Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Καημένοι Μάρτυρες, τί ἀνόητοι ποὺ εἴσαστε! του πατρός Αναστασίου Γκοτσόπουλου

Από το άρθρο «Ο Θεός θα σώσει την Ελλάδα!»


του πατρός  Αναστασίου  Γκοτσόπουλου, Εφημέριου Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Πατρών


 Ἡ κατηφορικὴ πορεία συνεχίζεται μὲ γοργὸ ρυθμό, ὡσὰν νὰ ἔχει ἐγκαταλείψει τὴ χώρα μας ἡ Θ. Χάρις, ὥστε φτάσαμε φέτος στὸ φοβερότερο ξεπεσμὸ τοῦ λαοῦ καὶ τῆς ἡγεσίας μας, στὴν ἔσχατη ἀσέβεια κατὰ Κυρίου Σαβαώθ: Ὡς ἄλλος ἀρχαῖος Ἰσραήλ, ὁ ὁποῖος στὶς χειρότερες στιγμὲς τῆς ἱστορίας του ἐγκατέλειπε τὸ Θυσιαστήριο τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ χάριν τῶν εἰδώλων, ἐξελίχθηκε ἡ κοινωνία μας. Ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἐγκατέλειψε τὸ Ἱερὸ Θυσιαστήριο γιὰ χάρη τοῦ συγχρόνου ἐκκοσμικευμένου εἰδώλου τῆς… Ὑγείας!

Ἔτσι ἀκούσαμε ἀπὸ χείλη ἱερέων καὶ ἀρχιερέων ὅτι δὲν εἶναι ὁ Χριστὸς μας ἀλλὰ ἡ «ὑγεία εἶναι τὸ ὕψιστο ἀγαθό»! Καημένοι Μάρτυρες, τί ἀνόητοι ποὺ εἴσαστε! Δὲν ξέρατε νὰ ἱεραρχήσετε τὰ ἀγαθά!… Γιὰ χάρη, λοιπόν, τῆς Ὑγείας πρέπει νὰ κλείσουμε τὶς ἐκκλησίες, νὰ διακόψουμε τὴν Ἀναίμακτη Θυσία, διότι ἡ ἐπιτέλεσή της μπορεῖ νὰ βλάψει τὸ «ὕψιστο ἀγαθό» μας!

Εἶπαν χωρὶς αἰδῶ ὅτι ἡ ὑγεία μας κινδυνεύει ἀπὸ τὴ Θ. Λειτουργία! Ἀσφαλῶς ἀπὸ πολιτικοὺς καὶ κοινωνικοὺς παράγοντες ποὺ δὲν ζοῦν μὲ τὴν «ἐν Χριστῷ ἀναστάντι ἐλπίδα», δὲν μποροῦμε νὰ περιμένουμε κάτι διαφορετικό. Ὁ φόβος τοῦ θανάτου ποὺ κατατρώγει μὲ βεβαιότητα τὴν ὕπαρξή τους πολὺ πρὶν ἀπὸ τὴν πιθανὴ προσβολὴ ἀπὸ τὸν κορωνοϊό, τροφοδοτεῖ τὴν πολλαπλῶς ἐκδηλουμένη ἢ ἐπιμελῶς κεκρυμμένη ἀσέβεια καὶ ἀντιθεΐα τους.

Ἀδιανόητη καὶ τραγικὴ εἶναι ἡ συμπεριφορὰ τῶν ἀνθρώπων τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ θυμηθοῦν ὅτι γιὰ χάρη τῆς Θ. Λειτουργίας οἱ Μάρτυρες ὄχι μόνο διακινδύνεψαν τὴν ὑγεία τους ἀλλὰ μετὰ βεβαιότητας προχώρησαν καὶ ἔχασαν τὸ κεφάλι τους!

Ἂς ἀναλογιστοῦμε τὸ κατάντημα τῆς ἑλληνικῆς πατρίδας μας ἐν ἔτει 2020: κατὰ τὴν α΄ φάση τοῦ διωγμοῦ τῆς λατρείας (ἀπὸ 16.3.20 ἕως καὶ 11.4.20 δηλ. Γ΄, Δ΄, Ε΄ Κυριακὴ Νηστειῶν, Χαιρετισμοί, Μ. Κανόνας, Ἀκάθιστος Ὕμνος, ἑορτὴ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Σάββατο Λαζάρου) ἀπαγορευόταν ὄχι μόνο ἡ παρουσία κόσμου στὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἀπαγορευόταν αὐτὴ αὕτη ἡ τέλεση τῆς Θ. Λειτουργίας ἢ ἄλλης ἱερᾶς Ἀκολουθίας. Τί σημαίνει αὐτό; Ἂν ἐγὼ τολμοῦσα νὰ λειτουργήσω ἀκόμα καὶ μὲ κλειστὲς τὶς πόρτες καὶ μὲ παρουσία μόνο τῶν δύο υἱῶν μου ὡς ψάλτη καὶ νεωκόρου θὰ ἤμουν παράνομος.

Δηλαδὴ ποινικοποιήθηκε ἡ τέλεση τῆς Θ. Λειτουργίας! Ἦταν ἔγκλημα νὰ λειτουργοῦμε! Παρόμοια διάταξη νόμου ἴσχυε στὴν Εὐρώπη μέχρι τὸ 311 μ.Χ. (θάνατος Διοκλητιανοῦ), στὴν Ἀλβανία τοῦ Ἐνβὲρ Χότζα (1967-1990) καὶ τώρα στὴ Ἑλλάδα τοῦ Μητσοτάκη (2020). Οὔτε ὁ Μωάμεθ ὁ Πορθητής οὔτε ὁ Λένιν οὔτε ὁ Στάλιν δὲν τόλμησαν τέτοια ἀσέβεια ἐναντίον τοῦ ἴδιου τοῦ ἐσώτατου πυρήνα τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ Μυστηρίου τῆς Θ. Εὐχαριστίας!

Τὸ τόλμησε ὅμως ἡ σημερινὴ Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση καὶ αὐτὸ ἔγινε μὲ τὴν ἀνοχή, τὴ συμφωνία τὴ σύμπραξη τῆς ἐκκλησιαστικῆς μας Ἡγεσίας πλὴν ἐλαχίστων φωτεινῶν ἐξαιρέσεων! Καὶ τί ψευτοθεολογικά, μᾶλλον θολολογικά, ἐπιχειρήματα δὲν ἀκούστηκαν γιὰ νὰ ἐπιστηρίξουν τὴν ἀσέβεια! Τὸ μόνο ποὺ πέτυχαν ἦταν νὰ γίνουν καταγέλαστα… Κρίμα γιὰ τοὺς ἐκφραστές τους!

Καὶ ὁ ταλαίπωρος λαὸς ἀκούγοντας ἀπὸ ἄμβωνος τὸν σύγχρονο ψευδοπροφητικὸ λόγο τρομαγμένος καὶ δυστυχὴς μὲ τὸ φόβο τοῦ θανάτου νὰ τὸν καταπλακώνει (Ψαλμ. 54, 5-6), ἐγκαταλελειμμένος ἀπὸ τοὺς ποιμένες του ὡς «πρόβατα μὴ ἔχοντα ποιμένα» (Ματθ. 9, 36, Ἰεζ. 34, 5 κ.ἑξ.) παρακολούθησε ἀπὸ τηλεοράσεως (κατόπιν φορτικῆς ἐπιμονῆς τῶν ποιμένων του!) τὸ γεγονὸς τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ σὰν θέαμα ποὺ δὲν ἔχει καμία σχέση μὲ τὴ ζωή του! Ἀλήθεια, ποιὰ θέση μπορεῖ νὰ ἔχει ἡ λαμπροφόρος Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου, ἡ νίκη κατὰ τῆς φθορᾶς καὶ τοῦ θανάτου, στὴ σημερινὴ ζωὴ τοῦ Νεοέλληνα ὁ ὁποῖος ‒μὲ τὶς “εὐλογίες” καὶ τῆς Ἡγεσίας‒ αἰσθάνεται πὼς κατοικεῖ «ἐν χώρᾳ καὶ σκιᾷ θανάτου» (Ἡσ. 9, 2, Ματθ. 4, 16): τρέμει νὰ χαιρετίσει καὶ νὰ ἀγκαλιάσει τὸν ἀδελφό του, φοβᾶται νὰ ἀσπαστεῖ τὶς εἰκόνες, προβληματίζεται νὰ κοινωνήσει, περπατᾶ στὸ δρόμο φορώντας φίμωτρο, μπαίνει στὸ Ναὸ μασκοφορεμένος γιατί πιστεύει ‒ἐντελῶς ἀβάσιμα καὶ χωρὶς καμία ἐπιστημονικὴ ἀπόδειξη, οὔτε κἂν ἔνδειξη, ὃπως καταδείξαμε σέ πρόσφατο ἂρθρο μας1‒ ὅτι ὁ ἱερὸς Ναὸς εἶναι ἑστία μολύνσεως καὶ μεταδόσεως θανάτου κ.ο.κ.;

Παλαιότερα σὲ περιόδους ἐπιδημιῶν μὲ ἀσύγκριτα μεγαλύτερο δείκτη θανάτου στὸ γενικὸ πληθυσμὸ [τοῦ κορωνοϊοῦ εἶναι μικρότερος τοῦ 0,0025 (=260 θάνατοι σὲ πληθυσμὸ 10.500.000, δηλ. 1 θάνατος ἀνὰ 40.000 πληθυσμοῦ!)] ἡ Ἐκκλησία μας ἀξιοποιοῦσε τὰ ὅπλα τῆς Χάριτος ποὺ διαθέτει: λιτανεῖες εἰκόνων καὶ ἱ. Λειψάνων, πρόσκληση γιὰ αὐστηρὴ νηστεία καὶ προσευχή, προφητικὸς λόγος γιὰ μετάνοια, τακτικότερη συμμετοχὴ στὰ Μυστήρια κ.ο.κ. καὶ τὸ θανατικὸ σταματοῦσε...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το 

https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/39211-o-theos-tha-sosei-tin-ellada