Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023

" κατέβασε την ΡΟΜΦΑΙΑ του και τον έκοψε " πραγματικό περιστατικό

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Ήταν κάπου το 2003 και μοναχός μας εκμυστηρεύτηκε το παρακάτω :
Κάποιος συγγενής του τον κατά- συκοφάντησε μαζί με άλλους δύο  συγγενείς του λέγοντας ασύστολα ψευδή εναντίον του 
Μας είπε ο μοναχός 
- έκανα υπομονή και προσευχή να τους φωτίσει ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ 
- κάθε βράδυ μπροστά στο αναμμένο κανδήλι στην μεγάλη εικόνα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ παρακαλούσα όχι για την εις βάρος μου συκοφαντία, αλλά να ειρηνεύσει  Θεός τους συκοφάντες μου.
- αυτοί  όμως γινόταν χειρότεροι και πλέον επικίνδυνοι.
- ο Γέροντας μου με πρότεινε τώρα να κάνω Σιωπή και να λέω αδιάλειπτα την ΕΥΧΗ .
- Πέρασε κάμποσος καιρός έτσι .
- ένα βράδυ την ώρα της προσευχής στο εικόνισμα του Ταξιάρχη Μιχαήλ άκουσα ένα θρόισμα , σαν να πετούσε δίπλα μου ένα τεράστιο πουλί.
- ανατρίχιασα με την όψη της εικόνας που ζωντάνεψε και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ έφερε την ΡΟΜΦΑΙΑ του στον αέρα, τσυτόχρονα έβλεπα ένα εκ των τριών συκοφαντών μου να τον χτυπά στην μέση με την Σπάθα του.
- είχα μείνει άναυδος και έκλεισα τα μάτια τρομάζοντας.
- όταν τα άνοιξα είδα τον Αρχάγγελο να μου χαμογελάει.
- το εξομολογήθηκα στον Γέροντα μου και αυτός μου είπε " υπομονή  και κάτι ετοιμάζει ο Αρχάγγελος"
- έκανα τώρα μεγαλύτερη υπομονή γιατί οι συκοφάντες μου γινόταν ανελέητοι και πιο επικίνδυνοι. 
- πέρασε ένας χρόνος , αλλά στο μυαλό και στα αυτιά μου έρχονταν αυτό το μεγαλοπρεπές φτερούγισμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ , όταν μια μέρα έμαθα ότι τον βασικό συκοφάντη μου τον πήγαν στο Νοσοκομείο με πόνο στην μέση , όπου και κατέληξε.
- έπεσα στα γόνατα γιατί λυπήθηκα σφόδρα για την ψυχή του συγγενή. 
- δυστυχώς μέσα στον ίδιο χρόνο έφυγαν  και οι άλλοι δύο συκοφάντες μου αν και νέοι .
- στα αυτιά μου τώρα ερχόταν  το θρόισμα των Αρχαγγελικών φτερούγων, αλλά και το θρόισμα της ΡΟΜΦΑΙΑΣ του όταν την ανεβοκατέβαζε.
- δεν είναι παίξε γέλασε να έχεις απέναντι σου τον Αρχάγγελο Μιχαήλ τον Μέγα Ταξιάρχη 
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

 "Ο Μιχαήλ Αρχάγγελος θεωρήθηκε από τους Ιουδαίους Προστάτης του Ισραήλ, από τους Χριστιανούς Προστάτης του Νέου Ισραήλ, δηλαδή της Εκκλησίας του Χριστού και στα χρόνια της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας Προστάτης του Αυτοκράτορα και ταυτόχρονα Προστάτης του βυζαντινού στρατού ως Αρχιστράτηγος των ουρανίων στρατιών, των αγγέλων." Πηγή ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
ΣΤΩΜΕΝ καλώς Ελλάδα