγνωστα και λυτρωτικά μηνύματα που μας μεταφέρει η πολυσήμαντη και αγία εορτή της Μεσοπεντηκοστής.


  
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ - για αυτό να τιμάμε την μεγάλη εορτή της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ

 

ΦΩΤΟ - η Ανατολή στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
" οι μεγάλοι κάνουν τις πάπιες και ο τούρκος κόρακας κόβει κρέας από τον ανθρώπινο πολιτισμό" εν μέσω ΜΕΣΟΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ 
 η εορτή της Μεσοπεντηκοστής που εορτάζει η Αγία Σοφία φέτος συμπτίπτει με την Άλωση της Πόλης  

 τουρκικές προκλήσεις η μια μετά την άλλη , δηλώσεις φανατικές που βγάζουν μόνο πόλεμο και επεκτακτικότητα" 

ΦΥΣΙΚΑ μόνο ξερές δηλώσεις για να μην χαλάσουμε την διάθεση του γείτονα.

η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ εξακολουθεί να μυρίζει θυμίαμα όσα και να την κάνουν γιατί μυστικά την λειτουργούν άγγελοι με χορείες ΑΓΙΩΝ.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 

 πριν πολλούς χρόνους γράφαμε

" Μοσχομυρίζει λιβάνι τα βράδια η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ στην Πόλη"

βλ.http://www.kivotoshelp.gr/index.php/eidhseis/1133-prominymata-mosxomyrizei-livani-ta-vradia-i-agia-sofia-stin-poli 

ΣΗΜΕΡΑ ότι και να κάνουν
Η Γεωπολιτική πλάστιγγα (δηλ. ο ζυγός της δικαιοσύνης) ζυγιάστηκε στον Ουρανό και δίνει για τις μέρες μας Ελληνική την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Πάμε στο θέμα και όποιος αντέχει γιατί οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες. Όμως υπάρχουν και άλλες παράλληλες εξελίξεις που δεν αρέσουν σε κάποιους.

Ο πονηρός έκανε στις μέρες μας ταυτόχρονα παγκοινιά στην Ορθόδοξη Ελλάδα και μέσα στην τουρκία. Παντού έχει τα όργανα του που ταλαιπωρούν το πλάσμα του ΘΕΟΥ
Λυσσάει και ρίχνει τα τελευταία πυρομαχικά του ο αντίδικος.
Σήμερα ημέρες εορτής της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ( της Μεσοπεντηκοστής) ο αντίδικος βρήκε την ευκαιρία να μας σκανδαλίσει ο αθεόφοβος.
Που να γνωρίζουν οι γείτονες ότι η βεβήλωση στο παγκόσμιο αυτό τέμενος της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ανοίγει το καπάκι των γεωπολιτικών ανατροπών και τους βάζει στο χρονοντούλαπο όχι της ιστορίας αλλά της μόνιμης λήθης.
Μπορεί να είναι στα χέρια των αγαρηνών ακόμα λίγο, αλλά η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ κάθε χρόνο εορτάζει γιατί έχει δική της ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΟΡΤΗ.

Την Τετάρτη μετά την Κυριακή του Παραλύτου πανηγυρίζει η Εκκλησία μας μία μεγάλη δεσποτική εορτή, την εορτή της Μεσοπεντηκοστής.
Τα βυζαντινά χρόνια, η εορτή της Μεσοπεντηκοστής ήταν η μεγάλη εορτή της Μεγάλης Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως και συνέτρεχαν κατ’ αυτή στον μεγάλο ναό πλήθη λαού, "δηλ στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ".
Δεν έχει κανείς παρά να ανοίξει την Έκθεση της Βασιλείου Τάξεως (Κεφ. 26) του Κωνσταντίνου Πορφυρογεννήτου για να δει το επίσημο τυπικό του εορτασμού, όπως ετελείτο μέχρι την Μεσοπεντηκοστή του έτους 903 μ.Χ. στον ναό του Αγίου Μωκίου στην Κωνσταντινούπολη, μέχρι δηλαδή την ημέρα που έγινε η απόπειρα κατά της ζωής του αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’ του Σοφού (11 Μαΐου 903 μ.Χ.).
Εκεί υπάρχει μία λεπτομερής περιγραφή του λαμπρού πανηγυρισμού, που καταλαμβάνει ολόκληρες σελίδες και καθορίζει με την γνωστή παράξενη βυζαντινή ορολογία, πως ο αυτοκράτωρ το πρωί της εορτής με τα επίσημα βασιλικά του ενδύματα και την συνοδεία του ξεκινούσε από το ιερό παλάτι για να μεταβεί στον ναό του αγίου Μωκίου, όπου θα ετελείτο η θεία λειτουργία.
Σε λίγο έφθανε η λιτανεία με επί κεφαλής τον πατριάρχη, και βασιλεύς και πατριάρχης εισήρχοντο επισήμως στον ναό.
Η θεία λειτουργία ετελείτο με την συνήθη στις μεγάλες εορτές βυζαντινή μεγαλοπρέπεια. Μετά από αυτήν ο αυτοκράτωρ παρέθετε πρόγευμα, στο οποίο έπαιρνε μέρος και ο πατριάρχης. Και πάλι ο βασιλεύς υπό τις επευφημίες του πλήθους «Εἰς πολλούς καί ἀγαθούς χρόνους ὁ Θεός ἀγάγει τήν βασιλείαν ὑμῶν» και με πολλούς ενδιαμέσους σταθμούς επέστρεφε στο ιερό παλάτι.
Χωρίς δηλαδή να έχη δικό της θέμα η ημέρα (εορτή) αυτή, συνδυάζει τα θέματα, του Πάσχα αφ' ενός και της επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος αφ ετέρου, και «προφαίνει» την δόξαν της αναλήψεως του Κυρίου, που θα εορτασθή μετά από 15 ημέρες.
Ακριβώς δε αυτό το ΜΕΣΟΝ των δύο μεγάλων εορτών έφερνε στο νου και ένα επίθετο του Κυρίου, το «Μεσσίας». Μεσσίας στα ελληνικά μεταφράζεται Χριστός. Αλλά ηχητικά θυμίζει το ΜΕΣΟΝ.
Έτσι και στα τροπάρια και στο συναξάριο της ημέρας, η παρετυμολογία αυτή γίνεται αφορμή να παρουσιασθή ο Χριστός σαν Μεσσίας – μεσίτης Θεού και ανθρώπων, «μεσίτης και διαλλάκτης ημών και του αιωνίου αυτού Πατρός». «Δια ταύτην την αιτίαν την παρούσαν εορτήν εορτάζοντες και Μεσοπεντηκοστήν ονομάζοντες, τον Μεσσίαν τε ανυμνούμεν Χριστόν», σημειώνει ο Νικηφόρος Ξανθόπουλος στο συναξάριο. Σ αυτό βοήθησε και η ευαγγελική περικοπή, που εξελέγη για την ημέρα αυτή (Ιω. 7, 14-30). Μεσούσης της εορτής του Ιουδαϊκού Πάσχα, ο Χριστός ανεβαίνει στο ιερό και διδάσκει. Η διδασκαλία Του προκαλεί τον θαυμασμό, αλλά και ζωηρά αντιδικία μεταξύ αυτού και του λαού και των διδασκάλων.
Εκείνος που διδάσκει στον ναό, στο μέσον των διδασκάλων του Ιουδαϊκού λαού, στο μέσον της εορτής, είναι ο Μεσσίας, ο Χριστός, ο Λόγος του Θεού.
Αυτός που αποδοκιμάζεται από τους δήθεν σοφούς του λαού Του, είναι Η ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ. ορθόδοξος συναξαριστής
Να γιατί γιορτάζει η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, γιατί ανοικοδομήθηκε για να τιμήσει ΤΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ, δηλ. τον Χριστό, τον Λόγο του Θεού στους αιώνες των αιώνων. Όπως λέει το ευαγγελικό "Ιησούς Χριστός εχθές και σήμερον, Αυτός και εις τους αιώνες".
Ας ανοίξουμε τα μάτια της ψυχής.
Εορτάζομε Μεσο-Πεντηκοστή και ο ΧΡΙΣΤΟΣ βρίσκεται σήμερα εν τω ΜΕΣΩ των "διδασκάλων της Παγκοσμιοποίησης".
Επικαλούμαστε τον ίδιο τον ΚΥΡΙΟ εν τω ΜΕΣΩ συνταρακτικών αποκαλύψεων και γεγονότων, που συμβαίνουν στις μέρες μας και στον πλανήτη.
Και Η ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ, δηλ. ο Εορτάζων Ιερός Ναός της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως, βρίσκεται σήμερα στο ΜΕΣΟ του παγκόσμιου ενδιαφέροντος εν τω ΜΕΣΩ γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή ΤΗΣ ( ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΘΡΑΚΗ – ΔΑΡΔΑΝΕΛΙΑ- ΒΟΣΠΟΡΟΣ ) και αυτής της Μαύρης Θάλασσας και του ΑΙΓΑΙΟΥ.

« οι άνθρωποι και αυτά που ετοιμάζουν να κάνουν δεν μπορούν να προλάβουν το ΘΕΛΗΜΑ του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ που το τρέχουν σήμερα ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ – από αγιορείτη ασκητή»

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

πριν το "ολοκαύτωμα" ο Άγιος που το προφήτεψε σε ένα άλλον Άγιο ζητάει να του βάλουν ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΑΜΦΙΑ. Δες τα Ελλάδα τι έρχεται και πάρε κουράγιο

 

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΑΜΦΙΑ - Ανάσταση της Ρωμιοσύνης που έρχεται ακάθεκτη εις πείσμα των εχθρών της. βλ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2024/04/blog-post_273.html
"Θα περάσουμε άσχημα αλλά η Ελλάδα θα αναστηθεί " μας είχε πει ο Άγιος Παϊσιος.
18 Απριλίου 2024 άλλαξαν τα Άμφια του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου στο Προκόπι - πρώτες εικόνες - ευχαριστούμε τον Άγιο - Βοήθεια μας 

Καθόλα τυχαίο να ζητά να αλλάξει ο Άγιος τα Άμφια του σε αυτήν την χρονική συγκυρία που η ανθρωπότητα βαδιζει σε πυρηνικό ολοκαύτωμα 

Τι είχε πει αδελφοί ο Άγιος στον Άγιο Ιάκωβο τον Τσαλίκη που ήταν τότε εν ζωή ;
" Πρέπει Γέροντα να γίνει Πόλεμος για την μεγάλη ΑΣΕΒΕΙΑ , ΑΠΙΣΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ" 
ΚΑΙ το επανέλαβε τρεις φορές 
Έρχονται τώρα και άλλες φωτογραφίες από τον ΘΗΒΑΙΟ ΠΟΛΙΤΗ 
Και άλλα σχόλια ..."Με τη χάρη του Θεού, μετά από 19 χρόνια και κατόπιν εμφανίσεων του Οσίου Ιωάννου του Ρώσσου σε ευλαβείς αδελφούς μας χριστιανούς, σήμερα 18 Απριλίου 2024, αλλάχθηκαν τα ιερά άμφιά του.
Μια σπάνια τελετή, που πάντοτε πραγματοποιείται κεκλεισμένων των θυρών.
Το σπουδαίο είναι ότι η αλλαγή των αμφίων γίνεται μετά από αίτημα του ίδιου του Οσίου, διότι, όπως συγκινητικά θεωρούμε, τα προηγούμενα ενδύματά του τα λιώνει, όσο τρέχει κοντά σε όσους τον χρειαζόμαστε.
Ας προσευχόμαστε όλοι, να αλλάξουμε κι εμείς τον χιτώνα του παλαιού-αμαρτωλού ανθρώπου και, με τις πρεσβείες του Οσίου Ιωάννου του Ρώσσου, να φορέσουμε τα άμφια της αγιότητας."ΠΗΓΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Κυριακή 26 Μαΐου 2024

"Νομίζουν πως κοιμάμαι, ότι είμαι νεκρός, και δεν με υπολογίζουν οι Χριστιανοί. Εγώ όμως είμαι ζωντανός"

Χριστός Ανέστη Χαρά Μου Ο Κύριος

Ο Αγιος Ιάκωβος Τσαλικης αγαπούσε πολυ τον Αγιο Ιωάννη το Ρώσο και παντα τον επισκέπτονταν.Μαλιστα τον ειχε δει πολλες φορες να φευγει απο τη λαρνακα Του και να τρεχει για βοηθεια.Καποια μερα ο  Άγιος Ιωαννης ο Ρωσος του ειχε πει τα εξης:

–«Νομίζουν πως κοιμάμαι, ότι είμαι νεκρός, και δεν με υπολογίζουν οι Χριστιανοί. Εγώ όμως είμαι ζωντανός. Τους πάντες βλέπω. Το σώμα μου είναι μέσα, αλλά εγώ εξέρχομαι πολλές φορές από την λάρνακά μου. Τρέχω ανάμεσα στους ανθρώπους για να τους βοηθήσω. Πολύς ο πόνος. Αυτοί δε με βλέπουν. 

Εγώ τους βλέπω και τους ακούω τι λένε. Και πάλι μπαίνω στη λάρνακα μου. Αλλά άκουσε Πάτερ μου να σου πω. Πολλή η αμαρτία στο κόσμο, πολλή η ασέβεια και πολλή η απιστία».

Βοήθεια σάς 
Πηγή Βαγγελίτσα Βασιλείου ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

και εγώ αναρωτιούμουν τόσο καιρό γιατί επέμενε ο Άγιος Κοσμάς να μιλάει για το ψευτορωμαίικο; ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ

φώτο ο Πύργος της Βαβέλ 

Διαβάζουμε :
του   Αντώνη Παπαντωνίου
 Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α.)-Νομικός
ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ.
Επειδή σύντομα θα πραγματοποιηθούν «Εκλογές» για το ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ θεωρώ χρήσιμο και αναγκαίο να αναφερθώ στην Ευρωπαική Ένωση, εξαιρετικά συνοπτικά, για να βοηθήσω να κατανοήσετε τι είναι αυτό που σας καλούν να πάτε να ψηφίσετε δεδομένου ότι είναι ένα «ΟΡΓΑΝΟ» αυτής της, κατά την άποψή μου, «Εγκληματικής Οργάνωσης».
  1.- Η προπαρασκευαστική καθοριστική συνάντησηγιά την δημιουργία της ΕΟΚ έγινε στη Μεσίνα της Σικελίας 1-3/6/1955 και έμεινε στην Ιστορία ως η «Συνάντηση των Έξη», που ήταν οι: Gaetano MartinoΜέλος του Φασιστικού Κόμματος του Μουσολίνι και διοργανωτής, Antoine Pinay, Μέλος του «Εθνικού Συμβουλίου του Vichy, Joseph Bech, Λουξεμβούργιος, Δικηγόρος Αναπληρωτής Πρόεδρος Δεξιού Κόμματος, Willen Beyen, Ολλανδός με Νομικές Σπουδές στέλεχος Επιχειρήσεων, Phllips, Unilever Τραπεζίτης με διάφορα Πολιτικά Αξιώματα, Paul-Henri Spaak, Βέλγος Σοσιαλδημοκράτης με Νομικές Σπουδές και ο πρώτος Γ.Γ. του ΝΑΤΟ κατά την Ίδρυσή του.και τώρα ο ΕΚΤΟΣ και Φαρμακερός: WALTER HOLLSTEIN, Καθηγητής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών, Γερμανός. 
   2.- Το 1938 ο Χίτλερ με τον επικεφαλής τιυ Νομικού του Γραφείου Walter Holltsein σε συνάντηση με τον Μουσολίνη στη Ρώμη ετοιμάζουν το Σχέδιο για την λειτουργία της Ευρώπης μετά την κατάληψή της από τον ΑΞΟΝΑ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ Walter Hollstein, που μεταξύ άλλων προβλέπει:
      α.- Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ).!!!!!
      Β.- Κοινούς Δασμούς!!!!!!
      γ.- Κοινό Νόμισμα!!!!!!!!
      δ.- Κοινό Υπουργείο Οικονομικών!!!!!!
  3.- Το 1945 στη Δίκη της ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ ο Walter Hollstein καταδικάζεται σαν Εγκληματίας Πολέμου σε πολυετή Κάθειρξη. Αποφυλακίζεται άμεσα με παρέμβαση των Η.Π.Α. και αναλαμβάνει Επίτροπος Εξωτερικών(Υπουργός) στην πρώτη Κυβέρνηση Αντενάουερ(Στρατηγού του Χίτλερ) και στη συνέχεια αναλαμβάνει ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΕΟΚ για δυό συνεχείς θητείες 1957-1966
    4.- Ο Walter Hollstein 1949 έχρισε Δόκτορα και Καθηγητή των Νομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης τον Carl-Friedrich Ophuels στη συνέχεια τον διόρισε Πρέσβη της ΟΔΓ στις Βρυξέλλες. Ο εκλεκτός του αυτός και δεξί του χέρι ήταν Χιτλερικός Δικαστής επί των Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας που σε λίγο, στις 17-4-1957, ο «Πολιτικά Αξιόπιστος» αυτός Ναζί κατά το Εθνικοσοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα της Γερμανίας, έγγραφό του από 31-7-1943, Μέλος του Ναζιστικού Κόμματος από την 1-5-1933 μέχρι το 1945, με αριθμό Μέλους 2399061, θα γίνει ο Ιδρυτής του Ευρωπαικού Δικαστηρίου, που είναι το Ανώτατο Δικαστήριο της Ευρωπαικής Ένωσης!!
5.- Αυτή η Ευρωπαική Ένωση σήμερα, μέσω των εδώ υποτακτικών της, σου επέβαλε ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ με τον «Ν»3845/8-5-2010 και ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΟΧΗ με τον «Ν» 4336/14-8-2015- ΦΕΚ 94Α(ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Γ-ΣΕΛ.1014) με αποτέλεσμα την Οικονομική και Κοινωνική εξαθλίωση και υποθήκευση όλης της κινητής και ακίνητης Εθνικής αλλά και Προσωπικής Περιουσίας των Πολιτών.
6.- Η ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ είναι απλά ένα προπέτασμα Δημοκρατικό για την Εξαπάτηση των Λαών και απλώς συζητά και έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα η σε ορισμένα δευτερεύοντα ζητήματα συναποφασίζει γιατί ΔΕΝ αποφασίζει. Οι Αποφάσεις παίρνονται από την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ!!!!!
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ 
                                               ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ……….
 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
  1.- «ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ».
            Paul Antony Taylor, Άγγλος, Alecksandras Niedzwiecki , Πολωνή, Matthia Rath, Γερμανός, August Kowalezyk, Πολωνός.
      1η Έκδοση, 2011 Dr Rath Health Foundation
                NL-6400 AR Heerlen(Ολλανδία)
 2.- ΖΩΗ..
                                                       26-5-2024
                                                Αντώνης Παπαντωνίου
                                        Υποναύαρχος Λ.Σ.(ε.α.)-Νομικός