ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ
Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο.
Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.
Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο.
Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.
ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΆΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΠΟΥ ΕΝΕΠΛΑΚΗΣΑΝ ΗΤΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΝΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ...ΠΩΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΥΛΩΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ;
Διαβάζουμε και ανατριχιαζουμε :
Εφιαλτικές εκτιμήσεις για τον αριθμό των επιβατών
Την ίδια ώρα άγνωστος παραμένει ακόμα ο αριθμός των επιβατών.
Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής. Η νόμιμη χωρητικότητα προβλέπει δυνατότητα μεταφοράς 475 επιβατών Κάθε αμαξοστοιχία όμως μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες.
Σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες το τρένο ήταν ήδη γεμάτο κατά την αναχώρησή του. Κόπηκαν 351 εισιτήρια επίσημα αλλά επιβιβάστηκαν δεκάδες ακόμα χωρίς εισιτήριο, με πρόθεση να εκδώσουν μέσα στο τρένο. Στην Λάρισα αποβιβάστηκαν 70-80 όμως επιβιβάστηκαν περισσότεροι για Θεσσαλονίκη γεγονός που προκύπτει από μαρτυρίες ότι τους προωθούσαν πλέον στα πίσω βαγόνια. Στο δρομολόγιο επέβαιναν και 10 μέλη προσωπικό
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής αρχικά, 214 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 6 λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα και 5 διακομίστηκαν στο νοσοκομείο της Κατερίνης, εκ των οποίων 3 ήταν καλά στην υγεία τους και αποχώρησαν, ενώ 2, ελαφρά τραυματίες.
Αυτό δείχνει ότι πίσω έμειναν περισσότεροι από 280 άνθρωποι.
Από αυτά τα 280 άτομα, 48 παρέμεινα για νοσηλεία αργότερα και 6 νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σύνολο 54
Πόσοι από τους υπόλοιπους 246 είναι νεκροί , πόσοι δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ και πόσοι θα χαρακτηριστούν αγνοούμενοι;