Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ: «Παναγία μου… κυκλώνουνε το νησί. Θα μπούνε στα έξι...».


(1 Ιουνίου 2020)

Διάλογος Γερόντισσας με φροντίστριά της.
Η Γερόντισσα με υψωμένα χέρια και φωτεινό πρόσωπο συνεχώς συνομιλεί…

ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ: «Με ποιους μιλάς τόση ώρα;».

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Δεν βλέπεις τί μου λένε οι Ουράνιες Δυνάμεις;».

ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ: «Τί σου λένε;».

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Θέμε πολύ ξύλο… Πάνε να αλλάξουνε την μεταλαβιά!».

Έπειτα από λίγο

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Παναγία μου… κυκλώνουνε το νησί. Θα μπούνε στα έξι...».

ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ: «Ποιο νησί. Πες τους να μη γίνουν αυτά;»

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Δεν κάνω άλλη δουλειά η κακομοίρα… Λένε πως τα μωρά τα σκοτωμένα φωνάζουνε. Πάνε εδώ κι εκεί. Θα τα νταντέψει Αυτός. Τα πνίγουνε οι μανάδες τους με τα τέλια που έχουνε… Και μαγάρισσες παιδί μου, μαγάρισσες μεγάλες και φοβερές. Βρωμούνε και κανείς δεν μιλά. Αχ παιδί μου. Τί να κάμω η κακομοίρα… Εγέμισε το ντενεκάκι... (το ποτήρι ξεχείλισε)».

Πηγή: “Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης”, Ιερά Μητρόπολις Μόρφου, εκδ. Θεομόρφου, Β΄ έκδοση, σελ. 150
Πηγή Φιλιππία Βενετσάνου ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ