Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Άνοιγμα των Εκκλησιών με Ανακαίνιση Ψυχών. Μια ταπεινή προσέγγιση σε αυτό που ζούμε, πίσω από τις συνομωσίες και τα σκοτεινά έργα αυτών που απεργάζονται αλλότρια. ΣΧΟΛΙΟ αναγνώστη.


( ΙΕΡΑ ΛΕΙΨΑΝΟΘΗΚΗ των Αγίων Νεοφανών Μαρτύρων Ραφαήλ , Νικολάου και Ειρήνης στην Ομώνυμη  Ιερά Μόνη στην Γρίβα – Γουμένισσας, αφιέρωμα προσκυνητή που ιάθει θαυματουργικά  το  μικρό παιδί  του πριν πολλούς χρόνους  από τους Νεοφανείς αυτούς Αγίους)  

Πολλές φορές τα σχόλια που αναρτώνται και με το πνεύμα που εμφορούνται βοηθούν τον αρθρογράφο, αλλά και τους άλλους αναγνώστες να προσεγγίσουν νέες πνευματικές διαστάσεις στα τεκταινόμενα των ημερών μας. Ο Πόνος και η Ταπείνωση πάντα είναι πηγές που δροσίζουν και διδάσκουν.
Καταθέτουμε το παρακάτω ανώνυμο σχόλιο που αναρτήθηκε ώστε να μας προβληματίσει.  


« 21 Απριλίου 2020 - 10:27 μ.μ.
Όταν μια επιχείρηση κάνει ανακαίνιση, βάζει πρώτα λουκέτο για ένα διάστημα προκειμένου να ανοίξει αργότερα πιο λαμπερή και καλύτερη από πρίν.
Αυτό ακριβώς κάνει τώρα Ο Χριστός μας, ο οποίος είναι ο ¨ιδιοκτήτης¨-Αρχηγός-Κεφαλή της Αυτού Εκκλησίας. Έκλεισε τους ναούς στους οποίους οι περισσότεροι προσερχόμασταν ΑΝΑΞΙΩΣ και Κοινωνούσαμε επίσης ΑΝΑΞΙΩΣ, ούτως ώστε να ανακαινίσουμε πρώτα τους εσωτερικούς μας ναούς και να αποτελέσουμε ΕΠΑΞΙΑ το αυριανό πλήρωμα της Εκκλησίας του.
Πως άλλωστε θα πραγματοποιήσουμε την αποστολή για την οποία μας προορίζει ως Έλληνες;
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΕΟΣ-ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΗΔΗ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΑΙ.. άλλα δυστυχώς πολλοί από εμάς δεν το βλέπουν.
Προσωπικά, αγαπημένα μου αδέρφια, έχω μέσα μου χαρά
Δεν φοβάμαι για ότι γίνεται. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Κύριο μας . Του εμπιστεύτηκα τον εαυτό μου, ψυχή και σώμα αλλά και την οικογένειά μου.. και όταν είμαι με Τον Χριστό.. δεν παν  να καεί το Σύμπαν..
Κάποτε ήμουν ένας από τους μεγαλύτερους επικριτές της εκκλησίας Έβριζα τους πάντες.. τί μασώνοι τι οικουμενιστές κτλ πνεύμα κατακρίσεως και αντιλογίας ήμουν. Ένιωθα όμως άσχημα.. μια ταραχή..
Σταμάτησα να το κάνω και πλέον προσεύχομαι για αυτούς με πόνο να τους φωτίζει ο Θεός να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις. Μπορώ να πω ότι τους αγαπώ όλους ανεξαιρέτως. Πλέον νιώθω γαλήνη και ηρεμία μέσα μου και μια χαρά ανεξήγητη. Εύχομαι από καρδιάς όλοι σας να γίνετε μέτοχοι μιας τέτοιας χαράς και ακόμη μεγαλύτερης.
Έρχονται κι άλλες ¨μπάτσες¨ στην πατρίδα μας αλλά να ξέρετε ότι όλα αυτά τα χαστούκια που τρώμε και θα φάμε στο εξής είναι όλα παιδαγωγικά της Αγάπης του Κυρίου μας.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Με πόνο και αγάπη από έναν ανώνυμο συμπολίτη και αδελφό σας»
ΕΔΩ τελειώνει το σχόλιο του ανώνυμου, αλλά έχουμε να προσθέσουμε ότι αυτά που βιώνουμε είναι ένα μαύρο σχέδιο κατά της Εκκλησίας και δη της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ Ελλάδος.
Αυτό το σχέδιο μοιάζει σαν ένα άροτρο που μπήκε σε ένα χωράφι και σηκώνει τα πάντα. Φέρνει τα πάνω – κάτω.
Σε λίγο τελειώνει το ΟΡΓΩΜΑ του πονηρού.
Τι θα συμβεί ;
Μας το είπε πριν χρόνια πολλά ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ, αλλά τότε δεν μπορούσαμε να  κατανοήσουμε όλα αυτά  στις πραγματικές διαστάσεις τους.
Έλεγε ο ΟΣΙΟΣ « τώρα οργώνει ο πονηρός ,αλλά στο τέλος θα σπείρει ο  ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ»
Και τελειώνουμε με αυτό που μας είπε σεβαστός Γέροντας πριν λίγες ώρες και ήδη το καταθέσαμε :
« οι εκκλησίες δεν θα  ανοίξουν με αποφάσεις ανθρώπων, αλλά με ΒΟΥΛΗ του  ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ  ΚΥΡΙΟΥ»
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας