Ελληνορωμαϊκά!

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

"Σε λίγο θα ξεσπάσει μια τεράστια πολεμική φωτιά στον κόσμο γιατί πήγαν να κάψουν την Ελλάδα " μας είπε Γέρων

Γιατί η Ελλάδα  ενώ τσουρουφλίζεται ( αυτό είναι σχετικό και πνευματικό)   αυτοί "καίγονται" και ακόμα δεν είδε τίποτε η κακία τους;
Την Ελλάδα την καίνε ( προσπαθούν ) γιατί τους καίνε τα Ιερά Λείψανα των Αγίων που είναι τεθησαυρισμένα σε αυτήν , ομοίως και οι ΑΓΙΕΣ και ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ της 
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/


Η απάντηση είναι πνευματική και μας την δίνει παρακάτω ο Γιάννης Τσιτλακιδης μέσω λόγων Αγίων Πστερων:
Λίγα λόγια απο τους Αγίους Πατέρες για τα Ιερά Λείψανα των Αγίων της Εκκλησίας μας. 

Ο Μέγας Βασίλειος,μιλώντας στον 115 ψαλμό, γράφει ότι «όποιος αγγίζει οστά μάρτυρος μεταλαμβάνει της αγιαστικής χάριτος, που βρίσκεται σ’ αυτά» (MG, 30,112). Το ίδιο διδάσκει και ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, μιλώντας για τους μάρτυρες «των οποίων και τα σώματα ακόμη έχουν τόση δύναμη, όση και οι άγιες ψυχές τους, όταν τα αγγίζουμε ή όταν τα τιμούμε» (MG, 35,589). Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μάλιστα, τονίζει ότι «όχι μόνο τα οστά των μαρτύρων, αλλά και οι τάφοι και οι λάρνακες αυτών πολλήν ευλογία αναβλύζουν» (MG, 50,617), και προσθέτει «Κάθε χριστιανική πολιτεία, που έχει λείψανα των αγίων, έχει κάστρα και τείχη γύρω της» (MG, 49,393).Τα Λείψανα των αγίων, είτε εν αφθαρσία θαυματουργική είτε εν φθορά φυσιολογική, αποτελούν για τους πιστούς πηγές ιαμάτων και κρουνούς θείας χάριτος. Ο Μ.Βασίλειος τονίζει ότι τα άγια λείψανα αγιάζουν και τον τόπον όπου εναπόκεινται, αγιάζουν και όσους κατοικούν σ’ αυτόν.

Ή δόξα των αγίων λειψάνων αποτελεί προεικόνιση αυτής της νέας, της δοξασμένης κατάστασης του σώματος. Ή τιμή πού αποδίδεται σ’ αυτά στην Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί ακόμη μαρτυρία της πίστης μας στην καθολική δόξα του ανθρώπου (Α’ Θεσ. ε’ 23-24).
Ή αγιαστική χάρη εκφράζεται στα ιερά λείψανα με ευωδία, για την όποία κάνει λόγο η αγία Γραφή (Β’ Κορ. β’ 15. Πρβλ Ήσ. ξστ’ 14) και επιτελεί θαύματα (Δ/Β’ Βασιλ ιγ’ 20-21).
Σύμφωνα με την πίστη της πρώτης Εκκλησίας η θεία χάρη μεταδίδεται σε καθετί που βρίσκεται σε επαφή με τους αγίους. «Ακόμη και τα ενδύματσ των άγιων είναι σεβαστα σε όλη την κτίση», αναφέρει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και μνημονεύει τη μηλωτή του Ηλία (Δ/Β’ Βασιλ. β’ 8-14), τα υποδήματα των τριών παίδων, που κατανίκησαν τη φωτιά (Δαν. γ’ 27-28), τη ράβδο του Μωϋση που έκανε τόσα θαύματα, τα ενδύματα του Παύλου (Πράξ. ιθ’ 11-12), τη σκιά του Πέτρου (Πράξ. ε 12-J6) κ.ά (Χρυσ., Πρός τους ανδριάντας όμιλ. η’ 2).