Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

" μην με θεωρείτε Μπαμπούλα"

 


Χριστός Ανέστη 

Πήξαμε στα πολεμικά γεγονότα, μαύρισε ο ορίζοντας , οι απορίες μας αντί να μικραίνουν μεγαλώνουν και μια πικρή γεύση κυκλοφορεί όλο το 24ωρο.  

Έτσι σήμερα ένα τηλέφωνο λίγο πριν το μεσημέρι μας έβαλε σε μια άλλη διάσταση.

Από την άλλη άκρη ένα άγιο γεροντάκι γνωστό μας, μας έδινε τον Πασχάλιο Χαιρετισμό και μας εξιστορούσε ένα πραγματικό γεγονός που ακούστηκε σε Ιερά Μόνη της Κρήτης σε μνημόσυνο που έγινε για τον Άγιο των ημερών μας, τον Όσιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη και κατά την ανάγνωση χειρόγραφης επιστολής του ίδιου του ΑΓΙΟΥ που δια μέσου αυτής μεταφέρθηκαν τα παρακάτω.

Όταν ο ΑΓΙΟΣ υπηρετούσε ως κληρικός στην Αρχιεπισκοπή των Αθηνών κατά την διάρκεια της ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ του παρουσιάστηκε ο ίδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός και του παρήγγειλε να βγει στο εκκλησίασμα και να τους πει να μην αποχωρήσουν στο τέλος.

Πράγματι έγινε η Απόλυση και το εκκλησίασμα εμβρόντητο άκουσε τα παρακάτω από τον Άγιο 

- την ώρα που Λειτουργούσα μου παρουσιάστηκε ο ίδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ  και με παρήγγειλε να σας πω αυτά που μου είπε: 

" μην με θεωρείτε Μπαμπούλα" 

" Εγώ σας θεωρώ αδέλφια μου , παιδιά μου και νοιάζομαι συνέχεια για εσάς"

" για αυτό και ανέβηκα στον ΣΤΑΥΡΟ και έχυσα το ΑΙΜΑ μου ..." 

Στην άλλη άκρη του τηλεφώνου υπήρξε μια παύση και ένα βουβό κλάμα. Σε λίγο μέσα στα αναφιλητά το άγιο γεροντάκι μονολογούσε 

" πως μας ανέχεται , πώς μας ανέχεται ακόμα " 

Αληθώς Ανέστη αδελφοί 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας