Από τα άγια πετεινά του ουρανού της νότιας
Κρήτης τα κάτωθι:
Ακόμα και χρυσό να δώσεις αυτές οι κουβέντες
δεν αγοράζονται γιατί ενεργούν και αλλοιώνουν με την δύναμη του ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ και
για αυτό δίδονται ΔΩΡΕΑΝ τη χάριτι
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΤΗΣ Ι.Μ. ΚΟΥΔΟΥΜΑ:
«Είπε ο Γέροντας: «Επείγομαι να αναχωρήσω από τον κόσμο της φθοράς. Δεν
θέλω να δώ και τα επερχόμενα δεινά. Θα βρεθή θέσις όμως δι’ εμέ τον ανάξιον εις
την άνω φωτοφορίαν;»
«Ο Γέροντας μου Αρχιεπίσκοπος Τιμόθεος, απαγόρευε και αντίδωρο ακόμα να
δίνουμε στους αρραβωνιασμένους που είχαν σχέσεις. Τώρα, αξιώνουν και τη Θεία
Κοινωνία… Από την ανάξια συμμετοχή στη Θεία Κοινωνία δαιμονίζονται πολλοί
άνθρωποι. Τους ευεργετεί και πάλι ο Χριστός, αλλά διά μάστιγος και αφορήτου
οδύνης. Και τα δαιμονικά μικρόβια πηγαίνουν στα παιδιά τους…».
«Έρχονται δεινά… Φοβερά δεινά… Πυρηνικός όλεθρος… Όλα αυτά θα τα φέρουν τα
παρά φύσιν αμαρτήματα που κατήργησαν το κατ΄ εικόνα Θεού στον άνθρωπο. Όταν
γενικεύεται η αμαρτία και δεν έχει λόγους υπάρξεως η ανθρώπινη φύση επί της
γης, τότε ο Θεός επεμβαίνει. Για να σταματήσει το κακό… όπως έκανε στα αρχαία
τα Σόδομα».
«Ο παπισμός είναι η
μεγάλη διαστροφή του Ευαγγελίου. Όσοι επιδιώκουν ένωση μαζί του, ματαιοπονούν.
Δεν θα αφήσει ο Χριστός την Ορθόδοξη Εκκλησία να πλανηθεί, γιατί ταυτίζεται
μαζί της. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι το σώμα του. Πλανώνται όμως στοχαστές
θεολόγοι και εκκλησιαστικοί άρχοντες. Όμως θα παραδοθούν στην μήνη της ιστορίας και στην αυστηρά κρίση του
Θεού. Όσοι επιδιώκουν ένωση με τον παπισμό, αγνοούν δυο πράγματα. Το ύψος της
Ορθοδοξίας και το βάθος της παπικής αιρέσεως. Έτσι έλεγε ο Μέγας Σωφρόνιος του
ΕΣΣΕΞ».
«Όποιος κατακρίνει το συνάνθρωπό του, δεν του μένει καιρός να
τον αγαπήσει».
«Η αγάπη όλα τα υπομένει,
αλλά δεν συμβιβάζεται μόνο με την αίρεση και την αμαρτία».
«Εκκλησία σημαίνει ένωση με
το Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους. Ό,τι οδηγεί σ΄ αυτούς είναι εκκλησία.
Ό,τι δεν οδηγεί σ΄ αυτούς, όσο μπούγιο και να κάνει, είναι άρρωστα προγράμματα
μιας θρησκευτικής Νομαρχίας».
«Οι μοναχοί πρέπει να είναι το πρότυπο των λαϊκών. Όχι βέβαια ως
προς τους εξωτερικούς τύπους, αλλά ως προς την ουσία του πνευματικού αγώνος.
Την αρετή της παρθενίας των μοναχών θα την εφαρμόσουν με την εγκράτεια και τη
σωφροσύνη στον ευλογημένο γάμο. Την αρετή της ακτημοσύνης με την λιτότητα και
την ελεημοσύνη. Την αρετή της υπακοής με την κατά Θεό υπομονή στο γάμο τους και
την υπακοή τους σε έμπειρο και διακριτικό πνευματικό. Έτσι μεταποιούμε την
φιλαυτία. Τον κορμό του δέντρου που βγήκε από τη ρίζα του Αδάμ. Και μεταποιούμε
και τα τρία κλαδιά του δέντρου αυτού. Τα τρία βασιλικά πάθη: Την πλεονεξία, την
σαρκικότητα και την υπερηφάνεια. Αυτός είναι ο σκοπός της πνευματικής ζωής. Για
όλα αυτά απαιτείται άσκηση από μοναχούς και λαϊκούς. Με διαφορετικό τρόπο από
κάθε πλευρά».
«Η μετάνοια όταν είναι
δυνατή, καλύπτει κάθε ρήγμα στην ψυχή του ανθρώπου που δημιούργησε η αμαρτία».
Αυτά είχαμε στο
δημοσιογραφικό μας αρχείο καταγράψει κατά καιρούς και τα μοιραζόμαστε με τους
αναγνώστες μας…
Αιωνία η μνήμη του και να
έχουμε την ευχούλα του.
Με σεβασμό
“e-mesara.gr”
Ο Γέροντας κοιμήθηκε στις 2
Δεκεμβρίου 2013