Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

Χειρούργος με Ph.D ομολογεί : η ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ μου έκανε ΘΑΥΜΑ.

 


(ανήμερα της εορτής ΤΗΣ στο ΓΕΝΕΘΛΙΟ της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ της ΘΕΟΤΟΚΟΥ πλήθος πιστών στην σειρά υπομονετικά για να προσκυνήσουν την ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ ) 

"Ονομάζομαι Αναστασία Φιλήνδρα- Ταμπακάκη, είμαι MD, Ph.D – Χειρούργος Οφθαλμίατρος με ιδιωτικό ιατρείο ενώ συνεργάζομαι με μεγάλο νοσοκομείο στα Νότια Προάστια.

Πριν 3 χρόνια είχα ένα σοβαρό ατύχημα, ήμουν συνοδηγός στο αμάξι του συζύγου μου και μετά από πρόσκρουση με άλλο αμάξι καρφωθήκαμε στι κιγκλίδωμα παραλλήλου της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Αγίου Στεφάνου Αττικής.

Αποτέλεσμα του ατυχήματος ήταν ένα πλήρες κάταγμα με παρεκτόπιση των οστικών τμημάτων του με μερική συντριβή και ήμουν αναγκασμένη από τον θεράποντα Ιατρό μου κο Ξένο να χρησιμοποιώ μετά από μήνες θεραπείας κλπ μπαστούνι.

Προ 4 μηνών επισκέφθηκα την Παναγία Παρηγορήτρια στο Βύρωνα, την παρακάλεσα με όλη μου την ψυχή, διάβασα την ευχή που μου έδωσαν οι πατέρες του Ναού και το λαδάκι της το Άγιο .

Στη συνέχεια πήγα σπίτι μου, πέρασαν δυο μέρες και ένα πρωί Τρίτης σηκώθηκα , έκανα δυο βήματα και προς έκπληξη μου δεν ένιωθα κάποιο τράβηγμα. Την ίδια μέρα πήγα στο γιατρό μου και έκπληκτος παρατήρησε πως ως εκ θαύματος το οστό άρχισε να συνέρχεται ενώ μου τόνισε πως είναι το οστό ζωντανός οργανισμός και πως με τη βοήθεια της Παναγίας το συντριπτικό όπως το ονόμασε κάταγμα σταθερά θεραπεύεται."  Του Πάνου Γκόρη

ΠΗΓΗ https://www.ekklisiaonline.gr/nea/tora-iatros-perpatise-kanonika-meta-apo-3-chronia-afou-proskynise-stin-ekklisia-tis-parigoritrias/?fbclid=IwAR35p7ZXQ_7kBEPqKHrvJ9Sf9QDHB-QsqIMSz6beRvnzm9pL0cgvuOimnYk

ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟΝ 

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ - ΑΡΚΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΕΡΓΑ.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ - ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.  

ΓΙΑΥΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ 

" το Δώρο σήμερα της Ελλάδος στον κόσμο λέγεται ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ , είναι όμως και Ευθύνη της" .βλ.https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2021/09/blog-post_61.html