Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Το ΘΑΥΜΑ που δίνει τώρα ΘΑΥΜΑΤΑ σε όλη την οικουμένη - για αυτό δεν πρέπει να αποκάμωμεν , όπως θέλουν.

  


Στα ιστορικά εκκλησιαστικά δρώμενα θα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις τέτοιο έκτακτο ΘΕΟΣΗΜΕΙΟ που συμβαίνει συνεχόμενα επί ένα χρόνο ακριβώς και αναφερόμαστε στην περιώνυμη πλέον και ξακουστή στα πέρατα της οικουμένης ΠΑΝΑΓΙΑΣ της ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑΣ που Δακρυρροεί από της 8 Σεπτεμβρίου του 2020 ανήμερα του Γενεσίου  ΤΗΣ  και Μυροβλύζει παράλληλα σήμερα  αδιάλειπτα .

Μέσα στο ζόφο και τους αναστεναγμούς των ημερών μας η ΠΑΝΑΓΙΑ γίνεται η μόνη ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ μας και ΣΩΤΕΙΡΑ μας από τα κακά που μας περικύκλωσαν. 

ΘΑΥΜΑΤΑ επί Θαυμάτων σε όλη την οικουμένη , όπως το παρακάτω δείχνουν την ΑΓΑΠΗ της ΘΕΟΜΗΤΟΡΟΣ για το ανθρώπινο πλάσμα που ψάχνει εναγωνίως παρηγοριά στα είδωλα της νέας εποχής  και δεν την βρίσκει- Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Μια συγκλονιστική ομολογία θαύματος σε επιστολή στρατιωτικού φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE.

Η Χρυσούλα (Chriss Karr) Καράμπελα, με καταγωγή από τη Μάνη, υπηρετούσε ως στρατιωτικός στο παράρτημα του ΝΑΤΟ στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ. Διαβάστε τι αναφέρει για το παιδί της.

Ονομάζομαι Χρυσούλα (Chriss Karr) Καράμπελα, με καταγωγή από τη Μάνη, υπηρετούσα για 9 χρόνια ως στρατιωτικός ακόλουθος στο παράρτημα στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ όπου και μένουμε με τον άντρα μου και τα 3 μας παιδιά. Επισκεπτόμαστε συχνά την πατρίδα γιατί έχουμε συγγενείς.

Το μικρό μου παιδί διαγνώσθηκε με ενός σπάνιου τύπου οξεία λεμφοβλαστική Λευχαιμία που πρόκειται για τον πιο συχνό καρκίνο της παιδικής ηλικίας και το 2ο αίτιο θανάτου σε παιδιά κάτω των 15 ετών.

Τα συμπτώματα στο παιδί μου λόγω έλλειψης λευκών αιμοσφαιρίων είναι ο πυρετός και οι συχνές λοιμώξεις ενώ συχνά είχε κόπωση, ζάλη, δυσκολία στην αναπνοή.

Κάναμε όλες τις εξετάσεις και αρχίσαμε από την πρώτη στιγμή και εξέταση του εγκεφαλονωτιαίου υγρού με οσφυονωτιαία παρακέντηση για να φανεί εάν υπάρχει διήθηση του κεντρικού νευρικού συστήματος από την λευχαιμία.

Ξεκινήσαμε χημειοθεραπεία που πρόκειται για έναν αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης της λευχαιμίας αλλά με παρενέργειες.

Οι γιατροί δεν ήταν αρκετά ευχαριστημένοι.

Σε ένα ταξίδι μας στην Μάνη πέρυσι το Φθινόπωρο ο αδερφός μου που εργάζεται στο ΑΤΤΙΚΟ μου μίλησε για την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Παρηγορήτριας στο Βύρωνα Αττικής και μου έδειξε βίντεο και φωτογραφίες που κυκλοφορούν.

Αποφασίσαμε να πάμε να προσκυνήσουμε και να πάρουμε το λαδάκι της Παναγιάς να ευλογήσει το παιδί μας.




Πήγαμε, είδαμε τους ήρωες Ιερείς που με αγάπη δέχονται όλον τον κόσμο. Έδωσα όλη την ψυχή μου στην παράκληση μου αυτή στην Παναγία, έκλαιγα για μισή ώρα.

Γυρίσαμε πίσω στην Αμερική και κάναμε γενική εξέταση αίματος, μυελόγραμμα και ηλεκτροκαρδιογράφημα. Ως εκ θαύματος η κλινική εικόνα του παιδιού μου είχε βελτιωθεί κατά πολύ μεγάλο βαθμό τόσο που και η Γιατρός μας μίλησε για θαύμα που συνέβη στο παιδί!


Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω την Παναγία και Μητέρα μας για αυτό το τόσο σημαντικό δώρο. ΠΗΓΗ https://www.ekklisiaonline.gr/nea/stratiotikos-omologi-sto-ekklisia-i-panagia-parigoritria-esose-to-pedi-apo-lefchemia/