Ελληνορωμαϊκά!

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

ο μικρός φίλος μου Γερμανός

 

φωτο (Ιερός Ναός Μεταμόρφωσης του Σωτήρος Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου- η παιδική γειτονιά μου) 

"όλα τα λεφτά η προοπτική για ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ" και " ο πνευματικός νόμος για τους τοκογλύφους" 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Ένα μικρό μνημόσυνο - πνευματικό μνημόνιο και αποχαιρετισμός.

Τέτοιες ημέρες του Οκτωβρίου έφευγαν οι γερμανικές κατοχικές δυνάμεις από την Ελλάδα αφού ανατίναζαν στο διάβα τους όλες τις υποδομές της Χώρας μας βλ. και Διώρυγα της  Κορίνθου.

Τα αίματα εκείνης της περιόδου είναι ακόμα ζεστά, αλλά εμείς οι Έλληνες συγχωρούμε, αλλά δεν ξεχνούμε πλην εξαιρέσεων που θέλουν να βολεύονται πάντα υπό την μπότα των επικυρίαρχων.

Μικρό παιδάκι στην γειτονιά μου δεκαετία του 60, ήρθε μια οικογένεια γερμανών δίπλα στο πατρικό μου σπίτι. Αυτή η οικογένεια είχε ένα μικρό παιδάκι που τα άλλα τα παιδιά δεν το  έπαιζαν γιατί οι γονείς τους δεν τα άφηναν να παίξουν μαζί του . Νωπές οι μνήμες της γερμανικής κατοχής.

Το λυπόμουνα που ήταν μόνο και πολλές φορές έκλαιγε. Κάποια στιγμή συμφώνησα με την άλλη παρέα ότι θα πρέπει να το παίζουμε ανεξάρτητα της καταγωγής του.

Για να μην σαν κουράζω γιατί τότε έγιναν πολλά θαυμαστά , το παιδάκι μαζί  με την οικογένεια του βαπτίστηκαν Ορθόδοξοι και μάλιστα με τον μικρό γερμανό φίλο μας ντυνόμασταν παπαδάκια στις Θείες Λειτουργίες στον Ιερό Ναό που ήταν δίπλα στα σπίτια μας.

Τα χρόνια πέρασαν και δεν κρατήσαμε επαφή, αλλά Οικονομία του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ βρεθήκαμε και μπόρεσε να αναγνωρίσει ό ένας τον άλλον μετά από πολλές δεκαετίες ζωής.

Ο μικρός φίλος μου γερμανός ήταν εξέχων στέλεχος μεγάλης πολυεθνικής.

Ήταν η εποχή που οι γερμανοί μας έβαζαν στα  τοκογλυφικά μνημόνια και φυσικά μετά την έκπληξη της συνάντησης μας στην κυριολεξία ¨του την έπεσα" για τις αδικίες που γινόταν εναντίον της πατρίδος μου.

Του θύμισα  την απαξίωση πως ένοιωθε σαν μικρό παιδί, όταν δεν το έπαιζαν τα άλλα Ελληνόπουλα στην γειτονιά μας, του θύμισα τι θαυμαστά έζησε αυτός και η οικογένεια του στην πορεία της μεταστροφής του εις την Ορθοδοξία και τον ρώτησα αν παραμένει ακόμα Ορθόδοξος, γιατί αν είσαι Ορθόδοξος αποφεύγεις να τσαλαπατά του άλλους.

Συγκινημένος με σκυμμένο το κεφάλι του ανταπάντησε:

- δεν ξεχνώ τίποτε από όλα αυτά, παραμένω Ορθόδοξος εγώ και η οικογένεια μου.

- όμως μην νομίζεις ότι κάνω συμβιβασμούς και για αυτό ήδη αυτές τις ημέρες έχω υποβάλλει την παραίτηση μου γιατί δεν αντέχω να συμμετέχω σε αυτά που ετοίμασαν για την αγαπημένη μου Ελλάδα.

( ήταν η χρονιά του 2010 που έγινε ο διάλογος αυτός και ο ίδιος συνέχισε να μου λέει) 

- θα περάσετε άσχημα γιατί δεν σας αγαπούν οι πολιτικοί σας την στιγμή που υπάρχουν γερμανοί συμπολίτες μου που σας αγαπούν περισσότερο από αυτούς.

Μπορείς φίλε μου να μου πεις πόσο θα κρατήσουν τα βάσανα μας , τον ρώτησα

ΚΑΙ μου είπε: 

- όταν η γερμανία ξεπαγώσει από μια παγκόσμια ενεργειακή κρίση. 

- αυτή την στιγμή που μιλάμε η Μέρκελ τα έχει βρει σε όλα με τον Πούτιν λόγω ενέργειας.

- όταν θα φύγει αυτή από την πολιτική θα αρχίζουν να μειώνονται και τα δικά σας βάσανα και θα αρχίζουν τα βάσανα της γερμανίας γιατί ήδη στην χώρα μου ενεργεί ο πνευματικός νόμος της τοκογλυφίας

- από αυτήν την θέση είδα πολλά και ένα κατανόησα " όλα τα λεφτά  είναι η προοπτική για ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ"

και αμέσως σκύβει και μου βάζει μετάνοια.

ΕΔΩ σταματούμε αδελφοί και αφήνω το λογικό σας να κατανοήσει αυτά που ζούμε σήμερα και αυτά που έρχονται γρήγορα. 

Η αιτία αυτής της προσωπικής εξομολόγησης μαρτυρίας μου ήταν κάτι που είδα στα ρωσικά ΜΜΕ που αποχαιρετώντας την Μέρκελ έγγραψαν: 

" σημασία δεν έχει τι έκανε η κ. Μέρκελ, αλλά πως το έκανε" 

Καμπανάκια κτύπησαν μέσα μου για τις φοβερές αδικίες και τα ψέματα εναντίον της πατρίδας μου, που πήγαν δήθεν για να την σώσουν και της έριξαν μια κλωτσιά για να πάει στον πάτο.

Φυσικά στην Ελλάδα δεν υπάρχει σήμερα πάτος γιατί πλέον μέσα στην διαστροφή των επικυρίαρχων του πλανήτη αιωρούμαστε στα χέρια της ΑΦΑΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ και έχουμε και συνέχεια πολύ γρήγορα μέσα στις μέρες μας.

ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ, όπως μας είπε ένας σεβάσμιος πνευματικός έχει συντάξει για τους εχθρούς της Ορθοδοξίας και φυσικά της Ελλάδος πνευματικό μνημόνιο και το έχει υπογράψει. 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας