Ελληνορωμαϊκά!

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΠΑΝΑΓΙΑ λέει « κόρη μου ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ είμαι, αλλά σε αγαπάω γιατί είσαι άδολη χριστιανή Ελληνοπούλα»


Κοντεύει να ξημερώσει και έχω πυρετό εξ αιτίας ενός κρυολογήματος , αλλά είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στο άρθρο
GEWKWN : Εσείς τους λέτε ‘’ θεούς ‘’ Ο Χριστός τους αποκαλεί ‘’ σοφούς ‘’ διότι Ο Χριστός τους έστειλε να διδάξουν τον κόσμο !!!
https://www.triklopodia.gr/gewkwn-%ce%b5%cf%83%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b5-%ce%b8%ce%b5%ce%bf%cf%8d%cf%82-%ce%bf-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84/

 Η θυγατέρα του κυρ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ήταν μια θεοσεβούμενη κοπέλα που αξιώθηκε να δει πολλές φορές την ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ στην ζωή της.
Επειδή η ΠΑΝΑΓΙΑ της μιλούσε Ελληνικά θεωρούσε ότι η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ήταν Ελληνίδα και το έλεγε στον πατέρα της.
Ήταν η μόνη τους καλοπροαίρετη διαφωνία γιατί ο πατέρας της ο γνωστός αγιογράφος – συναξαριστής και λογοτέχνης κυρ Φώτης Κόντογλου έλεγε στην κόρη του ότι η ΠΑΝΑΓΙΑ ήταν Εβραιοπούλα.
Δεν πέρασε πολύς καιρός και η ίδια η ΠΑΝΑΓΙΑ δεν άφησε να πολυκαιρίσει αυτή η διαφωνία.
Μια μέρα παρουσιάστηκε στην θυγατέρα του κυρ Φώτη Κόντογλου και της είπε:
-« κόρη μου ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ είμαι, αλλά σε αγαπάω γιατί είσαι άδολη χριστιανή Ελληνοπούλα»
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ  σε όλους σας
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας