Ελληνορωμαϊκά!

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ : »ΔΕ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ»

 





ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ : »ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ»
Διηγείται το θαύμα του Αγίου Διονυσίου της Ζακύνθου, ο πατέρας Γεράσιμος Φωκάς: Πήγε κάποιος άφρων να κυνηγήσει μέσα σ’ ένα αμπέλι κι εκεί που έρριξε με το όπλο του τύφλωσε ένα παιδάκι.
Οι γιατροί είπαν στους γονείς του ότι δύο επιλογές είχανε, ή να αφαιρέσουν τους οφθαλμούς και να ζήσει τυφλό το παιδί, ή να τους αφήσουν και να πεθάνει από μόλυνση.
Οι γονείς αποφάσισαν να βγουν οι οφθαλμοί και έτσι το παιδί μεγάλωνε τυφλό και στη συνέχεια σαν ζητιάνος ζούσε το υπόλοιπο της ζωής του.
Σε κάποια πανήγυρη του Αγίου Διονυσίου ζήτησε να τον πάνε να προσκυνήσει τον Άγιο. Στη Ζάκυνθο υπάρχει η παράδοση όταν βγαίνει ο Άγιος σε λιτανεία να πέφτουν κάτω οι πιστοί για να περάσει από πάνω τους ο Άγιος.
Έτσι, λοιπόν, έβαλαν και αυτόν τον άνθρωπο να πέσει κάτω για να ευλογηθεί από τον Άγιο. Κι όταν ένιωσε τον Άγιο από πάνω του, έπιασε τη λάρνακα,αγκάλιασε στα πόδια του Αγίου, και φώναζε:
”Δε σε αφήνω να φύγεις αν δε μου δώσεις τα μάτια μου”.
Συνέχιζε να φωνάζει:
“Δε σε αφήνω να φύγεις αν δε μου δώσεις τα μάτια μου”.
Πραγματικά εκείνη τη στιγμή έτρεξαν οι γύρω άνθρωποι να τραβήξουν τα χέρια του τυφλού από τη λάρνακα.
Αυτόπτης μάρτυρας το διηγείται, ( ο πατήρ Χρυσόστομος που το 2015 πέθανε 102 χρονών).
Έλεγε λοιπόν:
“Και τότε είδαμε ότι ο Άγιος δεν έδωσε μόνο όραση, αλλά έδωσε και μάτια.
Δίδει στον αόμματο οφθαλμούς και όραση. Ωραιότερα μάτια δεν έχω δει στη ζωή μου”.
Πάντα πήγαινε στη γιορτή του Αγίου Διονυσίου ο π. Γεράσιμος και κάθε φορά μας έφερνε πολύτιμα δώρα, θαύματα του Αγίου δηλαδή.
Τον βλέπω μπροστά μου και αναβιώνω ό,τι με αυτή τη διήγηση σκέφτηκα:
“Πώς να ήταν άραγε εκείνα τα μάτια; Πόσο θα ήθελα κι εγώ να τα δω”!

ΜΗΝΥΜΑ : άλλον Καποδίστρια δεν θα βρούμε μέχρι να μας δοθεί η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΎΠΟΛΗ

Φώτο - η Ανατολή από τα Στενά 
ΜΗΝΥΜΑ : στην Νέο - Ελλάδα του Ψευτορωμαίικου δεν θα κάνουμε προκοπή γιατί ο ένας δεν εμπιστεύεται τον άλλον σε ότι καλό πάει να γίνει ...

Γράφει ο Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
 
Χάθηκαν χρόνοι ορθής πολιτικής Παιδαγώγησης του Ελληνικού Λαού .
Ξένοι μας ποδηγετούν σε αυτό που σχεδίασαν .
Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι βρισκόμαστε σε καθεστώς " κατοχής ".
Τα μνημόνια και ο τρόπος που μας έβαλαν σε αυτά ήταν το κερασάκι στην χαλασμένη τούρτα του παλαιοκομματισμού.
Στα αδιέξοδα της καθημερινότητας εμφανίστηκαν εκδοχές " σωτήριες" δεξιές , αριστερές , στο τέλος και πατριωτικές .
Όλες απαγοήτευσαν και απαγοητεύουν.
Η δημοκρατία δεν είναι στο απόσπασμα, αλλά στην γκιλοτίνα "κρεμασμένη" .
Οι ιδέες πάνε και έρχονται, αλλά δεν σώζουν ..οι λύσεις δεν είναι αυθεντικές γιατί είναι μικρόψυχες .
Δεν καλιεργήσαμε στα παιδιά μας την κουλτούρα της συνύπαρξης, αλλά του μικροκομματισμού και μέσα από αυτόν θρέψαμε το τέρας του ετσιθελισμού, της διευκόλυνσης , της αρπαχτής .
Δεν μας ενώνουν τα κοινά, αλλά τα ρουσφέτια.
Σήμερα  πρώην  και νυν βολεμένοι, αλλά και μη έχοντες εις τον ήλιο μοίρα ( η πλειοψηφία ) ψάχνουν εναγωνίως "Σωτήρα"  γιατί τα αδιέξοδα γιγαντώθηκαν υπέρμετρα.
Έκαναν λάθος οι Άγιοι μας, βλέπε Άγιος Παϊσιος , Πορφύριος και όσιοι γεροντάδες Αμβρόσιος , Εφραίμ Αμερικής , Αντώνιος Σιατίστης και πλειάδα άλλων που μας μίλησαν προφητικά γιατί απευθύνθηκαν σε ανθρώπους που δεν μπορούν να διαχειριστούν το εύρος και το βάθος των λόγων τους;;
Το σκεπτικό η Ελλάδα βούλιαξε , να πάμε στην Ευρώπη να μας σώσει είναι όχι μόνο αντίφαση αλλά και απαξίωση των  πνευματοκίνητων λόγων Αγίων μορφών .
Οι προφητείες όλων αυτών χλευάζονται και αποτιμώνται ως δευτερεύουσες λύσεις, γιατί στις ημέρες μας υπερεκτιμάται η τεχνοκρατική λογική με δεκανίκι σήμερα την τεχνητή νοημοσύνη .
Θα δούμε τον Καποδίστρια στις κινηματογραφικές αίθουσες τα Χριστούγεννα ..θα συγκινηθούμε , θα αναπολέσουμε, αλλά μέχρις εκεί .
Άλλον Καποδίστρια δεν πρόκειται να βρούμε μέχρι να πάρουμε ( να μας δοθεί ) η Κωνσταντινούπολη με δάκρυα (  τα δάκρυα τα έλεγε η Οσία Σοφία της Κλεισούρας γιατί δεν μετανοούμε).
Ευτυχώς που ο χρόνος αυτών  των στιγμών είναι εγγύς..ευτυχώς ...γιατί το αντίχριστο πνεύμα θέλει να κάνει μια χαψιά την Ελλάδα μας .
Τα ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΑ σε βάθος χρόνου αρθρογραφίας δεν ενεπλάκησαν στα  "τροχαία "  πνευματικά δυστυχήματα της πολιτικής  του τόπου ..στήλωσαν το ανάστημα τους υπερασπιζόμενα τον προφητικό λόγο με την γεωπολιτική ανάλυση και το παράδειγμα των Αγίων Πατέρων μας μέσα στο ασφαλή διάδρομο της Ελληνοχριστιανικής Παράδοσης .
Μόνο όταν κατανοήσουμε σήμερα ,ότι η σκλαβιά μας είτε ψηφιακή , είτε πραγματική είναι θέμα πνευματικό και μόνο πνευματικά λύνεται , μπορεί να φιλοτιμήσουμε το ΕΛΕΟΣ του ΘΕΟΥ ..το καταλάβατε αυτό;
Αν ψάχνουμε για λύσεις , ας τις βρούμε μέσα μας όταν καθαρίσουμε τις καρδιές μας από τον ρύπο της αμαρτίας.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


επιβεβαίωση της αρθρογραφίας μας "έρχονται ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"

 


"Αποκάλυψη σεισμός από Ουκρανία: Οι Ρώσοι θα συνεχίσουν μέχρι την Οδησσό - Έρχεται σαρωτικός ναυτικός αποκλεισμός σε 6 βήματα

Βόμβα από τη μυστική υπηρεσία των Ουκρανών: Οι Ρώσοι δεν θα σταματήσουν αν δεν κατακτήσουν Novorossiya και Οδησσό

Η μυστική υπηρεσία της Ουκρανίας SBU αποκάλυψε τον ανομολόγητο φόβο του καθεστώτος του Κιέβου, φέρνοντας στην επιφάνεια «σχέδια της Ρωσίας για τη συνέχιση του πολέμου μέχρι να φτάσει στην Οδησσό».
Παράλληλα, Αμερικανοί στρατηγοί και αναλυτές έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για παρόμοιο σενάριο, υπογραμμίζοντας ότι ο ρωσικός στρατός δεν θα σταματήσει, παρά μόνο όταν ανακτήσει τόσο τον ουκρανικό Νότο προς τη Μαύρη Θάλασσα, όσο και το Kharkiv.
Προ ημερών το BN είχε αναδείξει έγκαιρα την τοποθέτηση του απόστρατου Αμερικανού συνταγματάρχη και πρώην σύμβουλου του επικεφαλής του Πενταγώνου, Douglas McGregor, ο οποίος παραδέχθηκε ότι οι Ρώσοι σύντομα θα καταλάβουν την Οδησσό.
Ο McGregor δήλωσε ότι οι Ρώσοι ενδέχεται στο άμεσο μέλλον να καταλάβουν όχι μόνο ολόκληρο το Donbass, αλλά και την Οδησσό.
Ωστόσο, σήμερα θα αποκαλύψουμε και το σχέδιο των ίδιων των Ρώσων για ναυτικό αποκλεισμό της Οδησσού και του λιμανιού της σε... 6 βήματα, όπως συζητούνται στο ρωσικό επιτελείο.

Στόχος η αποκοπή της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα - «Η Ουκρανία θα χάσει όλο τον Νότο»

Η Οδησσός, μια πόλη με πάνω από ένα εκατομμύριο κατοίκους, και οι γύρω περιοχές αποτελούν προτεραιότητα για τη Ρωσία, καθώς η Μόσχα σκοπεύει να στερήσει από την Ουκρανία την πρόσβαση στη Μαύρη Θάλασσα, δήλωσε ο Roman Kostenko, βουλευτής της παράταξης Golos, Γραμματέας της Επιτροπής Εθνικής Ασφάλειας, Άμυνας και Πληροφοριών της Verkhovna Rada, και Συνταγματάρχης της SBU, σε συνέντευξή του σε Ουκρανό εθνικιστή video blogger." 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://www.bankingnews.gr/

ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ 24ΩΡΑ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ 

 η ΟΔΥΣΣΕΙΑ της Οδησσού  μπορεί να φτάσει στο ΑΙΓΑΙΟ και παρακάτω;

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (εννοείται η περιόδος στις γιορτές να ντυθεί με χακί στην προετοιμασία για ένα μεγάλο πόλεμο που όλοι τον μνημονεύουν, ενώ τόσα χρόνια πριν μας τα είπαν οι ΑΓΙΟΙ της Εκκλησίας μας και εμεις εθελοτυφλούσαμε και έτσι σήμερα δεν θα μπορέσουμε να διαχειριστούμε τα δεινά που θα προέλθουν)

Η ΟΔΗΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΑ ΡΩΣΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ...ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ 
Η ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΔΗΣΣΟΥ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΧΩΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΟΔΗΣΣΟ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΜΕΤΩΠΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΡΩΣΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ .
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΩΜΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ. 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟ.

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΙΓΑΙΟ - ΣΤΕΝΑ - ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Η ΕΥΑΛΩΤΗ ΦΙΛΙΑ ΠΟΥΤΙΝ - ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ.
ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΧΑΜΠΕΡΙΑ 
ΗΔΗ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΟΙΜΟ.
ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΤΑ ΠΥΡΠΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΦΛΟΥΔΑ.

ΤΡΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ 
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΡΙΑ ..ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΗΠΑ , Η ΤΟΥΡΚΙΑ , ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ ΤΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΝΕΑ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΔΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.
ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ...

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΟΔΗΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

ανανέωση τελευταίες πληροφορίες 
Δύσκολη νύχτα στην ουκρανική πρωτεύουσα...
Ισχυρές εκρήξεις συγκλονίζουν το Κίεβο, το βράδυ της 16ης Δεκεμβρίου, όπως έγραψε ο Δήμαρχος της ουκρανικής πρωτεύουσας Vitali Klitschko στον λογαριασμό του στο Telegram.
Ανέφερε τη λειτουργία των συστημάτων αεράμυνας στην ουκρανική πρωτεύουσα, καλώντας τους κατοίκους να αναζητήσουν καταφύγιο.
Νωρίτερα, αναφορές έκαναν λόγο για ισχυρό πλήγμα σε μια ουκρανική στρατιωτική εγκατάσταση κοντά στην Οδησσό.
Σύμφωνα με το κανάλι Telegram «War Correspondents of the Russian Spring» (RusVesna), χτυπήθηκε ένας στόχος στην πόλη Bilhorod-Dnistrovskyi.

Με ολικό blackout απειλείται το σύνολο της Ανατολικής Ουκρανίας

Όπως ανέφερε η Washington Post, το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Ουκρανίας βρίσκεται κοντά στην κατάρρευση λόγω των μαζικών πληγμάτων από τις Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Σημειώθηκε ότι το Κίεβο και το ανατολικό τμήμα της χώρας απέχουν ουσιαστικά ένα βήμα από μια ολοκληρωτική διακοπή ρεύματος.

www.bankingnews.gr ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

τα μυστικά του "βάλτου" και των βαλτών

 



ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ - η επικεφαλίδα είναι των ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΙΚΩΝ 

"Δηλαδή πόσο πιο απλά να μας το πουν αυτοί οι άνθρωποι, πως ο λόγος που δεν εμβολιάστηκαν τα ζωντανά τους, ήταν πως...

αν ζητούσαν τα εμβόλια από την ΕΕ, οι Ευρωπαίοι θα έστελναν επιτροπή για να συνεργαστεί με τους δικούς μας κτηνιάτρους για τους εμβολιασμούς.
Έτσι, όμως, θα γινόταν αντιληπτό πως έχουμε μόνο 5,5 εκατομμύρια αιγοπρόβατα, ενώ στην ΕΕ έχουμε δηλώσει 11 εκατομμύρια!
Και πως στα αρχεία του υπουργείου είναι δηλωμένα 18,5 εκατομμύρια...
Στην περίπτωση αυτή, οι Ευρωπαίοι θα μας επέβαλλαν νέο πρόστιμο, που θα έπρεπε να πληρωθεί στο χρονικό διάστημα που θα όριζε η ΕΕ.
Με την επιλογή όμως της θανάτωσης, τα σφάζουμε πριβέ και αποζημιώνουμε τους κτηνοτρόφους στον χρονικό ορίζοντα και στην τιμή που θέλει το γκοβέρνο μας.
Και κάπως έτσι, δεν αποκαλύπτεται το σκάνδαλο με τα ζώα-"φαντάσματα", και μέσα σε όλα δίνουμε και αποζημίωση για τα θανατωμένα ζώα-φαντάσματα και στους "δικούς μας".
Και υπάρχει κι ο απόλυτος τρόμος.
Η οδηγία της ΕΕ επιτρέπει θανάτωση μέχρι του 20% του live stock. Βάσει του δηλωμένου αριθμού των 11 εκατομμυρίων, επιτρέπεται ανώτατη θανάτωση για 2,2 εκατομμύρια ζωντανά.
Αυτά όμως είναι 2,2 εκ. ζώα στα 5,5 εκ. που υπάρχουν στην πραγματικότητα, δηλαδή το 40% του εθνικού πλούτου στην κτηνοτροφία!
Και βέβαια αυτό σημαίνει το τέλος της κτηνοτροφίας για πολλά χρόνια και ενδιάμεσα τον αφανισμό των κτηνοτρόφων.
Σημαίνει επίσης το τέλος της εγχώριας γαλακτοκομίας και ένα ανεξέλεγκτο χονδρεμπορικό πάρτυ με τις εισαγωγές κρεάτων.
Αν στα Τέμπη χάθηκε ο ανθός της νεολαίας, στα σκάνδαλα του ΟΠΕΚΕΠΕ και της ευλογιάς, χάνεται η ελληνική πρωτογενής παραγωγή.
Προσπαθώ να σκεφθώ πόσο αδίστακτοι και απάτριδες είναι και τρομάζω.
Αυτό που ζούμε δεν είναι άλλη μια κλαδική κινητοποίηση, είναι ένας ξεκάθαρος πατριωτικός αγώνας."
(από Theodore Skamagos)

ΓΕΡΟΝΤΑΣ "γιατί παιδάκι μου δεν το βγάζεις από εκεί που το έχεις κρυμμένο το ¨πολυβόλο¨, πόλεμο έχουμε!!"

 


ΓΕΡΟΝΤΑΣ "γιατί παιδάκι μου δεν το βγάζεις από εκεί που το έχεις κρυμμένο το ¨πολυβόλο¨, πόλεμο έχουμε!!"☦
-Μα τις λες παππούλη;
- δεν έχω τέτοια εργαλεία
-βρε ευλογημένε το ΨΑΛΤΗΡΙ σου λέω, το Ψαλτήρι, με κλειστές τις εκκλησίες τώρα έχουμε λίγα πυρομαχικά για να πολεμήσουμε.
-αν έβλεπες πως φρίττει ο εχθρός, θα καθόσουν όλη την μέρα και θα διάβαζες ψαλμούς αντί να κάθονται και να διαβάζουν τις καταστροφολογίες από το διαδίκτυο.
- πάρε το Ψαλτήρι και δεν θα χάσεις.
-θα ανοίξουν τα μάτια σου για να παίρνεις εσύ τις αποφάσεις, όχι οι άλλοι για σένα.
- τώρα αποφασίζουν για σένα δίχως εσένα, όχι μόνο για αυτήν την ζωή, αλλά δουλεύουν να χάσεις και την άλλη ζωή.
-δεν φτάνουν οι αμαρτίες που έχει ο κάθενας μας, ετοιμάζονται να γίνουμε εντελώς αναπολόγητοι ενώπιον του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ.
-ο πόλεμος αυτός θέλει ισχυρά όπλα και τέτοιο είναι το Ψαλτήρι."
Αυτά μας είπε και αυτά σας τα μεταφέρουμε από την έρημο που εφησυχάζει.
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
( ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ)
ΠΗΓΗ Θηβαίος Πολίτης ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Ο Προφήτης ΔΑΝΙΗΛ (που τον γιορτάζουμε) για τις μέρες μας είπε: "καὶ ἐπ᾿ ἐσχάτων τῆς βασιλείας αὐτῶν, πληρουμένων τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν, ἀναστήσεται βασιλεὺς ἀναιδὴς προσώπῳ καὶ συνίων προβλήματα."

 

Το όραμα του προφήτη Δανιήλ

Χαρακτηριστικό είναι π.χ. το αναφερόμενο στην Παλαιά Διαθήκη όραμα του προφήτη Δανιήλ (8, 1-22), με το οποίο, δια της παραβολικής νίκης του τράγου κατά του κριού, προφητεύονται, διακόσια χρόνια νωρίτερα, οι νίκες του M. Αλεξάνδρου κατά των Mήδων και των Περσών.
Ο προφήτης Δανιήλ, ειδικότερα, αναφέρεται να βλέπει το 539 π.Χ. σε όραμα ένα κριό να στέκεται κοντά του. Τούτος είχε δύο κέρατα, που το ένα μεγάλωνε περισσότερο από το άλλο. Σε λίγο φάνηκε και ένας τράγος, ο οποίος είχε ανάμεσα στα μάτια του ένα εντυπωσιακό κέρατο. Ο τράγος όρμησε κατά του κριού οργισμένος και του έσπασε τα κέρατα. Κατά τη διάρκεια της ακμής της δόξας του τράγου έσπασε το μεγάλο κέρατό του και φύτρωσαν στη θέση του τέσσερα νέα κέρατα, στραμμένα προς τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
Στην απορία του Δανιήλ περί του νοήματος του οράματος παρουσιάζεται ένας άνδρας και του δίνει την εξής ερμηνεία: Ο κριός είναι ο βασιλέας των Μήδων και Περσών Δαρείος Γ΄ ο Κοδομανός.
Ο τράγος είναι ο βασιλέας των Ελλήνων Μ. Αλέξανδρος, ο οποίος το 331 π.Χ. στη μάχη του Γρανικού ποταμού συνέτριψε τη δύναμη (: τα κέρατα) του Δαρείου. Για τον παραπάνω λόγο, τον Μ. Αλέξανδρο τον παρίσταναν στα νομίσματα με κέρατο τράγου. Τούτο έσπασε βέβαια με το θάνατό του, στη θέση αυτού φύτρωσαν όμως τέσσερα νέα «κέρατα»: οι διάδοχοί του Μ. Αλεξάνδρου με τα τέσσερα βασίλεια.

ΔΑΝΙΗΛ - ΒΗΛ ΚΑΙ ΔΡΑΚΩΝ
...
Δαν. 8,20 ὁ κριός, ὃν εἶδες, ὁ ἔχων τὰ κέρατα βασιλεὺς Μήδων καὶ Περσῶν.

Δαν. 8,20 Ο κριός, τον οποίον είδες είναι ο βασιλεύς των Μηδων και των Περσών.

Δαν. 8,21 ὁ τράγος τῶν αἰγῶν βασιλεὺς Ἑλλήνων· καὶ τὸ κέρας τὸ μέγα, ὃ ἦν ἀναμέσον τῶν ὀφθαλμῶν αὐτοῦ, αὐτός ἐστιν ὁ βασιλεὺς ὁ πρῶτος.


Δαν. 8,21 Ο τράγος των αιγών είναι ο βασιλεύς των Ελλήνων. Το μεγάλο κέρας, το οποίον ήτο ανάμεσα στους οφθαλμούς του, αυτός είναι ο πρώτος και μέγας βασιλεύς των Ελλήνων.

Δαν. 8,22 καὶ τοῦ συντριβέντος, οὗ ἔστησαν τέσσαρα κέρατα ὑποκάτω, τέσσαρες βασιλεῖς ἐκ τοῦ ἔθνους αὐτοῦ ἀναστήσονται καὶ οὐκ ἐν τῇ ἰσχύϊ αὐτοῦ.

Δαν. 8,22 Η συντριβή του μεγάλου αυτού κέρατος και τα τέσσαρα αλλά, τα οποία αντ' αυτού εφύτρωσαν, υποδηλώνουν τέσσαρας βασιλείς από το έθνος αυτό, οι οποίοι θα εγερθούν, χωρίς όμως να έχουν και την δύναμιν του πρώτου.

Δαν. 8,23 καὶ ἐπ᾿ ἐσχάτων τῆς βασιλείας αὐτῶν, πληρουμένων τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν, ἀναστήσεται βασιλεὺς ἀναιδὴς προσώπῳ καὶ συνίων προβλήματα.

Δαν. 8,23 Κατά το τέλος της βασιλείας αυτών, όταν πλέον θα έχουν φθάσει εις την πληρότητά των αι αμαρτίαι των αποστατών Ιουδαίων, θα εμφανισθή ένας αδιάντροπος βασιλεύς, πανούργος και πολυμήχανος.

Δαν. 8,24 καὶ κραταιὰ ἡ ἰσχὺς αὐτοῦ καὶ θαυμαστὰ διαφθερεῖ καὶ κατευθυνεῖ καὶ ποιήσει καὶ διαφθερεῖ ἰσχυροὺς καὶ λαὸν ἅγιον.

Δαν. 8,24 Θα έχη μεγάλην δύναμιν, θα επιφέρη αδιηγήτου καταοτροφάς. Θα φέρη εις πέρας τας ενεργείας του. Θα πράττη ο,τι θέλει και θα καταστρέψη ισχυρούς λαούς και αυτόν ακόμη τον άγιον λαόν του Θεού.

Δαν. 8,25 καὶ ὁ ζυγὸς τοῦ κλοιοῦ αὐτοῦ κατευθυνεῖ· δόλος ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ, καὶ ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ μεγαλυνθήσεται καὶ δόλῳ διαφθερεῖ πολλοὺς καὶ ἐπὶ ἀπωλείας πολλῶν στήσεται καὶ ὡς ὠὰ χειρὶ συντρίψει.

Δαν. 8,25 Ο ζυγός της τυρανικής υποταγής θα, επεκταθή επιτυχώς εις λαούς. Θα ενεργή μετά δολιότητος, θα αλαζονευθή κατά τη καρδίαν αυτού και δια της πανουργία και των μηχανορραφιών του θα καταστρέψη πολλούς. Επάνω δε εις τα ερείπια πολλών θα σταθή αυτός υπερήφανος. Θα συντρίβη τους άλλους, με όσην ευκολίαν σπάζει κανείς ένα αυγό.

Δαν. 8 ,26 καὶ ἡ ὅρασις τῆς ἑσπέρας καὶ τῆς πρωΐας τῆς ῥηθείσης ἀληθής ἐστι· καὶ σὺ σφράγισον τὴν ὅρασιν, ὅτι εἰς ἡμέρας πολλάς.

Δαν. 8,26 Το όραμα των δυο χιλιάδων τριακοσίων ημερονυκτίων έχει και αυτό το νόημά του, είναι αληθές. Συ όμως τήρησε σιγήν, κράτησε ανερμήνευτον την όρασιν αυτήν, διότι αναφέρεται εις ένα απτομακρυσμένον χρονικόν διάστημα”.

Δαν. 8,27 καὶ ἐγὼ Δανιὴλ ἐκοιμήθην καὶ ἐμαλακίσθην ἡμέρας καὶ ἀνέστην καὶ ἐποίουν τὰ ἔργα τοῦ βασιλέως· καὶ ἐθαύμαζον τὴν ὅρασιν, καὶ οὐκ ἦν ὁ συνίων.

Δαν. 8,27 Επειτα από τας οράσεις αυτάς εγώ, ο Δανιήλ, έπεσα εις τεταραγμένον ύπνον, ησθένησα επί μερικάς ημέρας έπειτα από τας οποίας εσηκώθην και εξετέλουν, όπως συνήθως, τα έργα του βασιλέως. Ανελογιζόμην όμως με θαυμασμόν αυτά, τα οποία είδα και ήκουσα, χωρίς και να ημπορώ να εισχωρήσω στο πλήρες νόημά των.
...

(Όλη την προφητεία μπορείτε να την δείτε στο παρακάτω Μπλοκ)

http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/PD/50.%20DanielVil&Drakon.htm

Μητροπολίτης του Ουρανού ή "πολίτης" της νέας τάξης όπως θέλουν κάποιοι να δια - πορεύονται;

 


Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Βγαίνει για την γιορτή του  ο ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ στην Ζάκυνθο  ΒΊΝΤΕΟ 

Ξεκίνησε λίγο πριν το μεσημέρι ο τριήμερος εορτασμός του Προστάτη της Ζακύνθου και του Ιονίου Αρχιπελάγους.
Βίντεο Σύνδεσμος
Πολλοί μπορεί να μην το γνωρίζουν , αλλά ο Άγιος Διονύσιος αγαπά και το κλεινό άστυ των Αθηναίων .
Ήθελε ο Άγιος να πάει στους Αγίους Τόπους.
Έφτασε στην Αθήνα και του λέει ο οικείος  μητροπολίτης 
 " που πας εσύ ; έχουμε ανάγκη από καλούς κληρικούς και Δεσποτάδες" " σε προχειρίζω με την σύμφωνη γνώμη της τοπικής συνόδου επίσκοπο της νήσου Αιγίνης "
Έσκυψε το κεφάλι του ο μεγάλος αυτός Άγιος και  το δέχτηκε βλέποντας το Άγιο Θέλημα του ΘΕΟΥ. 
Την επόμενη μέρα τον οδήγησαν στην περιοχή που είναι σήμερα η Πλατεία της Μητρόπολης των Αθηνών ,όπου από αιώνες πριν βρισκόταν αυτό το πανέμορφο εκκλησάκι της Παναγίας της Γοργουπηκόου που βλέπουμε και σήμερα δίπλα στον Καθεδρικό Ναό των Αθηνών .

Εκεί χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Αίγινας και πήρε το καραβάκι για την Αίγινα για την πνευματική Αποστολή του.
Είχε μάλιστα τόση μεγάλη έγνοια τους εκεί Αιγινιότες που έμενε ακόμα και μετά την κοίμηση του φρουρός τους, περιμένοντας μετά από αιώνες να τον αντικαταστήσει ο άλλος μεγάλος Άγιος του αιώνα μας ο Άγιος Νεκτάριος ..γνωστά όλα αυτά.    

Ποιος ήταν αυτός ο Άγιος που μένει άφθαρτος και παραμένει αστροπελέκι στην Δυτική μπόρα της Παποσύνης;
Φρόντισε από την αρχή μέχρι το τέλος να είναι Μητροπολίτης και όχι "πολίτης" συνταυτιζόμενος με τις ραδιουργίες της Δύσης επί του υποδουλωμένου τότε Έθνους μας.
Αντίθετα οδηγούσε τις ψυχές ως Ουρανοπολίτης προς την αιωνιότητα με τα νάματα της διδασκαλίας του ,  το παράδειγμα της βιοτής του και την κορυφαία συγχωρητικότητα του στο δολοφόνο του αδελφού του .
Ερωτούμε σήμερα αν η γενιά μας παρακολουθεί το δράμα, κάποιοι εκκλησιαστικοί να συναγωνίζονται να γίνουν " καλοί πολίτες" στα κελεύσματα της νέας αταξίας πραγμάτων που πρεσβεύει η  παγκοσμιοποίηση και να απαιτούν "υπακοή" από το ποίμνιο, γιατί λένε ότι  είναι η συνέχεια των Αποστόλων  κάτι που κανείς Πιστός  δεν τους το αμφισβητεί, αλλά μόνο τα έργα τους;;
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

σαν σήμερα κοιμήθηκε ο μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος που μας προείπε ότι όταν δούμε το κακό να ξεκινάει από την Συρία,τότε πρέπει να "πιάσουμε επάλξεις"

 

"Ήταν 17 Δεκεμβρίου 2005 όταν  εκοιμήθη ο Επίσκοπος Σισανίου και Σιατίστης Αντώνιος! Την ευχή του να έχουμε!" ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ

" όταν δείτε το κακό να ξεκινάει στην Συρία , να αρχίσετε να προσεύχεστε , από εκεί θα ξεκινήσει "  έλεγε ο μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος 

" η διάλυση της Συρίας μας έδωσε χαρτάκι προτεραιότητας με το Ν° 1" βλ.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2024/12/1.html

Αποστολάκης Γεώργιος - Διεκδικούμε: το δικαίωμα να υπάρχουμε ως πολίτες και να ασκούμε τα δικαιώματά μας και εκτός δικτύου - το δικαίωμα να ζούμε χωρίς να είμαστε συνεχώς συνδεδεμένοι - το δικαίωμα να υπάρχουμε πέρα από τους αριθμούς- το δικαίωμα στη σιωπή - το δικαίωμα στην απόκρυψη - το δικαίωμα στο ανθρώπινο λάθος που δεν γίνεται ψηφιακός φάκελος - το δικαίωμα να μην καταγράφεται το βλέμμα μας, η σκέψη μας, το απλό μας “εδώ είμαι”.

 

Αποστολάκης Γεώργιος: Το δικαίωμα σε μια offline ζωή. Η ελευθερία να υπάρχουμε πέρα από το Διαδίκτυο

Συναγωνίστριες και συναγωνιστές, φίλες και φίλοι,

Στον 21ο αιώνα, η ελευθερία δεν απειλείται μόνο από όπλα και νόμους.

Απειλείται από κάτι πιο αθόρυβο: την κανονικοποίηση του πλήρους ψηφιακού ελέγχου.

Και αυτή η απειλή δεν θα έρθει με σιδερόφρακτους στρατούς. Θα έρθει με ειδοποιήσεις. Με εφαρμογές. Με “ευκολίες”.

Ζούμε σε μια εποχή όπου η τεχνολογία δεν είναι πια εργαλείο. Είναι περιβάλλον. Είναι ο αέρας που αναπνέουμε. Και μέσα σε αυτόν τον αέρα, αρχίζει να μας λείπει η ανάσα.

Η ζωή μας γεμίζει QR codes — και αδειάζει από ιδιωτικότητα

Στα αεροδρόμια, δεν είμαστε άνθρωποι. Είμαστε ο κωδικός στο boarding pass.

Στα νοσοκομεία, δεν είμαστε πρόσωπα. Είμαστε ο αριθμός στο βραχιολάκι.

Στις δημόσιες υπηρεσίες, δεν είμαστε ιστορίες ζωής. Είμαστε ο αριθμός που “πρέπει να ταιριάξει” στο σύστημα.

Η τεχνολογία δεν μας έχει μόνο ψηφιοποιήσει. Μας έχει ισοπεδώσει.

Σήμερα θέλω να μιλήσω για ένα δικαίωμα που δεν κατονομάστηκε ακόμη σε συντάγματα και κώδικες, αλλά ήδη διεκδικείται στους δρόμους, στις δημόσιες συζητήσεις, στις κοινότητες:
Για το δικαίωμα της ψηφιακής ακεραιότητας, το δικαίωμα να παραμένουμε κυρίαρχοι σε έναν κόσμο που μας διαβάζει, μας προβάλλει, μας προδιαγράφει.

Στην Ελβετία η ψηφιακή ταυτότητα δίχασε ένα ολόκληρο έθνος — γιατί οι πολίτες κατάλαβαν πως το διακύβευμα είναι η ελευθερία

Η Ελβετία μας δίνει μάθημα: όσο πιο ψηφιοποιημένη γίνεται η κοινωνία, τόσο πιο επείγον γίνεται να προστατεύσουμε τον άνθρωπο.

Η Ελβετία — χώρα με μεγάλη παράδοση άμεσης δημοκρατίας — έφερε την ηλεκτρονική ταυτότητα σε δημοψήφισμα. Καμπάνιες, αντιπαραθέσεις, αμφιβολίες, συγκρούσεις.
Σχεδόν μισή χώρα είπε «ναι» και μισή είπε «όχι».

Οι πολίτες κλήθηκαν σε δημοψήφισμα για τον νόμο που εισάγει την «e-ID» — την ηλεκτρονική ταυτότητα. Η ψήφος ήταν οριακή: 50,4% υπέρ, 49,6% κατά. Πέρασε μεν η ηλεκτρονική ταυτότητα, αλλά με μία σημαντική διαφορά:  Θα είναι προαιρετική.

Αλλά εδώ δεν τελειώνει η ιστορία. Ο αντίλογος — και ο αγώνας — δεν εξαφανίζεται. Οι Ελβετοί φοβούνται ότι ακόμη και αυτή η “προαιρετική” ψηφιακή ταυτότητα μπορεί να ανοίξει πόρτες σε επιτήρηση, ιδίως αν οι αρχές και οι επιχειρήσεις αποκτήσουν τη δυνατότητα να ζητούν επιβεβαίωση στοιχείων πολύ συχνά ή πολύ “βαθιά”.

Και αυτό, ακριβώς, είναι το μήνυμα της Ελβετίας: ο ψηφιακός αυτοπροσδιορισμός είναι πολιτικό ζήτημα πρώτου μεγέθους.

Δεν συζητούμε απλώς για διαχείριση δεδομένων. Συζητούμε για το τι είδους άνθρωποι θέλουμε να είμαστε στην ψηφιακή σφαίρα.

Στην Ελβετία, άνθρωποι με διαφορετικές ιδεολογίες βγήκαν στους δρόμους. Μισό έθνος είπε «Όχι, δεν θέλω το κράτος να ξέρει πού ταυτοποιούμαι κάθε μέρα». Το άλλο μισό είπε «Ναι, αλλά πρέπει να εκσυγχρονιστούμε».

Δεν ψήφισαν για μια εφαρμογή. Ψήφισαν για το ποιος θα έχει πρόσβαση στο ψηφιακό “εγώ” τους.

Η Ελλάδα τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς την ενιαία ταυτότητα — χωρίς να ρωτήσει τον πολίτη

Στην Ελλάδα, όλα ενοποιούνται: ο ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ, η ταυτότητα — όλα κάτω από έναν αριθμό.

Τον λένε “Προσωπικό Αριθμό”. Αλλά δεν είναι προσωπικός. Είναι καθολικός. Είναι παντού. Είναι το κλειδί που ανοίγει κάθε πόρτα του κράτους — και άρα μπορεί να κλειδώσει και τον ίδιο τον πολίτη έξω από το κράτος. Να τον καταστήσει απόβλητο αν δεν είναι αρεστός.

Σκεφθείτε το καλά: όταν όλα περνούν από μία πόρτα — τότε όποιος κρατά το κλειδί αυτής της πόρτας κρατά και τον άνθρωπο.

Φανταστείτε το απλούστερο παράδειγμα: Ένας ενιαίος αριθμός μπορεί να δείξει τι  κάνεις στην εφορία, τι κάνεις στο γιατρό, τι κάνεις στο πανεπιστήμιο, τι κάνεις στην τράπεζα. Όχι επειδή “κάποιος θέλει να σε παρακολουθεί”, αλλά επειδή ξαφνικά όλα περνούν από το ίδιο κανάλι.

Και όταν όλα περνούν από την ίδια πόρτα, αρκεί να παραβιαστεί αυτή η μία πόρτα.

Ο λόγος που η κυβέρνηση επικαλείται για τον «αριθμό» είναι η «ευκολία», η «απλοποίηση», η «επιτάχυνση». Αλλά η Ιστορία μας έχει μάθει πως όταν η ευκολία προηγείται της ελευθερίας, η ελευθερία συρρικνώνεται.

Η ψηφιακή ταυτοποίηση είναι σαν φωτιά. Ωφέλιμη όταν υπάρχει έλεγχος. Καταστροφική όταν ξεφεύγει.

Τι σημαίνει “ασφάλεια” όταν ο πολίτης χάνει τον έλεγχο του εαυτού του;

Μας λένε “μείωση γραφειοκρατίας”. Μας λένε “απλοποίηση”. Μας λένε “εκσυγχρονισμός”. Αλλά δεν μας λένε το πιο βασικό: ότι όσο ενώνουμε αριθμούς, συστήματα, μητρώα, τόσο συγκεντρώνεται η ισχύς.

Και όσο συγκεντρώνεται η ισχύς, τόσο μειώνεται η δημοκρατία.

Δεν είναι θεωρία. Είναι δομικός κανόνας της πολιτικής επιστήμης.

Στην πολιτική θεωρία, η ελευθερία δεν ορίζεται μόνο από το τι μας επιτρέπει το κράτος. Ορίζεται από τον χώρο που μας επιτρέπει να είμαστε απρόβλεπτοι. Να υπάρχουμε χωρίς να είμαστε πλήρως υπολογισμένοι.

Το ψηφιακό οικοσύστημα σήμερα πολεμά την απροβλεψία. Προτιμά το προφίλ από το πρόσωπο. Προτιμά την κατηγοριοποίηση από την πολυπλοκότητα.

Γι’ αυτό ακριβώς η ψηφιακή ακεραιότητα είναι το νέο πεδίο αγώνα για την ανθρώπινη ελευθερία.

Χειροπιαστό παράδειγμα — Η αορατότητα ως ελευθερία

Θυμηθείτε κάτι απλό: Όταν μπαίνεις σε ένα βιβλιοπωλείο και χαζεύεις ράφια, κανένα σύστημα δεν ξέρει σε ποιο ράφι στάθηκες 15 δευτερόλεπτα παραπάνω.

Όταν συναντάς έναν φίλο τυχαία στο δρόμο, κανένα αρχείο δεν καταγράφει ότι οι δύο σας βρεθήκατε εκείνη τη στιγμή.

Όταν παίρνεις μια δραματική, προσωπική, καθοριστική απόφαση, κανένας αλγόριθμος δεν μπορεί να προβλέψει τι θα κάνεις πριν το κάνεις.

Αυτό είναι η ανθρώπινη ελευθερία. Η δυνατότητα να μην είσαι βιβλίο που το ξεφυλλίζουν τρίτοι.

Το αγωνιστικό μας αίτημα — Η διεκδίκηση της “εκτός δικτύου” ζωής

Ο χριστιανός δεν φοβάται την τεχνολογία· φοβάται την απανθρωποποίηση

Η Ορθόδοξη παράδοση υπερασπίζεται το πρόσωπο. Την ελευθερία. Το αυτεξούσιο. Ο Θεός μάς έδωσε ελευθερία που ούτε Εκείνος δεν καταργεί.

Ποιο κράτος, λοιπόν, ποια εταιρεία, ποια πλατφόρμα δικαιούται να την περιορίσει;

Δεν μιλάμε για θεωρίες. Μιλάμε για το πολύ πρακτικό, πολύ ανθρώπινο, πολύ πνευματικό δικαίωμα:

Να μη μας βλέπει, καταγράφει και αξιολογεί κάθε στιγμή μια μηχανή. Να μπορούμε να κάνουμε λάθος χωρίς να καταδικάζεται το λάθος σε αιώνια ψηφιακή μνήμη. Να μπορούμε να υπάρχουμε χωρίς να είμαστε συνεχώς “εντός συστήματος”.

Δεν ζητάμε να σταματήσει η τεχνολογία. Ζητάμε να σταματήσει η τεχνολογία να προχωρά χωρίς εμάς.

Διεκδικούμε:

  • το δικαίωμα να υπάρχουμε και εκτός δικτύου, η επιλογή να είναι δική μας
  • το δικαίωμα να επιλέγουμε τι αφήνουμε πίσω μας ως ίχνος,
  • το δικαίωμα να μη χαρτογραφείται κάθε μας κίνηση,
  • το δικαίωμα να είμαστε πολίτες, όχι δεδομένα.

Αυτό δεν είναι μια τεχνική συζήτηση. Είναι η πιο θεμελιώδης πολιτική συζήτηση της εποχής μας.

Τι ακριβώς διεκδικούμε;

Στον σύγχρονο διάλογο για τα ψηφιακά δικαιώματα, εμφανίζονται δύο κρίσιμες έννοιες:

  1. Το δικαίωμα στην επιλογή της παρουσίας — το ποιος, πού και πότε εμφανίζεται στο ψηφιακό πεδίο.
  2. Το δικαίωμα στην αποσύνδεση — όχι ως άρνηση της τεχνολογίας, αλλά ως ενεργό μέτρο αυτοπροστασίας.

Στον πυρήνα και των δύο βρίσκεται η αυτεξουσιότητα: η ικανότητα του ατόμου να καθορίζει τα όρια του ψηφιακού του εαυτού.

Αυτή η αυτεξουσιότητα είναι η ψηφιακή μορφή της πολιτικής ελευθερίας.

Αυτό είναι ψηφιακή ακεραιότητα. Αυτό είναι ελευθερία. Αυτό είναι ορθόδοξη ανθρωπολογία στην πράξη.

Γι’  αυτό εμείς ως «ΕΞΟΔΟΣ» διεκδικούμε κάτι πολύ μεγαλύτερο από την προαιρετικότητα, κάτι πολύ μεγαλύτερο από την “ασφάλεια δεδομένων”.

Διεκδικούμε:

  • το δικαίωμα να υπάρχουμε ως πολίτες και να ασκούμε τα δικαιώματά μας και εκτός δικτύου
  • το δικαίωμα να ζούμε χωρίς να είμαστε συνεχώς συνδεδεμένοι,
  • το δικαίωμα να υπάρχουμε πέρα από τους αριθμούς,
  • το δικαίωμα στη σιωπή,
  • το δικαίωμα στην απόκρυψη,
  • το δικαίωμα στο ανθρώπινο λάθος που δεν γίνεται ψηφιακός φάκελος,
  • το δικαίωμα να μην καταγράφεται το βλέμμα μας, η σκέψη μας, το απλό μας “εδώ είμαι”.

Όλα τα παραπάνω είναι το περιεχόμενο του δικαιώματος στην ψηφιακή ακεραιότητα. Ένα δικαίωμα που πρέπει να διεκδικήσουμε και που ήδη έχει κατοχυρωθεί στα συντάγματα δύο καντονιών της Ελβετίας.

Έχω ένα κάλεσμα για όλους: Να περάσουμε από την τεχνολογική παθητικότητα στη δημοκρατική διεκδίκηση

Φίλες και φίλοι, η ψηφιακή εποχή μας φέρνει μπροστά σε μια νέα μορφή αγώνα. Είναι αγώνας ηθικός. Είναι βαθειά πολιτικός. Είναι αγώνας πνευματικός, ένας αγώνας  συνείδησης. Διεξάγουμε έναν αγώνα για το δικαίωμα να ορίζουμε εμείς τον ψηφιακό μας εαυτό. Έναν αγώνα για να θυμηθούμε κάτι απλό: Ότι ο άνθρωπος προηγείται του αλγόριθμου. Ότι η ελευθερία προηγείται της ευκολίας. Ότι η αξιοπρέπεια προηγείται της ταυτοποίησης.

Δεν πρέπει να φοβόμαστε την τεχνολογία. Πρέπει να φοβόμαστε την αδιαφάνεια της τεχνολογίας.

Και δεν πρέπει να δεχτούμε ότι “έτσι πάει ο κόσμος τώρα”.

Ο κόσμος δεν πάει πουθενά από μόνος του. Τον πάνε. Και τον πάνε όσοι έχουν δύναμη.

Σήμερα, λοιπόν, όλοι εμείς που συγκεντρωθήκαμε εδώ διακηρύττουμε: η τεχνολογία δεν θα καθορίσει τους ανθρώπους — οι άνθρωποι θα καθορίσουν την τεχνολογία.

Ας διεκδικήσουμε μαζί την ψηφιακή ακεραιότητα. Όχι ως τεχνικό όρο. Αλλά ως πολιτική υπόσχεση. Ως ηθική στάση. Ως συλλογικό καθήκον.

Για να μπορούμε να λέμε στα παιδιά μας, ότι σε αυτή τη γενιά, υπερασπιστήκαμε το ιερό δικαίωμα να είμαστε άνθρωποι, πρόσωπα, ελεύθεροι.

Σας ευχαριστώ.

ΠΗΓΗ https://www.eksodos.gr/index.php/el/kinisi-2/eksodos-draseis/apostolakis-georgios-to-dikaioma-se-mia-offline-zoi-i-eleftheria-na-yparxoume-pera-apo-to-diadiktyo

λένε ότι μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά με UAV τις γιορτινές εκδηλώσεις στο Σύνταγμα από την Σμύρνη

 


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

«Τα τουρκικά UAV θα μπορούν να παρακολουθούν την Αθήνα από τη Σμύρνη»

Η ASELSAN, η οποία πρόσφατα ξεκίνησε μαζικές παραδόσεις του ASELFLIR-500, ισοδύναμου του καναδικού προϊόντος MX-15D, και το εξήγαγε σε πολλές χώρες, έχει επίσης ξεκινήσει τις δοκιμές της πιο προηγμένης έκδοσης, του ASELFLIR-600.

Κατά τη διάρκεια δοκιμών που διεξήχθησαν από την ASELSAN και την Baykar, το σύστημα ASELFLIR-600 EOS που ενσωματώθηκε στο Bayraktar AKINCI επέδειξε σημαντική απόδοση.

Το σύστημα μετέδωσε με επιτυχία εικόνες υψηλής ανάλυσης από μεγάλες αποστάσεις 200, 150 και 140 χιλιομέτρων. Αυτή η εξέλιξη υπογραμμίζει το τρέχον επίπεδο δυνατοτήτων εναέριας αναγνώρισης και επιτήρησης που έχει επιτύχει η Τουρκία.

Ικανό να παρακολουθεί την Αθήνα

Τα τουρκικά UAV, τα οποία έχουν αποκτήσει δυνατότητα επιτήρησης από απόσταση 200 χιλιομέτρων, θα μπορούν να παρατηρούν ακόμη και την Αθήνα από τον εναέριο χώρο της Σμύρνης υπό κατάλληλες περιβαλλοντικές συνθήκες. Οι τουρκικές δυνάμεις ασφαλείας, οι οποίες έχουν επιτύχει σημαντικές δυνατότητες αναγνώρισης/πληροφοριών με τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό δορυφόρων πληροφοριών που διαθέτουν, θα ενισχύσουν επίσης σημαντικά τις δυνατότητες εναέριας αναγνώρισης με το ASELFLIR-600.

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ στο https://echedoros.blog/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ