Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 26 Μαΐου 2024

"Νομίζουν πως κοιμάμαι, ότι είμαι νεκρός, και δεν με υπολογίζουν οι Χριστιανοί. Εγώ όμως είμαι ζωντανός"

Χριστός Ανέστη Χαρά Μου Ο Κύριος

Ο Αγιος Ιάκωβος Τσαλικης αγαπούσε πολυ τον Αγιο Ιωάννη το Ρώσο και παντα τον επισκέπτονταν.Μαλιστα τον ειχε δει πολλες φορες να φευγει απο τη λαρνακα Του και να τρεχει για βοηθεια.Καποια μερα ο  Άγιος Ιωαννης ο Ρωσος του ειχε πει τα εξης:

–«Νομίζουν πως κοιμάμαι, ότι είμαι νεκρός, και δεν με υπολογίζουν οι Χριστιανοί. Εγώ όμως είμαι ζωντανός. Τους πάντες βλέπω. Το σώμα μου είναι μέσα, αλλά εγώ εξέρχομαι πολλές φορές από την λάρνακά μου. Τρέχω ανάμεσα στους ανθρώπους για να τους βοηθήσω. Πολύς ο πόνος. Αυτοί δε με βλέπουν. 

Εγώ τους βλέπω και τους ακούω τι λένε. Και πάλι μπαίνω στη λάρνακα μου. Αλλά άκουσε Πάτερ μου να σου πω. Πολλή η αμαρτία στο κόσμο, πολλή η ασέβεια και πολλή η απιστία».

Βοήθεια σάς 
Πηγή Βαγγελίτσα Βασιλείου ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ