Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

"εδώ που κάθεσαι εσύ, κάθισε ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και τον κέρασα γλυκό του κουταλιού που φτιάχνω μόνος μου"

Αυτό  διαβάσαμε πριν λίγο και έγινε αφορμή να θυμηθούμε και άλλα για τον Αγιορείτη αυτό Γέροντα.

Τι διαβάσαμε;
 
Είπε Γέροντας:

«Ἐὰν ἀκούσεις γιὰ κάποιον ὅτι σὲ ἔβρισε καὶ σὲ ἐπισκεφθεῖ, μὴν τοῦ δείξεις ὅτι τό ᾿μαθες, ἀλλὰ χαριτολόγησε μαζί του καὶ καλοσύνεψε τὸ πρόσωπό σου ἀπέναντί του, γιὰ νὰ ἔχεις παρρησία στὴν προσευχὴ σου».

(Στη φωτογραφία ο π. Γαβριήλ, όπου τα τελευταία χρόνια φιλοξενήθηκε στο Μπουραζέρι στο Άγιον Όρος, έως την τελευτή του) 

Τι θυμήθηκαμε;

Πριν χρόνια και πριν τον γηροκομήσουν οι Πατέρες μας έστειλαν στο κελλάκι του γιατί ο Γέροντας τότε είχε πολλά ιατρικά προβλήματα που τα βάσταζε με καρτερία.

Τον επισκεφτήκαμε  με πνευματική συστολή και αυτός μας υποδέχθηκε με παρρησία και αγάπη.

Αφού μιλήσαμε για την διαδρομή του στο Άγιον Όρος 
(συγκινηθήκαμε  όταν μας είπε, ότι προερχόταν από τα δικά μας μέρη κοντά), μας έδειξε τον όμορφο λαχανόκηπο και ανθόκηπο που καλλιεργούσε στο αίθριο της καλύβας του.
 Μιλήσαμε για λίγο όσο αφορά  το θέμα της υγείας του που δεν τον απασχολούσε και τόσο καθότι αφέθηκε στα χέρια του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ. 
ΚΑΙ μετά μας κέρασε γλυκό κολοκύθι.

Γέροντα, του είπαμε " μην μπαίνεις σε κόπο"
Και εκείνος μας είπε:
-"εδώ που κάθεσαι εσύ, κάθισε ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και τον κέρασα γλυκό του κουταλιού που φτιάχνω μόνος μου"

Αποσβολωθήκαμε και τον παρακαλέσαμε να μας πει περισσότερα.

- " να παιδί μου μια περίοδο δύσκολη για μένα,  χτύπησε η πόρτα της καλύβας μου και όταν την άνοιξα είδα ένα όμορφο νέο αξιωματικό "

-" είπα μέσα μου ..να κάποιος προσκυνητής είναι και φοράει την στολή του"

- " μπήκε μέσα και σαν να γνώριζε καλά τον χώρο πήγε και κάθισε εκεί που κάθισες και εσύ "

- " ήταν στην αρχή αμίλητος, τον κέρασα δροσερό νερό και γλυκό του κουταλιού που φτιάχνω από  τις κολοκύθες μου"

- " μετά άρχισε να μιλάει και να μου περιγράφει  όσα προβλήματα είχα και πως θα έλυνα όλες αυτές τις δυσκολίες "

- " τον άκουγα αμίλητος γιατί το μυαλό μου είχε σταματήσει "
- " όταν σηκώθηκε να φύγει ψέλλισα "

Ποιος είσαι αδελφέ;

Και αυτός μου απάντησε:
-Γέροντα, είμαι ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο μάρτυρας  και σε προσέχω εδώ και πολλά χρόνια 

-" λέγοντας αυτά εξαφανίστηκε από μπροστά μου, ενώ η Εικόνα  του ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ  που έχω.. να εκεί στο εικονοστάσι κρότισε με δυνατό ήχο"

-" ζωντανός ο ΘΕΟΣ παιδί μου μέσω των Αγίων Του"

ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας