Ένα πρωί ξυπνήσαμε και ήταν όλα
διαφορετικά για όλους μας. ( Οκτώβριος του 2019)
Φρόντισε η αμαρτία και η διαστροφή
του τρόπου της ζωής να μας κοιμίζει ενώ είμασταν λέει ξύπνιοι.
Το σχέδιο ήταν καλοστημένο από πολύ
παλαιά. Το γνώριζαν κορυφαίοι πολιτικών θέσεων εδώ και πολλές δεκαετίες.
Δεν μπορούσαν φαίνεται να το αντέξουν και ίσως πριν φύγουν
από την ζωή θέλησαν να το εξομολογηθούν
σε ασκητές της Ερήμου του Άθωνος.
Στο τέλος του κειμένου αυτού υπάρχει
η άλλη πλευρά αυτών.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος
Βαρδάκας
Κάπου το 2001 με τις πρώτες
ενδείξεις ήρθαν ψήγματα αλήθειας από τα
αδιάψευστα χείλη του Γέροντος Θεόκλητου Διονυσιάτου.
« Παραθέτουμε
ένα προφητικό και αρκετά επίκαιρο άρθρο του αειμνήστου Γέροντος Θεόκλητου
Διονυσιάτου που δημοσιεύτηκε στον Ορθόδοξο Τύπο στις 23 Νοεμβρίου 2001 και που
αναφέρεται στην μετακίνηση πληθυσμών στην Ελλάδα.
Το άρθρο του
Γέροντος Θεόκλητου είχε τίτλο:
«Μελαγχολικαί
ενοράσεις»
Ο Άγιος
Γρηγόριος ο Παλαμάς, μεταξύ άλλων, λέγει, ότι «οι Μοναχοί είναι οι κήρυκες της
ερχομένης Βασιλείας, οι προφήται της Καινής Διαθήκης».
Την φράση
αυτή μού θύμισαν κάποιες συζητήσεις, πού
είχα τελευταίως με τρεις φίλους ησυχαστές, πού
και οι τρείς, ωσάν από προφητική διαίσθηση, ισχυρίζοντο για την επέλευση
απιθάνων εθνικών καταστάσεων.
Και ποιές καταστάσεις είναι αυτές;
Ότι, ταχα, η Ελλάς, σταδιακώς, δεν θά
συρρικνωθεί μέν εδαφικώς, αλλά θά κατακτηθεί εκ των ένδον !
Και εστήριζαν τον
ισχυρισμόν των, στις ηλεγμένες πληροφορίες, όπως έλεγαν, πού τούς μετέδιδαν
παλαιοί φίλοι τους κορυφαίων πολιτικών θέσεων, πού τούς επεσκέπτοντο στην Έρημο
τού Άθωνος ή τους έγραφαν.
Αυτά όλα με
είχαν συντρίψει ψυχικώς και σκεφτόμουνα, τάχα θά επιτρέψει ο Θεός αυτήν την
ασύλληπτον συμφοράν; Επηκολούθησε σιωπή για αρκετή ώρα.
Στη συνέχεια, έθεσα το ερώτημα· Πατέρες άγιοι
και αδελφοί, φανταζεσθε σείς, πώς θα ανεχθεί ο Κύριος τίς δαιμονικές θυσίες, αντί των ορθοδόξων θυσιαστηρίων;
Τότε ένας
ησυχαστής μου υπενθύμισε την περίπτωση του ασκητου πού, μετά την άλωση τής
Κωνσταντινουπόλεως, είδε επάνω στήν αγία Πρόθεση ερειπωμένου Ναού, μία γουρούνα
με τα νεογνά της και άρχισε να κλαίει και νά οδύρεται. Τότε ενεφανίσθη Αγγελος
Κυρίου και του λέγει· Αββά, τί κλαίεις; Γνωρίζεις ότι, αυτό πού είδες, είναι
πιο ευάρεστον στόν Κύριον από την αναξιότητα τών ιερέων, πού λειτουργούσαν; Και
ο Αγγελος εγένετο άφαντος.
Η συζήτηση
κράτησε περισσότερον από δύο ώρες, οπότε οι ησυχαστές ανεχώρησαν και μου
ετόνισαν να ευχαριστώ τον Κύριον γιά όσα επιτρέπει να γίνωνται εξ αγάπης και
για την σωτηρίαν τών ψυχών. Και να μή παρασύρομαι συναισθηματικώς από την
επιφάνεια τών γεγονότων, αλλά να εισδύω στήν ουσίαν των, αφού είναι δεδομένον,
ότι «ο Θεός αγάπη εστί».
Κι έμεινα μόνος…
Τώρα το πρόβλημα, το παμπρόβλημα,
είναι η αλλοτρίωση του Ελλαδικού χώρου, κατά παραχώρηση Θεού, για την
αμετανοησία τών πιστών.
Οπότε αβιάστως ανακύπτει η υποχρέωση
της ποιμαινούσης Εκκλησίας νά κηρύξει μετάνοιαν στόν λαόν. Αλλοιώς; «Εάν μή
μετανοήτε, πάντες ωσαύτως απολείσθε» (Λουκ. ιγ´ 3). Το γάρ στόμα Κυρίου ελάλησε
ταύτα.»
Θεόκλητος
Μοναχός Διονυσιάτης
Πηγή:
Ορθόδοξος Τύπος, 23 Νοεμβρίου 2001
Αυτοί
που φτιάχνουν πολέμους και όπλα φτιάχνουν και πρόσφυγες , φτιάχνουν πρωτόγνωρες
καταστάσεις που τις εκμεταλλεύονται ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ βλ. Τούρκους που είναι ιστορικά
πρώτη στο είδος στα σκλαβοπάζαρα και στο δουλεμπόριο.
Τα
πάντα έβραζαν από πολύ παλαιά μαζί με τα σπλάχνα ΑΓΙΩΝ ανθρώπων , την ώρα που
εμείς στηρίζαμε το μέλλον μας σε τέτοιους πολιτικούς που εξομολογούντο τα
μελλοντικά σχέδια εις βάρος της Ελλάδος σε ασκητές, μήπως ελαφρώσουν.
Έβραζαν και τα
σπλάχνα του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ που έλεγε για
αυτά που θα αντιμετωπίσουμε.
« Όμως, αν και γίνεται τέτοιο βράσιμο, νιώθω μέσα μου μια παρηγοριά, μια
σιγουριά. Μπορεί να ξεράθηκε η ελιά,
αλλά θα πετάξει νέα βλαστάρια.
Υπάρχει μια μερίδα Χριστιανών, στους οποίους αναπαύεται ο Θεός. Υπάρχουν
ακόμη οι άνθρωποι του Θεού, οι άνθρωποι της προσευχής, και ο Καλός Θεός μας
ανέχεται, και πάλι θα οικονομήσει τα πράγματα. Αυτοί οι άνθρωποι της προσευχής
μας δίνουν ελπίδα.
Μη φοβάσθε. Περάσαμε σαν έθνος τόσες μπόρες
και δεν χαθήκαμε, και θα φοβηθούμε την θύελλα που πάει να ξεσπάσει; Ούτε και
τώρα θα χαθούμε. Ο Θεός μας αγαπά. Ο άνθρωπος έχει μέσα του κρυμμένη δύναμη για
ώρα ανάγκης. Θα είναι λίγα τα δύσκολα χρόνια. Μια μπόρα θα είναι.
Δεν σας τα λέω αυτά
για να φοβηθείτε, αλλά για να ξέρετε πού βρισκόμαστε.
Για μας είναι μια μεγάλη ευκαιρία, είναι πανηγύρι οι δυσκολίες, το
μαρτύριο.
Να είστε με τον Χριστό, να ζείτε σύμφωνα με τις Εντολές Του και να
προσεύχεσθε, για να έχετε θείες δυνάμεις και να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τις
δυσκολίες.
Να αφήσετε τα πάθη,
για να έρθει η Θεία Χάρις.
Αυτό που θα βοηθήσει πολύ είναι να μπει μέσα μας η καλή ανησυχία: πού
βρισκόμαστε, τί θα συναντήσουμε, για να λάβουμε τα μέτρα μας και να ετοιμασθούμε.
Η ζωή μας να είναι πιο μετρημένη. Να ζούμε πιο πνευματικά. Να είμαστε πιο
αγαπημένοι.
Να βοηθούμε τους πονεμένους, τους φτωχούς με αγάπη, με πόνο, με καλοσύνη.
Να προσευχόμαστε να βγουν καλοί άνθρωποι.»
Από το βιβλίο ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β΄: «Πνευματική αφύπνιση»,
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αυτό
που μας περιέγραψε παραπάνω ο Γέροντας
Θεόκλητος ο Διονυσιάτης ήταν το ΣΧΕΔΙΟ
των ανθρώπων κατά της Ελλάδος. Υπάρχει όμως και το ΣΧΕΔΙΟ του ΑΓΙΟΥ
ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ όπως μας το επισημαίνει ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.
Σας
μεταφέρουμε κάτι από τις προσευχόμενες οπές και σπηλιές, όπου οι μετάνοιες , οι
ευχές και οι προσευχές γίνονται ένα με το ΦΩΣ του κανδηλιού που εξαυλώνει τα
πάντα.
«-
πόλεμοι στο ΑΙΓΑΙΟ, στην Μέση Ανατολή
και στην Ευρώπη , κατά τόπους ισχυροί σεισμοί και άγνωστες ασθένειες θα βάλλουν
τέλος στις οργανωμένες μετακινήσεις προσφύγων και μεταναστών από την Ασία και
την Αφρική και θα ξεκινήσουν ανοργάνωτες μετακινήσεις πληθυσμών από την Βόρεια
Ευρώπη προς τον Νότο ( ακόμα και προς την Αφρική)»
«
- για την τουρκία, άστα μην τα ρωτάς, δεν θα βρίσκουν δουλεμπόρους ώστε να μετακινηθούν οργανωμένα προς τα βάθη της
Ασίας και της Σαουδικής Αραβίας»
«
- έτσι παιδί μου λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι, ο κάθε κατεργάρης θα καθίσει
στον πάγκο του»
Τι
να πούμε αδελφοί;
ΠΙΣΤΗ
και ΕΛΠΙΔΑ και θα χαρούν πολλοί ( ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
Δρ.
Κωνσταντίνος Βαρδάκας