Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ εμφανίστηκε και είπε: «Βρισκόμαστε ήδη στους έσχατους χρόνους, γι αυτό πρέπει να εντείνετε τις προσευχές σας και να κοινωνάτε συνέχεια. Να έχετε τρόφιμα και νερό….»

 


☦ Θαυμαστή εμφάνιση του Όσιου Σεραφείμ του Σαρώφ σε μοναχό

Πήραμε την πληροφορία ότι πριν από λίγο καιρό ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ παρουσιάσθηκε σε υπέργηρο μοναχό Ιεράς Μονής και του είπε: «Βρισκόμαστε ήδη στους έσχατους χρόνους, γι αυτό πρέπει να εντείνετε τις προσευχές σας και να κοινωνάτε συνέχεια. Να έχετε τρόφιμα και νερό….»

ΠΗΓΗ 

Θηβαίος Πολίτης


 Σε ποιόν είχε ξαναεμφανισθεί ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ και είχε μιλήσει πάλι για τα εσχατολογικά !!!


Το Προφητικό όραμα του Αγίου Ιωάννη της Κροστάνδης κι η εμφάνιση του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ
Πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητος μία άλλη εμπειρία του αγίου Ιωάννη. Ο Άγιος είχε ένα σχετικό όραμα τον Ιανουάριο του 1901, κατά το οποίο του εμφανίσθηκε ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ.
Μετά τις βραδινές προσευχές, ξάπλωσα λίγο να ξεκουραστώ στο αμυδρά φωτισμένο κελί μου, καθώς ήμουν κουρασμένος. Μπροστά από την εικόνα της Μητέρας του Θεού βρισκόταν κρεμασμένη η λαμπάδα μου. Δεν είχε περάσει πάνω από μισή ώρα, όταν άκουσα ένα θρόισμα. Κάποιος ακούμπησε τον αριστερό μου ώμο και με τρυφερή φωνή μου είπε: “Σήκω, δούλε του Θεού Ιωάννη, και ακολούθησε το θέλημα του Θεού!”
Σηκώθηκα και είδα κοντά στο παράθυρο έναν ένδοξο στάρετς (γέροντα)1 με ψαρά μαλλιά, φορώντας ένα μαύρο μανδύα, και κρατώντας μια ράβδο στο χέρι του. Με κοιτούσε τρυφερά και κρατιόμουν με δυσκολία να μην πέσω εξαιτίας του μεγάλου φόβου μου. Τα χέρια και τα πόδια μου έτρεμαν, ήθελα να μιλήσω, αλλά η γλώσσα μου δεν με υπάκουε. Ο γέροντας έκανε το σημείο του σταυρού σε μένα και σύντομα γέμισα με γαλήνη και χαρά. Έπειτα, έκανα το σταυρό μου ο ίδιος.
Στη συνέχεια, έδειξε με τη ράβδο του προς το δυτικό τοίχο του κελιού μου, έτσι ώστε να παρατηρήσω ένα συγκεκριμένο σημείο. Ο γέροντας είχε χαράξει στον τοίχο τους ακόλουθους αριθμούς: 1913, 1914, 1917, 1922, 1924 και 1934. Ξαφνικά, ο τοίχος εξαφανίστηκε και περπατούσα με το γέροντα σε ένα πράσινο λιβάδι και είδα πλήθος από χιλιάδες σταυρούς σαν σημάδια τάφων.
Ήταν ξύλινοι, πήλινοι ή χρυσοί. Ρώτησα τον γέροντα, για ποιο λόγο υπήρχαν αυτοί οι σταυροί. Μου απάντησε γαλήνια, ότι οι σταυροί αυτοί υπάρχουν γι’ αυτούς που υπέφεραν και δολοφονήθηκαν για την πίστη τους στο Χριστό και για τον Λόγο του Θεού, και έγιναν μάρτυρες. Και έτσι συνεχίσαμε να περπατάμε.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΗΣ ΤΩΝ ΙΕΡΟΥ ΣΚΗΝΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ - 19 ΙΟΥΛΙΟΥ  βλ.https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2022/05/blog-post_92.html