Ελληνορωμαϊκά!

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

- “Το «μπούλι μπούλι τσά» θα κάνουν οι Τούρκοι”.

φώτο από το fb
Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος: «το 2016 ένα παραμυθάκι μιας γιαγιάς σήμερα είναι γεωπολιτική και γεωστρατηγική!»

Αυτή είναι μια σύγχρονη Αγία (δείχνει το βιβλίο: “Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης”, Ιερά Μητρόπολις Μόρφου, εκδ. Θεομόρφου). Εκοιμήθηκε πριν 3-4 χρόνια στην Κρήτη η Γερόντισσα Γαλακτία, την εγνώρισα προσωπικά. Κάποτε σε μια συνομιλία μας η οποία έγινε 1η Απριλίου 2016, τηλεφωνική συνομιλία, την ερώτησα στο τηλέφωνο: 

- “Γερόντισσα θα έρθουν δυσκολίες στον κόσμο;”

- “Ναι παιδί μου, για τους αμαρτίες μας και πιο πολύ για τις αμαρτίες των αρχιερέων και των ιερέων”.

- “Θα γίνει το ίδιο και στην Κύπρο;” είπα.

- “Ναι παιδί μου κάτι λίγα θα συμβούν κι εκεί. Από εκεί θα περάσουν οι Τούρκοι για να έρθουν στην Κρήτη”.

Κι ακούτε τι μου είπε, που το 2016 που μου το είπε αυτό, αυτό ήταν ένα παραμυθάκι μιας γιαγιάς, ακόμη κι εγώ δεν το πολυπίστεψα τότε, αλλά τώρα όλα αυτά είναι γεωπολιτική και είναι γεωστρατηγική. Ακούτε τι μου λέει: 

- “Θα ανακατωθεί ο κόσμος, οι λαοί. Να μη φοβόμαστε, έχουμε επάνω έναν παντοδύναμο Κυβερνήτη (έδειξε τον Ουρανό). Θα ‘ρθουν και οι Τούρκοι εδώ”.

Και μου το είπε μ’ ένα τραγούδι παλαιό.
 
- “Το «μπούλι μπούλι τσά» θα κάνουν οι Τούρκοι”.

Δηλαδή θα ‘ρθούνε κρυφά και γρήγορα-γρήγορα. 

- “Δε θα καταφέρουν πολλά πράγματα θα ξεσηκωθούν οι λεβέντες Κύπριοι, οι Κρητικοί ακόμη και οι γυναίκες. Μετά θα τους τακτοποιήσει καλά η Ρωσία, μιά για πάντα. Η Ρωσία είναι φίλη μας, ο πιό μεγάλος λαός της Ευρώπης. Φίλη μας, Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αυτοί θα μας βοηθήσουν. Έχουν και μυστικά όπλα. Θηρία είναι. Να προσευχόμαστε για τους Ρώσους”.

Τα λένε οι Άγιοι! Εγώ έμαθα ν’ ακούω στη ζωή μου πάνω απ’ όλα τους Αγίους.

YouTube: O Πούτιν απέναντι στη «Νέα Τάξη Πραγμάτων» και το σχέδιο του Χριστού 
(ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ) 21-2-2024
Πηγή ΦΙΛΙΠΠΊΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ