Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2023

"σαν να βρέθηκα έμπροσθεν του Θαυματουργικού εικονίσματος της Μεγαλόχαρης της Τήνου και άκουσα μια υπερκόσμια φωνή που μου έλεγε:- να μην ταυτιστείς με το όνομα του εχθρού του ΥΙΟΥ μου"

Σας τα περιγράφουμε  έτσι απλά και εσείς να τα αξιολογήσετε.
Μας μετέφερε προσκυνητής της Μεγαλόχαρης της Τήνου τα παρακάτω:
"Τις ημέρες των Παρακλήσεων του Δεκαπενταύγουστου φέτος που μάλιστα συμπληρώθηκαν 200 ακριβώς χρόνια από την Ανεύρεση του Θαυματουργικού εικονίσματος του Ευαγγελισμού της Υπεραγίας Θεοτόκου βρέθηκα  στο νησί για να κάνω το ΤΑΜΑ μου. 
Θέλω να σας τα πω αλλά φοβάμαι  μήπως με παρεξηγήσετε. 
Σε κάποια Παράκληση από την κούραση δεν άντεξα και αποκοιμήθηκα.
Τότε σαν να βρέθηκα έμπροσθεν του Θαυματουργικού εικονίσματος και άκουσα μια υπερκόσμια φωνή που μου έλεγε:
- να μην ταυτιστείς με το όνομα του εχθρού του ΥΙΟΥ μου.

- μην αμφιβάλλεις, αυτό που θέλουν να σας δώσουν είναι εργόχειρο αυτού.

- Πίστη και Υπομονή και εγώ θα είμαι κοντά στα παιδιά μου.

- το κακό θα μείνει για λίγο.

- η Ελλάδα θα ξανά Ευαγγελίσει πάλι την ανθρωπότητα.

Με αυτά ξύπνησα και αναρωτιόμουν τι να σημαίνουν όλα αυτά."

Χρόνια πολλά αδελφοί από την Μεγαλόχαρη στην Τήνο

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
Λίγο μετά τον φετινό Πανηγυρικό Εσπερινό στην ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ