Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Άγιος Φανούριος " είμαι και νοικοκύρης"

Δεν θα το έγγραφα αυτό αδελφοί αν σήμερα μετά την εκκλησία δεν με πείραζε άρθρο κληρικού για τις "δεισιδαιμονίες"  περί του Αγίου Φανουρίου, ουσιαστικά τα έβαλε με τον ΑΓΙΟ.

Κάποτε έχασα τα γυαλιά μου και έφερα βόλτα όλο το σπίτι επί δύο μέρες.
Είχα αποφασίσει ότι κάπου έξω τα άφησα.
Την τρίτη μέρα ξυπνώντας τα είδα δίπλα μου κρεμασμένα με το κορδονάκι τους σε μια καρέκλα που βρίσκεται σε παράθυρο που βλέπει σε εκκλησία του Αγίου Φανουρίου.
Κατέπεσε όλη η λογική μου από το σοκ της ανεύρεσης και της θέσης αυτής.
Όσο και να προσπαθούσα να δώσω ερμηνεία αδυνατούσα.
Μόνο τότε κατάλαβα, όταν ένας γνωστός μου Γέροντας δίχως να γνωρίζει τίποτε μου είπε: 
"ο ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ μου είπε για σένα ...να του πεις ότι ΕΙΜΑΙ και νοικοκύρης"

Αυτά...για τον κληρικό αυτόν  που γράφει αυτά.

ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας