Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

ΝΑΙ η ΕΛΛΑΔΑ θα παρελάσει μυστικά και άγια.

 

10 Μαρτίου του 2021 "Σοβαρολογείς ότι  μίλησες με τον ίδιο τον  Μακρυγιάννη και σου είπε, ότι ετοιμάζεται για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου;" βλ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2021/03/25.html 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Στις μέρες μας με τα πολλά παράδοξα ανάμεσα στις συμπλοκές που γίνονται στις γειτονιές και το ξύλο που πέφτει, γίνονται και λέγονται « ας πούμε παλαβά πράγματα» για την κοινή λογική.

Αυτά μας είπε φίλος που βγήκε με τον σκύλο του για περπάτημα λίγο πιο εκεί από του  Φιλοπάππου εχθές το απόγευμα:

-        Ήταν εκείνη η ώρα που περίπου γινόταν και τα επεισόδια στην πλατεία της Νέας Σμύρνης.

-        Είχε σουρουπώσει για τα καλά και ετοιμαζόμουν για την επιστροφή.

-        Ξαφνικά ο σκύλος μου γρύλισε δίχως εγώ να αντιληφθώ κάτι το συγκεκριμένο.

-        Είπα μέσα μου καμιά γάτα είδε.

-        Σε λίγο γαύγισε , τράβηξε το λουρί και σηκώθηκε στα δύο.

-        Μια φιγούρα παράξενη έστεκε ανάμεσα στους θάμνους.

-        Ένας φουστανελάς με κοιτούσε και χαμογελούσε.

-        Έμοιαζε σαν αυτούς που όταν έρχονται οι τουρίστες βγαίνουν μαζί τους φωτογραφίες.

-        Τον ρώτησα

-        Τι θέλεις τέτοια ώρα εδώ, παρακάτω έχει όργανα που βάζουν πρόστιμo , αν δεν έχεις λόγο να βγεις έξω από το σπίτι σου;

-        Πάλι μου χαμογέλασε και μου είπε:

 

« Βγήκα από το σπίτι μου, γιατί εδώ κοντά μένω»

« κάνω πρόβες για την μεγάλη παρέλαση που θα γίνει, ήδη περιμένω και άλλους οπλαρχηγούς»

« αυτή η παρέλαση θα είναι πολύ διαφορετική γιατί θα πάρουν μέρος ζωντανοί και νεκροί»

 

-        Κοιτούσα τον φουστανελά αποσβολωμένος, ενώ ο σκύλος μου σταμάτησε να γαυγίζει και κάθισε στα πόδια του χάμω σαν να άκουγε και αυτός ένα όμορφο παραμύθι.

 

« ε΄΄ παλληκάρι» μου είπε:

« αν ήξερες σε τι χρόνια ζεις θα χαιρόσουν και εσύ όπως χαίρομαι και εγώ μαζί με τόσους άλλους;»

« ήδη ετοιμάζεστε για να πολεμήσετε τους αγαρηνούς και να δώσετε μια κλωτσιά στους φράγκους»

« τους τελευταίους τους έχω εγώ άχτι από τα παλιά γιατί την ζημιά την κάνουν πάντα αυτοί»

 

-   Άντε αδελφέ, πρέπει να φύγω γιατί άργησα , πως σε λένε , μπορεί να συναντηθούμε πάλι εδώ και να συνεχίσουμε την συζήτηση του είπα .

 

« με λένε Γιάννη και τραυματίστηκα για να είσαι εσύ ελεύθερος»

« πρόσεξε αυτές τις μέρες το βούλωμα του αντίχριστου»

Με τις τελευταίες αυτές λέξεις σαν σκιά, όπως εμφανίστηκε εξαφανίστηκε.

Ο σκύλος μου ανασηκώθηκε πάλι και άρχισε να τον ψάχνει γαυγίζοντας.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας