Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

το φίδι το κολοβό με τα γουρλωτά μάτια κυκλοφορεί ανάμεσα μας και στο ΑΙΓΑΙΟ. ΑΓΙΕ ΓΕΩΡΓΙΕ μου Δρακοκτόνε που είσαι;

 

Παραμύθια για δράκους;
Όταν οι δράκοι κυκλοφορούν στις αυλές μας δεν είναι παραμύθια, αλλά μια καθημερινότητα που θα βαίνει συνεχώς επιδεινούμενη, όπως έλεγε πριν χρόνους ο άγιος γέροντας Εφραίμ ο Αριζονίτης.
ΠΡΙΝ μήνες είχαμε αναφέρει περιληπτικά για το παρακάτω συμβάν αλλά δεν δώσαμε όλες τις λεπτομέρειες , όπως μας τις ανέφερε ιερέας από ένα χωριουδάκι της Αν.Μακεδονίας μας.
" - είχα τελειώσει την καθημερινή ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ από το ξημέρωμα.
- δεν είχε φέξει για τα καλά και βγαίνοντας από τον Ιερό Ναό μου σκόνταψα επάνω σε ένα χοντρό πράγμα.
- βλέπω κάτω και τι να δώ;
- ένα τεράστιο φίδι σαν τον δράκοντα που απεικονίζεται στις εικόνες του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.
- ΑΓΙΕ μου ΓΕΩΡΓΙΕ φώναξα, ενώ προσπαθούσα να ξεμπλέξω τα πόδια μου γιατί αυτό τυλιγόταν συνέχεια  πάνω μου.
- αισθάνθηκα κάτι να με καίει και να πονάω αφόρητα.
- έχασα τις αισθήσεις μου και έπεσα κάτω, ενώ καταλάβαινα το χοντρό φίδι να με σφίγγει.
- στο παραμιλητό της αναισθησίας μου είδα μια λάμψη και το ποδοβολητό ένος αλόγου. 
- αναθάρρησα και τα μάτια μου μόλις άνοιξαν.
- ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ δίπλα μου έδινε μάχη με τον δράκοντα.
- αφού τον απομάκρυνε από μένα, με το σπάθι του του έκοψε το κεφάλι.
- τι ήταν αυτό που είδα δεν περιγράφεται;
- μέσα από τα εντόσθια του χοντρού φιδιού έβγαιναν γνωστοί μας άνθρωποι , άνθρωποι που βγαίνουν στην τηλεόραση και μας κάνουν κουμάντο.
- ήταν άνθρωποι τυλιγμένοι μέ μια ανυπόφορη  γλοιώδη γλίτσα.
- αηδίασα και μου ερχόταν ναυτία.
- πήγα να σηκωθώ και ξαναλιποθύμησα
- δεν πρέπει να πέρασε πολύ ώρα και μέσα από την Εκκλησία μου βγήκε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ, όπως τον έχουμε στην εικόνα του.
- κρατούσε ένα κουταλάκι και ένα κουτάκι.
- ήρθε και με χάιδεψε στο κεφάλι και μου έδωσε να φάω κάτι.
- άρχισα να συνέρχομαι, αλλά ένας μεγάλος φόβος με διακατείχε.
- από μπροστά μου είχαν εξαφανιστεί ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ, είχε εξαφανιστεί το χοντρό τεράστιο φίδι και οι άνθρωποι που είχαν βγει από μέσα του και ήταν τυλιγμένοι με την αηδιαστική γλοιώδη γλίτσα.
- με τα δυσκολίας σηκώθηκα και πήγα στην οικία μου και μέχρι το βράδυ βρισκόμουν σε μια ημιλιπόθυμη κατάσταση. 
- το βράδυ άνοιξα την τηλεόραση να δω ειδήσεις και είδα πρόσωπα που τα είχα δει το πρωί στην περιπέτεια που έζησα.
- ΚΥΡΙΕ βοήθησε μας." 

ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, εσείς αξιολογήστε το.
Μας το είπε Ιερέας και τα χείλη του Ιερέα δεν ψεύδονται.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας