Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ

 


Τι απαγόρευσαν αδελφοί με ΚΥΑ;

« τον αγιασμό των υδάτων στους εξωτερικούς χώρους;»

Να πως σκάζει μέσα στις μέρες μας το κακό;

Έχουμε να πούμε κάποια σε κάποιους και μετά να ακούσουμε κάποιον.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Πρώτα – πρώτα να συστηθούμε σε κάποιους που μας στοχοποιούν ως συνομοσιωλόγους.

Είμαστε οι πρώτοι που με την ιατρική ιδιότητα μας και τις γνώσεις μας στην διαχείριση κρίσεων από τον Ιανουάριο - Φεβρουάριο του 2020 δια της αρθρογραφίας μας παρακαλούσαμε οι συνάνθρωποι μας να φορούν τουλάχιστον μάσκα μέσα στα ΜΜΜ την στιγμή που τα σύνορα ήταν ανοικτά και οι κινέζοι τουρίστες κυκλοφορούσαν στο μετρό των Αθηνών.

Τότε εκείνες τις μέρες οι λοιμοξιολόγοι  θεωρούσαν τις μάσκες επικίνδυνες για την υγεία μας.

Όμως σήμερα που όλοι φορέσαμε μάσκες ( ανοίγουμε παρένθεση , μας προστατεύουν αυτές, όχι μόνο από την γρίπη, αλλά και από άλλα που ήρθαν με τις πολιτικές των ανοικτών συνόρων) λοιπόν σήμερα, ενώ φοράμε μάσκες, άλλοι  έβγαλαν «μάσκες»  και με την ιδιότητα τους ως εκκλησιαστικοί ταγοί και πνευματικοί, συμβουλεύουν με την ρητορική τους επιδεξιότητα και με την αρθρογραφία τους, τα παρακάτω:    

 

 

«..με το βάπτισμα και την είσοδο μας στην εκκλησία δεν υπογράφουμε κανένα ασφαλιστήριο. Η σχέση μας με τον Θεό δεν σημαίνει «ασφάλεια ζωής», δεν μπορεί να είναι σχέση εμπορική»

 Να λοιπόν που το ¨κακό¨ έρχεται από το νερό και δεν αναφερόμαστε στον συγκεκριμένο αρθρογράφο εκκλησιαστικό ταγό, αλλά στο ίδιο το  ΑΓΙΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ που είναι ασφαλιστήριο ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ και φυσικά αναφερόμαστε  στην ημέρα των ΑΓΙΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ του Ενανθρωπήσαντος Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.

Για κάποιους το ΝΕΡΟ και ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ του και το ΒΑΠΤΙΣΜΑ είναι κακό;

Όλοι οι άλλοι που δεν το παραδέχονται είναι συνομωσιολόγοι;

Τότε γιατί επιφανείς ιατροί που κοσμούν το πάνθεον των εκκλησιαστικών συναξαρίων μας, συνιστούσαν οι πιστοί να πίνουν ΑΓΙΑΣΜΟ και οι ίδιοι είχαν πάντα ΑΓΙΑΣΜΟ την ώρα που χειρουργούσαν και απαιτούσαν σε χρόνους σοβιετικού ολοκληρωτισμού στο δωμάτιο που ήταν δίπλα στο χειρουργείο, να υπάρχει εικόνα του ΚΥΡΙΟΥ ημών και της Υπεραγίας Θεοτόκου με αναμμένο κανδήλι την ώρα που χειρουργούσαν   και αναφερόμαστε στον ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ τον Αρχιεπίσκοπο της Κριμαίας, που έτυχε να τον « γνωρίσουμε»  από δικά του πρόσωπα, πριν έρθουν τα Ιερά του Λείψανα και  τα βιβλία του στην Ελλάδα.

Επιμένουμε λοιπόν να είμαστε « συνομοσιωλόγοι»  γιατί βλέπουμε , ακούμε , διαβάζουμε και εμπεδώνουμε αυτά που μας άφησαν ως  παρακαταθήκη οι άγιοι της εκκλησίας μας, δεν υπερβαίνουμε το μέτρο , ούτε υπεισερχόμαστε στις φαντασιώσεις κάποιων κατευθυνόμενων από άλλα κέντρα που θεωρούνται ειδήμονες της συνομωσίας με σκοπό να πλήξουν τον καθαρό προφητικό λόγο που σήμερα τον βιώνουμε στην κυριολεξία στην καθημερινότητα μας.

Να λοιπόν που το κακό θα έρθει από το νερό.

Καθότι φέτος δεν θα αγιαστεί.

Έτσι μας ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε αυτό που μας είπε ένας παππούλης ( μάλλον και αυτός ¨συνομωσιολόγος¨ για κάποιους) ότι

« ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ- ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ»

Και ο ίδιος συμπλήρωσε:

-        Έχω πέσει στα γόνατα, γονατίστε και εσείς, να περάσει το κακό και να μην μας ακουμπήσει σκληρά.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com



ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας