Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021

" πες τους να μην χαλνιούνται, τους περιμένουν σταθερές μέρες χρυσάφι"


Φώτο από fb
"ο θεμέλιος λίθος της ΠΟΛΗΣ  μπήκε από σταθερό άνθρωπο του ΘΕΟΥ, το λέει και το όνομα του ως Κωνσταντίνος που έχει την ρίζα από το Constant που σημαίνει σταθερός , στα Ελληνικά ο Ισαπόστολος θα μπορούσε να ειπωθεί και ως ΕΥ- ΣΤΑΘΙΟΣ"

" έχουμε σταθερά σημεία αναφοράς και αυτό είναι η ζωντανή παράδοση μας και δεν είναι θρύλος, όπως βολεύει σε κάποιους να το λένε" 

" έχω μια παλαιά εικόνα των Αγίων και Θεοστέπτων Βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης στο ασκητήριο  από τους παππούδες μου από την Νίκαια της Βιθυνίας που άλλες φορές κροτίζει και άλλες φορές ευωδιάζει, κυρίως στις μεγάλες γιορτές" 

" λίγες φορές η εικόνα αυτή μιλάει στην ψυχή, αλλά και στα αυτιά , την ακούς να σου μιλάει σαν άνθρωπος και τότε αντιλαμβάνεσαι την  ζωντανή αποκάλυψη της σωστικής χάριτος που ενοικεί σε όλα τα χαριτόβρυτα της Ορθοδοξίας σεβάσματα." 

" ελάχιστες φορές την άκουσα να μου μιλάει, αλλά πριν λίγο καιρό μέσα στην προσευχή την άκουσα να λέει: 

- πες τους να μην χαλνιούνται, τους περιμένουν σταθερές μέρες χρυσάφι

- εγώ και η μητέρα μου μπήκαμε μπροστά, οι μέρες του αγαρηνού ελάχιστες , του Ρώσου ένα εξάμηνο , του Ρωμιού πολλές και σταθερές.

- όλη η ανθρωπότητα θα " ματώσει"  για να έρθει η ΠΟΛΗ μου στα παιδιά μου , είναι εντολή από ψηλά

Ξέρεις Γέροντα του είπα: 

- αν τα πω αυτά παραέξω θα γελάνε 

και μας απάντησε:  

- αυτοί γελάνε, αλλά οι άγιοι κλαίνε για την αμετανοησία τους και την απώλεια που έρχεται.

 -πες τους να μην χαλνιούνται, τους περιμένουν σταθερές μέρες χρυσάφι...επανέλαβε 

( ευχαριστούμε τον αδελφό που μας έστειλε  τον παραπάνω  διάλογο με τον γέροντα του που είναι γνωστός και σε εμάς) 

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

 Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας