Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021

Ο Ουρανός συνωμοτεί να σωθείτε από σήμερα στην Ελλάδα.



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΣΤΑΡΕΤΣ ΣΤΗΝ ΛΑΥΡΑ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ  ΤΟΥ ΚΙΕΒΟΥ ΤΟ 2015 - ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ και γίνονται οδοδείκτες στις σημερινές δυσκολίες 

( Τότε απλώς τα διαβάζαμε , σήμερα τα ζούμε) 

Με πνευματική  ευθύνη και συνείδηση


Η μοίρα της επισκοπικής μήτρας είναι να την φορεί το πιο ΑΓΙΟ ΚΕΦΑΛΙ.

Και η μοίρα του ΙΕΡΟΥ ΕΠΙΤΡΑΧΗΛΙΟΥ είναι να την φορεί ο πιο άξιος αυχένας.

Αυτά που πέρασα και εγώ στην Ουκρανία ήρθαν και βρήκαν και εσάς παιδιά μου.

Επίσκοποι και Ιερείς να γίνονται για την Πίστη, την Ευσέβεια, την Αγάπη, την ικανότητα και την καταλληλότητα.

Γίνονται όμως για όλα αυτά;

Αν ναι…ΕΥΓΕ

Αν όχι.. κρίμα

 Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τον ΘΕΟ σαν δικαιολογία  και λένε ¨ δεν χρειάζεται να κάνω τίποτε εγώ, ας τα κάνει όλα ο ΘΕΟΣ¨

Μην επιτρέπετε σε άλλους ανθρώπους να παίρνουν τις δικές σας αποφάσεις.

 Κάποτε μου είπες πάτερ..

-         Γέροντα ποιοι είναι οι φίλοι μου και ποιοι οι εχθροί μου;

-         Πως θα αποκαλυφτούν;…και σου απάντησα

-         Πάτερ φίλοι σου είναι οι Άγιοι, εχθροί σου οι δαίμονες

-         Και τα δυο αυτά ζουν και είναι ανάμεσα μας

-         Ελπίζω να είσαι καλός παρατηρητής

-         Επίσης κάποτε παιδί μου μου είπες

-         Γέροντα βοήθησε με…και σου απάντησα

-         Θα σου δώσω παιδί μου ότι έχω

-         Άρχισε και εσύ την δουλειά.

Κάποτε κάποιος μου είπε γιατρέ…

-         Γέροντα στενοχωριέμαι που δεν έχω καθόλου δόντια, ούτε χρήματα διαθέτω για να τα φτιάξω.. και του απάντησα

-         Παιδάκι μου ούτε και στην κοιλιά της μητέρας σου είχες δόντια, ούτε κανείς μας γιατί στενοχωριέσαι;

 Άλλος μου είπε..

-         Γέροντα καταστράφηκε η πατρίδα μας

-         Τι έπαθε η Ελλάδα;

-         Με τόσους ΑΓΙΟΥΣ φρουρούς στα σύνορα ,τι φοβάστε;

-         Τον Πάπα της Ρώμης να φοβάστε,  ιστορικά " τρώει σάρκες"  και δεν " χορταίνει" .

Ο Ουρανός συνομωτεί να σωθείτε από σήμερα στην Ελλάδα.

Μπορεί και ΑΓΙΟΙ να γίνετε.

Χωρίς προσδοκίες ,τι ζωή να ζήσουμε;

Σχέση με τον ΘΕΟ αρχίστε

Δεν είναι απαραίτητη η βλασφημία ( να αρχίσω από μεθαύριο την σωτηρία μου;)

-         Παιδί μου δεν πουλάμε υδραυλικά εδώ στο μοναστήρι

-         Γεωργοί και κτηνοτρόφοι είμαστε σε ξένο λιβάδι με δυσκολίες πολλές.

-         Προσπαθήστε αμέσως για να μην υποστείτε συνέπειες

-         Είναι έξω από την πόρτα και περιμένουν να χορτάσουν από τα κομματάκια του κορμιού σας

-         Πιστεύετε ότι ο ηλεκτρισμός διαμορφώνει τις σκέψεις;

-         ΝΑΙ Γέροντα

-         Εύχομαι τότε να σας διαπεράσει το ηλεκτρικό ρεύμα του ΘΕΟΥ και να σας πυρακτώσει

-         Χρυσάφι να βγείτε, φως να γίνετε, να ακτινοβολείτε παντού και πάντοτε

 Μου είπες Γέροντα πως θα πεθάνω;

-         Και σκοπεύεις να σκάψεις μόνος σου τον τάφο;

-         Χρειάζεσαι βοήθεια;

-         Παιδί μου, εγώ θα ήθελα να πεθάνεις από την ηλεκτροπληξία του ΘΕΟΥ, οι άλλες αρρώστιες σου δεν με ενδιαφέρουν, γιατί δεν έχεις θανάσιμες. Ο γιατρός μπέρδεψε τις εξετάσεις σου  με άλλον, γιατί δεν ενδιαφέρθηκε για σένα. Σε φόβησαι με θάνατο για να πας πιο γρήγορα στο ιατρείο του.

-         Σκάψε μια τρύπα στο πουθενά λοιπόν και όχι τάφο για σένα. Μην φοβάσαι μερικοί γιατροί είναι τρομολόγοι και καθόλου σωστοί παθολόγοι.

-         Μην μου μιλάτε για καψαλίσματα γιατρών

-         Οι ηγέτες γιατροί είναι μόνο οι ΑΓΙΟΙ μας

-         Σε αυτούς σας παραδίδω  καθώς επίσης και σε καλούς ιατρούς της Ιατρικής.

-         Ψάξτε για καλούς γιατρούς και εμπιστευτείτε την υγεία σας

-         Το σώμα είναι Ναός του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 Όταν εμπιστεύεσαι τον πνευματικό σου, μπλοκάρετε την είσοδο για να μην σας φύγει.

-         Σε εμένα τι έρχεστε;

-         Αμαρτωλός είμαι

-         Διαμαρτύρομαι που με σέβεστε

-         Αλλά σας αγαπώ γιατί είστε δικά μου παιδιά

 Κάθε πρωί να παίρνετε ΑΓΙΑΣΜΟ και ΑΝΤΙΔΩΡΟ, να μαγειρεύετε και να βάζετε μια σταγόνα ΕΥΧΕΛΑΙΟ και μια σταγόνα ΑΓΙΑΣΜΟ. Τότε άφοβα να γεύεστε. Γιατί υποχωρούν τα δηλητήρια που ταίζουν τα αγαθά του τραπεζιού σας.

Μην τρώτε πολύ πτώματα.

Ελεύθερα το ψάρι και το τουρσί.

Το παντζάρι διώχνει την ραδιενέργεια από το σώμα.

Αυτό μας έσωσε από την συμφορά του Τσερνομπίλ.

 Οι μοναχοί και  οι ιερομόναχοι να μην πλένονται τακτικά για να μην ερεθίζουν την φαντασία του γυμνού σώματος.

Τα ρούχα σας να είναι καθαρά και κυρίως  η ψυχή και ο νούς  πεντακάθαρα.

Να επιδιώκετε παγωμένα μπάνια κατά την στιγμή εντόνου σωματικού ερεθισμού και ταχέως υπάγετε για προσευχή.

Παρακαλώ θυμηθείτε το Γυμνό Σώμα του ΚΥΡΙΟΥ μας επί τον ΣΤΑΥΡΟΝ και αναρωτηθείτε για ποιόν ξεγυμνώθεικε.

Θυμηθείτε ότι η αμαρτία η σαρκική δεν διαρκεί πολύ και σκεφτείτε αν αξίζει να χάσετε την αιωνιότητα για λίγες στιγμές απόλαυσης.

Αν θέλετε ακούστε με…επάθαμε και εμάθαμε ...δάσκαλοι δεν γεννηθήκαμε και από εσάς τους μαθητές μας διδασκόμαστε.

Δεν υπάρχει ατομικός τρόπος να σωθείς

 

‘Ενας ηγέτης υποτίθεται ότι βλέπει πράγματα που οι άλλοι  δεν βλέπουν, αν όχι απομακρυνθείτε από αυτόν.

Ένας κληρικός βλέπει πράγματα που οι άλλοι δεν βλέπουν, γιατί είναι σημειωμένος από τον ουρανό, λογοδοτεί εκεί, έχει αφέντη τον ΘΕΟ με άμεση επικοινωνία και αυστηρότητα. Άν σας λέγει ότι δεν βλέπει ή το κρύβει γιατί έχει ταπείνωση ή αισθάνεται ότι χρειάζετε βοήθεια και βοηθήστε τον.

 Η φωτογραφία μας δεν είναι φτηνή. Είμαστε κατ εικόνα και καθ ομοίωση του ΘΕΟΥ


Με πνευματική  ευθύνη και συνείδηση

 ΚΙΕΒΟ 3-9-2015

 https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

( συνεχίζεται)