Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Υπό ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ; (ένα ερώτημα - ένα παράδειγμα)

 


Επιφυλακτική για τον χρόνο ανοσίας που δίνει το εμβόλιο κατά της νόσου COVID-19 εμφανίστηκε, το Σάββατο (13/02), η Κατερίνα Στεφανίδη, η οποία και ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, ανέφερε πως «αν το εμβόλιο δίνει ανοσία τρεις μήνες, δεν έχει νόημα» ρίχνοντας έτσι το μπαλάκι στους ειδικούς για το ζήτημα, δηλαδή αν θα είμαστε συνεχώς υπό την "εμβολιαστική καταστολή".

Στη συνέχεια των δηλώσεών της, η Στεφανίδη είπε:

«Ο εμβολιασμός για εμένα δεν βγάζει κανένα νόημα από τη στιγμή που ακόμα και αν κάνεις το εμβόλιο, είσαι μεταδοτικός. Εκτός αν έχουμε όλοι 100% εμβολιαστεί, που δεν πιστεύω πως είναι δυνατόν.

Δεν δημιουργείς κάποια ανοσία αγέλης ακόμα και μέσα στο Ολυμπιακό χωριό. Προστατεύεις μόνο τον εαυτό σου. Θα πρέπει να συνεχίσεις να φοράς μάσκα, θα πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις τεστ, οπότε εγώ το γεγονός πως η ΔΟΕ (Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή) προσπαθεί να μας κάνει να κάνουμε το εμβόλιο, δεν το καταλαβαίνω για να πω την αλήθεια».

Κατόπιν, η αθλήτρια εξέφρασε την προσωπική άποψή της για το εμβόλιο κατά της νόσου COVID-19, λέγοντας:

«Αυτό είναι άσχετο με το ποια είναι η γνώμη μου για το εμβόλιο. Είναι η γνώμη μου για το τι έχει να κάνει με την ΔΟΕ και το εμβόλιο. Πιστεύω πως πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε προσεκτικοί, εμείς ειδικά που κάνουμε πολλά ταξίδια και ήμασταν με κόσμο από πολλές χώρες.

Κάναμε πάρα πολλά τεστ, θα ήθελα να βγει ένα καλύτερο, ένα διαφορετικό τεστ, με έχει κουράσει πάρα πολύ αυτό. Σε έναν βαθμό το συνηθίζουμε, σε έναν βαθμό είναι έτοιμο να τελειώσει. Δεν γνωρίζουν πόσο θα κρατήσει το εμβόλιο.

Αν το εμβόλιο κρατάει για τρεις μήνες, δεν είμαι σίγουρη αν έχει τόσο νόημα. Αν κρατάει για 1-2 χρόνια, είναι κάτι διαφορετικό. Συγκεκριμένα, ο τρόπος που το λένε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, εγώ από τη λίγη επιστήμη που έχω σπουδάσει, δεν μου βγάζει τόσο νόημα». ΠΗΓΗ https://www.pronews.gr/athlitismos/synenteyxeis/962896_kstefanidi-i-doe-prospathei-na-mas-kanei-na-kanoyme-emvolio-dinei