φώτο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
όμως η χειρότερη στιγμή είναι να ακούς από άμβωνος κάποιους ανώτερους εκκλησιαστικούς να προσπαθούν να δικαιολογήσουν την υπερδιπλάσια αύξηση του μισθού... δεν θέλουμε άλλες δικαιολογίες ..ας πορευτούν
ΑΡΘΡΑ του Δρ. Κωνσταντίνου Βαρδάκα Το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ είναι το τέλος του μεγάλου παιδαγωγικού κανόνος του Ελληνικού Ορθόδοξου Γένους. Το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ είναι η πραγματικότητα της επανεκκίνησης της συναλληλίας, του φιλότιμου και της αρχοντικής λεβεντιάς. Το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ είναι η αναστήλωση του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού στην σωστή αποστολική του πορεία.
φώτο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ