Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

Γέροντας Εφραίμ ο Αριζονίτης « παιδί μου σου έχω υποχρέωση» - άγνωστο περιστατικό

 


Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Αδελφοί εν Χριστώ ξημερώνει η εορτή της μνήμης του ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ στο Λουτράκι της Κορίνθου και η ημέρα μνήμης της Οσιακής αποδημίας του Γέροντος Εφραίμ του Αριζονίτη.

Πριν λίγες ώρες λάβαμε μια μαρτυρία για τον σεβαστό μας Γέροντα από τα Ιωάννινα και θα προσπαθήσουμε να σας την μεταφέρουμε, όσο δυνάμεθα.

Μαρτυρία που δείχνει την λεπτότητα , την ευγένεια , την διάκριση και όλες τις αρετές και τα χαρίσματα με τα οποία ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ προίκισε τον μακαριστό γέροντα, χαρίσματα που τα χρησιμοποίησε ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ και με αυτά αγκάλιαζε πονεμένες και διψασμένες ψυχές σε όλο τον κόσμο.

Κάπου το 1992 ο Γέροντας Εφραίμ βρέθηκε στα Ιωάννινα φιλοξενούμενος σε μια οικογένεια αγαπητών του πνευματικών παιδιών.

Σε μια έξοδο του ο Γέροντας στην όμορφη πόλη των Ιωαννίνων μαζί με την  φιλική του αυτή οικογένεια συνάντησε μια κοπέλα που περίμενε σε μια στάση λεωφορείου.

Κοντοστάθηκε και την είδε μέσα στα μάτια, αλλά και η κοπέλα αυτή βλέποντας τον, κατάλαβε ότι ήταν ο πασίγνωστος τότε Γέροντας Αγιορείτης Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Φιλοθέου του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, καθότι και η ίδια ήταν βαθύτατα θρησκευόμενο άτομο.

Αφού πήρε την ευχή του Γέροντα, ξεκίνησε μεταξύ τους ένας διάλογος, ενώ οι συνοδοί δηλ. τα πνευματικά παιδιά  του Γέροντα Εφραίμ άκουγαν αποσβολωμένοι.

-        Παιδί μου θέλω  να έρθω στο σπίτι σου, γιατί σου έχω μεγάλη υποχρέωση!!

Είπε ο Γέροντας στην κοπέλα.

Οι συνοδοί του Γέροντα αναρωτήθηκαν τι να σημαίνουν όλα αυτά.

Ο Γέροντας επέμενε.

-        Θέλω να έρθω στο σπίτι σου , να το ευλογήσω γιατί σου έχω υποχρέωση.

Στην ερώτηση της κοπέλας

-        Μα Γέροντα, τι υποχρέωση έχετε εσείς σε εμένα, αφού πρώτη φορά σας συναντώ και άρα τίποτε δεν σας έχω προσφέρει;

Η απάντηση δόθηκε στο σπίτι της κοπέλας, όταν εκεί ο Γέροντας της είπε:

-        Παιδί μου πριν λίγα χρόνια , το 1978 πήγες ως προσκυνήτρια στην Παναγία την Οδηγήτρια στην Πορταριά του Πηλίου, έτσι δεν είναι;

-        Εκεί μετά την Αγρυπνία όταν τελείωσε αυτή , η Ηγουμένη ( η γνωστή σε όλους μας μακαριστή γερόντισσα Μακρίνα) σου είπε να πάρεις μια αναγκεμένη γιαγιούλα μοναχή για να την βοηθήσεις να πάει στο κελλάκι της, έτσι δεν είναι;

-        Ε΄΄ λοιπόν  παιδί μου αυτή η αναγκεμένη γιαγιούλα ήταν η σαρκική μητέρα μου.

-        Για  αυτό παιδάκι μου είμαι υποχρεωμένος πολύ σε εσένα.»

Αδελφοί τι να πούμε άλλο …

Ας μνημονεύσουμε τον ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ και τι έλεγε για αυτό το ΔΩΡΟ του ΟΥΡΑΝΟΥ στους χαλεπούς καιρούς μας.

  
"
Ο Άγιος Πορφύριος για τον Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας

-Μωρέ έχω μια ζήλια…

-Ζηλεύω αυτόν τον μεγάλο γέροντα, γιατί θα έχει περάσει όλο το Αγιολόγιο της εκκλησίας μας.

-Εγώ είμαι καθηλωμένος εδώ στο κρεβάτι, και Άγιο με ανεβάζουν Άγιο με κατεβάζουν.

-Ενώ ο μεγάλος γέροντας σας Εφραίμ, ήταν έξυπνος και έχει κάνει συνθήκη με το Θεό, να μην τον καταλάβει κανείς, έως ότου πεθάνει.

-Και μετά θα τρομάξετε… τι είχατε δίπλα σας και δεν το καταλάβατε…"

https://proseuxi.gr/agios-porfirios-geronta-efraim-arizonas/

 

Η ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ συνεχίζει να κλαίει αδιάλειπτα πάνω απο δύο μήνες στον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ στον Βύρωνα γιατί σαν μάνα κλαίει για τα παιδιά της , βλέπει τι έρχεται ...

Με όλα αυτά τα τρομακτικά που γίνονται γύρω μας μόνο με "μια τρομακτική"  σε μέγεθος  αγιότητα, όπως μας την περιέγραψε ο ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ, υπερκεράζονται.

και ήδη ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΑΡΙΖΟΝΙΤΗΣ μιλάει ...

ο ΑΓΙΟΣ που με την παρρησία του ενώπιον της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ  δύναται να  μετριάσει τα δεινά της ανθρωπότητας.  

ο ΑΓΙΟΣ  αυτός  μας κήρυξε την πραγματική  Μετάνοια για να την χρησιμοποιήσει για το ΕΛΕΟΣ του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

 

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας