Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Ελλάδα "εξοικονομώ και ανακαινίζω" - Βενεζουέλα "αχ να είχα καλύτερη στατική επάρκεια ".

 ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ:
Από σχολιαστή όπως το έγγραψε...
"Μας τα δειχνετε συνεχεια και το μονο που εχετε να διαφημισετε για εμας ειναι το εξοικονομω και το ανακαινιζω. Ουδεποτε λογος για επιδοτηση ελεγχου στατικοτητας κτηριων και των θεμελιων τους απο ελεγκτη δομησης που κοστιζει ποσα λεφτα, αντ αυτου δινουμε επιδοτησεις για ανακαινισεις και παρεμβασεις στα διαμερισματα με αμφιβολου νομιμοτητας διαδικασιες και αγνωστης ειδικοτητας και ποιοτητας των εργασιων, με επισφαλεις δικλειδες ασφαλειας, πολλες φορες χωρις αδεια δομησης και σχεδον ολες τις φορες με πλημμελη χρηση απο βασικα στοιχεια φακελου οικοδομικης αδειας, δλδ χωρις τη γνωση των απαραιτητων σχεδιων, αρχιτεκτονικων η/μ οψεις τομες, αλλα και των ομορων διαμερισματων, με συνεπεια ολων αυτων την αυξηση του κινδυνου και της διακινδυνευσης απο τυχον σφαλματα και αστοχιες και οχι μονο"
Πηγή σχολίου ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΟΤΑΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕΣΟΤΟΙΧΙΕΣ  ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΣΕ  ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ ..