Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

East Med ΡΕΒΕΓΙΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥ και ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ του ΣΑΡΩΦ;



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ αδελφοί
Σήμερα κάθε ενεργειακός αγωγός είναι δυνητική αιτία πολέμου με τις γεωπολιτικές κόντρες που δημιουργεί βλ. Τurkish stream - Nord stream 2. Απλά ο East Med υπογράφεται πρώτες ώρες 2020 με ότι αυτό συνεπάγεται για τα επόμενα.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Υπάρχουν πολλά θετικά για την Ελλάδα ως αναφορά τον συγκεκριμένο αγωγό. Γίνεται το μεγαλύτερο  γεωστρατηγικό εργαλείο για την χώρα μας που αναδεικνύεται ενεργειακός κόμβος και σε σχέση μάλιστα  με την  εύκολη  μελλοντική μεταφορά του φυσικού αερίου από τα πλούσια ενεργειακά αντίκλινα πέριξ της Ελληνικοτάτης  Κρήτης.( την λέμε έτσι γιατί πολλά παίζονται)
Όλα τα ανωτέρω θα ήταν στα θετικά  αν η Ελλάδα δεν ήταν όμηρος των μνημονιακών πολιτικών ή των καταλοίπων αυτών.
(Άραγε η μεθόδευση να μπούμε στα μνημόνια αφορούσε κυρίως στην εξασθένηση των θέσεων μας στην παρούσα συγκυρία να συμμετάσχουμε ίσος προς ίσος και δίχως την ρομφαία των επιβαλλόμενων μεταρρυθμίσεων που έρχονται από τρίτους ή ήδη επιβλήθηκαν ως εξωτερικό χρέος;)
Όλα τα ανωτέρω θα ήταν θετικά επίσης  αν δεν υπήρχε  σαν γείτονας ο τούρκος και η πλεονεξία του.
Αλλά είναι γείτονας πολλά χρόνια και όχι καλός. Αλλά και να μην υπήρχε ως γείτονας  κάποιοι θα έπρεπε να τον εφεύρουν ή να τον φέρουν εδώ ώστε να γίνει η λεηλασία του ενεργειακού Ελληνικού πλούτου εύκολη υπόθεση.
Να πάμε τώρα στα ουσιώδη
Όπως οι ΗΠΑ δεν θέλουν των  ρωσοτουρκικών συμφερόντων Τurkish stream αλλά και των ρωσογερμανικών συμφερόντων  Nord stream 2 κατά τον ίδιο τρόπο και οι Ρώσοι κατεξοχήν με τους γεωπολιτικούς δορυφόρους τους δεν θέλουν κατ ουδένα τρόπω τον East Med.
Γιορτινές μέρες και η  ζωή συνεχίζεται…

Αποσπάσματα από  άρθρο του  Δημήτρη Κωσταντακόπουλου.  
 « Προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση η σπουδή της ελληνικής και της κυπριακής κυβέρνησης να υπογράψουν άρον-άρον τη συμφωνία με το Ισραήλ για τον αγωγό EastMed !»
« Η Ελλάδα και η Κύπρος αντιμετωπίζουν πολύ επικίνδυνη κατάσταση στις σχέσεις τους με την Τουρκία.
Πρέπει να κάνουν τα πάντα, να χρησιμοποιήσουν έξυπνα όλα τα “χαρτιά” τους αφενός για να προασπίσουν τα κυριαρχικά τους δικαιώματα, αφετέρου για να σταματήσει η διοχέτευση προσφύγων-μεταναστών από την Τουρκία, διαφορετικά θα διαλυθούν ως κράτη.
Πρέπει, όμως, να μην παίξουν τον ρόλο “χρήσιμου ηλίθιου”, όπως τόσες φορές συνέβη στην ιστορία, με αποτέλεσμα μεγάλες καταστροφές, όπως η Μικρασιατική και η Κυπριακή.
Δεν πρέπει να λύσουμε εμείς προβλήματα που πιθανώς έχουν τρίτες δυνάμεις με την Τουρκία, λόγω της “ανεξαρτησιακής” τάσης της ή της νεοοθωμανικής φιλοδοξίας της.
Ούτε πρέπει να γίνουμε όργανα ευρύτερων στρατηγικών, που ούτε τις καταλαβαίνει, ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει η ελληνική πολιτικοστρατιωτική ηγεσία.
Κανείς Έλληνας πολιτικός ή στρατιωτικός υπεύθυνος δεν πρέπει να ξεχνάει τα μαθήματα του 1974, ούτε την αξία των διαβεβαιώσεων που νόμιζε ότι είχε η Αθήνα (όπως και ο Μακάριος το 1963).»

« Οι “φίλοι” και οι εχθροί του EastMed...
Τέταρτον, ο αγωγός αυτός έχει “εχθρούς”.
Δεν τον θέλει η Τουρκία, γιατί μειώνει τον δικό της ρόλο ως διαμετακομιστικού ενεργειακού κόμβου.
Υποτίθεται ότι ο αγωγός δεν στρέφεται εναντίον της Τουρκίας, αλλά αυτά είναι διπλωματική ρητορική.
Η ελληνική κυβέρνηση λέει ότι ο αγωγός γίνεται για την ενεργειακή αυτονομία της Ευρώπης.
Αυτό σημαίνει ότι εντάσσεται στην αμερικανική προσπάθεια ανατροπής της πιο κεντρικής στρατηγικής επιλογής του Βερολίνου και της Μόσχας, που είναι η ενεργειακή συνεργασία Ευρώπης-Ρωσίας.
Δεν μας χαρίζει συμπάθειες ο αγωγός ούτε στη Γερμανία, ούτε στη Ρωσία.»
«  η αμυντική κάλυψη του EastMed
Ήδη από τα παραπάνω εγείρονται σοβαρά ερωτηματικά για την σπουδή που επιδεικνύουν Αθήνα και Λευκωσία, μετά τις συνομιλίες με το Ισραήλ για την υπογραφή του EastMed.
Υπογραφή που δεν θα καταστήσει πιθανότερο τον αγωγό, έχει όμως ήδη προκαλέσει και θα προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερες αναταράξεις στην Ανατολική Μεσόγειο.
Το σοβαρότερο ερώτημα είναι άλλο:
Ποιος και πως θα προστατεύσει τον αγωγό από τις προβλέψιμες στρατιωτικές προσπάθειες της Άγκυρας να αποτρέψει την κατασκευή του;;;»

«Ελλάδα και Κύπρος θα τεθούν προ του διλήμματος ή να δεχτούν μια ακόμα ταπεινωτική ήττα, ή να πάνε σε πόλεμο αγνώστου εκτάσεως και καταλήξεως.
Δεν κάναμε πόλεμο, που έπρεπε να κάνουμε, για να προστατεύσουμε τους Έλληνες της Κύπρου, θα κάνουμε για τον EastMed;» http://www.konstantakopoulos.gr/9032/%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%b1-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-eastmed
Μετά ταύτα έρχεται εις τον νου μας το γνωστό « οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους»
τι λέει η  προσωπική λογική μας  για το  ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ;
Πρώτα οριοθετείς ΑΟΖ με τις γειτονικές χώρες  από εκεί που θα περάσει ο East Med 

Και όπως μας επεσήμανε ο σχολιαστής Καυσομπλογκίτης1 Ιανουαρίου 2020 - 10:19 μ.μ.« Πριν την ΑΟΖ οφείλουμε να επεκτείνουμε τα χωρικά ύδατα, από 6 σε 12 ν.μ. γιατί, αν πρώτα ανακηρύξεις , το δικαίωμα χάνεται δια παντός.»

Μετά εξασφαλίζεις με ισχυρές υπογραφές όχι μόνο την δύσκολη κατασκευή αυτού του έργου, του τόσου σημαντικού για την Ευρώπη και για εμάς , αλλά και την αμυντική  ανθυποβρυχιακή και από αέρος συνεχόμενη προστασία – κάλυψη του από δολιοφθορείς .
Μετά υπογράφεις και πάλι  με επιφυλάξεις, φυσικά όχι στηριζόμενος στα γνωστά ευχολόγια των Ευρωπαίων εταίρων που στην σημερινή συγκυρία έχουν να αντιμετωπίσουν και τις επιπτώσεις ενός σκληρού BREXIT.

 Στις 2 Ιανουαρίου 2020 που υπογράφεται στην Αθήνα ο σημαντικός αγωγός East Med εορτάζει ένας μεγάλος οικουμενικός ΑΓΙΟΣ Ρώσος, ο Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ.
Τυχαίο- συγκυριακό άραγε , ουδείς γνωρίζει.
Σε κάποιους όμως κτυπάει καμπανάκι γιατί αυτός ο τόσο δημοφιλής ΑΓΙΟΣ μίλησε για τα κακά που φέρνουν οι πόλεμοι.
Σημειωτέο ότι στις 19 Ιουλίου του 2019 ανήμερα της ανακομιδής του Ιερού Λειψάνου του η πόλις των Αθηνών βγήκε αλώβητη από τον ισχυρότατο σεισμό 5,1 Ρίχτερ που την έπληξε το μεσημέρι της ίδιας μέρας.
φώτο απο  https://ieramonopatia.gr/

« ο Άγιος Σεραφείµ, µίλησε στο Μοτοβίλωφ για τα αφορώντα την πνευµατική κατάσταση των τελευταίων Χριστιανών που θα αποµείνουν να πιστεύουν (αληθινά) στο Θεό πριν το τέλος του κόσµου:
«Και στις ηµέρες αυτής της µεγάλης θλίψης, από την οποία δεν θα σωζόταν κανείς άνθρωπος, αν για χάρη των εκλεκτών δεν περιεκόπτοντο αυτές οι ηµέρες, σ’ αυτές τις ηµέρες, οι πιστοί που θα έχουν αποµείνει πρόκειται να βιώσουν οι ίδιοι, κάτι σαν αυτό που βιώθηκε από τον ίδιο τον Κύριο, όταν κρεµάµενος επί του Σταυρού, όντας τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος, αισθάνθηκε τον Εαυτό του τόσο εγκαταλειµένο από τη Θεότητά Του, που εκραύγασε προς αυτήν: «Θεέ µου, Θεέ µου, ίνα τι µε εγκατέλειπες;»
Οι τελευταίοι Χριστιανοί επίσης, θα βιώσουν στον εαυτό τους µία παρόµοια εγκατάλειψη της ανθρώπινης φύσεώς τους από την Χάρη του Θεού. Αλλά µόνο για µια πολύ σύντοµη περίοδο, µετά το πέρασµα της οποίας, ο Κύριος δεν θα καθυστερήσει να εµφανισθεί µε όλη τη ∆όξα Του, και µε όλους τους Αγίους Αγγέλους µαζί Του. Και τότε θα ολοκληρωθεί σε όλη την πληρότητά του κάθε τι που προορίσθηκε προ των αιώνων από την προαιώνια βουλή της Αγίας Τριάδος.»
« Ο Άγιος έγινε το καταφύγιο κ᾿ η παρηγοριά των δυστυχισμένων. Προφήτεψε για τις συμφορές που θα περνούσε ο λαός του, όπως κάνανε οι Προφήτες για τους Εβραίους. Η Ρωσία σπαραζότανε στον καιρό του από πολιτικές και θρησκευτικές ταραχές.
Έλεγε: «Ο λαός μας μάκρυνε από τους δρόμους της σωτηρίας, και τραβά κάθε μέρα την οργή του Θεού». Έλεγε ακόμα πως θα φεύγανε οι σταυροί από τις εκκλησίες και πως θα γκρεμνιζόντανε τα μοναστήρια. «Θα έρθη μία θλίψη, έλεγε, που δεν παρουσιάσθηκε τέτοια όμοια από καταβολής του κόσμου. Κ᾿ οι ίδιοι οι άγγελοι δεν θα προφταίνουνε να μαζεύουν τις ψυχές από τη γη». Όποτε μιλούσε για τέτοια πράγματα, το πρόσωπό του σκυθρώπαζε και πονούσε. Η παρηγορία του ήτανε η προσευχή. Μέσα στο κελλί του δεν είχε μήτε κρεβάτι, μήτε τζάκι, με κείνο το κρύο της Σιβηρίας. Είχε μοναχά ένα καντήλι μπροστά στην εικόνα της Παναγίας. Κάθε βδομάδα διάβαζε με τη σειρά από τα Τέσσερα Ευαγγέλια, τη Δευτέρα από το κατά Ματθαίον, την Τρίτη από το κατά Μάρκον, την Τετάρτη από το κατά Λουκάν, την Πέμπτη από το κατά Ιωάννην, την Παρασκευή την ακολουθία της Σταυροπροσκυνήσεως, το Σάββατο την ακολουθία των Αγίων Πάντων, και την Κυριακή μεταλάβαινε τη Θεία Κοινωνία.
Αδιάκοπα παρακαλούσε για όλον τον κόσμο. Από την πολλή την προσευχή κι᾿ από τα δάκρυά του θύμωνε ο διάβολος και τον χτυπούσε στο σώμα. Ο Άγιος έλεγε πως εκείνα τα χτυπήματα καίγανε σαν το πυρωμένο σίδερο. Πολλοί είδανε τον άγιο Σεραφείμ να στέκεται στον αγέρα, απάνω από τη γη. Συχνά σκόρπιζε την κακοκαιριά, πρόβλεπε την πείνα κ᾿ ειδοποιούσε τους χωριάτες να κάνουνε τις προμήθειές τους, έδιωχνε τις επιδημίες και πρόλεγε τους πολέμους, όπως έγινε με τον Κριμαικό πόλεμο, καθώς και μ᾿ άλλα σπουδαία γεγονότα.» Φώτης Κόντογλου, απόσπασμα από το Ασάλευτο Θεμέλιο, Ακρίτας 1996 πηγή dogma.gr
Ο ΟΣΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ του ΣΑΡΩΦ εμφανιζόμενος σε όραμα στο έτερο άλλο Άγιο Ιωάννη της Κρονστάνδης του παρουσιάζει πλην των φρικτών  καταστάσεων που  βίωσε και πρόκειται  να βιώσει η ανθρωπότητα μέχρι τον τελικό αντίχριστο , του εμφανίζει ενδιάμεσα την Αναλαμπή της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
« Οι αγιασμένοι άνθρωποι του Θεού δεν θα πρόδιναν την πίστη ούτε με μια λέξη
 ΄Αγιος Ιωάννης της Κροστάνδης Ο Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης (1829-1908), από τη Ρωσία, διηγείται αυτό το όραμα που είχε τον Ιανουάριο του 1901. https://www.imdleo.gr/diaf/2007/06-ag_I_Krostand-auton.pdf

« Ξαφνικά, σταμάτησε και έδειξε προς την Ανατολή με το χέρι του. Είδα μια μεγάλη συγκέντρωση από ανθρώπους με χαρούμενα πρόσωπα που κουβαλούσαν σταυρούς και κεριά στα χέρια. Στο μέσο τους υπήρχε μια Αγία Τράπεζα τόσο λευκή όσο το χιόνι. Στην Αγία Τράπεζα υπήρχε ο σταυρός και το Άγιο Ευαγγέλιο και πάνω από την Αγία Τράπεζα ήταν ο αέρας8 με ένα χρυσό αυτοκρατορικό στέμμα πάνω στο οποίο ήταν γραμμένο με χρυσά γράμματα: «Για σύντομο διάστημα». Πατριάρχες, επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί, μοναχές και λαϊκοί στέκονταν γύρω από την Αγία Τράπεζα. Όλοι έψαλαν: «∆όξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη». Από μεγάλη χαρά έκανα το σταυρό μου και δόξασα το Θεό.»  

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας