Ελληνορωμαϊκά!

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

όταν το λαϊκό τραγούδι έψελνε για τον ΑΣΩΤΟ ΥΙΟ - Αιώνια η μνήμη του Σταμάτη. Θαύμα με τον Άγιο Ευμενιο Σαριδάκη

Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου
που σε βλέπω σαν ξερόφυλλο του ανέμου
στη ζωή κυνηγημένος να γυρνάς

Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα
παρασύρθηκες και μέρα με τη μέρα
είσαι είκοσι χρονών κι όμως γερνάς

Γιε μου, τι περιμένεις, πε μου
σ’ έναν δρόμο λασπωμένο
θα ’σαι πάντα σαν δεντρί ξεριζωμένο
δίχως μοίρα, δίχως ήλιο κι ουρανό

Γιε μου, τον καημό μου συλλογίσου γύρνα σπίτι να γλυκάνω την πληγή σου
γιε μου, γιε μου, πώς πονώ

Ο Σταμάτης Κόκοτας και το θαύμα με τον Άγιο Ευμένιο τον Σαριδάκη 

Έφυγε από τούτο τον μάταιο κόσμο σήμερα 1η Οκτωβρίου του 2022 και πορεύεται προς την Βασιλεία των Ουρανών ο μεγάλος ερμηνευτής όμορφων, νοσταλγικών ελληνικών μελωδιών, ο αείμνηστος Σταμάτης Κόκοτας.
Ο αξέχαστος ερμηνευτής ήταν από τους πρώτους αδελφούς μας που ομολόγησε την αγιότητα του Οσίου πατρός ημών Ευμενίου του νέου του Σαριδάκη .

 Ευρισκόμενος περί τα τέλη της δεκαετίας του 1990 στο θεραπευτήριο του Ευαγγελισμού, όπως ο ίδιος διηγείται σε εκπομπή ιδιωτικού σταθμού της τηλεοράσεως ζήτησε από έναν απλό και άσημο καλόγερο, τον Αγίο Ευμένιο να ευλόγησει ένα κοριτσάκι που νοσηλευόταν στον νοσοκομείο εκείνη ακριβώς την περίοδο. Ο ταπεινός ιερομόναχος με πίστη στο θεανδρικό πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και την πρεσβεία της Κυρίας Θεοτόκου κυριολεκτικά 'κατεβάζει' τον ουρανό στην γη και το θαύμα έγινε.....Δόξα τω Αγίω Θεώ !

Ας είναι αιώνια η μνήμη του αλησμόνητου Σταμάτη Κόκοτα , πιστού Κήρυκος της αγιότητος του Αγίου Ευμενίου του νέου, ασκητού του νοσοκομείου των Λοιμωδών νόσων της Αγίας Βαρβάρας Αττικής . 

+ π. Αθανάσιος