Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ - ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΣΩΖΕΙ ...

 

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ( από το messenger)

*Ένα μέγιστο θαύμα, όπως και τόσα άλλα που αποδεικνύουν την ύπαρξη Θεού.. Που αποδεικνύει πως όταν σ' εγκαταλείψουν όλοι, ακόμη και οι δυνάμεις σου, έρχεται να σου θυμίσει πως είναι εκεί για σένα.. Όταν όλοι και όλα δε μπορούν να σε βοηθήσουν πουθενά.. Όταν έχεις Θεό τα έχεις όλα. Η πίστη κάνει θαύματα! Το περασμένο καλοκαίρι λοιπόν, είχαμε τραγικά γεγονότα στην χώρα μας, οπως τα πολλαπλά πύρινα μέτωπα στην Εύβοια, αλλά και σε άλλα μέρη της χώρας.. Στην Κερατέα λοιπόν ξέσπασε φωτιά.. Η φωτιά μεγάλη! Κάπου στον ανήφορο.. στο βουνό υπάρχει ένα σπίτι αρκετά μακριά από αλλά γειτονικά σπίτια.. Η φωτιά δημιουργήσε ένα τεράστιο νέφος καπνού, και πλησιάζει το σπίτι! Δεν βλέπεις τίποτα. Σε απόγνωση η κυρία του σπιτιού, μαζί με το σύζυγό και το γιο τους, προσεύχονται γοερά.. <<Άνθρωποι ευσεβείς>> όμως η φωτιά πλησιάζει.. απειλεί.. το σπίτι και τους ίδιους! Άρχισε να φωνάζει με απόγνωση η γυναίκα κοιτώντας τον ουρανό.. —Ταξιάρχη μου! Σώσε μας.. Σώσε το σπίτι μας! Μην μας εγκαταλείπεις θεέ μου.. Εκείνη την ώρα λοιπόν, κατέβηκε μέσα απ το βουνο.. Από ένα μονοπάτι άβατο ένα παλικάρι! Φανταράκι! Εσπευσε αμέσως ταπεινά μπροστά στην πόρτα ρωτώντας.. — Μου επιτρέπεται να περάσω στην αυλή να βοηθήσω; Μες τον πανικό.. Ναι αγόρι μου πέρνα μέσα γρήγορα.. Βοήθεια σώσε το σπίτι μου! Πέρασε μέσα ο νεαρός πήρε το λάστιχο, Και άρχισε να ρίχνει νερό προς το σημείο που απειλείται άμεσα.. Την ίδια ώρα.. Ενώ δεν υπάρχει πυροσβεστική στο σημείο, ηρθαν τα κανάλια Μαζί με την αστυνομία! Η αστυνομία φωνάζει.. Εκκενωστε το σπίτι τώρα! Βγείτε έξω φεύγουμε! Δεν έχουμε χρόνο.. Το συνεργείο του Σκαι σε ζωντανή μετάδοση.. Οι άνθρωποι παλεύουν να σώσουν το σπίτι τους.. Αρνούνταν να εγκαταλείψουν το σπίτι αβοήθητο.. Η αστυνομία φωνάζει και περνει σηκωτό το γιο της οικογένειας.. Κάνουν κίνηση να πάρουν και τη μάνα! Η μάνα φωνάζει.. Αφήστε με! Θα μείνω εδώ να σώσω το σπίτι μου! Δεν θα μου το σώσει κάνεις το σπίτι! Δεν πάω πουθενά! Ο Σύζυγος κρύβεται, φύγε της λέει θα μείνω εγώ! Εσύ φύγε με το παιδί.. - Φωνάζει ξανα η αστυνομία! Δεν έχουμε χρόνο! Θα καούμε ζωντανοί!! Βγείτε όλοι έξω.. Οι κάμερες τραβούν το σημείο που απειλείται εκει το παλικάρι με το λάστιχο, εκεί η γυναίκα με τον άντρα της! Το παλικάρι εκεί τους μίλησε.. Τους αποκάλεσε με τα ονόματα τους! Φύγετε.. Εγώ είμαι εδώ για να σώσω το σπίτι σας.. Δεν θα καεί τίποτα εδώ!! Μιλούν μαζί του.. Σώσε αγόρι μου το σπίτι μου! Φεύγουν όλοι τους τελικά! Όσο παραμονεύουν στο Α.Τ., μια φωτογράφια έρχεται απ το πουθενά στο κινητό της γυναίκας! Το παλικάρι παλεύει μόνο του, με ένα λάστιχο στο χέρι.. Πάει κόντρα σε όλο το γιγάντιο νέφος καπνού και φωτιάς.. Το νερό που ρίχνει σε αυτό σταγόνα στον ωκεανό! Η φωτογραφία ήρθε απ το πουθενά! Το σπίτι σώθηκε άθικτο! Ολα γύρω στάχτη! Μόνο ο δρόμος που κατέβηκε παρέμεινε άθικτο! Ολα τ άλλα στάχτη! Στην ζωντανή μετάδωση του Σκαι φαίνονται όλοι, η οικογένεια εκτός το παλικάρι! Υπόσχεθηκε να τους προστατέψει το σπίτι και το έκανε! Ηταν ο ίδιος! Ντυμένος ταξίαρχος όπως αρμόζει σε έναν ταξίαρχο! Γοργόφτερος και αστραφτερός.. Και όμως! Εισάκουσε την κραυγή της γυναίκας Και ήρθε! Μέσα απ τα βουνά κατέβηκε με διάκριση και ρώτησε μπορώ να περάσω; να βοηθήσω; Υπόσχεθηκε να μην καεί το σπίτι και δεν κάηκε τίποτα όντως! Ήταν αυτός... Αυτός που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα! Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ! Ντυμενος με στρατιωτικά! Θαυμαστός ο Θεός εν τοίς άγιοις αυτού!!! Όταν χρειαστείς το έλεος του Θεού θα το έχεις! Η πίστη κάνει θαύματα Ούτε πυροσβεστική, ούτε η αστυνομία.. Κανείς! Άγγελο έστειλε ο ίδιος ο Θεός στο σπίτι ενό ς ανθρώπου, με απόδειξη τη φωτογραφία! Μην απελπίζεσαι έχει για όλα ο Θεός!!!* Από την αδελφή Ευτυχία! -🌸Ευχαριστούμε!!!🌸-