Ελληνορωμαϊκά!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023

"Οι βασιλείς φέραν νησιά, αυτοί εδώ μας ξεπουλάνε" τι λέει ο κοσμακης

ΦΩΤΟ
«Ήρθα από το Νευροκόπι...»: Στην ουρά από τα ξημερώματα, τι λέει ο κόσμος που πήγε στην κηδεία του Κωνσταντίνου.
Η κυρία Σοφία  είπε «ο πατέρας μου μας έφερνε στο γάμο του βασιλιά Κωνσταντίνου. Ο πατέρας μου ήταν και στην κηδεία του Παύλου. Εγώ ήμουν εδώ στο γάμο του Φιλίππου και είχα πάει και στις Σπέτσες στο γάμο του Νικολάου. Είναι ο βασιλιάς μας και ήρθα να πω το τελευταίο αντίο. Οι βασιλείς φέραν νησιά, αυτοί εδώ μας ξεπουλάνε».

«Ήρθα να πω το τελευταίο αντίο στον βασιλιά Κωνσταντίνο. Υπήρξε ο τελευταίος βασιλιάς της Ελλάδας κι αυτό είναι κάτι που υπάρχει στην ιστορία. Για αυτό το λόγο ήρθα», ανέφερε η κυρία Βασιλική.

«Από Θεσσαλονίκη ήρθα να τιμήσω έναν άνθρωπο. Από τις 5:30 από τους πρώτους. Τιμή μου να τιμήσω έναν άνθρωπο που πέρασε από την Ελλάδα, ήταν ο βασιλιάς. Μου ήταν πολύ συμπαθής, να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Δεν περίμενα τόσο πολύ κόσμο. Αυτό σημαίνει κάτι, έτσι δεν είναι; Σήμερα κλείνει ένας κύκλος. Αυτός ο άνθρωπος υπήρξε βασιλέας. Να μην έχουμε μίσος, να αγαπιόμαστε μεταξύ μας», λέει ο κ. Διονύσης.