Ελληνορωμαϊκά!

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη το φιλούν ΑΓΙΟΙ και όχι τανκς ...Πραγματικό γεγονός

Οι ειδήσεις ...
"Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο κυριακάτικο κείμενο του στο facebook μας ενημερώνει ότι θα βγάλει τον στρατό στο Σύνταγμα, για να φυλάει το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη!!! Χρησιμοποιεί μάλιστα ως αφορμή την απεργία πείνας που έκανε ο Πάνος Ρούτσι! Είναι σαφές ότι ο κ.Μητσοτάκης χρησιμοποιεί για πολλοστή φορά τον στρατό για να ψαρέψει ψηφαλάκια στην ακροδεξιά.
 Όλα αυτά λίγες ώρες μετά από το μεγαλειώδες συλλαλητήριο στρατιωτικών στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του οποίου οι στρατιωτικοί απέτησαν φόρο τιμής στα θύματα των Τεμπών" .https://www.militaire.gr/o-k-mitsotakis-vgazei-to-strato-sto-syntagma-aformi-o-panos-roytsi-alla-i-aitia-poia-einai/
Πριν λίγες μέρες θυμηθήκαμε και το επισημάναμε πάλι 
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
"Με λένε Ιωάννη, έρχομαι από την Κέρκυρα, κυβέρνησα αυτό το μέρος, το νοιάζομαι, το αγαπάω και κάθε βράδι που έχει ησυχία κάνω παρέα στους Εύζωνές μας… Ιωάννης Καποδίστριας"
Τῇ ΚΖ’ (27ῃ) τοῦ μηνός Σεπτεμβρίου, μνήμη τῆς δολοφονίας τοῦ «Ἁγίου τῆς πολιτικῆς» Ἰωάννου Καποδίστρια, τοῦ μαρτυρικοῦ Κυβερνήτη καὶ Θεμελιωτὴ τῆς Ἑλληνικῆς Ἀνεξαρτησίας ἔμπροσθεν τῆς ἐκκλησίας τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος Ναυπλίου [τὴν Κυριακὴν 27ης Σεπτεμβρίου 1831]

 «Με λένε Ιωάννη, έρχομαι από την Κέρκυρα…»

Ένας Γέροντας έκοβε βόλτες στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και έψελνε τους Χαιρετισμούς στην Υπεραγία Θεοτόκο .
Ήταν περασμένα μεσάνυχτα και βλέπει έναν φραγκοφορεμένο με σμόκιν παλαιάς κοπής .
Στην αρχή νόμισε ότι ήταν ηθοποιός και τραβούσαν κινηματογραφικά πλάνα .
Γρήγορα κατάλαβε ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν ηθοποιός γιατί τον άκουσε και αυτόν να ψελλίζει τους Χαιρετισμούς στην Παναγία μας .
Με θάρρος ο Γέροντας τον ρώτησε :
– Πως σε λένε άνθρωπε μου, γιατί ντύθηκες έτσι; που μένεις;
Και αυτός του απάντησε:
–Με λένε Ιωάννη, έρχομαι από την Κέρκυρα, κυβέρνησα αυτό το μέρος, το νοιάζομαι, το αγαπάω και κάθε βράδι που φεύγουν οι τουρίστες και έχει ησυχία κάνω παρέα στους Εύζωνες μας.
Αυτοί δεν με βλέπουν, όμως αν έλεγαν τους Χαιρετισμούς από μέσα τους θα με έβλεπαν, όπως επέτρεψε ο Θεός να με δεις εσύ.


Όπως μας είπε αυτός ο Σεβάσμιος Γέροντας εκείνη την στιγμή λύγισαν τα πόδια του , σαν να του ήρθε από την συγκίνηση μια λιποθυμία . Μέχρι να σταθεί για να μην παραπατήσει από την ζάλη έχασε από μπροστά του τον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδος , τον Ιωάννη τον Καποδίστρια.
( σας τα γράφω έτσι και εγώ χύμα και με συγκίνηση γιατί τώρα τα έμαθα και πρέπει να τα μάθετε και εσείς )
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2024/04/blog-post_453.html  
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας .
[Σαρακοστή 2024]





"του λίθου σφραγισθέντος υπό των Ιουδαίων.." το ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ που λέει τι έγινε , τι γίνεται και θα γίνεται στα ΕΜΠΟΛΕΜΑ ΑΓΙΑ ΜΕΡΗ

 


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/dPy9CTsVdhk?si=_QCa3pQzaEBPefY1

ξημερώνει και του ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ του Νέου Θεολόγου ( λίγους η Εκκλησία μας τους έδωσε το προσωνύμιο ΘΕΟΛΟΓΟΣ) 
από τον ΘΗΒΑΙΟ ΠΟΛΙΤΗ 
+ Πώς θα αλλάξουν τα αναστημένα σώματα κατά την Δευτέρα Παρουσία;
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου
Μαρτυρία του Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου, στον οποίον ο Θεός αποκάλυψε πώς θα αλλάξουν τα υλικά σώμάτα και θα αφθαρτοποιηθούν κατά τη Δευτέρα Παρουσία του Ιησού Χριστού! Μια μέρα, καθώς προσευχόταν (ο Αγιος Συμεών) με καθαρότητα και συνομιλούσε με τον Θεό, είδε πως ο αέρας άρχισε να φωτίζει το νου του, και ενώ ήταν μέσα στο κελί του, νόμιζε ότι βρισκόταν έξω, σ’ ανοιχτό χώρο. Ήταν νύχτα, που μόλις είχε ξεκινήσει... Τότε άρχισε να φέγγει από ψηλά όπως το πρωινό ροδοχάραμα- ω των φρικτών οπτασιών του ανδρός!-, και το οίκημα κι όλα τ’ άλλα εξαφανίστηκαν, και νόμιζε ότι δεν ήταν καθόλου σε οίκημα. Τον συνέπαιρνε ολότελα θεία έκσταση αντιλαμβανόμενος καλά με τον νου του το φως εκείνο που του εμφανιζόταν.
Αυτό μεγάλωνε λίγο –λίγο κι έκανε τον αέρα να φαίνεται πιο λαμπερός κι αισθανόταν τον εαυτό του μ’ ολόκληρο το σώμα του να βρίσκεται έξω από τα γήινα. Αλλά επειδή εξακολουθούσε να λάμπει ακόμη περισσότερο εκείνο το φως και του φαινόταν σαν ήλιος που μεσουρανώντας έλαμπε από ψηλά, αισθανόταν σαν να στέκεται στο μέσο του φωτός και ότι ολόκληρος ο εαυτός του μαζί με το σώμα του ήταν γεμάτος από χαρά και δάκρυα λόγω της γλυκύτητας που του προξενούσε η παρουσία του. Παράλληλα έβλεπε ότι το ίδιο φως κατά τρόπο θαυμαστό ήρθε σε επαφή με το σώμα του και σιγά-σιγά διαπερνούσε τα μέλη του. Η έκπληξη αυτής της οπτασίας τον απομάκρυνε από την προηγούμενη θεωρία και τον έκανε να αισθάνεται μόνο αυτό το εξαίσιο πράγμα που συνέβαινε μέσα του.
Έβλεπε, λοιπόν, ότι το φως εκείνο σιγά-σιγά εισχωρούσε σ’ ολόκληρο το σώμα του, την καρδιά και τα έγκατά του και τον έκανε ολόκληρο σαν φωτιά και φως. Και όπως προηγουμένως το οίκημα, έτσι και τώρα τον έκανε να χάσει την αίσθηση του σχήματος, της θέσεως, του βάρους και την μορφής του σώματος και σταμάτησε κα κλαίει. Τότε ακούει μια φωνή από το φως να του λέει: «Κατά τον ίδιο τρόπο είναι αποφασισμένο ν’ αλλάξουν οι Άγιοι που θα ζουν και θα βρίσκονται ακόμη εδώ κατά την ώρα της έσχατης σάλπιγγας, κι έτσι μεταμορφωμένοι θ’ αρπαγούν, όπως λέει και ο απόστολος Παύλος».
Για πολλές ώρες όντας ο μακάριος σ’ αυτήν την κατάσταση, ανυμνώντας μυστικά και ακατάπαυστα το Θεό και κατανοώντας τη δόξα που τον περιέβαλλε και την αιώνια μακαριότητα που πρόκειται να δοθεί στου Αγίους, άρχισε να σκέφτεται και να μονολογεί μέσα του: «Άραγε θα ξαναγυρίσω πάλι στην προηγούμενη κατάσταση του σώματος μου ή θα ζήσω έτσι συνέχεια;» Μόλις έκανε τη σκέψη αυτή, αμέσως αισθάνθηκε να περιφέρει το σώμα του σαν σκιά ή σαν πνεύμα. Καταλάβαινε ότι είχε γίνει, όπως είπαμε, ολόκληρος με το σώμα του φως χωρίς μορφή, χωρίς σχήμα και άυλο. Και το μεν σώμα του το αισθανόταν ότι υπάρχει, πλην όμως χωρίς υλικές διαστάσεις και σαν πνευματικό.
Αισθανόταν δηλαδή να μην έχει καθόλου βάρος ή όγκο κι απορούσε βλέποντας τον εαυτό του που είχε σώμα να είναι σαν ασώματος. Και το φως που λαλούσε μέσα του, όπως και προηγουμένως, του έλεγε και πάλι: «Τέτοιοι θα είναι μετά την ανάσταση στον μέλλοντα αιώνα όλοι οι άγιοι περιβλημένοι ασωμάτως με σώματα πνευματικά ή ελαφρότερα και λεπτότερα και πιο αιθέρια ή παχύτερα και βαρύτερα και πιο γεώδη, από τα οποία θα καθορισθεί για τον καθένα η στάση και η τάξη και η οικείωση με το Θεό».
Αυτά όταν άκουσε ο θεοπτικότατος και θεόληπτος Συμεών κι αφού είδε το ανέκφραστο θεϊκό φως κι ευχαρίστησε τον Θεό, που δόξασε το γένος μας και το έκανε μέτοχο της θεότητας και της βασιλείας Του, ξαναγύρισε πάλι στον εαυτό του και βρέθηκε ξανά μες στο κελί του στην προηγούμενη ανθρώπινη φυσική κατάσταση.
Όμως με όρκους διαβεβαίωνε εκείνους με τους οποίους είχε θάρρος και φανέρωνε τα μυστικά του, ότι «για πολλές ημέρες αισθανόμουν αυτή την ελαφρότητα του σώματος χωρίς να καταλαβαίνω καθόλου ούτε κόπο, ούτε πείνα, ούτε δίψα».
Επειδή, λοιπόν, με αυτά ενωνόταν μόνο με το Πνεύμα κι ήταν γεμάτος από τα θεϊκά χαρίσματά Του- και φυσικά είχε καθαρίσει και ο ίδιος πλήρως το νου του-, έβλεπε οπτασίες και φρικτές αποκαλύψεις του Κυρίου όπως παλαιά οι Προφήτες.
Έτσι, έχοντας αποστολική διάνοια, επειδή την ύπαρξή του κατηύθυνε και κινούσε το θείο Πνεύμα, είχε και το χάρισμα του λόγου που έβγαινε από τα χείλη του και, ενώ ήταν όπως κι εκείνοι αγράμματος, θεολόγησε και με τα θεόπνευστα συγγράμματα του διδάσκει τους πιστούς την ακρίβεια της ευσεβούς ζωής.
Έχοντας ανέλθει σ’ ένα τέτοιο πνευματικό επίπεδο, αρχίζει να συγγράφει ασκητικούς λόγους κατά κεφάλαια για τις διάφορες αρετές και τα πάθη που αντίκεινται σ’ αυτές, από όσα αυτός έμαθε από την προσωπική του ασκητική ζωή και τη θεία γνώση που του δόθηκε, και περιγράφει με ακρίβεια τη μοναχική ζωή για όσους την ασκούν και έτσι γίνεται για τον ισραηλιτικό λαό των μοναχών ποταμός Θεού γεμάτος πνευματικά νερά. Το κείμενο λήφθηκε από το βιβλίο: "Άγιος Συμεών Ο Νέος Θεολόγος", ο βίος του Αγίου, από τον Νικήτα Στηθάτο, κριτική έκδοση του Αρχιμ Συμεών Κούτσα, Εκδόσεις ΑΚΡΙΤΑΣ, σελ. 189-193.ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

να το πάρουμε χαμπάρι ο αντίχριστος δεν θα μπορούσε να έρθει αν δεν υπήρχε τεχνητή νοημοσύνη ...όλα τα άλλα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε

 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 
Από τώρα καί στο εξής προσέχετε τι βλέπετε καί τί πιστεύετε, γιατί η πλάνη θά είναι πολύ μεγάλη.

Κρατήστε όμως μέσα σας αυτό για νά μπορείτε να τα ξεχωρίζετε.
- Το θαύμα πού είναι από τόν Θεό το καταλαβαίνει η ψυχή, χαίρεται καί νιώθει αγαλλίαση μεγάλη καί αυτό το εκδηλώνει με ατελείωτα δάκρυα.
- Το "θαύμα" όμως που είναι από τον διάβολο την ψυχή την τρομάζει, ταράζεται καί αντί για αγαλλίαση τής προκαλεί φόβο.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΊΤΕ ΛΟΙΠΌΝ ΤΗΝ ΨΥΧΉ ΣΑΣ , ΓΙΑΤΊ ΜΌΝΟ ΕΚΕΊΝΗ ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΕΙ ΤΌΝ ΑΛΗΘΙΝΌ ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ.
ΑΜΗΝ

ΓΕΡΟΝΤΑΣ - παιδί μου πόσοι σε πίκραναν;- πολλοί γέροντα- έ , τόσα γλυκά σου ετοίμασε ο ΘΕΟΣ, αρκεί να κάνεις υπομονή για να τα γευτείς..τα ίδια θα πει και στην αδικημένη Ελλάδα μας

  

"Αλίμονο στη νέα γενιά, που θα βρεθεί στο κέντρο του κυκλώνα, τί πρόκειται να συναντήσει!"

 

«Τα χνώτα του δράκοντα του αρχαίου, που θα πειράξει την οικουμένη, άρχισαν να μας προκαλούν ασφυξία και εμετό, και, μένει πλέον σαν σημείο παρηγοριάς αυτό που ο άγγελος είπε τότε στον Λώτ. Φύγε, πήγαινε στη Σιγώρ για να σωθείς. Αλίμονο στη νέα γενιά, που θα βρεθεί στο κέντρο του κυκλώνα, τί πρόκειται να συναντήσει!»

                                                                                               Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός

Συμπέρασμα : οι "φιλάνθρωποι" τα προηγούμενα χρόνια άδειασαν την Μέση Ανατολή από στρατεύσιμους νέους μουσουλμάνους, τους "έντυσαν" πρόσφυγες, τους έφεραν στην Ευρώπη για να τους κάνουν μισθοφόρους στον μεγάλο Ευρωπαϊκό πόλεμο;

 

φώτο από τον Έβρο και αυτά που ζήσαμε. 
Δεν λέμε για τα κακόμοιρα τα νησιά μας και τις δύο επισκέψεις του "φιλάνθρωπου" Πάπα μαζί με τους δικούς μας φιλάνθρωπους  στην Νήσο Λέσβο.
Τότε τα επισημαίναμε, αλλά την αλήθεια που πονάει την έκρυβαν  τα οικονομικά πακέτα αλληλοβοήθειας;

Πώς αισθάνονται σήμερα οι Ευρωπαίοι που έγιναν μέρος του μεγάλου σχεδιασμού που εκπονήθηκε και σήμερα υλοποιείται στην Μέση Ανατολή ;
Το ότι υπήρχαν ανάμεσα σε αυτούς πράγματι πρόσφυγες και αναγκεμένοι δεν στερεί την επικινδυνότητα αυτού του Δούρειου Ίππου της νέας εποχής που θέλει να φέρει το αντίχριστο πνεύμα. 
Δρ.Κωνστσντίνος Βαρδάκας 

face school control - έρχεται πάντα για το "καλό" μας

 


Οι μαθητές στην Κίνα πλέον δεν μπορούν να μπουν ή να βγουν από το σχολείο τους χωρίς πρώτα να επαληθεύσουν την ψηφιακή τους ταυτότητα μέσω καμερών αναγνώρισης προσώπου!

Σύμφωνα με κινεζικά μέσα ενημέρωσης, το σύστημα συνδέεται με την κρατική «ψηφιακή ταυτότητα» (Digital ID) κάθε παιδιού, η οποία είναι συνδεδεμένη με το ψηφιακό νόμισμα της χώρας (Digital Yuan).

Μέσω αυτής της ταυτότητας, οι μαθητές μπορούν να πληρώνουν τα σχολικά τους γεύματα ή προμήθειες απλώς κοιτάζοντας έναν σαρωτή προσώπου.

Πληροφορίες από το https://www.pronews.gr/

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

για ποια Ειρήνη (βλ.Γάζα) μιλάτε υποκριτές, όταν η Ρωσία απειλεί να κάψει τις μεγαλουπόλεις της Δύσης, αν η Αμερική στείλει Tomahawk στον σιωνιστή Ζελενσκι;

«Μήνυμα» από Ρωσία σε ΗΠΑ: Υποβρύχιο Yasen-M με υπερ-υπερηχητικά πυρηνικά βλήματα Zircon δίπλα στο CVN Gerald Ford

Εν όψει παράδοσης πυραύλων cruise Tomahawk στην Ουκρανία - Το κυνήγησε όλο το ΝΑΤΟ αλλά δεν το εντόπισαν...ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ


για να παρηγοριόμαστε ότι ο Άγιος Θεός δεν θα μας αφήσει στο μέλλον από Πατριαρχικά Αναστήματα..θα δώσει πάλι

Τελικά η Θεσσαλονίκη έχει και βγάζει μεγάλους Αγίους. 
Φίλοι καρδιακοί  της ησυχίας και της φωτιστικής νήψης ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο Άγιος Φιλόθεος ο Κόκκινος είχαν γραμμένο τον Παπά και τα "παπάκια" στα κατάστιχα της αίρεσης ...
Έτσι διαβάζουμε μέσα από την εκκλησιαστική ιστορία ...ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Του Αρχιμ. π. Μακαρίου Τσιμέρη*


Ο σοφός Πατριάρχης και φωτεινός ησυχαστής της Θεσσαλονίκης

Η 11η Οκτωβρίου είναι ημέρα μνήμης για τη Θεσσαλονίκη, για την τοπική μας εκκλησίας  και για ολόκληρη την Ορθοδοξία.


Την ημέρα αυτή τιμούμε τον Ἅγιο Φιλόθεο τὸν Κόκκινο, έναν από τους σημαντικότερους εκκλησιαστικούς πατέρες του 14ου αιώνα, γεννημένο στη Θεσσαλονίκη, που έλαμψε ως μοναχός, θεολόγος και Οἰκουμενικός Πατριάρχης.

Από τη Θεσσαλονίκη στο Άγιον Ὄρος

Ο Φιλόθεος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη περί το 1300 μ.Χ., από οικογένεια ταπεινή αλλά ευσεβή.

Έλαβε εξαιρετική μόρφωση κοντά στον σοφό Θωμά Μάγιστρο, ενώ από νεαρή ηλικία εγκατέλειψε την κοσμική ζωή και αφοσιώθηκε στη μοναχική άσκηση.

Πρώτα ασκήτεψε στη Μονή του Σινά και κατόπιν στο Άγιον Ὄρος, στη Μονή Βατοπαιδίου, όπου συνδέθηκε με τον Ἅγιο Σάββα τον δια Χριστόν Σαλό, του οποίου και συνέγραψε τον βίο.

Αργότερα μετέβη στη Μεγίστη Λαύρα, όπου ανήλθε στη θέση του ηγουμένου (1342–1345).

Ο υπερασπιστής του Ἡσυχασμοῦ

Ο Ἅγιος Φιλόθεος υπήρξε στενός φίλος και υποστηρικτής του Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ. Μαζί του αγωνίστηκε για τη θεολογία του φωτισμού, δηλαδή τη βίωση της Θείας Χάριτος ως ἄκτιστης ἐνεργείας του Θεοῦ.

Ως θεολόγος και συγγραφέας, υπερασπίστηκε την εμπειρική γνώση του Θεού έναντι της σχολαστικής διανοήσεως της Δύσεως.

Τα συγγράμματά του χαρακτηρίζονται από πνευματικό βάθος, νηφαλιότητα και εκκλησιαστικό φρόνημα.

Το 1347 εξελέγη Μητροπολίτης Ἡρακλείας, και το 1353 Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως.

Κατά τη διάρκεια της δευτέρας πατριαρχίας του (1364–1376), ανακήρυξε επίσημα ἅγιο τον Γρηγόριο Παλαμά (1368) και καθιέρωσε την εορτή του κατά τη Β΄ Κυριακή των Νηστειών.

Ήταν επίσης ειρηνοποιός μεταξύ των Εκκλησιών και στήριξε το κύρος του Πατριαρχείου σε δύσκολους καιρούς για τη Ρωμανία.
Πατριάρχης με ταπείνωση και ειρήνη

Παρά τη μεγάλη του θεολογική δύναμη, ο Φιλόθεος διακρινόταν για την ταπεινοφροσύνη και την πραότητα. Εκθρονίστηκε δύο φορές, μα ουδέποτε παραπονέθηκε· δέχθηκε τα πάντα ως ευλογία Θεού.

Πέρασε τα τελευταία του χρόνια σε ησυχία και προσευχή, μέχρι την οσιακή του κοίμηση περί το 1379.

Η Θεσσαλονίκη, πόλη των Αγίων Δημητρίου και Γρηγορίου Παλαμά, τιμά τον Φιλόθεο ως τοπικό άγιο και θεολογικό στύλο της εκκλησιαστικής της παραδόσεως.

Η μορφή του υπενθυμίζει ότι η αληθινή θεολογία γεννιέται στην προσευχή και στην κάθαρση της καρδιάς· εκεί όπου ο άνθρωπος συναντά ζωντανά τον Θεό.

«Ὁ εἰρηνοποιὸς Πατριάρχης, ὁ θεολόγος τῆς Ἡσυχίας,
Ἅγιε Φιλόθεε, πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν.»

Κληρικός στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης

Πηγή ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ


ο κατασκανδαλισμός συνεχίζεται με απανωτές επισκέψεις στο Άγιον Όρος ... ενόψει και της πολυπόθητης συνάντησης σε λίγο στην Νίκαια για να ευθυγραμμιστεί ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ ο κοινός εορτασμός του Πάσχα συν τα άλλα τα ωραία.

ο ΚΙΕΒΟΥ Επιφάνιος πάτησε στο Άγιον Όρος την στιγμή που διώκουν Ορθόδοξους στην Ουκρανία του Χαζάρου φίλου του Ζελέσκι..ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΙΑ

δίχως ΤΣΙΠΑ ...υπάρχουν άραγε ακόμα κοροϊδια;

 

να πάρουν τα επαίσχυντα μνημόνια τους και να ξαναφύγουν με τους συνεργάτες τους - Μνήμη ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ
12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944- Απελευθέρωση της Αθήνας...Μια υπέροχη Πέμπτη !!
«Η πιο όμορφη, η πιο ελαφριά μέρα του κόσμου». έγραψε ο Γ. Σεφέρης
Το φιλμ ντοκουμέντο που τράβηξε ο ίδιος ο Φιλοποίμην Φίνος.
ΒΙΝΤΕΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
Και δείτε σύμπτωση
12 Οκτωβρίου Η Σύναξις των εν Αθήναις Αγίων
Ἦχος πλ.α. Τόν συνάναρχον
Ἀθηναίων χορείαν τήν Ἁγιόλεκτον, σύν θεορρήμονι Παύλῳ Εὐαγγελίου τό φῶς ἐν Ἀθήνῃσιν ἐκλάμψαντι τιμήσωμεν, δῆμον σεπτόν Ἱεραρχῶν, Ἀποστόλων, Ἀσκητῶν, Μαρτύρων καί Νεοάθλων,κοινῆς ἐν ὕμνοις πρεσβείας, αὐτῶν πρός Κύριον αἰτούμενοι.

Γιατί η Ελλάδα έχει ΦΩΣ; Γιατί είναι ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ με τους ΑΓΙΟΥΣ του ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

 

Αυτά σκεφτήκαμε μόλις διαβάσαμε το παρακάτω προς τιμή της μνήμης του Οσίου Συμεών του Νέου Θεολό­γου (12 Οκτωβρίου) του Μύστη του ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ - ( υπάρχει και ενα όμορφο Μοναστηράκι του στην Αττική ) Κωνσταντίνος Βαρδάκας

«Τι είδες, παιδί μου;» -«Φως, πάτερ, γλυκό, πολύ γλυκό..» ~ Οσίου Συμεών του Νέου Θεολό­γου

Λόγος Ηθικός Ε'
Οσίου και Θεοφόρου πατρός ημών
Συμεών του Νέου Θεολό­γου
Σε μετάφραση
[Προς εκείνους που νομίζουν ότι έχουν το Άγιον Πνεύμα, δίχως να το γνωρίζουν και δεν αντιλαμβάνονται καθόλου την ενέργειά Του. Και προς εκείνους που λέγουν ότι κανείς άνθρωπος εις την παρούσαν ζωήν δεν μπορεί να ιδή την δόξαν του Αγίου Πνεύματος, και απόδειξις αυτών με αγιογραφικά χωρία. Και ότι δεν υπάρχει φθό­νος εις τους αγίους, όταν με κάθε αρετή προσπαθούμε να γίνωμε όμοιοι με αυτούς.
Και με ποιον τρόπον βλέπει κα­νείς τον Θεόν, και ότι αυτός που έφθασε σε τέτοια μέτρα, ώστε να βλέπη τον Θεόν, κατά το δυνατόν, ήδη από αυ­τήν την ζωήν αρχίζει να γεύεται και την απόλαυσιν, η ο­ποία θα δοθή εις τους αγίους κατά την μέλλουσαν ζωήν.
Και ότι όσα λέγει, ή κάνει ή γράφει αυτός ο άνθρωπος, ό­χι αυτός, αλλά το Άγιον Πνεύμα που ομιλεί (Ματθ. 10, 20) μέσα του, τα λέγει και τα γράφει. Και ότι όποιος αθε­τεί τους λόγους του ανθρώπου αυτού ή τους παρερμηνεύ­ει, αμαρτάνει και βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος, το οποίον ενεργεί και λαλεί μέσα εις τον άνθρωπον αυτόν.]
* * * * *
Απόσπασμα:
Και ακούγοντας φως γνώσεως -δια να σε καθοδηγήσω εις το φως δια μέσου όλων- μη νομίσης ότι είναι μό­νον γνώσις των λεγομένων δίχως την παρουσία φωτός.
Δεν μίλησε δια διήγησι ή λόγο γνώσεως αλλά δια φως γνώσεως και γνώσεως φως (Ψαλμ. 35,. 10), σαν να δημιουργή το φως μέσα μας την γνώσι. Διότι αλλιώς δεν είναι δυνατόν να γνωρίση κανείς τον Θεόν, παρά μόνον με την θεωρία του φωτός που εκπέμπεται από Αυτόν.
Ό­πως ακριβώς, όταν διηγήται ένας άνθρωπος σε κάποιους για έναν άλλον άνθρωπο ή για κάποια πόλι, λέγει όσα εί­δε και εγνώρισε. Κι αυτοί που τον ακούν, εάν δεν είδαν τον άνθρωπο και την πόλι, δεν μπορούν μόνον δια της α­κοής να καταλάβουν και να γνωρίσουν, όπως γνωρίζει αυτός που είδε και τα διηγείται.
Έτσι και δια την άνω Ιερουσαλήμ, και δια τον Θεόν που κατοικεί εις αυτήν και δια την απρόσιτον δόξαν του προσώπου Του και δια την ενέργεια και την δύναμι του παναγίου Του Πνεύμα­τος, δηλ. του φωτός, κανείς δεν μπορεί να ομιλήση, εάν πρώτα δεν δη αυτό το φως με τους οφθαλμούς της ψυχής και γνωρίση ακριβώς τις ελλάμψεις του και τις ενέρ­γειές του, μέσα του.
Αλλά και εάν, μέσα στις άγιες Γρα­φές, ακούει να λέγουν κάτι αυτοί που είδαν τον Θεόν, ε­κείνα μόνον δια του Αγίου Πνεύματος διδάσκονται.
Ο­πότε, δεν μπορεί να λέγη ότι γνώρισε τον Θεό μόνον εξ ακοής.
Αυτός που δεν είδε, πώς είναι δυνατόν να Τον γνωρίζη;
Αφού μόνον η όρασις δεν επαρκεί να μας δώση τέλεια γνώσι του πράγματος που βλέπομε, πώς είναι δυνατόν να μας δώση την γνώσι αυτή μόνον η ακοή; Ο Θεός είναι φως, και η θέα του Θεού είναι σαν φως.
Με την θεωρία αυτού του φωτός, γίνεται η πρώτη γνώσις, ό­τι είναι ο Θεός. Όπως συμβαίνει και με κάποιον άνθρωπον. Πρώτα ακούμε γι' αυτόν, έπειτα τον βλέπομε και μόλις τον δούμε, καταλαβαίνομε ότι αυτός είναι ο άν­θρωπος για τον οποίον ακούσαμε. Αλλά και πάλι δεν είναι αυτή η ακριβής απόδοσις των πραγμάτων.
Διότι όσα και αν ακούσης για κάποιον άνθρωπο, μόνον εξ ακοής δεν μπορείς να τον αναγνώρισης με βεβαιότητα και να πληροφορηθής ότι πράγματι είναι εκείνος, για τον οποίον άκουσες, αν συμβή να τον συναντήσης, αλλά η ψυχή σου διχάζεται από την αμφιβολία και ή τον ρωτάς ή ρωτάς κάποιον άλλον που τον γνωρίζει και τότε βε­βαιώνεσαι για το πρόσωπό του.
Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με τον αόρατον Θεόν.
Όταν αποκαλυφθή σε κάποιον και Τον ιδή, βλέπει φως. Και θαυμάζει βλέποντας, αλλά δεν γνωρίζει αμέσως ποιος είναι αυτός που του εμφανίσθηκε, ούτε όμως τολ­μά να Τον ρωτήση -πώς θα ήτο δυνατόν να ρωτήση Αυ­τόν, τον Οποίον ούτε να κοιτάξη με τα μάτια του μπορεί και να ιδή τι λογής είναι;- βλέπει μόνον με φόβο και τρόμο κατά κάποιον τρόπον προς τα πόδια Του και ξέ­ρει βέβαια ότι κάποιος είναι εκείνος που φανερώθηκε ε­μπρός του.
Και αν υπάρχη κάποιος που να του έχη εξη­γήσει προηγουμένως, επειδή αυτός έχει ο ίδιος γνωρίσει τον Θεόν, πηγαίνει σ' αυτόν και του λέγει:
«Είδα». Και εκείνος απαντά: «Τι είδες, παιδί μου;».
- «Φως, πάτερ, γλυκό, πολύ γλυκό. Τι λογής, όμως, ήταν, πάτερ, δεν εί­ναι σε θέσι ο νους μου να σου περιγράψη».
Και καθώς του μιλά, η καρδιά του σκιρτάει και χορεύει και ανάβει από τον θείον πόθον του εμφανισθέντος εις αυτόν. Μετά αρχίζει πάλι με δάκρυα θερμά και πολλά να λέγη:
«Είδα, πάτερ μου, εκείνο το φως. Αμέσως τότε χάθηκε το κελλί μου και ο κόσμος έσβησε, έφυγε, όπως μου φαίνεται, ε­μπρός στην παρουσία Του (Ψαλμ. 67, 2).
Και έμεινα μό­νος εγώ με την παρουσία εκείνου του φωτός. Δεν ξέρω, πάτερ, αν το σώμα μου ήταν κι αυτό εκεί. Δεν γνωρίζω αν ήμουν εκτός σώματος, τότε δεν καταλάβαινα αν φορούσα το σώμα μου και το είχα. Ένιωθα πολλή χαρά και τώρα χαρά ανέκφραστη είναι μέσα μου και αγάπη και πολύς πόθος, ώστε να ρέουν ποταμοί δακρύων από τα μάτια μου, όπως βλέπεις και τώρα να τρέχουν».
Και ο πνευματικός πατήρ αποκρίνεται και λέγει: «Εκείνος εί­ναι, παιδί μου».
Και μετά από τους λόγους αυτούς Τον βλέπει πάλι. και σιγά-σιγά καθαρίζεται τελείως και κα­θώς καθαρίζεται αποκτά παρρησία και ερωτά Εκείνον τον Ίδιον πλέον και Του λέγει:
«Εσύ είσαι; ο Θεός μου;» και Αυτός αποκρίνεται:
«Ναι, εγώ είμαι, ο Θεός, που έγινα άνθρωπος δι' εσέ. Και να, εγώ, όπως βλέπεις, σε έχω κάνει και θα σε κάνω θεόν».
Λόγος Ηθικός Ε'
Οσίου και Θεοφόρου πατρός ημών
Συμεών του Νέου Θεολό­γου
* * * * *
Απολυτίκιον
Ήχος γ'. Θείας πίστεως
Θείαν έλλαμψιν, Συμεών Πάτερ, εισδεξάμενος, εν τη ψυχή σου, φωστήρ εν κόσμω εδείχθης λαμπρότατος, δια­σκεδάζων αυτού την σκοτόμαιναν, και πάντας πείθων ζητείν ην απώλεσαν, χάριν Πνεύματος. Αυτό εκτενώς ι­κέτευε, δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.
Κοντάκιον
Ήχος γ'. Η Παρθένος σήμερον
Τω φωτί λαμπόμενος, τω Τρισηλίω θεόφρον, θεολό­γος γέγονας, της Υπερθέου Τριάδος. άνωθεν, σοφίαν λόγων καταπλουτήσας, έβλυσας, θεολογίας ένθεα ρεί­θρα, εξ ων πίνοντες βοώμεν. χαίροις θεόφρον, Συμεών Όσιε.
Μεγαλυνάριον
Άπασαν την αίσθησιν υπερβάς, εκ των υπέρ φύσιν, θεαμάτων τας δωρεάς, θεολόγω γλώσση, ω Συμεών πορθμεύεις, καλλιγραφών τον τρόπον τον της θεώσεως.
Ο Όσιος και Θεοφόρος πατήρ ημών Συμεών ο Νέος Θεολό­γος (956-1036), εκοιμήθη την 12ην Μαρτίου και εορτάζεται την 12ην Οκτωβρίου.
Ολόκληρος ο Λόγος Ηθικός Ε' εδω
Πηγή: Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου
pneumatoskoinwnia

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ΛΕΕΙ -ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ

 

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΥΦΡΑΤΗ ΠΟΤΑΜΟ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΙΝΕΖΟΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΠΙΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ -  ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΧΑΡΙΤΟΛΟΓΏΝΤΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ 

Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΝΑΠΑΥΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕΣ  ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΑ 

Η ΜΕΙΖΩΝ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΔΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΝΑΞΕΙ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΗΣ ΕΕ 

 η Κίνα έχει  ανακοινώσει νέα, αυστηρότερα μέτρα ελέγχου στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, ενός υποσυνόλου κρίσιμων ορυκτών που είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή αμερικανικών οπλικών συστημάτων, ρομποτικής, ηλεκτρικών οχημάτων και ηλεκτρονικών συσκευών.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου της Κίνας, οι ξένες εταιρείες θα πρέπει πλέον να λαμβάνουν άδεια εξαγωγής εάν τα προϊόντα τους περιέχουν σπάνιες γαίες που αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 0,1% της αξίας τους.
Επιπλέον, άδεια θα απαιτείται και για κάθε εταιρεία που χρησιμοποιεί κινεζική τεχνολογία εξόρυξης, διύλισης ή ανακύκλωσης μαγνητών.
Η απόφαση του Πεκίνου εντείνει την ανησυχία στην Ουάσιγκτον, καθώς οι σπάνιες γαίες θεωρούνται πλέον στρατηγικό όπλο στη συνεχιζόμενη οικονομική και τεχνολογική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο υπερδυνάμεων.
Η νέα κλιμάκωση έρχεται να προστεθεί σε μια περίοδο αυξανόμενης έντασης μεταξύ των δύο υπερδυνάμεων, με το εμπόριο, την τεχνολογία και τους στρατηγικούς πόρους να αποτελούν πλέον πεδία ανοιχτής αντιπαράθεσης. ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΤΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ 

Νέα επίθεση του Τραμπ στην Κίνα: «Καπέλο» 100% στους ήδη υφιστάμενους δασμούς

Το μέτρο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου - Μεγάλες απώλειες στη Wall Street