Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

παρουσιάστηκε και είπε : *τα ΣΗΜΕΙΑ των ΚΑΙΡΩΝ να τα διαβάζετε (ως) σαν να διαβάζετε τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ*

 Γράφει ο Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Υπάρχει και ένα πρόσφατο γεγονός - μαρτυρία, θα το πούμε γιατί έτσι μας μεταφέρθηκε από μια ψυχούλα του Θεού.
Αυτός ο άνθρωπος, όπως μας είπε τελείωσε μόνο το Δημοτικό,  αλλά διαβάζοντας πολλά από τα εκδοθέντα βιβλία για τον Άγιο Παϊσιο διευρύνθηκε το γνωστικό του επίπεδο ..." σαν να τελείωσα πανεπιστήμιο"  έλεγε στους οικείους του..
-*Έμαθα να διαβάζω , να γράφω και να συντάσσω σωστά τα λόγια μου .
Ποτέ δεν είχα καμμία αμφιβολία ότι όλα όσα διάβασα  δεν τα είπε ο Άγιος, αυτή την πληροφορία μου την έδινε η καρδιά  γιατί όλα τα ρουφούσα σαν δροσερό νερό*

Τα βιβλία αυτά δεν τα διάβασε μόνο μια φορά, αλλά πολλές φορές . Μάλιστα τοποθέτησε και ένα κομοδίνο στο προσκεφάλι του και τα έβαλε επάνω 
Τόσο σεβασμό τα έχει που πριν κοιμηθεί τα ασπάζεται με σεβασμό.
Ένα βράδι ,όπως μας εξιστόρησε δίχως  να κλείσει καλά - καλά τα μάτια του είδε τον Άγιο Παϊσιο να τον φιλάει στο μέτωπο και να του λέει...
* όπως εσύ φιλάς τα βιβλία μου έτσι σε φιλάω και εγώ *
*ότι έγγραψα και είπα το έδινα μέσα από την καρδιά μου για την Πίστη και την Πατρίδα μου και ήταν εκ Θεού και όχι δικά  μου*
*  δύσκολοι καιροί, δύσκολη η μετάνοια , εύκολη όμως η θεραπεία μόλις ανοίξει η ώρα του Ουρανού*
*τα ΣΗΜΕΙΑ των ΚΑΙΡΩΝ να τα διαβάζετε ως σαν να διαβάζετε τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ*

Αυτά μας μετέφερε , αυτά σας μεταφέρω , αξιολογήστε τα και να πούμε ένα Δόξα Σοί ο Πανάγαθος ΘΕΟΣ που μας χάρισε τέτοια ΟΥΡΑΝΙΑ ΔΩΡΑ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας