Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

ΔΙΩΓΜΟΣ "του αρέσει να βασανίζει κόσμο και το χαίρεται"

 


Πριν πούμε οτιδήποτε να παρακαλέσουμε στην αγάπη σας "ας αφήσουμε την μυωπία της αδιαφορίας και ας δούμε τους αγίους σήμερα να μας συντρέχουν και να μας αγκαλιάζουν , πολλοί άρχισαν να τους βλέπουν οφθαλμοφανώς και λαμβάνουν κουράγιο από αυτό για αυτά που ζούμε"

Κάποια χρόνια πριν ταξιδεύαμε προς την Ελληνικοτάτη Μακεδονία μας οδικώς. Μεσημέρι και με ζέστη δεχτήκαμε ένα τηλεφώνημα από πνευματικό αδελφό που εκείνες τις στιγμές βρισκόταν στο Περιβόλι της Παναγίας μας στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ για να συναντήσει ένα ασκητή στην βαθιά έρημο του ΑΘΩΝΑ για φλέγον οικογενειακό του πρόβλημα.

Αφού με χαιρέτησε μου εξιστόρησε αυτό που έζησε και άκουσε από τον ασκητή αυτό.

- ενώ του έλεγα το πρόβλημα μου , με διέκοψε ο γέροντας και με ρώτησε:

" αυτή την στιγμή στην Αθήνα παιδί μου γίνονται αρχαιρεσίες για την επιλογή αρχηγού σε πολιτικό κόμμα" 

" μακάρι να μην βγει αυτός γιατί  του αρέσει να βασανίζει  κόσμο και το χαίρεται" 

- μα γέροντα του είπα, τι σχέση έχουν αυτά με τα δικά μου βάσανα και για τα οποία έκανα τόσο δρόμο για να έρθω να σας τα πω;

με κοίταξε στα μάτια θλιμμένος και μου απάντησε: 

" τα βάσανα της πατρίδος παιδάκι μου σε σχέση με τα δικά μας προβλήματα είναι άλλο πράγμα" " θα τα δεις τα βάσανα αυτά   και τότε έλα να μου πεις ότι δεν είναι σωστό αυτό που σου είπα" 

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας