Ελληνορωμαϊκά!

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

ένα " ταξίδι " χρονιάρες μέρες στην Γάζα και την Αφρική και γεννιέται μέσα σου ΧΡΙΣΤΟΣ

ΑΦΡΙΚΗ
Εγώ έχω ψωμί να φάω, εσύ δεν έχεις· και σου δώσω κομμάτι και σένα, που δεν έχεις, τότε φανερώνω πως σ' αγαπώ. Άμα φάω όλο το ψωμί και εσύ πεινάς, τί φανερώνω; Πως η αγάπη που έχω σε σένα είναι ψεύτικη. Έχω δύο ποτήρια κρασί να πιώ, εσύ δεν έχεις· και δώσω και σένα απ' αυτό και πιείς, τότε φανερώνω πως σ' αγαπώ. Άμα όμως δεν σου δώσω, είναι κάλπικη η αγάπη. Είσαι λυπημένος· πέθανε η μητέρα σου, ο πατέρας σου· και έρθω να σε παρηγορήσω, τότε είναι αληθινή η αγάπη μου. 
Άμα όμως εσύ κλαις και θρηνείς και εγώ τρώω, πίνω και χορεύω, ψεύτικη είναι η αγάπη μου. ~Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ~
Πατήρ Τιμόθεος Ντούμπα Πατριαρχικός επίτροπος Αν. Κονγκό Επίσκοπη Γκόμας
Περισσότερα στον  ΣΥΝΔΕΣΜΟ

ΓΑΖΑ
Η βοήθεια δεν έφτασε ποτέ από την Ιορδανία...
Η Ιερά Μονή του Αγίου Πορφυρίου στην Γάζα ανακοίνωσε:
"Χθες αυτή η είδηση δημοσιεύτηκε σε περισσότερες από μία ιστοσελίδες.
Εμείς η Ρωμιό- Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Πορφυρίου στη Γάζα ανακοινώνουμε ότι δεν έχουμε λάβει καμία βοήθεια

Διαδίδω αυτή την ανακοίνωση επειδή πολλοί αδελφοί και φίλοι έχουν επικοινωνήσει μαζί μου για να επιβεβαιώσουν ότι η είδηση είναι σωστή "