Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Κράτα Χριστέ μου την Ελλάδα μη Σου φύγει!


Ο γνωστός σε όλους μας Αρχιμανδρίτης Ιωήλ Γιαννακόπουλος έλεγε :
Κράτα με Χριστέ μου μη Σου φύγω!
« Όταν πηγαίνεις να κάμεις την προσευχή σου,
• να θυμάσαι τα πάθη σου· τα αδύνατα σημεία σου· την ευκολία, με την οποία ξεφεύγεις και πέφτεις!
• να θυμάσαι, ότι ο Χριστός μπορεί να σε συγκρα­τήσει· και να σε δυναμώσει· και να σε βοηθήσει να νικήσεις·
• να γονατίζεις λοιπόν ενώπιον Του και να Τον ικετεύεις:
* Κράτα με, Χριστέ μου, μη Σου φύγω!
* Κράτα με, Χριστέ μου, μη Σου φύγω!
* Κράτα με, Χριστέ μου, μη Σου φύγω!
Και μη φοβείσαι. Δεν θα σε αφήσει. Είναι φιλάν­θρωπος. Και φιλόψυχος.»
Αρχιμανδρίτης Ιωήλ Γιαννακόπουλος
Σήμερα και με όλα αυτά τα θηρία που ετοίμασαν μεθοδευμένα για την πατρίδα μας, θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε την προσευχή του μακαριστού γέροντα Ιωήλ
 « Κράτα  Χριστέ μου την Ελλάδα  μη Σου φύγει!»
Να μην φύγει δηλ. να μην διολισθήσει και άλλο στην αμαρτία, στην διαστροφή , στην κακοδοξία και την αίρεση. Να μην φύγει δηλ. να μην κιοτέψει από τους δύο χίλιους πειρασμούς που την περικύκλωσαν.
Να μην φύγει από την ΑΠΟΣΤΟΛΗ που έχει δηλ. να μπολιάζει τον ανθρώπινο πολιτισμό διαχρονικά με  ΖΩΗ  όταν αυτός ξεστρατίσει προς την αφάνεια.
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
ΥΓ:  μας ενημέρωσαν φίλοι ότι στο ταπεινό ιστολόγιο – χρονολόγιο https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/ παίζουν σποραδικά διαφημίσεις.
Φυσικά αυτό γίνεται εν αγνοία μας και προσπαθούμε να κατανοήσουμε την αιτία.