Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΝΝΗΜΗΣ - Να αναγνωρίσω μια στάχτη; Δεν μπορώ να κηδέψω τον άντρα μου και το παιδί μου

 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ

«Είμαι με τα ηρεμιστικά. 40 χρόνων ''έφυγε'' ο σύζυγός μου και 5 χρόνων το παιδί μου. Ήταν στο πρώτο βαγόνι. Όλοι οι άνθρωποι που είναι εκεί είναι άχρηστοι, να φύγουν. Βγαίνουν κάποιοι βουλευτές και μας λένε συλλυπητήρια. Να μου πούνε τι; Θα μου φέρουν πίσω το παιδί μου και τον άντρα μου; Να απολυθούν όλοι, είναι όλοι άχρηστοι», είπε αρχικά μιλώντας συγκλονισμένη για την απίστευτη τραγωδία που της στέρησε ξαφνικά σύζυγο και παιδί.

Την ίδια ώρα, σοκ προκαλεί η μαρτυρία για το όταν κλήθηκε να αναγνωρίσει την οικογένειά της.

«Και που πήγαμε (σ.σ.: στο νοσοκομείο) τι είδα; Δεν βρήκαμε τίποτα, είδα το παιδί μου, τον άντρα μου; Είδα κάτι; Δεν μου πήραν DNA. Στάχτες πήρα και αποκαΐδια, δεν μου έδωσαν τίποτα. Τι; Να αναγνωρίσω μια στάχτη; Δεν μπορώ να κηδέψω τον άντρα μου και το παιδί μου. 
( Αναδημοσίευση)