Ελληνορωμαϊκά!

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ η Γερόντισσα που μας είπε στις 14 Ιανουαρίου φέτος ότι με τις ανθισμένες πασχαλιές δεν θα υπάρχουν τα πιστοποιητικά

 


" Έως το Πάσχα αναμένεται να καταργηθεί το πιστοποιητικό εμβολιασμού"  βλ.https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/g-magiorkinis-eos-to-pascha-anamenetai-na-katargithei-to-pistopoiitiko-emvoliasmoy/ 


"είχαν ανθίσει οι πασχαλιές και δεν υπήρχαν πιστοποιητικά" μας είπε μια καλή γερόντισσα (Ιανουάριος 22)

βλ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2022/01/blog-post_34.html

τι γράφτηκε τότε:
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ
όλη η ημέρα έμοιαζε με εφιάλτη
αποκοιμήθηκα μετά το Απόδειπνο και είδα
"πασχαλιές ανθισμένες , οι άνθρωποι δεν κυκλοφορούσαν πλέον με πιστοποιητικά"
"κάποιος μου έλεγε στην απορία μου : η πανδημία έγινε αποδημία,
αλλά δες τον αγαρηνό που ξεθάρρεψε και ήρθε"
" σαν να ξύπνησα μέσα σε αυτό το όνειρο, αλλά στην πραγματικότητα δεν ξύπνησα και ένοιωθα ότι δεν έβρισκα τους δικούς μου, πεινούσα και δεν έβρισκα ούτε μια μπουκιά να βάλω στο στόμα"
" ξύπνησα και είπα: ποιον από τους δυο εφιάλτες να διαλέξω;
αυτόν που ζούσα πριν κοιμηθώ ; ή αυτόν που έβλεπα στον ύπνο μου;"
Σηκώθηκα και ξεκίνησα το κομποσχοίνι παιδί μου ...
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΥΓ. Ευχαριστούμε τον ΘΗΒΑΙΟ ΠΟΛΙΤΗ που μας το θύμισε